Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • DUG 70

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salut!
Am tot citit parerile voastre despre schimbul de ulei la cutie. Sunt mai bulversat decat la inceput. Concret sa schimb sau nu uleiul cutiei la Vectra C 2.0 DTI din 2003? Daca da pana la urma ce ulei sa iau si cat? Nu am carte tehnica la masina, am luat-o din Germania in 2004 la 30000 km iar acum are 82000, iar daca ma duc la reprezentanta Opel din Constanta cine stie ce-mi dau ,,priceputii" aia! Apropo de ,,agatatul" in a-I-a: a mea face chestia asta de cand am cumparat-o. A doua problema este cea legata de lichidul de frana! Se inlocuieste, se completeaza? Astept cu interes opiniile voastre!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
DUG 70 ulei cutie 09 120 541 si 3,2L

se regleaza timoneria si intra usor 1

lichid frina se inlocuieste la 2ani, cumperi 1l ca se mai pierde
  • DUG 70

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:DUG 70 ulei cutie 09 120 541 si 3,2L

se regleaza timoneria si intra usor 1

lichid frina se inlocuieste la 2ani, cumperi 1l ca se mai pierde

Am inteles. Multumesc frumos!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Scuze DUG 70 de informatie gresita, intra 1,6L de 19 40 182 !!! Este bine sa il schimbi acum dupa care uiti de el..., eu am dat 18 lei/L deci 36lei nu mi se pare un capat de tara ca sa stai linistit.
Skip ads

  • DUG 70

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Scuze DUG 70 de informatie gresita, intra 1,6L de 19 40 182 !!! Este bine sa il schimbi acum dupa care uiti de el..., eu am dat 18 lei/L deci 36lei nu mi se pare un capat de tara ca sa stai linistit.

K. Merci!
  • ovilio`f

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Astazi am facut si eu operatia de completare ulei si reglaj timonerie. Diferenta este bestiala. Dar legat de completare am o mica intrebare: surubul de nivel ( cel cu magnet) la strangere nu a intrat de tot, a ramas cca 2mm de filet afara. Din cate imi aduc aminte cand l-am data jos si l-am curatat acea portiune de filet era plina de mizerie intarita, ceea ce ma face sa cred ca e normal. Dar pentru orice eventualitate vreau sa va intreb si pe voi (cei care a-ti completat).
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Uleiul nu se completeaza decit daca pierzi pe la un simering si se pune acelesi tip pina cind intri la reparatii. De obicei se inlocuieste complet, se da drumul intr-un vas curat ca sa vezi ce gasesti in el, culoare etc. Surubul il lasi asa ca e corect.
  • ovilio`f

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Da am unele scapari, de aceea l-am completat. Am pus acelasi tip de ulei, cumparat de la reprezentanta. Mi-a intrat cam 400ml. Eram nedumerit daca filetul surubului tre sa ramana afara. Mersi de raspuns. Nu l-am schimbat deoarece nu ma bag la chestii importante, mi-a trebuit curaj si sa fac chestia asta, norot cu tutorialul.
Acum daca reiau firul elementelor imi aduc aminte ca in momentul completarii masina era ridicata pe cric cam 10 cm de la asfalt, doar de roata din stanga, si deci, fiind masina intr-o parte uleiul tre sa fie cam cu 50 ml mai mult decat normal (nivelul surubului). Sper ca nici asta sa nu fie o prb.
Skip ads

  • Tequilla

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o intrebare sper sa ma puteti ajuta.Am cumparat luna trecuta o Corsa C 1.2 90000 km din 2003 si am fost in service sa-i fac o revizie, cu ocazia asta am schimbat si uleiul din cutia de viteze pt. ca era sub nivel iar mecanicul mi-a zis ca ar fi mei bine sa-l schimb.Mi-au pus Aral EP-SAE 85W90. Ce parere aveti e ok sau imi poate crea probleme?Mentionez ca nu am fost la service Opel.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tequilla de ce nu ai pus original Opel 19 40 182 la 30lei/l nu inteleg...vezi sa nu intre mai greu in viteza la frig.
  • Tequilla

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Nu am stiut.Dimineata am probleme cu schimbatul vitezelor.Cred ca singura solutie este sa schimb din nou uleiul.Mersi pt raspuns.
  • ferezii

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
AM O VECTRA C MOTORIZARE 2.2 DTI - AUTOMATA - mi-am dat seama de ce sa stricat (defectat cutia) cu o zi in urma seara au inceput pe spate discurile sa frece urat de tot se auzea ca si cum ar fi fier pe fier...si se si blocase putin placuta pe disc....eu desptept am tras frana de mana la maxim si am mers dimp de 300-400 de metrii infranat in treapta a -2-a tiptronic...adica am fortato...si a doua zi dimineata m-am trezit ca se balbaie masina cand schimba ea automat din a 2-ua in a 3-a adica face un soc cand le schimba.........sa schimb uleiul in cutie? sau ce trebuie facut ?
Skip ads

  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Scuze DUG 70 de informatie gresita, intra 1,6L de 19 40 182 !!! Este bine sa il schimbi acum dupa care uiti de el..., eu am dat 18 lei/L deci 36lei nu mi se pare un capat de tara ca sa stai linistit.

E valabil pt. F 23 in general?-eu am acelasi motor (presupun ca aceeasi cutie) dar pe astra,din 2004.Multumesc.
  • nslsorin

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salut ,
de curand an schimbat ambreiajul la masina si implicit si uleiul la cutie .
(am astra Z16XE ). nu am pus ulei original ci mobil pentu cutie. acum observ ca dimneata intra mai greu intr-a doua pana ce se incalzeste .
Am si eu cateva intrebari:
1 exista riscul sa se strice cutia pentru ca nu am pus ulei original ?
2 stie cineva cat ulei trebuie pus in modelul asta de cutie ?mecanicu meu a pus 2 l
3 cam cat costa si care e codul uleiului adecvat pentru cutia mea.
va multumesc anticipat si astept cu interes sfaturile voastre.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nisorin si eu am facut aceasi greseala ca si tine si cred ca si colecul dancuciureanu a avut o astfel de experienta in speranta ca va fi mai bun un ulei renumit. Si eu am pus anul trecut un ulei Mobil 75W90 in cutie in speranta ca este mai subtire si va intra mai bine in viteza dar nu a fost asa. Dimineta intra mai rau in viteze pana se incalzea putin si apoi mergea bine. Anul asta in februarie l-am schimbat si am pus ulei original Opel si e o diferenta enorma. Nu mai am micile socuri dimineata la schimbarea vitezelor si intra foarte bine in viteza. Sfatul meu este sa procedezi la fel si sa pui ulei original Opel ca nu este scump deloc si stiu ei de ce au scris ca numai cu acel ulei sa functioneze masina. Am vazut ca uleiul de Opel original este rosiatic si mult mai subtire decat Mobil si deci este sub un 75W90 clasic.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Incalzeste cutia cu pistol aer cald ca sa fie mai fluid porcaria aia de ulei si lasa la scurs bine, spala cu spray de carburatoare cit poti. Pune original, ieftin si bun. Si eu am aruncat banii pe superulei Castrol si mi-am imputit miinile degeaba.
cod ptr orig. 19 40 182, pret 20-30lei/l
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
2 chestii care nu le-am inteles.Daca vreau sa scot uleiul din cutie, pe unde il scot?pe la busonul de verificare sau pe unde?Daca e pe acolo cum se scoate, asta ma refer lucrandacasa si nu la service?Si 2 daca e trecut mai jos de nivel de verificare cum iti dai seama cat mai este in cutie?sau completezi la ghici?Multumesc
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@Ursu
Ca sa scoti uleiul de tot dai capacul cutiei jos(acel de dedesubt prins cu multe suruburi)
Completezi pe la busonul acel din lateral pana da afara tot pe acolo , atunci e la nivel.
Ca sa vezi cat mai e bagi degetul , dar nu stiu daca intra, sau improvizezi cu ceva(ai grija sa nu scapi inauntru)
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Imi permiti sa te corectez nitel?
De bagat se poate baga mult mai usor prin scoaterea aerisitorului de la cutia de viteze si turnarea pe acolo. Referitor la cantitate, e bine de pus cantitatea specificata de Opel pentru acel tip de cutie, deoarece in momentul in care curge pe la busonul de verificare este cu aprox 100 ml mai mult ulei decat din fabrica. Nu spun ca strica , dar e bine de respectat.
  • ionutpim

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
eu aveam un zgomot nasol rau din partea din fata de vreo 2 saptamani plus zdruncinaturi de abia ma tineam in scaun si am pus si eu azi in cutie 2 litri de ulei original in cutie ceea ce ma face sa cred ca nu mai aveam deloc.acum zgomotul a disparut in mare parte dar mai zdruncina putin......oare o sa isi revina cu timpul sau o fi ceva mai grav?apropo uleiul l-am cumparat de la reprezentanta 41ron/litru
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR