Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • sandwich_scuby

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salut tuturor ! am o vectra A din 91 cu motor de 2000, injectie multipunct. masina porneste bine, dar are o fructuatie la relanti intre 700 si 1100 ture ca si cand ar intrerupe. problema este ca am skimbat fise,bujii,am curatat regulatorul de relanti si clapeta de acceleratie, am curatat lamelele capac delco dar problema persista. este clar ca este din aprindere dar totusi cateva sugestii sunt binevenite. ex: electrovalva de sub capacul de la pompa de benzina. am si gpl la masina iar cand o comut pe gaz fructuatia la relanti este aceeasi ca pe benzina. astept sugestii si va multumesc.

sandwich_scuby@yahoo.com ( id mess sau mail)
Skip ads

  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
debitmetrul de aer e bun ?furtunul acela dintre filtru de aer si throtle body sa nu fie crapat ! sa nu-ti traga aer fals pe undeva ! si eu am aceasi motorizare la fel ca a ta si gpl pe ea ! mie nu prea imi face pe gaz in schimb imi face pe benzina Smile motorasul de mers in gol esti sigur ca iti functioneaza corect ?adik daca ii scoti mufa in timp ce merge motorul el ar trebui sa se tureze singur cam pana pe la 1500 de ture asa ! numai bine
  • sandwich_scuby

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
motorasul acela de mers in gol ca sa-i scot mufa poate o sa razi de mine dar nu stiu care este Smile . furtunul care pleaca din debitmetru de aer si intra in clapeta de acceleratie este nou pt ca l-am skimbat iar debitmetru eu zic ca este ok. in sarcina foarte rar are o mica intrerupere, dar orice sfat pt mine e binevenit si il si pun in practica.
  • mistikals

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2008

  • Mesaj Privat
buna. ce am sa zic eu e cam off-topic dar va rog sa ma ajutati...deci....mi se aprinde becu la ulei cand motor este la relanti sau cand scot masina pe liber oare de ce? tin se mai mentionez ca nu imediat dupa ce pornesc masina se aprinde si dupa o lunga perioada de drum and btw nivelul este la maxim.
Skip ads

  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@ mistikals pompa de ulei ai verificat-o ?iti baga destula presiune ?
@sandwich asta e motorasu de mers in gol care daca ii scoti mufa ar trebui sa se tureze masina singura


el se mai numeste iac (idle air control) Smile daca nu ti se tureaza masina singurica cand ii scoti mufa din cap inseamna ca e dus iac-ul !
  • sandwich_scuby

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
=)) spire eu la asta ii spun regulator de relanti. i-am scos deja mufa si se opreste motorul dar un mecanic mi-a spus ca asta inseamna ca lucreaza regulatorul.Smile cu mufa pusa iac-ul merge. mai am un iac si il pun si pe ala sa vedem daca sunt aceleasi simtome si vb . mersi oricum.te salut.
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
vezi ca nu e bine daca se opreste motorul daca scoti mufa la de iac ! mai citeste si pe forum cum ar trebuie sa lucreze iac-ul si ai sa vezi ca trebuie sa se tureze masina singura daca ii scoti mufa aia ! verifica si vezi cum se comporta masina !
  • florin07TIZ

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2008

  • Mesaj Privat
@mistikals: ai grija ce ulei folosesti si schimba-l la timp
-pot fi cuzinetii putin uzati si atunci iti trebuie un ulei mai gros...ceva 15w40 sau daca nu, baga-i o cutie de aditiv, in orice caz motorul tau are un inceput de sfarsit .Santate.
Skip ads

  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@ florin de unde stii tu ca are un inceput de sfarsit ?sunt atatea de verificat pana sa dai verdictu de inceput de sfarsit . poate are scapari de curent pe unde ,poate e debitmetru ,poate nu ii mai incarca alternatoru cum trebuie ! trebuie doar sa dea search ca s-a mai discutat problema cu relantiul
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
chiar ca da.dar multi vorbesc din amintiri din copilarie.
ca idee ne-ul e Nemuritor.asa ca pana la cuzineti , 15w40 care nici la dacia nu il puneam, aditivul vietii( care foarte pisibil sa termini motorul cu el), mai degraba o cautare si se rezolva problema.
  • sandwich_scuby

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Spire m-am interesat la mai multi mecanici auto si mi-au spus ca daca scoti mufa de la iac este normal sa se opreasca motorul asta insemnand ca iac-ul functioneaza.la tine daca scoti mufa de la iac se opreste mot sau se tureaza la 1500 cum ai spus ? sa nu te superi, dar nu vreau sa fiu pisalog. Smile
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
la mine se tureaza motorul singur si asta poa sa-ti confirme si cei de pe forum si marian_sro care are acelasi motor ca si noi ! am auzit si eu la mai multi mecanici si fiecare cu parerea lui ! teoretic si practic din cate stiu eu ar trebui sa se tureze masina ! uite fa un test mic care la mine acum merge de cand i-am schimbat iac-ul si anume incearca sa mergi un pic de tot subturata cu masina sau pleaca cu masina de pe loc putin subturata si vezi daca ti se tureaza masina un pic de tot adica sa te ajute sa nu-ti moara motoru ! numai bine ! un alt test mai era parca cand pui contactu ar trebui sa auzi iac-ul cum isi face cursa aceea de deschis-inchis clapita aceea din interior !
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
iac-ul se verifica prin scoaterea mufei.atunci motorul se tureaza la 1500.ce spun mecanicii e treaba lor. se masoara si rezistenta intre pinii de la iac si trebuie sa fie aproximativ 8ohm.
  • unicul

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
tot asa am si io o problema la un c16nz se tureaza singura la rece sta normal la relantiu cand se incalzeste acu de la turometru oscileaza cand la 1000 cand la 1200 1500 iara 1000 motorasu pas cu pas la schimbat i nou ce sai mai fac ....?
  • sandwich_scuby

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salut ,, unicul". saptamana care vine o sa bag masina la test si am sa-ti spun rezultatul. problema e ca la mine oscilatia turatiei la relanti este mica dar de netrecut cu vederea. la tine probabil este aceiasi kestie numai ca la un stadiu mai avansat. vorbim. Smile
  • unicul

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
mersi ui asta i id meu paul_biceps91_unicul si mai vb ..... da de le rezolvam Smile) cum i vb aia nime in lume sa nu moara pana nare motoara Smile)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR