Asteptam sa ne spui daca totul este OK
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- vali zak
- **
- 386 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 386
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
- mihai_vlad
- *
- 24 mesaje
- din 02 Apr 2010
- Vectra 2004 y20dth
- Vrancea
mihai_vlad
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salut baieti ! Am si eu o problema la o Vectra C Y20DTH 2004. NU ma vrea sa porneasca.
Am mers cu ea o zi in urma, am las-o in parca. Dimineata urmatoare a pornit bine, dar dupa cate sute de metrii am remarcat un crantanit metal care se auzea de la motor. Am tras pe dreapta sa vad ce s-a intamplat. Nu curgea nimic de sub masina. Am oprit motoru si l-am pornit iar fara probleme. ( nu au aparut coduri de eroare de nici un fel). Tot la fel facea. Am oprit motoru iar, moment din care n-a mai vrut sa mai mearga.
Am dus cu platforma masina la service la Opel unde baietii banuiesc ca ar putea fi pompa dar nu garanteaza. Dar la cei 3000 E cat vor ei pe pompa nu poti sa banuiesti ! Ori e ori nu e ! Tipu de acolo a zis ca a pus alimentarea pe direct iar motorina nu iese decat la injectoarele 1 si 4 dar nu cu jet mare, iar la 2 si 3 deloc. Pe tester nu apar deloc coduri de eroare. Mentionez ca in urma cu vreo 2-3 sapt au fost schimbate furtunasele de retur si oringurile tot la Opel pt ca masina pornea foarte greu dupa o noapte in parcare. I-am pus si baterie noua si n-am mai avut probleme timp de 1600 de km pana cand e murit.
Acum sper ca poate reuseste vreun coleg sa-mi dea un sfat cu ce ar putea sa fie si sau ce teste sa-i mai fac ca vreau sa fiu sigur de problema ca la banii astia nu-mi permit sa ma joc. Si asa am bagat o gramada de bani in ea si de unde sa-i mai scoti si pe ceilalti.
Multumesc
Am mers cu ea o zi in urma, am las-o in parca. Dimineata urmatoare a pornit bine, dar dupa cate sute de metrii am remarcat un crantanit metal care se auzea de la motor. Am tras pe dreapta sa vad ce s-a intamplat. Nu curgea nimic de sub masina. Am oprit motoru si l-am pornit iar fara probleme. ( nu au aparut coduri de eroare de nici un fel). Tot la fel facea. Am oprit motoru iar, moment din care n-a mai vrut sa mai mearga.
Am dus cu platforma masina la service la Opel unde baietii banuiesc ca ar putea fi pompa dar nu garanteaza. Dar la cei 3000 E cat vor ei pe pompa nu poti sa banuiesti ! Ori e ori nu e ! Tipu de acolo a zis ca a pus alimentarea pe direct iar motorina nu iese decat la injectoarele 1 si 4 dar nu cu jet mare, iar la 2 si 3 deloc. Pe tester nu apar deloc coduri de eroare. Mentionez ca in urma cu vreo 2-3 sapt au fost schimbate furtunasele de retur si oringurile tot la Opel pt ca masina pornea foarte greu dupa o noapte in parcare. I-am pus si baterie noua si n-am mai avut probleme timp de 1600 de km pana cand e murit.
Acum sper ca poate reuseste vreun coleg sa-mi dea un sfat cu ce ar putea sa fie si sau ce teste sa-i mai fac ca vreau sa fiu sigur de problema ca la banii astia nu-mi permit sa ma joc. Si asa am bagat o gramada de bani in ea si de unde sa-i mai scoti si pe ceilalti.
Multumesc
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
mergi la RUNE diesel service, au pompe reconditionate, te va costa vreo 5000 de ron cu pompa ta la schimb, dar in nici un caz 3000 de euro.
Sau varianta 2 - cauta la dezmembrari roaga-te sa iei o pompa cu care masina sa porneasca si fuguta repede in autovit... ana nu se strica si pompa sh
PS Eu am mers pe prima varianta. Restul e can -can
Sau varianta 2 - cauta la dezmembrari roaga-te sa iei o pompa cu care masina sa porneasca si fuguta repede in autovit... ana nu se strica si pompa sh
PS Eu am mers pe prima varianta. Restul e can -can
- mihai_vlad
- *
- 24 mesaje
- din 02 Apr 2010
- Vectra 2004 y20dth
- Vrancea
mihai_vlad
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2010
- Mesaj Privat
Mersi de raspuns ! Deci tu zici ca e 100% pompa de injectie ? Eu vroiam sa stiu daca mai pot investiga si alte probleme inainte sa dau vina pe pompa.
Daca ar fi s-o schimb ar mai fi un lucru ! Eu am pompa cu 2 mufe si din ce ziceau baietii pe forum asta ar trebui rescrisa pt ca am imobilizator pe masina. Daca iar una reconditionata nu trebuie rescris softu pompei ?
Daca ar fi s-o schimb ar mai fi un lucru ! Eu am pompa cu 2 mufe si din ce ziceau baietii pe forum asta ar trebui rescrisa pt ca am imobilizator pe masina. Daca iar una reconditionata nu trebuie rescris softu pompei ?
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Ai pompa tip PSG 16, cu calculatorul pe ea... s-ar putea sa aiba dreptate colegii de pe forum... nu imi dau cu parerea.
Stiu ca si la pompa mea cand desfacut 2 piulite de la injectoare sa o aerisesc de abia daca scuipa 2-3 picaturi de motorina, la primele 2 injectoare de la sanga la dreapta .
Ia masina de la astia care iti cer 3000 de euro si mergi la RUNE sau Total diesel service, fie o reconditionezi pe a ta fie o schimbi cu una reconditionata cu 18 luni garantie fara lmita de km.
Sau mai e pe forum 1.7DTi edition- electronist care repara pompe daca sunt defecte doar la calculator( tu ai defect la capul hidraulic- defect mecanic)-mult mai ieftin [300 eur] dar garantie 6 luni.
Doamne ajuta....
Stiu ca si la pompa mea cand desfacut 2 piulite de la injectoare sa o aerisesc de abia daca scuipa 2-3 picaturi de motorina, la primele 2 injectoare de la sanga la dreapta .
Ia masina de la astia care iti cer 3000 de euro si mergi la RUNE sau Total diesel service, fie o reconditionezi pe a ta fie o schimbi cu una reconditionata cu 18 luni garantie fara lmita de km.
Sau mai e pe forum 1.7DTi edition- electronist care repara pompe daca sunt defecte doar la calculator( tu ai defect la capul hidraulic- defect mecanic)-mult mai ieftin [300 eur] dar garantie 6 luni.
Doamne ajuta....
- mihai_vlad
- *
- 24 mesaje
- din 02 Apr 2010
- Vectra 2004 y20dth
- Vrancea
mihai_vlad
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2010
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
mihai_vlad a scris:Mda....am sunat peste tot....pompa nu se poate repara si nici nu gasesc una folosita. Daca as gasi una second este vreo posibilitate sa poata fi reprogramata pentru ECu de pe masina mea ? Este cineva de pe forum care stie sa faca acest lucru ?
In Buzau am inteles ca se repara pompe de injectie cu garantie 6 luni la 300 e ,sau daca te duci doar cu pompa pretul este undeva la 280 e.A reparat un coleg de forum la tipul respectiv ,si nu l-am mai auzit sa se vaite de pompa de injectie
- mihai_vlad
- *
- 24 mesaje
- din 02 Apr 2010
- Vectra 2004 y20dth
- Vrancea
mihai_vlad
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salut ...uite chiar inainte sa postezi am terminat de vorbit la Buzau.....ei au zis ca se face nici o problema daca aduc masina plec cu ea pe roti...acum problema e ca nu stiu ce sa cred. Am sunat la zeci de service-uri inclusiv Bosch si mi s-a spus ca nu se repara nicaieri in lume pompa psg 16 (2 mufe). Doar cei de la Buzau au zis ca se face si acum is cam in incurcatura.
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
mihai_vlad a scris:Salut ...uite chiar inainte sa postezi am terminat de vorbit la Buzau.....ei au zis ca se face nici o problema daca aduc masina plec cu ea pe roti...acum problema e ca nu stiu ce sa cred. Am sunat la zeci de service-uri inclusiv Bosch si mi s-a spus ca nu se repara nicaieri in lume pompa psg 16 (2 mufe). Doar cei de la Buzau au zis ca se face si acum is cam in incurcatura.
Ai PM de la mine.Nu stiu cu cine ai vb ,dar daca au zis merita totusi incercat .cu toate , le spui direct -ca le dai banii in momentul in care pleci cu masina din service si ai si hartie la mina cu garantie
Ultima modificare facuta de gabiopel la Vin 03 Sep, 2010 12:26 pm
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
mihai_vlad a scris:Salut ...uite chiar inainte sa postezi am terminat de vorbit la Buzau.....ei au zis ca se face nici o problema daca aduc masina plec cu ea pe roti...acum problema e ca nu stiu ce sa cred. Am sunat la zeci de service-uri inclusiv Bosch si mi s-a spus ca nu se repara nicaieri in lume pompa psg 16 (2 mufe). Doar cei de la Buzau au zis ca se face si acum is cam in incurcatura.
Bosch sunt niste papagali. Daca nu le duci pompe cu defect de 2 lei pentru care ei sa-ti ia 500 de euro nu te baga in seama.
Daca oamenii au zis ca se repara, ce pierzi incercand?
Dupa cum a spus si gabi, nu le dai banii pana nu vezi masina mergand si pana nu iti dau garantie pe lucrare.
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
mihai_vlad a scris:Salut ...uite chiar inainte sa postezi am terminat de vorbit la Buzau.....ei au zis ca se face nici o problema daca aduc masina plec cu ea pe roti...acum problema e ca nu stiu ce sa cred. Am sunat la zeci de service-uri inclusiv Bosch si mi s-a spus ca nu se repara nicaieri in lume pompa psg 16 (2 mufe). Doar cei de la Buzau au zis ca se face si acum is cam in incurcatura.
eu zic sa te linistesti cu buzaul.
acest tip de pompa [ psg16] nu se repara nicaeri in lume, exclusiv se inlocuieste.
recomand s.h , si daca o iei pe la 500-600 euro sa zici sarumana.
ca idee; acum m-am uitat pe DE
1350 NOUA
850 SH
Ultima modificare facuta de deleted-18977 la Vin 03 Sep, 2010 12:32 pm
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
stiti care este nedumerirea mea -de unde aceste se4rvice-uri procura kiturile de reparatii.Oare noi nu am putea sa incercam ,sa vedem din vorba in vorba ,unde putem procura kituri de reparatii la pompele de injectie.Ideea este ca acest kit de reparatie nu este scump .fapt spus de un coleg care a reparat pompa(partea mecanica) la un service in Buzau si respectivul de la service i-A desfacut in fata lui piesele din kitul respectiv.Tipul ia punga si vede pe eticheta pret-100 e.Parerea mea este haideti ca poate din vb in vb reusim sa dam de unde putem procura aceste kituri de reparatie la pompele de injectie.
Victor nu stiu daca se rezolva problema cu o pompa SH luata de pe alta masina --doar una reconditionata se merita , care este ca, ghicitoarea-nu stii practic ce iei si nu stii cat te va duce -ideea este ca ar fi imposibil sa nu se repare.Baietii care se ocupa de reparat pompe de injectie nici in ruptul capului nu o sa zica de unde se cumpara aceste kituri de reparatie.
Victor nu stiu daca se rezolva problema cu o pompa SH luata de pe alta masina --doar una reconditionata se merita , care este ca, ghicitoarea-nu stii practic ce iei si nu stii cat te va duce -ideea este ca ar fi imposibil sa nu se repare.Baietii care se ocupa de reparat pompe de injectie nici in ruptul capului nu o sa zica de unde se cumpara aceste kituri de reparatie.
- pam
- **
- 440 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 2001 y22dtr
- Mures
pam
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
- pam
- **
- 440 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 2001 y22dtr
- Mures
pam
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
victor soare a scris:
eu zic sa te linistesti cu buzaul.
acest tip de pompa [ psg16] nu se repara nicaeri in lume, exclusiv se inlocuieste.
recomand s.h , si daca o iei pe la 500-600 euro sa zici sarumana.
ca idee; acum m-am uitat pe DE
1350 NOUA
850 SH
mihai_vlad a scris:Salut ...uite chiar inainte sa postezi am terminat de vorbit la Buzau.....ei au zis ca se face nici o problema daca aduc masina plec cu ea pe roti...acum problema e ca nu stiu ce sa cred. Am sunat la zeci de service-uri inclusiv Bosch si mi s-a spus ca nu se repara nicaieri in lume pompa psg 16 (2 mufe). Doar cei de la Buzau au zis ca se face si acum is cam in incurcatura.
eu zic sa te linistesti cu buzaul.
acest tip de pompa [ psg16] nu se repara nicaeri in lume, exclusiv se inlocuieste.
recomand s.h , si daca o iei pe la 500-600 euro sa zici sarumana.
ca idee; acum m-am uitat pe DE
1350 NOUA
850 SH
ÃŽncearca sa vorbesti cu Tonistorm sau cauta la www.materom.ro la sectiunea dezmembrari(eu am gasit la ei o pompa asemanatoare la 1900 lei acum o luna de zile)
- mihai_vlad
- *
- 24 mesaje
- din 02 Apr 2010
- Vectra 2004 y20dth
- Vrancea
mihai_vlad
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- mihai_vlad
- *
- 24 mesaje
- din 02 Apr 2010
- Vectra 2004 y20dth
- Vrancea
mihai_vlad
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2010
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
mihai_vlad a scris:Salut baieti ! Am si eu o problema la o Vectra C Y20DTH 2004. NU ma vrea sa porneasca.
Am mers cu ea o zi in urma, am las-o in parca. Dimineata urmatoare a pornit bine, dar dupa cate sute de metrii am remarcat un crantanit metal care se auzea de la motor. Am tras pe dreapta sa vad ce s-a intamplat. Nu curgea nimic de sub masina. Am oprit motoru si l-am pornit iar fara probleme. ( nu au aparut coduri de eroare de nici un fel). Tot la fel facea. Am oprit motoru iar, moment din care n-a mai vrut sa mai mearga.
Am dus cu platforma masina la service la Opel unde baietii banuiesc ca ar putea fi pompa dar nu garanteaza. Dar la cei 3000 E cat vor ei pe pompa nu poti sa banuiesti ! Ori e ori nu e ! Tipu de acolo a zis ca a pus alimentarea pe direct iar motorina nu iese decat la injectoarele 1 si 4 dar nu cu jet mare, iar la 2 si 3 deloc. Pe tester nu apar deloc coduri de eroare. Mentionez ca in urma cu vreo 2-3 sapt au fost schimbate furtunasele de retur si oringurile tot la Opel pt ca masina pornea foarte greu dupa o noapte in parcare. I-am pus si baterie noua si n-am mai avut probleme timp de 1600 de km pana cand e murit.
Acum sper ca poate reuseste vreun coleg sa-mi dea un sfat cu ce ar putea sa fie si sau ce teste sa-i mai fac ca vreau sa fiu sigur de problema ca la banii astia nu-mi permit sa ma joc. Si asa am bagat o gramada de bani in ea si de unde sa-i mai scoti si pe ceilalti.
Multumesc
Am mers cu ea o zi in urma, am las-o in parca. Dimineata urmatoare a pornit bine, dar dupa cate sute de metrii am remarcat un crantanit metal care se auzea de la motor. Am tras pe dreapta sa vad ce s-a intamplat. Nu curgea nimic de sub masina. Am oprit motoru si l-am pornit iar fara probleme. ( nu au aparut coduri de eroare de nici un fel). Tot la fel facea. Am oprit motoru iar, moment din care n-a mai vrut sa mai mearga.
Am dus cu platforma masina la service la Opel unde baietii banuiesc ca ar putea fi pompa dar nu garanteaza. Dar la cei 3000 E cat vor ei pe pompa nu poti sa banuiesti ! Ori e ori nu e ! Tipu de acolo a zis ca a pus alimentarea pe direct iar motorina nu iese decat la injectoarele 1 si 4 dar nu cu jet mare, iar la 2 si 3 deloc. Pe tester nu apar deloc coduri de eroare. Mentionez ca in urma cu vreo 2-3 sapt au fost schimbate furtunasele de retur si oringurile tot la Opel pt ca masina pornea foarte greu dupa o noapte in parcare. I-am pus si baterie noua si n-am mai avut probleme timp de 1600 de km pana cand e murit.
Acum sper ca poate reuseste vreun coleg sa-mi dea un sfat cu ce ar putea sa fie si sau ce teste sa-i mai fac ca vreau sa fiu sigur de problema ca la banii astia nu-mi permit sa ma joc. Si asa am bagat o gramada de bani in ea si de unde sa-i mai scoti si pe ceilalti.
Multumesc
inainte sa iei decizie, verifica distributia (chiar daca e pe lant), verifica daca axa cu came e in regula si se invarte cand dai la automat,daca tachetii sunt intregi, daca vibrochenul este intreg (este stiut faptul ca la aceste motoare se rupe vibrochenul) si la final gandestete la pompa.
fa o proba si cu un spray de pornire.
vezi bdaca porneste asa.
pt. alte detalii iti las nr. meu de tel. :0721.507875
Pompele cu 2 mufe se reprogrameaza indiferent de cod.
Cele cu o mufa nu trebuiesc reprogramate, dar codul trebuie sa fie identic
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat