Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
baieti mersi frumos de sfaturi....
ideea e ca stiu ca partea mecanica e pe duca, si sunt absolut convins ca a avut mult de suferit, candd a fost amorsata si dezamorsata repetat.
Am studiat si eu problema destul de in amanunt, mai ales cu ajutor unui forum din USA, - cei de acolo au si ei probleme cu pompa asta, ei avand-o montata pe Dodge Ram 2500 5.9L 98-02 - si imi dau seama ca nu a fost chiar bine cand pistonasul de avans a ramas fara ungere (a se citi fara motorina) si a frecat fier pe fier.
Maiandrei este el guru, dar nu cred ca poate sa ma ajute, eventual doar cu demontatul de pe masina, pentru ca din cate stiu eu el nu are banc de probe pentru astfel de pompa.
Ideea e ca dupa un rezervor in care am pus Metabond megasel, nu am constat nici o imbunatatire, la fel de greu se tureaza, si se simte imediat diferenta daca masina e incarcata, ce sa mai pana in 2000 rot/min te rogi de ea.
Am vorbit si cu cei de la Rune care cer 200 ron pe testare pe banc si apoi iti dau devizul. Reparatie care poate duce si 50 mil, totusi mi se pare destul de scump pentru doar un an garantie cat ofera, plus ca exista posibilitatea sa imi spuna ca nu am pus motorina buna.
Nici nu stiu ce sa fac.
Skip ads

  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
scorpio18 a scris:eu nu recomand. nu inteleg treaba cu aditivii. in cartea masinii chiar zice sa nu se foloseasca aditivi.
aditivii de ulei sunt o mare prostie, foarte mare, caci aia se pun in general la masinile care trebuiesc segmentate caci au joc mare pistoanele, asa aditivul formeaza un film acolo mai gros si mai dens, facand doar o etanseitate mai mare, insa la motoarele bune, face numai stricaciuni, micsorand viata motorului (explicatie data de un inginer doctor in lubrifierea organelor de masini).
cei de diesel sunt niste detergenti, care s-ar putea sa-ti faca mai mult rau decat bine, caci risti sa-ti spele foarte bine rezervorul si sa-ti duca toata mizeria in injectoare.

@emil, eu recomand sa incerci sa mergi mai sportiv, mersul batranesc omoara dieselurile, de asemenea s-ar putea ca pompa de injectie sa fie pe duca (partea mecanica) caci sunt niste piese in ea care se tocesc in timp si se duc. Eu zic sa te duci la un mecanic sa-ti faca o testare cum trebuie si sa vezi ce si cum, incearca sa dai de maiandrei pe forum si sa se uite la masina, e un "guru" al opelurilor pe aici pe forum. Smile
s-ar putea sa fie multe, s-ar putea sa fie vre-un furtunas rupt si sa pierzi presiune pe undeva etc. Cel mai bine vorbeste cu maiandrei, si intreaba-l si pe el de aditivi, si ce zice el asta fa, caci e mult mai specializat decat mne sau mihai.
Eu unu nu as folosi aditivi.


te rog sa ma crezi ca nu merg subturat o am de 2 ani deja, am si chip facut, doar nu l-am facut ca ma uit la consum, plus ca are admisia luna, e adevarat ca intercooler-ul nu l-am curatat dar diferenta asta de putere intre cum mergea inainte sa se strice si dupa reparatie nu cred ca poate fi din cauza unui mers subturat.
mersi frumos
  • EmilPetrea77

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Buna!Am avut si eu ceva probleme cu un motor de 2.0 y20dth toti mecanicii pe care i-am consultat au mers catre egr si chiar au inceput sa curete in mare egr-ul.Le-am facut o surpriza fiind foarte zgircit cu mecanicii si doctorii si am tot mers din aproape in aproape pina am gasit pe cineva demn de increderea mea si l-am lasat sa se uite mai in amanunt.Surpriza tipul a zis clar ca am un senzor pe pompa de injectie defect merge inlocuit si ma costa 100 euro.Asta a si avut ,l-am schimbat si acum merge.acest senzor nu se gaseste separat fara pompa de injectie spun magazinele de profil,dar in mafia pompagiilor exista.Cred ca l-a gasit de la pompa 1.9 jtd Fiat.Cred ,ca nu am stat linga el sa faca schimbul,nu am avut timp.Am dat votul de incredere acestui mecanic fiindu-mi recomandat tot aici pe forum.Astept o perioada sa vad ce fel se comporta masina si apoi il recomand mai departe!Sintomele pe care le avea masina mea erau urmatoarele:-se aprindea martorul cu masina si cheie,martorul cu dreptunghi ce incadreaza o stea,si nu tragea permanent avea momente cind se si oprea.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
EmilPetrea77 a scris:Buna!Am avut si eu ceva probleme cu un motor de 2.0 y20dth toti mecanicii pe care i-am consultat au mers catre egr si chiar au inceput sa curete in mare egr-ul.Le-am facut o surpriza fiind foarte zgircit cu mecanicii si doctorii si am tot mers din aproape in aproape pina am gasit pe cineva demn de increderea mea si l-am lasat sa se uite mai in amanunt.Surpriza tipul a zis clar ca am un senzor pe pompa de injectie defect merge inlocuit si ma costa 100 euro.Asta a si avut ,l-am schimbat si acum merge.acest senzor nu se gaseste separat fara pompa de injectie spun magazinele de profil,dar in mafia pompagiilor exista.Cred ca l-a gasit de la pompa 1.9 jtd Fiat.Cred ,ca nu am stat linga el sa faca schimbul,nu am avut timp.Am dat votul de incredere acestui mecanic fiindu-mi recomandat tot aici pe forum.Astept o perioada sa vad ce fel se comporta masina si apoi il recomand mai departe!Sintomele pe care le avea masina mea erau urmatoarele:-se aprindea martorul cu masina si cheie,martorul cu dreptunghi ce incadreaza o stea,si nu tragea permanent avea momente cind se si oprea.

din ce ai scris aici,problema masinii tale a fost senzorul de la vibrochen, cel care citeste rotatia lui. (senzor crankshaft).
nici vorba de senzor din pompa de injectie.
pretul e cat de cat ok,in sensul ca e un pret maxim cerut,daca a fost pus un senzor nou si original bosch si daca pretul include piesa +manopera.
de tinut,te tine fara probleme cativa ani,daca,repet,este un senzor original,Bosch.
Skip ads

  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu am schimbat senzorul de vilbrochen bosch la y22dth cu 150 ron nou.. am facut prostia sa iau facet la 180 ron si nu mi-a placut cum merge. cel de pe masina era tot bosch dar avea si sigla gm pe el Smile
  • EmilPetrea77

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ideea este ca din 4 mecanici unul nu a stiut sa ma lamureasca ce problema are motorul meu.Sint multumit de pret in conditia in care sezonul asta nu prea imi place.Am dat proba de stat in frig cit pentru 2 ierni.Inca ceva principalul depozit de piese auto din Focsani nu auzise de astfel de senzor si mi-a sugerat ca doar pompagii se pricep de unde sa il procure.La ei vine doar cu pompa de injectie si costa....Posibil sa aveti dreptate cu vibrochenul nu ma pricep!
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut.Astazi , avand o discutie despre masini cu un coleg de seviciu mi-a spus ca in comuna Ulmeni , jud Buzau (locatia -drumul spre Ploiesti la vreo 20-25 km de Buzau , dupa primarie pe partea stanga), este un service care repara pompe de injectie de toate tipurile.Colegul meu a reparat acolo o pompa la un Fiat(ceva la pistonasul de avans ) si spune ca sunt meseriasi in reparatii.Mi-a dat numarul de telefon al unui domn Costel (care dupa spusele colegului este un bun meserias), Atasez pe forum numarul lui de telefon.--0744840358--Costel.Eu zic ca este bine de stiut pt noi toti cei care avem acest tip de motor.


Ultima modificare facuta de gabiopel la Joi 30 Dec, 2010 8:03 pm
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:Salut.Astazi , avand o discutie despre masini cu un coleg de seviciu mi-a spus ca in comuna Ulmeni , jud Buzau (locatia -drumul spre Ploiesti la vreo 20-25 km de Buzau , dupa primarie pe partea stanga), este un service care repara pompe de injectie de toate tipurile.Colegul meu a reparat acolo o pompa la un Fiat si spune ca sunt meseriasi in reparatii.Mi-a dat numarul de telefon al unui domn Costel (care dupa spusele colegului este un bun meserias), Atasez pe forum numarul lui de telefon.--0744840358--Costel.


confirm spusele colegului de la BZ. dragalasa persoana .
acum vreo 3-4 ani m-am oprit si eu in poarta omului si a fost foarte amabil in privinta unui diagnostic.
din ce mi-aduc aminte,la vremea respectiva ,nu reparau chiar orice tip de pompa.
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Dupa sarbatori o sa sun , sau daca o sa am timp o sa incerc sa dau o fuga pina acolo sa vad si eu cum sta treaba si ce spune omul.
  • vectra_2.0

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:Salut.Astazi , avand o discutie despre masini cu un coleg de seviciu mi-a spus ca in comuna Ulmeni , jud Buzau (locatia -drumul spre Ploiesti la vreo 20-25 km de Buzau , dupa primarie pe partea stanga), este un service care repara pompe de injectie de toate tipurile.Colegul meu a reparat acolo o pompa la un Fiat(ceva la pistonasul de avans ) si spune ca sunt meseriasi in reparatii.Mi-a dat numarul de telefon al unui domn Costel (care dupa spusele colegului este un bun meserias), Atasez pe forum numarul lui de telefon.--0744840358--Costel.Eu zic ca este bine de stiut pt noi toti cei care avem acest tip de motor.



Se pare ca nea Costel o sa aibe ceva treaba dupa sarbatori pentru ca si eu ar trebui sa ajung pe la el... poate stie el ce are masina mea Sad
  • ionik_c

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut, sunt mai nou pe aici... cred ca am si eu o problema, si asa ca m-am gandit sa va intreb pe voi...
Am cumparat de curand o masina, si anume un Opel Astra Caravan 1.7 DTI fabricatie 2002 75 de cai putere, in momentul cumpararii nu am avut unde sa o testez la viteza maxima sa zic asa, nu aveam drum pentru un asemenea test (peste tot era zapada, si nu aveam o autostrada sau ceva de genu'). Ideea e in felul urmator... masina s-a comportat impecabil, din toate punctele de vedere, asa ca am luat decizia sa o cumpar. La scurta vreme dupa asta am avut un drum pe A1, unde soseaua era uscata si am avut unde sa o incerc la o viteza maxima... aici am ramas profund dezamagit, adica, pina in 130 de km/h masina s-a comportat absolut normal (trage, ai pedala, simti cuplu ca la orice diesel si simti cand inta turbina), insa de la 130km/h in sus am ramas uimit nu mai are zvacul ala care ar trebui sa il aiba, nu mai trage, si in conditiile astea am apasat pedala la maxim sa vad pana unde ajunge... rezultatul: maxim 152 km/h iar turometrul undeva la aprox 3500 rpm...................................am tinut apasata pedala la maxim aproximativ 5 minute tot sperand ca se va mai ridica acul la vitezometru, dar degeaba.
Mentionez ca eram singur in masina, iar rezervorul era plin cu motorina OMV Sprint diesel, si ca motorul se comporta normal in alte trepte (a 2a, a 3a trage pana in aproape 5000 rpm)
Acum apelez la voi cu aceasta problema in speranta ca ma puteti ajuta, am auzit cateva pareri pe la prieteni precum ca ar putea fi de vina pompa de injectie, la altii ca filtrele de motorina, ba chiar si cel de aer, acum nu stiu ce sa cred....... Question
Va multumesc anticipat pentru ajutor
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut si b ine ai venit!
este posibil sa fie de la filtrul de motorina, dar si de la cel de aer, astea ar fii primele si cea mai ieftine varianta pe care ar trebui sa o incerci urgent.
posibil sa fie si EGR-ul imbacsit, sau catalizatorul, toba de esapament infundate. nu cred ca ar fii de la pompa de injectie.
un prieten de al meu cu un vectra b, motor de 2,0 dth, avea aceeasi problema, si a schimbat 3 pompe de injectie, a fost sfatuit de cineva in cele din urma sa bage un tratament de curatare a injectoarelor, a bagat motorina Sprint Diesel, cu acel tratament si a pornit la un drum mai lung, se accelera foarte greu si nu trecea de 140, si pedala la maxim, si dupa 4-5 km de mers la turatie mare, s-a acelerat brusc motorul, se desfundasera injectoarele(asa a zis el) de atunci nu a mai avut probleme. a schimbat si 3 pompe degeaba.
Masina scoate fum mult?
Nu strica sa ii faci si un test, dar mai intai schimba filtrele.
Skip ads

  • ionik_c

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Gabello a scris:Salut si b ine ai venit!
este posibil sa fie de la filtrul de motorina, dar si de la cel de aer, astea ar fii primele si cea mai ieftine varianta pe care ar trebui sa o incerci urgent.
posibil sa fie si EGR-ul imbacsit, sau catalizatorul, toba de esapament infundate. nu cred ca ar fii de la pompa de injectie.
un prieten de al meu cu un vectra b, motor de 2,0 dth, avea aceeasi problema, si a schimbat 3 pompe de injectie, a fost sfatuit de cineva in cele din urma sa bage un tratament de curatare a injectoarelor, a bagat motorina Sprint Diesel, cu acel tratament si a pornit la un drum mai lung, se accelera foarte greu si nu trecea de 140, si pedala la maxim, si dupa 4-5 km de mers la turatie mare, s-a acelerat brusc motorul, se desfundasera injectoarele(asa a zis el) de atunci nu a mai avut probleme. a schimbat si 3 pompe degeaba.
Masina scoate fum mult?
Nu strica sa ii faci si un test, dar mai intai schimba filtrele.

Sa stii ca masina nu scoate mai mult fum decat ar trebui, nici daca o accelerezi la 4500 rpm, recomanda-mi si mie un tratament ca nu prea ma pricep iar piata e plina in ziua de azi de fel si fel de produse, si nu prea stiu in care sa am incredere... si EGR ul cum il poti curata? nu am idee, adica are ceva care poate fi schimbat sau ceva care poate fi curatat? ce face mai exact EGR-ul asta?
O sa incerc cat mai repede posibil sa schimb filtrele asa cum ai zis si tu...
Ms pt raspuns
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Ai aici toate raspunsurile la toate intrebarile tale.

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14022
poti sa mai cauti sunt zeci de discutii, tutoriale despre curatare, ce rol are aceasta piesa. spor la citit!
  • by_tzapu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut baieti, am o mare problema si nu stiu ce sa mai fac, inainte de sarbatori acum 3 saptamani masina mea un Opel Astra G din 2000, 2.0 Y20DTH nu a mai pornit am dus`o la un service tractata a pus calculatorul si a rezultat pompa injectie defecta partea electrica.Am trimiso la buc la reparat la ECU a venit pompa inapoi reparata "cred" a montat`o pe masina si tot nu porneste. Mecanicu zice ca: a amorsato apoi a incercat sa o porneasca trasa si nu vrea in ruptu` capului, astazi a pus`o iar pe test si surpriza nici o eroare, el imi zice ca tot pompa ar fi..dar nu mai da eroare. Ma puteti ajuta cu o idee un viclesug, macar sa o vad ca porneste odata. Nu mai suport si nu stiu ce sa fac unde sa ma duc cu ea. Va multumesc si astept parerile voastre poate rezolv cumva problema.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca nu ai eroare,ar trebui sa porneasca.
scoate furtunasul de retur,cel care intra in pompa si astupa gaura cu un surub la capatul dinspre injectoare.
apoi incearca sa o pornesti.
daca porneste,atunci iti trage aer pe la returul injectoarelor sau la oringuri.
cu spray ai incercat?
  • by_tzapu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2010

  • Mesaj Privat
da a incercat si cu spray si degeaba, o sa ii spun sa verifice acel furtun de retur daca trage aer. iti multumesc @[editat] pentru ajuttorul acordat!
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
daca slabesti conductele de la injectoare ... da motorina?
L.E. ce coduri de eroare aveai?


Ultima modificare facuta de emilperijoc la Joi 06 Jan, 2011 9:57 pm
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
iti dau nr. meu,daca mai ai nevoie de ajutor da-mi un apel.
[editat]
  • by_tzapu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut baieti si va multumesc pentru ajutorul acordat
In sfarsit a pornit masina, au verificat alimentarea apoi au desfacut iar pompa au zis ca au modificat pozitia , ei zic ca ia dat avans la pompa au montat totul la loc si a pornit la cheie. Dar a mai ramas de verificat ceva senzori si circuitul de vacum pentru ca in mers se aprinde becul check engine in bord si masina nu mai trage se tureaza dar trage greu si scoate si ceva fum , dar nu sta mult aprins doar cateva secunde maxim 1 min se stinge si merge normal apoi. Nu are o regula sa se aprinda la anumite turati, cand i se nazare lui. Au pus calculatorul si am impresia ca nu prea merge acel calculator pentru ca ba se conecteaza, ba nu se conecteaza si nu da eroare normal tre sa inregistreze ceva erori daca sa aprinde check engine nu?
Oricum au decis si asta cred si eu ca pompa este reparata si functioneaza normal, deci au exclus`o, EGR-ul au zis ca merge, la injectoare au zis ca nu ar fi de acolo.
Voi ce parere a`ti avea si ce ma indrumati sa fac in continuare?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR