Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Alin Bogdan a scris:Eu am rezolvat problema cu vibratia...dupa 1 an si ceva de verificari si schimbari de piese (multe din ele aiurea, datorita "profesionalismului" reprezentantelor Opel din vestul tarii si datorita altor service-uri renumite).

Problema la mine a fost axul cu came. O cama era mancata de tot si practic supapa nu mai era actionata. Alte 2 came erau mancate in proportie de 50%. Mai mult, 5 tacheti din 8 (paharele alea care vin peste supape) erau aproape perforati de tija supapelor. Riscam in orice moment sa e sparga si bucati de metal sa ajunga in cilindrii...mai departe, va imaginati voi urmarile.

Cu alte cuvinte, masina avea 1 piston functional 100%, 2 pistoane functionale 50% si 1 piston mort.

Am inlocuit axul cu came si toti 8 tachetii iar masina acum fuge de mananca pamantul, gratie si celor 45 de cai in plus in urma tuningului.

De asemenea, fumul care curgea efectiv pe perioadele de accelerare (brusca sau continua, de ex. in depasiri), a disparut. Din aceleasi motive expuse mai sus, arderea era incompleta si de aici fumul (ca si mentiune - eu am DPF off).

Nimeni nu a fost in stare sa-mi descopere problema. Am schimabt planetare, ambreiaj, suporti motor, EGR, clapeta acceleratie, bucse, bielete si alte chestiid e la trenul de rulare...toate aproape degeaba, nu ele au fost cauza.

In concluzie, cine vrea un mecanic priceput (in Timisoara), care gandeste problema inainte sa te puna sa cumperi piese cat pentru juma' de masina, dati PM si va indrum. Recomand cu incredere pt eficienta, rapiditate, pret. Identificare aproblemei a durat cam 2 zile (nu 24 din 24), 2 zile pt gasire ax cu came si livrare in TM iar montajul (ax cu came, tacheti, distributia si toate cele care se dau jos cand schimbi distributia) a durat 4 ore.

Am citit cu mare uimire, ma tot intreb cum s-a ajuns in situatia sa se manance axul cu came, care e dintr-un material cimentat ? Ce ulei s-a folosit in motor si la cati km s-a facut schimbul de consumabile ?

Exista riscul sa faci praf motorul, iar daca te prindea intr-o depasire... sansa nu prea era de partea ta. Poate era bine sa-i schimbi si suportii motor, cred ca sunt praf de la vibratiile motorului (daca sunt suporti hidraulici).
  • jeje

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Treaba cu bucsa din teflon de pe axul volanului este strict legata de zgomot , adica ceva asemanator fier pe fier cand urci sau cobori o bordura sau cand virezi cu motorul oprit si se aude un zgomot metalic rezultat in urma unui mic joc al volanului . Referitor la vibratii , o sa merg la echilibrat doar pt a pune jentile pe masina in ideea de a vedea daca au o miscare circulara si nu de ou , daca sunt ok le pun cauciucuri noi si in mod normal vibratiile trebuie sa dispara .
  • jeje

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema vibratiilor = cauciucuri noi si ca prin farmec masina se duce lejer spre blana fara sa ti dai seama.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR