Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Am gasit cazuta pe scut piesa din pozele 1 si 2 de mai jos. Dupa ceva munca de reconstituire am gasit ca este din interiorul fuliei care vine pe vibrochen, fulie care roteste cureaua de agregate (poza 3). Piesa este metalica (este destul de grea) si este imbracata in cauciuc pe toate partile. Ea era prinsa cu niste nituri de cauciuc (vezi poza 2) in gaurile din fulie (vezi poza 3). Pe piesa a mai ramas o bucata de cauciuc ca o membrana spre interior care cred ca era prinsa sub discul metalic din poza 3 (cel prins cu 4 suruburi).
Stie cineva ce rol are piesa respectiva?
De cand mi-a cazut nu am simtit nici cea mai mica diferenta in mers. Am observat ca cu aerul conditionat cuplat trebuie turata putin mai mult la plecarea de pe loc, altfel se simte ca si cand ar da sa moara motorul. Poate sunt eu suspicios, nu mai stiu cum era intainte, la voi cum e?
Astept spusele unui cunoscator sau parerile oricui. O fulie noua e ~12mil iar la dezmembrari am gasit-o cu minim 5mil si nu vreau sa dau atata pe una (eu ma gandeam ca e 1mil - 1.5mil Sad )

PS Piesa mi-a cazut la aprox 1 luna dupa schimbarea distributiei, schimbare care presupune datul jos al acestei fulii. Credeti ca are vreo legatura?

http://img81.imageshack.us/...ge=img14817je.jpg

http://img81.imageshack.us/...ge=img14836aj.jpg

http://img210.imageshack.us...ge=img14601zy.jpg

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img81.imageshack.us/img81/5302/img14817je.jpg[/IMG][/URL]
Skip ads

  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Chiar nu-si poate da nimeni cu parerea? Sau nu am explicat eu corect?
Cureaua de agregate (de accesorii) este antrenata de arborele cotit printr-o fulie (rola) - cea din poza 3. In interiorul acestei role era o contragreutate (probabil) - cea din pozele 1 si 2 care a cazut. Zona in care piesa a fost prinsa pe rola este zona ruginie din poza 3.
Astept raspunsuri, pareri.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
mai pune poze ca mi-am sucit creierul sa vad care roata e.
daca e aia de care spui (e antrenata de vibrochen) nu spune nimic de o piesa care intre in ea (nici in TIS nici in EPC) e data ca intreg.

vezi la alte masini sau sa puna o poza cineva care motor ca al tau.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Eu cred ca e "contragreutatea" de la ambreiajul de AC ... Rolling Eyes
Skip ads

  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
iso a scris:Eu cred ca e "contragreutatea" de la ambreiajul de AC ... Rolling Eyes


nu are legatura cu compresorul de AC, este de la fulia de la vibrochen.

m-am uitat si eu la a mea.... pe sus nu se vede prea bine si nu am putut face poze (tu ai facut poza cu masina suspendata).

din cate am reusit sa-mi sau seama, este un fel de garnitura intre acel disc metalic si fulie. dupa modul in care este rupta la tine, nu pare sa-ti creeze probleme.... se pare ca partea care etanseaza a ramas la locul ei.

probleme o sa fie cand/daca o sa desfaci fulia, atunci iti trebuie o garnitura noua....
  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Uite, am marcat pe o schita care e fulia/rola si care e piesa care a cazut:

http://img69.imageshack.us/...mage=y17dt2xj.jpg

@chiciuc
Intr-adevar, in TIS si EPC piesa (rola) e cu totul, nu sunt 2 piese separate. Cred ca d'aia e asa scumpa (si aftermarket nu exista, decat originala)

@iso
Asa banuiam si eu ca influenteaza doar cand cupleaza AC-ul. Explica-ti-mi si mie ce e cu "ambreiajul de AC" si ce se poate intampla daca rola nu mai are contragreutatea

@virgil
Intr-adevar pe sus nu se vede bine, eu am dat cutia filtrului de aer jos si am bagat aparatul dedesubt si am facut poze Wink
Da, intre discul metalic si fulie e bucata de cauciuc care facea parte din piesa care a cazut.
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
si ai remediat defectul?
ma intereseaza pentru ca si eu am aceeasi problema
daca da, te rog sa dai si niste preturi
Multumesc!
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
de ce incepeti topicuri dacanu puneti si rezolvarea?
credeam ca rolul acestui forum este de a ne ajuta reciproc (detinatori/iubitori opel) Rolling Eyes
Skip ads

  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Salut Octav. N-am mai scris pt ca nu am mai facut nimic. Fulia e la fel fara "contragreutate", am vreo 20.000 de cand a cazut si inca n-am schimbat-o. Dar nici AC-ul nu l-am mai folosit de atunci.
Piesa o au cei de la dezmembrari dar mai toti mi-au cerut 3mil pe ea si nu lasau la pret, in conditiile in care unul avea vreo 10. Mi se pare mult, poate daca era max 2mil o luam.
Daca ai rezolvat tu ceva spune-mi si mie.
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut! Nu, nu am mai facut nimic. Eu am ramas fara ea prin toamna. Am app 2000km de atunci, dar nu am mai folosit AC-ul. Eu am vorbil la turci pentru una noua prin decembrie si mi-au cerut 200 euro. Cred ca pana la urma nu e foarte scumpa la 300 lei.chestia e ca fiind SH trebuie verificata foarte bine. Sa nu fie imbatranit cauciucul, ca n-o sa tina mult. Pe de alta parte daca stai sa te gandesti cam cat costa un motor complet SH (app1500euro) piesa e scumpa. Chestia e ca imobilizezi niste bani si nu e deloc o suma neglijabila. Eu o sa plec pana in Germania in 2- 3 saptamani si o sa ma interesez si acolo. daca o sa fie tot 200 euro cred ca am sa caut sa cumpar una SH.
Mai vb. Bafta!
  • Corvin

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2005

  • Mesaj Privat
am avut problema asta la Frontera, am rezolvat-o romaneste. Adica undeva pe Mosilor, in saptele blocurilor gri, este un fel de vilcanizare care se coupa de tot felul de ciudatenii. Acolo am dus cele 2 piese rezultate din desprinderea fuliei si mi-au turnat matrita si au revulcanizat cele 2 piese. A durat 1 zi sau 2, si rezultatul a fost ca am avut o piesa aproape ca originala la vreun milion de ROL. La reprezentanta stiau de saracia aia de fulie sa se devulcanizeaza si au cerut parca 400 Euro, sau nu imi mai amintesac exact.
Cert este ca se poate rezolva....
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
si ne poti ajuta cu o adresa? sau o pozitionare mai exacta? multumiri anticipate!
Skip ads

  • Corvin

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2005

  • Mesaj Privat
stiu sa iti explic (in mare) cum sa ajungi acolo, dar nu ma intreba de adresa exacta...
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut! Corvin poti sa-mi spui cum sa ajung la vulcanizarea respectiva ?
Fac cinste! Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR