Ai uitat parola?


  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
max26 a scris:X16 XEL Dupa segmentare facut chiloasa etc nu ies noxele.pareri ce se mai poate face!multumesc.


Salut,
Am un opel astra G , cod motor Z16XEP , 174600km, si am rezolvat toate aceste probleme cu consumul de ulei,
Parerea mea este ca ai garnitura PCV sparta in continuare.
Se poate schimba capacul de peste chiulasa sau schimbata doar garnitura,
si trebuie desfacuta galeria de admisie aer. acolo este uleiul dvs..
Am si prezentat aici cateva solutii,
Va astept pentru reparatie!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Segmentarea se face in conditiile in care cota cilindrului(camasa) si a pistonului sunt in OK,altfel e munca in zadar... Obligatoriu dupa segmentare se face test de compresie,test repetat dupa 1000km,pentru a verifica diferenta(oglinda facuta).Cind totul e in regula la nivelul piston/camasa/segmenti,se trece la verificari ulterioare...
  • FGheorghe382

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Baieti,cine ma ajuta si pe mine cu un sfat,nu ma pricep la masini ,si vreau si imi place Opel astra sedan,as vrea pe benzina,dar nu am bani de noua acum ,ma sfatuiti sa iau second hand ,desi nu ma pricep?Mie cam frica cu samsarii astia ,chiar si deelerii Radacini ,Dibas,Erebu.,Sunt la prima masina ,ma miros astia imediat!
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
As vrea sa te ajut dar este destul de greu sa citesti o masina daca esti la inceput de drum cu problemele auto.
Nu exista doi soferi care sa aiba acelasi stil de condus in primul rand (adica talpa soferului).
In al doilea rand trebuie sa cunosti conditiile in care a fost tinuta si exploatata masina respectiva.
Cand s-au facut reviziile si ce calitate au avut consumabilele.
Ceea ce poti observa la prima vedere este aspectul exterior si noxele evacuate pe teava de esapament si aspectul exterior al motorului!
  • FGheorghe382

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc de raspuns Musceleanu Radu ,deci pana la urma tot masina noua e cea mai buna.Ma gandeam sa platesc un mecanic ca sa vina cu mine cand o aleg sau chiar mai bine sa fac o verificare completa la un service si cu o evaluare ,in acest sens,! am vazut pe fac. ca isi faceau reclama o firma ""Inspectori auto.ro "",ing auto specializati pe evaluarea masini
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am vazut o situatie in care,un "profesor" in ale conducerii auto,a facut varza o masina noua, intr-un an si jumatate...! Conteaza fiecare factor,in parte...!
  • FGheorghe382

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
O sa conduc si eu f incet ,dau prioritate la toti ...Am mai citit ca noul astra sedanl are motor de fiat ,e adevarat?
  • FGheorghe382

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Musceleanu Radu aveti cumva un service specializat pe Opel in Bucuresti ,ca as fii interesat ,contracost binenteles ,de sfaturile unui profesionist ,etc..in alegerea unei masini second hand..
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut FGheorghe382,
Sunt din Bucuresti, dar nu am service, sunt pe cont propriu,
Am un opel astra g 1.6 twinport , cod motor z16xep, si am rezolvat problema cu twinport-ul , pot sa iti confirme cei de la EDS AUTO,
Toate motoarele diesel , mai putin 1.7 dti , care este de isuzu , si 2.0 dti care este al germanilor, sunt de fiat!
Plus ca statul roman pune taxe peste taxe pe motoarele diesel de nu o sa mai mergi cu masina decat pe autostrazi care se vor taxa ca atare!
De ce crezi ca toti vand masini cu motoare diesel ieftine? Le este frica sa nu faca cotet de gaini din ele!
Daca vrei sa iti iei astra diesel , eu nu iti recomand din mai multe motive:
1.nu avem motorina germanilor;
2.nu avem uleiurile si filtrele din Germania, chiar daca pe ambalaje scrie "Made in Germany"!;
3.In oras cum mergi tu incet o sa ii termini turbina si injectoarele.
Iti recomand un benzinar pentru inceput, si dupa niste ani de experienta poti sa iti iei motor diesel pentru autostrazi, poate o sa dea D-zeu sa termie si Doreii nostri soselele cum au promis.
Te pot ajuta cu sfaturi pentru opel astra g. Nu iti recomand modelele noi de opel astra pentru ca :
"Neamtul nu mai este neamt, neamtul este porc!" Idem si pentru polonezi!
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut FGheorghe382,
Trimite-mi mesaj in privat!
  • DLeinad

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, prietena are un astra h cu motor Z16xep de prin 2004, 175 mii km, nu se știe dacă sunt reali sau nu, e adusa din afara. Masina merge ok dar are o mare problema, consumul foarte mare de ulei. La 800 km mersi pe autostrada pe la sub 120km/h a mâncat peste un litru.
Am văzut ca ar putea fi de vina supapa pcv de deasupra, dar pot scoate joja lejer cu motorul pornit, nu face vacuum.
De la ce ar putea fi?

Menționez ca i-a făcut schimbul de ulei cu castrol magnatec 5w-40, acum la cât mănâncă i-am luat un havoline.
  • GMauca

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra Z16xe din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, acum cateva luni am achizitionat un Astra H 2005 1.6 twinport +gpl; intre timp i-am schimbat uleiul cu unul special pentru benzina si gpl( ravenol 10w 40 TEG ERDGAS).Masina s-a comportat ok, insa am avut ceva probleme cu gpl si am hotarat sa renunt la el.Dupa toate astea masina a inceput sa consume ulei, la inceput 200ml la apr 1200km si mai tarziu cam 200ml la 2-300 km.Precizez ca nu scoate fum negru si nici nu turez masina in mod excesiv(pana in 3000 rpm .Acum nu stiu exact cum sa procedez..in paginile anterioare unii recomanda schimbarea uleiului iar altii schimbarea simeringurilor de la supape.Ma gandesc daca are vreo relevanta faptul ca masina a rulat mult pe gpl si apoi a trecut pe benzina si a "decalibrat-o".As dori un respuns de la cineva care a revolvat problema consumului de ulei si care ma poate indruma spre remediere ,fara costuri "enorme" Very Happy
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
GMauca, motoarele Z16XEP nu rezista mult timp pe GPL. Opel a scos variante pe CNG dar difera chiulasa, supape etc, gazul arde altfel decat benzina.
Acum fiecare este liber sa scrie pe imensitatea internetului orice, este parerea lui buna sau proasta.
La tine din pacate trebuie desfacut complet motorul, segmenti, simeringuri, suruburi, garnituri si te rogi sa nu ai ceva si la pistoane. Fara costuri de 3,000lei nu vad cum scapi, cel putin pentru o lucrare buna. Tu nu ai compensatori hidraulici si rectificare chiulasa trebuie facuta de un avizat.
Cu ulei minune nu rezolvi, cu numai simeringuri supape la fel ca ar da cu fum numai la pornire daca ar fi ele.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cand am spus ca montarea de GPL pe motoarele pe benzina,e un compromis,un coleg m-a atentionat sa fiu atent la afirmatii...,el vazand doar partea pozitiva a sistemului GPL!
  • MirceaAlexandruOctav

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Irlanda
  • Masina: Zafira din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare! Zafira 1.6 benzină! Consumul de ulei e cca 1L/1000km ; nu fum ; nu pierderi .... martor aprins! e ciudat ... unde e uleiul?
De aproximativ 2500/3000km NU MAI DĂ SEMNE DE PIERDERE!
OPREAM MOTORUL, SE LINISTEA ULEIUL SI MARTORUL SE STINGEA! La fiecare 300m repetam procedura (ulei avea în baie până la limita minimă). La prima statie de alimentare am adăugat ulei întrebând mecanicii lor și toată "lumea" spune că ba 5w e bun ba 10w... începusem să umblu cu bidonul de ulei cu mine. De la ultimul adaos de ulei a trecut ceva timp si habar nu am ce ulei am pus că nu am mai ascultat sfatul lor si am cumparat de la Q8 ...
Care ar fi problema ei ? Unde este acel ulei DISPĂRUT dacă motorul e curat ca lacrima iar evacuarea e curată(nu fum) si nici în apa de radiator nu e? ... CARE TIP DE ULEI ESTE BUN PENTRU MOTOARELE 1.6 BENZINĂ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Baga un deget pe evacuare si daca e negru motorul il papa
  • Razvan2005h

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z16XE Benzina din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Sprincenatu Laurenti a scris:Buna ziua ! Am un 1,6 ,16 valve, benzina+GPL, porneste greu ,trebuie dat mult la automat, la ralantiu merge bine, pe gaz merge OK, dar pe benzina cind accelerez se ridica pina la aproape 2000 ture si apoi scade, desi accelerez nu se accelereaza,apoi sare brusc sus, la nralanti merge OK, pe gaz dupa ce trece( dupa ce se ridica temperatura la 45 grade, instalatie Tomasetto) merge OK, pe benzina ...., am schimbat si pompa , am suflat injectoarele, la ralanti are presiune in rampa cind accelerez nu, urca, da sa moara, mai ales daca bag in viteza....?, ma poate ajuta cineva ?


Salut Sprincenatu Laurenti.,
Acelasi motor (benzina+GPL,) si probleme am si eu cu ai masina.
Ai reusit cumva sa ii dai de cap ? Eu am si comsum mare de ulei
  • Misstretz

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa C14SZ din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Mar 2016

  • Garaj Mesaj Privat
În primul rând salutare tuturor.
Am o problemă cu minunatul X16XEP la un Astra H din 2006/2007.
În Aprilie când l-am cumpărat cei de la Plus Auto și mecanicul cu care m-am prezentat la cumpărare au fost extrem de încântați de mașină. Eu, ce să mai vorbesc....

La câteva zile am trecut la schimbarea consumabilelor ca să fiu sigur pe uzura și pe originea lor. Zis și făcut, transmisie, filtre, ulei ( am păstrat indicele de 10W40 dar am ales Liqui Moly 10W40 cu MoS2, pe Corsa B îl folosesc mereu, culbutorii stau mereu unși și nu am minutele alea de țăcănit).

După vreo 2500 de kilometri fără probleme, a survenit un drum de București dus-întors și la Slatina am constatat că mi se aprinde martorul galben de ulei. Mecanicul (după un consult) mi-a zis să completez și să aditivez uleiul și să monitorizez atent ce și cum.

După alți 1200 de kilometri in care verificam fluidele la fiecare cursa de parcă plecam cu transoceanicul, s-a aprins iar becul, uleiul e iar aproape de minim....dar de data asta lipsește și din antigel. Fluidele nu sunt amestecate, fum nu scoate.

Că e garnitura, chiulasa, segmentii sau valva PCV....nu știu, dar întrebarea mea este: aveți și voi un service bun în Craiova care să mi-o aduca in stare de funcționare ? Are doar 176.000 km și e păcat să renunț la ea, deși Corsa B pe care o mai am are 22 de ani și 209.000 km și nu mănâncă 100 ml la schimb, și îl schimb la 11-12.000.

Vă mulțumesc mult !
  • CGeorge399

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
La servo directie chiar a mers un aditiv contra scurgerilor de lichid, insa nu imi vine sa incerc un aditiv si la motor...Adevarul este ca imi mananca si mie destul ulei de motor, dar mai bine mai completez decat sa stric motorul cu acesti aditivi...
  • mihai pmc

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra z12xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,
detin un astra g, motor 1.2 z12xe care imi consuma aproape 1 litru de ulei la 1500 km.
momentan in ea am castrol magnatec 5w40.
ce alt ulei as putea sa bag sa nu-mi mai manance asa?
masina are 260k, nu scoate fum.
multumesc

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata