Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Mese

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
CristianTM a scris:
teolica a scris:Eu am avut jante pe 15 de tabla si dupa ce i-am pus pe 16 de aliaj a pierdut din zvac. Concluzia: jante mai grele consum marit.

Nu neaparat, daca ai schimbat jantele si ECU nu mai le are in plaja de valori, trebuie sa mergi la un Tech2 sa programezi valorile actuale si iti vei recunoaste masina din nou Wink

CristianTM.


Ii o chestie foarte interesanta. Da oare daca le are in certificatul masinii ca si optiune (cum ii la mine: de 15 si de 16) nu ar fi logic sa le aiba si in "lista" din ECU?
Skip ads

  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pe talonul meu scrie 215/55/16, 205 sunt cam subtiri si estetic arata ca dracu`. Si nu cred ca jentile de tabla sunt mai usoare decat cele de aluminiu. Dar hai sa analizam alta problema: acest motor remapat poate obtine 160 cp. Ce ziceti, are consum mai mare?,are uzura mai mare?, cum se comporta?Normal ca oricine vrea putere mai multa! Ma tot gindesc de 1 an si nu stiu ce sa fac: sa remapez motorul sau nu? Voi ce parere aveti?
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Ca posesor de Z19DT remapat de 7 luni zic sa nu mai stai pe ganduri https://www.clubopel.com/vie...asc&start=860 aici o sa vezi fisele DYNO .
  • petrubv

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2010

  • Mesaj Privat
sebi4fc a scris:Ca posesor de Z19DT remapat de 7 luni zic sa nu mai stai pe ganduri https://www.clubopel.com/vie...asc&start=860 aici o sa vezi fisele DYNO .

Si cu consumul cum stai acuma? cu cat s-a schimbat?
Skip ads

  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Consumu e super ok nu vad nici o crestere mare da nici scadere e cam in parametri, intradevar atunci cand bagi picioru in ea se vede la Range ca scade infricosator:))) da dupa aceea la mers normal isi revine.
  • petrubv

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2010

  • Mesaj Privat
aha, deci nu este cum zic ca o sa iti scada consumul cu cel putin 0.5 l..
  • teolica

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Eu cred ca daca schimbi treptele de viteza la aceeasi viteza de inainte de remapare consumul scade, dar, daca schimbi la aceleasi turatii consumul poate creste insa si viteza e mai mare.
  • paul_dk

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2005 Z 19 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am testat masina mea Z 19 DT 88Kw 120 Cp 6+1 trepte Station wagon 11/2005 in afara la 140-150-160 km/h. Incarcat cu bagaje si 4 persoane aprox 450-500kg peste greutatea masinii, roti de 215/65 R 15 uimitor 6.4%...iar in oras testata doar cu 70 kg ale mele nu imi ia mai mult de 7.8% aerul conditionat nu creste consumul decat cu maxim 100-150 g peste. mentionez k testele le-am facut pe timpul verii cu AC. deci fara AC ar fi undeva 6.3 in afara si 7.7 in oras. Consumul poate fi ridicat daca folositi bagajiera deasupra...un prieten la passat 1.9tdi a inregistrat un consum de 7.5% cu bagajiera facut pe o distanta de 2800 km spre romania iar inapoi 6.9% pentu k nu a mai avut cu ce o umple.
Skip ads

  • paul_dk

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2005 Z 19 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2009

  • Mesaj Privat
deci fara bagajiera...scz am omis sa precizez:D
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
petrubv a scris:aha, deci nu este cum zic ca o sa iti scada consumul cu cel putin 0.5 l..


Normal daca folosesti acelasi stil de mers ca inainte scade consumul dar daca conduci mai sportiv cu siguranta iti va consuma mai mult ca inainte de remap .... mers normal inainte si dupa remap consum scazut .... mers sportiv inainte si dupa remap consum crescut.
  • kaiser

  • Mesaje scrise: 271
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2007

  • Mesaj Privat
eu am remapare facuta din 2007, nu am nici o problema, consumul instant fara ac 05-06 / h, cu ac 1.0-1.2 / h.
acum in 1100 km am un consum mediu de 7.5%, mers pe autostrada 150-160, nebunia de la mare si apoi cateva drumuri facute prin oras, pe la bunici si inapoi in buc.
  • Mese

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
kaiser a scris:eu am remapare facuta din 2007, nu am nici o problema, consumul instant fara ac 05-06 / h, cu ac 1.0-1.2 / h.
acum in 1100 km am un consum mediu de 7.5%, mers pe autostrada 150-160, nebunia de la mare si apoi cateva drumuri facute prin oras, pe la bunici si inapoi in buc.


Am citit o droaie despre consumul la relanti de 0,5-0,6 l/100 km si sunt confuz: la mine dupa ce se incalzeste motorul (Z19DT) consumul este de aprox. 0,9-1l/100 km.
Dar consumul mediu intre 2 plinuri (sau semiplinuri) este de aprox. 6.8-7 l/100km mers mixt (mai mult in oras decat in afara).

Cum faceti voi sa aveti consum la relanti asa de mic?

Merci
Skip ads

  • petrubv

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Pai in mod normal ar trebuii sa fie la toti la fel, daca totul functioneaza cum trebuie... Eu la fel am consumul in relanti de 0.5-0.6 l/H cu clima oprita, urmareste cand schimbi filtrele, ar trebuii sa iti mai scada consumul.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Incearca o data asa de proba sa opresti clima , luminile eventual si cd vezi ce consum iti arata la relanti. Eu mai prind canteodata si 0.3- 0.4 la relanti da in general e 0.5-0.6 l.
  • viorelt

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
probabil ma repet-eu am consumul instant la relanti la fel ca Mese,dar am facut proba la consum.calculatorul imi arata 10l/% iar cand am facut plinul,dupa socoteli mi-a iesit 8.5l/% consum,95% efectuat intr-un oras ca bucuresti cu un mers destul de sportiv.rezervorul l-am umplut cu rabdare,sa nu faca spuma motorina.
  • kaiser

  • Mesaje scrise: 271
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2007

  • Mesaj Privat
am auzit la mai multi ca au alt consum fata de cel aratat de compu. de bord, in general mai mare si asta la diferite marci de masini. consumul de pe bord este informativ, sau cel putin asa cred eu.
nu stiu cum ai reusit tu, viorelt sa scoti un consum mixt de 8.5l% cu mers in bucuresti, eu in bucuresti nu am scos sub 9% nici sa-l f.....
  • ITA

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Pe talonul meu scrie 215/55/16, 205 sunt cam subtiri si estetic arata ca dracu`. Si nu cred ca jentile de tabla sunt mai usoare decat cele de aluminiu. Dar hai sa analizam alta problema: acest motor remapat poate obtine 160 cp. Ce ziceti, are consum mai mare?,are uzura mai mare?, cum se comporta?Normal ca oricine vrea putere mai multa! Ma tot gindesc de 1 an si nu stiu ce sa fac: sa remapez motorul sau nu? Voi ce parere aveti?

Am motorul remapat de cca.2 ani si am efectuati cam 60000 de km de atunci, si totul este ok. Este ceva super.
P.S. Remaparea sa o faci la colegul nostru Maiandrei, care de altfel este un baiat super serios.
  • Seinfeld

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1.9CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Hello,

Posesor de z19dt pe Vectra c, doar din experienta personala si nu din auzite, pot sa spun urmatoarele:
- rotile influenteaza considerabil consumul: jentile de aluminiu sunt mult mai grele decat cele de tabla, cu o diferenta de 5-10 kg intre ele ... (le-am cantarit)
-o roata mai grea iti manca din putere si implicit din consum, respectiv 1-3 L in plus/100Km fata de o roata pe 15 de tabla.
-consumul normal la z19dt la relanti este 0.3-0.4-0.5 L cu motorul cald si consumatorii opriti
-luminile aprinse contribuie si ele la consum, i-as intreba pe unii dintre noi de ce merg cu luminile aprinse ziua in oras ...
-folositi ulei de calitate si strict cele doua tipuri recomandate de producator, si nu altceva, respectiv eu folosesc 0W30
-folositi plaja de turatii 2000-2500 in afara si 1900-2300 in oras
-pana in 2000 cu motorul rece pana se misca acul de temperatura

In aceste conditii eu scot 6 - 8L/100 in oras si 4.2 - 5 in afara cu sau fara aer.
Scurte forje si depasiri nu afecteaza deloc consumul acestui motor. Daca aveti alt consum in aceste conditii, duceti-le la doctor.
  • Mese

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Seinfeld a scris:Hello,

Posesor de z19dt pe Vectra c, doar din experienta personala si nu din auzite, pot sa spun urmatoarele:
- rotile influenteaza considerabil consumul: jentile de aluminiu sunt mult mai grele decat cele de tabla, cu o diferenta de 5-10 kg intre ele ... (le-am cantarit)
-o roata mai grea iti manca din putere si implicit din consum, respectiv 1-3 L in plus/100Km fata de o roata pe 15 de tabla.
-consumul normal la z19dt la relanti este 0.3-0.4-0.5 L cu motorul cald si consumatorii opriti
-luminile aprinse contribuie si ele la consum, i-as intreba pe unii dintre noi de ce merg cu luminile aprinse ziua in oras ...
-folositi ulei de calitate si strict cele doua tipuri recomandate de producator, si nu altceva, respectiv eu folosesc 0W30
-folositi plaja de turatii 2000-2500 in afara si 1900-2300 in oras
-pana in 2000 cu motorul rece pana se misca acul de temperatura

In aceste conditii eu scot 6 - 8L/100 in oras si 4.2 - 5 in afara cu sau fara aer.
Scurte forje si depasiri nu afecteaza deloc consumul acestui motor. Daca aveti alt consum in aceste conditii, duceti-le la doctor.


Salut,

Sunt perfect de acord cu ce ai zis tu. Ce am eu:
- jenti de aluminiu pe 15
- nu ma duc cu faza scurta in oras pe timp de zi. doar cu pozitiile. pt. ca daca ies din oras si ma prinde politia imi iau amenda.
- nu stiu ce ulei mi-au pus cei dela reprezentanta cand am luat masina. dar o sa ma uit si o sa postez.
- nu intotdeauna ac-ul merge. dar acuma vara este 90% din timp. consumul scade intradevar cu motorul cald si fara ac la 0,8-0,9
- incerc sa ma duc la 2000-2500 si sa schimb cat mai rar vitezele (mers uniform in oras)
- la fel si in exterior - pana in 2000.

La mine cons. mediu (oras, exterior) a fost in jur de 7. Ceea ce este ok zic eu.

Ce ar trebui sa verific? Ce mi-ar putea creste consumul? in afara de ulei, jenti (care nu am inca cum sa le schimb), ac (la fel trebuie)?

Merci
  • petrubv

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Pai si filtrele- aer, motorina pot sa iti creasca consumul daca sunt imbaxite. cauciucuri prea putin umflate.
Dar nu ai consumul asa de mare, este normal...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR