Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • peddro

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu am pus Liqui Molly 10W40 cu MoS2. Asta nu-l papa deloc Smile, dar am facut si segmentare.
Skip ads

  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
peddro a scris:Eu am pus Liqui Molly 10W40 cu MoS2. Asta nu-l papa deloc Smile, dar am facut si segmentare.


salut, si eu tot de-asta vroiam sa pun, de cand l-ai pus? cum se comporta motorul?
  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
In uichend fac revizia la 170000 km. Am luat Mobil 1 10w60 sa vad daca si cat mai mananca. Tin sa precizez ca inainte imi manca ~2 litri la 10000km, dar in ultimii 10000 a crescut consumul. Uleiul folosit era GM10W40. Daca cu noul ulei nu revine la vechiul consum am posibilitatea sa schim motorul cu unul mai tanar(~40000km),fiindca de reparat am tot intrebat in stanga si in dreapta si cam toate raspunsurile au fost: cost total ~1000 euro, garantie ioc.
  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e tocmai ok sa pui 10w60 pentru iarna .
Skip ads

  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
deci avem:

+
Liqui Molly 10W40 (dupa segmentare)

-
Castrol Magnatec 5W40 - 250ml/1.000km
GM 10W40 - 2l/10.000km

si eu m-am gandit sa trec pe GM la primavara cand fac iar schimbul...
  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
body_18_is a scris:Nu cred ca e tocmai ok sa pui 10w60 pentru iarna .


Singura problema ar fi in dreptul 10W, dar cred ca daca alegeam un ulei mai subtire cresteau si sansele sa fie mancat mai repede, mai ales ca am folosit 10w40 cam de 50-60000km. Cu toate ca pe bidon scrie ca uleiul este full sintetic.
  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Marius T. a scris:
body_18_is a scris:Nu cred ca e tocmai ok sa pui 10w60 pentru iarna .


Singura problema ar fi in dreptul 10W, dar cred ca daca alegeam un ulei mai subtire cresteau si sansele sa fie mancat mai repede, mai ales ca am folosit 10w40 cam de 50-60000km. Cu toate ca pe bidon scrie ca uleiul este full sintetic.


La pagina https://www.clubopel.com/vie...asc&start=720 am pus un tabel cu vascozitatile uleiurilor . Mobil 10w60 este cu mult mai vascos chiar si la rece decat 10w40
  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
body_18_is a scris:Am incercat si eu uleiul Mobil 1 0W40 (cel american ) . In 4000 km mi-a consumat aproximativ 700 ml in mod constant : cam la fiecare 1200 km completam cu vreo 200 ml (aparea check oil pe MID). Problema este ca de cand am pus acest ulei , la fiecare 400-700 km trebuie sa curat EGR , de 2 ori mi s-a blocat complet (s-a aprins si becul minune in bord - eroare 0400) . Inainte am folosit Mobil 10W40 super 2000 (cel turcesc ) , care in primii 2500-3000 km nu consuma aproape de deloc , dupa care consumul incepea sa creasca brusc , astfel incat pe la 5000-7000 km ajunge sa consume si 200 ml la 200 km . Cu acesta nu am avut probleme cu EGR-ul . Saptamana trecuta am pus Castrol Magnatec 10W40 .Sunt curios daca mai am probleme cu EGR-ul cu acest ulei .
Tot cautand uleiuri am gasit ceva destul de interesant : la RECE (40 °C ) un ulei 5W50 este mai vascos decat un ulei 10W40 , iar un ulei 0W40 este mai vascos decat un 5W30 tot la RECE ; iar 10W60 este mai vascos la rece decat 20W40 .


Revin cu un raspuns dupa ce am in jur de 4300 km cu Castrol 10w40 Magnatec . In primii 2500 nu a consumat "deloc" : nivelul uleiului nu s-a modificat .In urmatorii 1200 km am completat cu aproape 800 ml , iar de aproximativ 600 km iar nu a mai consumat "deloc" . Precizez ca pe langa faptul ca verific nivelul uleiului cu tija , masina are si MID si in momentul cand se consuma prima diviziune de pe tija (200 ml) imi apare mesajul CHECK level oil .
In privinta EGR-ului nu am mai avut deloc probleme dupa ce am schimbat uleiul Mobil 0w40 cu Castrol 10w40.
In acest moment uleiul este negru .
Zilele urmatoare voi schimba pe 5W40 (din cauza iernii ).
Ramane sa ma hotarasc ce firma .
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Pai nici tu nu prea greseai Smile
http://www.opieoils.co.uk/c...s-engine-oil.aspx
Stire SHOCK Shocked toate firmele folosesc Fuchs Laughing
In Europe Mercedes Benz, BMW, VW, Audi, SEAT, Skoda and General Motors all choose FUCHS products as factory fill for their prestigious cars. FUCHS engine oils meet the latest and most demanding specifications set including the latest ACEA C1, C2 and C3 low SAPS approvals. Opie Oils supplies a full range of these quality oils.


Eu nu am avut nicio problema cu acest ulei. Dimpotriva, rezultatele au fost peste asteptari.
De exemplu, un Z16XE cam papacios se pare ca s-a dezvatat de prostul obicei. Nu am nicio explicatie pentru asta.

Deci dam cu banul? E Fuchs sau Wolf?

dancuciureanu a scris:lucio85La porniri dese motor rece nivelul uleiului la dieselare creste datorita motorinei care intra in ulei sau nu este consum ulei (desi orice motor trebuie ca consume ulei in limite rezonabile).
La drumuri lungi (deci lungi si talpa) nivelul de ulei scade dar nesemnificativ.

maiandrei Cazul cu Z16XE nu este minune, un ulei 'subtire' si sa fim seriosi ca adititvi de curatare are el ceva poate in unele cazuri sa curete segmentii de ungere, boala curenta la ele. Cu regenerare garnituri si bla-bla e marmota si ciucalata. Sa nu uitam ca majoritatea uleiurilor de curatare sunt 'subtiri', putine din cele speciale au 10W40 din pacate dar fac o treaba minunata de multe ori (adica din rahat bici sa nu speri).
Ca o fi Fuchs sau Wolf putin conteaza, 5W30 nu prea merge la noi din pacate si mai ales la 15,000km, pe la 7-8,000km e acceptabil dar motorul este zgomotos.
Ce am constat eu ca regula:
- diesel 5W40
- benzinare 0W40
Vorbim de masini E4 din 2000 -> si lasam vechiturile. Pe perioada de vara se accepta si prima cifra mai mare.
Motoarele E5 majoritatea provin din E4 deci cam acelasi lucru si la ele.

Am marcat cu bold ce e important din discutia respectiva, se vorbea de uleiul GM 5W30.
Interesant ? Problema clasica la papat ulei este gripare segment ungere. Folosirea unui ulei subtire chiar daca il papa o perioada reuseste de multe ori curatarea segmentului de ungere si sa inceapa si el sa-si faca treaba. Mai stiu un caz in care din nestiinta omul a pus un Castrol subtire 5W30 sau 0W30 nu mai retin, a papat ulei dupa care subtit a inceput sa nu mai consume. La 5,000km uleiul era negru ca la diesel, bagat o solutie de curatare la schimb si surpriza ca dupa asta a uitat de tras joja. Exista cazuri fericite in care folosirea unui ulei subtire poate (deci exista sansa) de a curata segmentii. Decat de desfacut motor e o idee...o sansa care trebuie exploatata.
In carbible ( http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html ) chiar se mentioneaza pentru curatare uleiuri foarte subtiri :
Flushing oils
These are special compound oils that are very, very thin. They almost have the consistency of tap water when cold as well as hot. Typically they are 0W/20 oils. Don't ever drive with these oils in your engine - it won't last. (Caveat : some hybrid vehicles now require 0W20, so if you're a hybrid driver, check your owner's manual). Their purpose is for cleaning out all the gunk which builds up inside an engine. Note that Mobil1 0W40 is okay, because the '40' denotes that it's actually thick enough at temperature to work. 0W20 just doesn't get that viscous!

In link se gaseste info si despre aditiviii minune, merita de citit, care nu stie engleza sa foloseasca google translate. Sub nicio forma sa nu puneti asa tampenii in motor (cautare pe aditivi ca este discutie). Ei pot bloca efectiv motorul si nu e vrajeala. Poate il stiti pe mecaNIK si sfaturile lui au fost valoroase, cautare pe mesajele lui.
mecaNIK a scris:Stimate domnule Mircea ,ma simt obligat sa ma adresez dumneavoastra personal avand in vedere ca ceva timp in urma am avut mai multe discutii pe acest forum referitoare la patania pe care ati avut-o cu un OPEL ASTRA 1.7.S-au facut supozitii,s-au adus acuzatii si indiferent de pareri apreciez faptul ca ati avut o atitudine de profesionist cel putin fata de mine in momentul in care v-am criticat pe baza informatiilor pe care le aveam atunci fara sa se treaca dincolo de granita argumentelor solide si atat.Avand in vedere promisiunea de a ma obliga sa furnizez membrilor acestui forum informatii cat mai exacte,fara tenta de contradictie si impartiale ma vad nevoit sa aduc urmatoarele precizari sa rectific unele concluzii datorita faptului ca in nu mai putin de 1 an am fost pus de 2 ori in aceeasi situatie. Pe scurt este adus un OPEL ASTRA 1.7dti 2002 cu urmatoarea constatare Zgomot suspect electromotor,posibil defect.Si-au dat cu parerea mai multi,s-a incercat pornirea cu alta baterie,au fost tentative de a o tracta ,oricum s-a insistat pana cand a iesit fum din electromotor,in aceste cazuri las sa se epuizeze toate incercarile pana cand primesc acceptul sa ma ocup singur sa execut si sa raspund de ceea ce fac.La incercarea de deblocare folosita si anume surubul din capul vibrochenului miscat stanga dreapta se putea foarte putin clinti dar greoi,a urmat acceptul pentru desfacerea distributiei pentru a incerca si pinionul axei cu came,si incet incet s-a ajuns la desfacut capac tacheti ,aici totul parea in regula doar piesele toate acoperite cu ceva gri spre negru imposibil de indepartat dar totusi ulei si urme de ulei care pareau ok.S-a desfacut apoi baia de ulei s-a demontat un cuzinet si acolo surpriza ,cuzinetul plin de aceeasi substanta care aici avea consistenta si taria ceramicii iar in urma indepartarii cu singura substanta la care reactiona si anume gum-cutter s-a vazut ca materialul de frictiune care are si rolul de mentinere a uleiului era uzat pana la culoarea rosiatica a urmatorului strat deci compromis.Chiulasa nu a fost chip de a fi recuperata toti tachetii fiind gripati pe canalele lor iar la un cilindru exista o crapatura intre supape,de asemenea axul turbinei rupt datorita griparii ori ungerii insuficiente. In acest caz era ulei suficient (in baie),dar si minunatia de aditiv pentru ca altceva nu putea fi ,nici vorba de depunere oricum motorul fusese reparat destul de recent prezenta aditivului o pun pe seama faptului ca era totul numai improvizatii si s-a incercat probabil refacerea compresiei cu aceasta metoda.Ramane acum problema de cum ne ferim de asemenea situatii foarte dificile in care poti fi acuzat pe nedrept de greselile altora ori carpaci,ori samsari ori om bine intentionat dar dezinformat de reclama mincinoasa.Asumandu-va riscul de a fi pe un forum pe langa testarea opiniei membrilor fata de calitatea serviciilor prestate puteti fi acuzat de lucruri pe care nu le-ati facut iar Protectia Consumatorului da amenzi dar nu repara in locul nimanui(e bine de stiut).
Fiind facute aceste precizari care vin in sprijinul concluziei finale data de dumneavoastra si acceptand mici scapari din partea tuturor care au facut afirmatii ori au facut constatarea la fata locului va doresc succes si va urez ca respectivul barometru pe care spuneti ca al folositi la testarea gradului de multumire al clientilor sa arate numai zile senine.
Din Bucuresti cu deosebita stima mecaNIK.


body_18_is poti sa te consideri fericit, uleiul la tine a reusit degriparea segmentilor ungere si nu a trebuit desfacut motorul.
  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Deci sa inteleg ca cel mai potrivit pentru Z16 XE ar fi 5w40 sau 10w40 in functie de anotimp.Il papa un timp pana ce se curata segmentii si apoi intra in normalitate!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Indicat ar fi pus un lichid de curatare motor la schimb ulei, se pune ulei subtire 0W40 sau 5W30 si motorul incepe sa se curete sau nu depinde cat de imbacsiti sunt segmentii de ungere uzura etc. Dupa ce isi revine la consum ulei se merge pe 0W40 sau 5W40, doar pe vara se poate pune 10W40 si ala de preferat pentru motare uzate sau clean.
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca mai indicat ar fi curatatrea cu maxlife sau ala de la mobil decat cu solutie de curatare. Eu am mers cu maxlife 6000km ca atat scrie pe bidon! iar acum am trecut pe texaco 5w40 si merge ca unsa. Mi-am dat seama ca intr-adevar acesta este uleiul pentru motorul z16xe (5w40), are dreptate Dan. Masina merge mai bine, se aude mai frumos cand porneste si cred ca s-ar auzi mai bine cu 0w40 dar a mea totusi consuma 500ml/1000km. Daca si consumul de ulei se mentine si nu creste mi se pare super cu 5w40. Deocamdata am facut doar 500km si nu e edificator cum a evoluat consumul de ulei.
O intrebare pt Dan in special, daca se curata motorul indiferent cu ce , nu creste si consumul de ulei?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca cureti motorul (interior) consumul de ulei ar trebui sa scada.
Repet : problema e la segmentii de ungere care se gripeaza, eventual si restul ... Imi pare rau dar nu am poze, majoritatea segmentilor de ungere eu i-am gasit blocati efectiv.
Solutiile de curatare care se pun la schimb ulei NU dauneaza deloc, ba chiar fac bine DACA SI NUMAI DACA nu exista in motor depuneri dure de gen nisip, ele vor fi desprinse si vor bloca regulator presiune ulei, canale de ungere, sita sorb etc.
De pe net :
Cocsarea segmentilor este datorata supraincalzirii pistonului ,scaparilor de gaze datorita uzurii segmentilor si arderii uleiului ce se depune sub forma de calamina in canale de segmenti. Din aceasta cauza nu mai asigura etansarea pistonului ; ca urmare au loc scapari de gaze,iar fumul din esapament este albastru. Pornirea motorului este grea, consumul de ulei si de combustibil creste,iar compresia la cilindru scade. Curatarea se face la grupul piston – segmenti – biela ; segmentii se inlocuiesc ,iar pistonul nu se dezasambleaza de pe biela
.
Motor cu depuneri :

Motor fara depuneri :

Motor fara depuneri (aluminiul straluceste ca nou) este pe undeva dar nu gasesc acum.
Atentie mare, depunerile se cauta mai ales pe capac, acolo apar prima oara
  • t-daniel

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am ajuns la 1300km de la segmentare si lipsesc 200g de ulei.
Rezultatul este pana acum neconcludent deoarece am pus in motor 3.5L ulei fata de 3.6 cat e specificat in manual iar baia iar e murdara de ulei deci am si ceva pierderi.

Apropo de verificat teava de esapament, am fost cu un prieten acum 3 luni sa-si cumpere o astra tot cu motor z16xe si normal ca posesor al acestui motor de aproape 4 ani primul lucru a fost sa verific acest lucru.Surpriza era curata si frumosa iar acum dupa 3000km e negra ca naiba si bineinteles ca papa ulei.
  • peddro

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:

Motor fara depuneri (aluminiul straluceste ca nou) este pe undeva dar nu gasesc acum.
Atentie mare, depunerile se cauta mai ales pe capac, acolo apar prima oara



Asa aratã partea de sus a blocului motor curat.

axele cu came la desfacere

si blocul motor
  • xman_ghio

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema similara: am cumparat in mai un Zafira 10/2000, Z16XE. Masina am luat-o din Oradea, fiind adusa de 2 zile din Germania. Am facut aprox 350 km cu uleiul din Germania (habar nu am ce marca, dar in cartea service scria 10w40). Nu am avut deloc probleme de consum ulei.

Dupa 350km in tara am schimbat distributia, filtre si ulei. Initial am pus 5w40, ca mecanicul a zis ca e mai bun. La aprox. 300km de la schimbul de ulei imi apare pe bord "check oil level". Cand verific, deja consumase vreo 200ml de ulei. In 1000km mi-a consumat cam 0,7l. Am mai mers vreo 2000km si consumul s-a pastrat (am tot completat ulei).

M-am enervat si la sfaturile mecanicului am trecut pe 10w40, dar consumul nu s-a ameliorat decat foarte putin - aprox. 0,6l la 1000km.

Oare ce se poate face?

Merci!
  • Lex
  • *
  • 44 mesaje
  • din 06 Aug 2008
  • Vectra 1997 X16XEL
  • Bucuresti
  • Lex

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2008

  • Mesaj Privat
xman_ghio a scris:Am si eu o problema similara: am cumparat in mai un Zafira 10/2000, Z16XE. Masina am luat-o din Oradea, fiind adusa de 2 zile din Germania. Am facut aprox 350 km cu uleiul din Germania (habar nu am ce marca, dar in cartea service scria 10w40). Nu am avut deloc probleme de consum ulei.

Dupa 350km in tara am schimbat distributia, filtre si ulei. Initial am pus 5w40, ca mecanicul a zis ca e mai bun. La aprox. 300km de la schimbul de ulei imi apare pe bord "check oil level". Cand verific, deja consumase vreo 200ml de ulei. In 1000km mi-a consumat cam 0,7l. Am mai mers vreo 2000km si consumul s-a pastrat (am tot completat ulei).
!

Cu aceeasi situatie m-am intalnit si eu. Masina am adus-o de afara si, pana sa-i fac schimbul, nu am avut probleme. Imediat ce am schimbat uleiul a inceput si consumul, cam in aceeasi marja.
Este posibil ca uleiul de afara sa fie altfel decat cel pentru ROU?
Cu siguranta, motoarele au probleme dar de unde pana unde aceasta schimbare de "atitudine" cu privire la consumul de ulei indigen?
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pai probabil uleiul cu, care vin ele, e aditivat la greu.

Eu intre timp am bagat Liqui Molly 10W40 cu MoS2, sa vedem cum se comoporta, va anunt. Ar trebui sa merg la un drum lung ca sa imi dau seama.
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Lex a scris:
xman_ghio a scris:Am si eu o problema similara: am cumparat in mai un Zafira 10/2000, Z16XE. Masina am luat-o din Oradea, fiind adusa de 2 zile din Germania. Am facut aprox 350 km cu uleiul din Germania (habar nu am ce marca, dar in cartea service scria 10w40). Nu am avut deloc probleme de consum ulei.

Dupa 350km in tara am schimbat distributia, filtre si ulei. Initial am pus 5w40, ca mecanicul a zis ca e mai bun. La aprox. 300km de la schimbul de ulei imi apare pe bord "check oil level". Cand verific, deja consumase vreo 200ml de ulei. In 1000km mi-a consumat cam 0,7l. Am mai mers vreo 2000km si consumul s-a pastrat (am tot completat ulei).
!

Cu aceeasi situatie m-am intalnit si eu. Masina am adus-o de afara si, pana sa-i fac schimbul, nu am avut probleme. Imediat ce am schimbat uleiul a inceput si consumul, cam in aceeasi marja.
Este posibil ca uleiul de afara sa fie altfel decat cel pentru ROU?
Cu siguranta, motoarele au probleme dar de unde pana unde aceasta schimbare de "atitudine" cu privire la consumul de ulei indigen?


la fel si la mine. am mers 1500 cu cel "original" si nu a mancat nimic. 1500 dupa ce l-am schimbat si a papat vreo 300 ml
  • peddro

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
increatul a scris:
peddro a scris:Eu am pus Liqui Molly 10W40 cu MoS2. Asta nu-l papa deloc Smile, dar am facut si segmentare.


salut, si eu tot de-asta vroiam sa pun, de cand l-ai pus? cum se comporta motorul?


Motorul merge bine, am 1500 km si nu a scazut nivelul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR