Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
schimba capacul filtrului dr motorina.
Skip ads

  • quicky13

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
multumesc.o sa incerc saptamana asta si revin cu noutati.
  • quicky13

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
am verificat capacul si pare ok.in schimb am gasit ceva probleme la supapa de presiune care vine pe pompa de injectie(arata ca un surub mai gros gaurit la capatul filetului si cu garnitura pe el).
a incercat mecanicul sa sufle si sa traga aer prin si zice ca scapa putin(s-a largit un pic gaura in care intra bila din interior).
oricum aseara dupa ce am gadilat un pic supapa respectiva am lasat masina cu nasul in sus si dimineata a pornit binisor,adica la prima cheie(destul de scurta) n-a vrut,iar la a doua a pornit.
cred ca o sa cumpar supapa si sa vad mai departe cum se comporta.
  • dalexu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut , am si eu o problema cu masina mea si mai exact cu pompa sau cel putin asa cred pentru ca am pornito seara , a pornit sfert a stat pornita cc 1-maxim 2 minute si sa oprit si nu a mai vrut sa porneasca am pus testerul pe ea si a dat urmatoarele :

exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B01016
NumeSistemSauTipMotor: Y20DTH D3

Identificare: 0550

Specific marcii: 0281010269


Numãrul codurilor: 1

P1660 - Ventil de decuplare combustibil - semnal prea mare
(0B) - Prezent *Cine-mi poate da mai mulde detalii despre eroarea asta . in ce conditii apre )

Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat ceva ca pompa am schimbato acum 12000 KM cred la Tehnocom Ploiesti si nu as accepta ideea de a schiba iar ceva pe la pompa . Ms anticipat
Skip ads

  • DNX
  • *
  • 2 mesaje
  • din 12 Sep 2013
  • Astra 2001 Y20DTH
  • Neamt
  • DNX

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am si eu nevoie de o parere de la dvs .. de 2 zile citesc pe forum dar nu am gasit nimic care m-ar putea ajuta ... Am un Opel Astra y20dth din 2000 .... care i s-a stricat pompa de injectie .... am fost la cineva aici in Piatra Neamt care mi-a "reparat-o" .... dar cand a montat pompa pe masina ...a pornit dar nu mai vrea sa mearga ... adica nu se mai accelereza ... se opreste foarte repede daca nu are egr-ul scos ... adica nu are aer ... (nu sunt mecanic ... va spun doar ce a zis mecanicul ... masina sta de 3 sapt la el). El mi-a zis ca pompa e facut-o bine .... dar masina mea mergea bine inainte sa se strice pompa ! M-a pus sa schimb turbo , egr, debitmetru ,, furtunasele la vacum .... si nici o schimbare ... Fum negru ... ca si cum ar avea un debit foarte marit la motorina .... el zice ca e ceva infundat la ea ... de aceea nu merge ! Pe tester nu apare nici o eroare ! Am dus-o la alt service si mi-a zis ca e posibil sa fie din pompa .
As dori sa stiu daca e posibil ca "mecanicul" la care am fost sa nu fi reparat pompa bine ... sau sa fie alta problema !
Astept raspuns ... Multumesc !
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Poti sa detaliez reparatia de pompa. Practic ce a reparat, si ce anume a demontat la pompa?
  • DNX
  • *
  • 2 mesaje
  • din 12 Sep 2013
  • Astra 2001 Y20DTH
  • Neamt
  • DNX

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Nu pot sa spun exact ! Mecanicul mi-a spus doar ca a demontat pompa de injecție si a reparat partea electricã si mecanicã ... piesele au costat in jur de 550 ron ... pe diagnozã arata ca merge în parametri normali !
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu se pot vizualiza toti parametrii din pompa la diagnoza. Acum daca a umblat la capul hidraulic si a desfacut axul acela micut din capul hidraulic (care se deplaseaza 1 mm) este prins cu un fel de inel si doua suruburi (aici ma refer la axul care se afla dupa electroventil si este situtat intre tevi) , acesta trebuia centrat in 0.02 mm ,altfel va freca de carcasa electroventilului si masina nu se tureaza mai mult de 1000 de rotatii. Si la 1000 rotatii ajunge numai pt o secunda doua, in plus risti sa se duca tranzistorul din calculatorul de injectie. Asadar ar fii bine sa-l intrebi ce a mesterit la concret ca sa te pot ajuta.
Skip ads

  • vulpois

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2013

  • Mesaj Privat
va salut!
am o zafira din 2001, motor y20dth porneste actual dimineata la prima cheie, iar dupa ce o opresc, la un interval de o ora sau mai mult cat a stat oprita, nu porneste decat dupa ce-i dau 10-12 chei.
daca o pornesc prima data in zi si afara este cald, porneste la fel dupa mai multe chei. am observat ca la temperaturi reci porneste usor
am verificat pe tester nu da nicio eroare. am avut o eroare la senzorul temperatura ulei care indica 200%, l-am schimbat dar la fel indica
de precizat ca asta iarna pornea foarte greu, am incercat cu spray dar nimic, dupa ce era pornita 30 sec. nu mergea acceleratia.
in rest masina merge foarte bine.
va rog ajutati-ma cu sfaturi
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@vulpois pune OP-Com sau un tester si la valori vezi ce-ti da la temperatura de combustibil. Tot asa la turatia pompei dupa ce o pornesti ,trebuie sa-ti arate jumate din turatia motorului.Eu vred ca senzorul care este in pompa e pe duca . Senzorul acesta e intr-o capsula si are doi senzori de turatie si de masurarea temperaturii la combustibil. Daca nu ai tester mai poti sa faci o incercare, si anume cand nu vrea sa-ti porneasca trage mufa de pe senzorul de temperatura apa (practic o pacalesti masina ca si cum ar fii pornirea la rece ). Daca asa porneste inseamna ca tot pe la senzorul din pompa va trebui sa cauti problema. Totodata nu exclud si faptul ca ai o problema la senzorul de ulei, nu e normal sa-ti dea asa.
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
DNX a scris:Am si eu nevoie de o parere de la dvs .. de 2 zile citesc pe forum dar nu am gasit nimic care m-ar putea ajuta ... Am un Opel Astra y20dth din 2000 .... care i s-a stricat pompa de injectie .... am fost la cineva aici in Piatra Neamt care mi-a "reparat-o" .... dar cand a montat pompa pe masina ...a pornit dar nu mai vrea sa mearga ... adica nu se mai accelereza ... se opreste foarte repede daca nu are egr-ul scos ... adica nu are aer ... (nu sunt mecanic ... va spun doar ce a zis mecanicul ... masina sta de 3 sapt la el). El mi-a zis ca pompa e facut-o bine .... dar masina mea mergea bine inainte sa se strice pompa ! M-a pus sa schimb turbo , egr, debitmetru ,, furtunasele la vacum .... si nici o schimbare ... Fum negru ... ca si cum ar avea un debit foarte marit la motorina .... el zice ca e ceva infundat la ea ... de aceea nu merge ! Pe tester nu apare nici o eroare ! Am dus-o la alt service si mi-a zis ca e posibil sa fie din pompa .
As dori sa stiu daca e posibil ca "mecanicul" la care am fost sa nu fi reparat pompa bine ... sau sa fie alta problema !
Astept raspuns ... Multumesc !



99% este din electronica pompei - ceea ce a reparat "mecanul" tau.

Cu alte cuvinte: un "mecanic" a reparat partea "electronica" de la pompa!
  • UNGUREANU ION

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2011

  • Mesaj Privat
am pompa Y20DTH cu 300 euro,e cineva interesat,merge perfect
Skip ads

  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
va rog si eu sa ma "luminati" in problema pompei defecte la Y20DTH... motor "decedat" in timpul mersului (in trafic)... tractat pana la diagnoza, rezultate: P1345, P1630 ... 1345 am inteles ca ar fi senzorul de turatii din pompa, iar 1630 calculatorul pompei ... initial mi s-a dat un punct de la care sa incep: sa schimb doar senzorul (in ideea in care as putea doar incerca senzorul fara sa-l platesc - daca mergea, scoteam banul, daca nu, nu)... s-a renuntat la idee din cauza lipsei senzorului (nu detaliez)... vine punctul 2 din rezolvare: schimbat calculator... gasit la colegul @[editat] (nu aveam toti banii pt el si-am zis sa mai caut si in alte parti pana fac rost si de diferenta de bani pt calculatorul de la dl. Marius) ...
acum problema care m-a dat peste cap total: am mai intrebat pe cineva care se ocupa cu reparatii pompe (nu dau nume pt a nu isca discutii inutile)... mi-a spus ca ar fi si partea mecanica de la pompa blocata... ca daca s-a stricat calculatorul, e din cauza partii mecanice de la pompa... desi P1220 (care stiam ca apare cand se blocheaza) nu l-am vazut la diagnoza... si concluzia din partea lui ar fi ca-mi trebuie pompa cu totul...
ce sa fac pana la urma? sa caut pompa completa sau dau banii degeaba pe ea si mi-as putea rezolva treaba doar cu schimbatul calculatorului?
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Cati km are masina "la bord"?
Daca nu ai P1220 - calculatorul de pe pompa "s-a dus" datorita imbatranirii siliciului si partea mecanica nu e defecta.

Spor
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
"in bord" masina are aproape 300.000 km... calculatorul a mai fost reparat acum 2 ani, dar pana acum a functionat OK
  • camaro

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema daca e cineva care poate sa ma lamureasca. Acum aproximativ doua luni am avut un mic accident (a intrat cineva in partea dreapta a masinii sifonand destul de urat usa), iar in urma impactului masina nu a mai vrut sa porneasca. Am tractato pana la service si mecanicul a spus ca pompa e stricata, dar nu a stiut sa-mi zica ce cod de eroare apare la diagnoza. Aveti idee care ar putea fi problema cu adevarat? Ati mai auzit de asa ceva? Tin sa precizez ca masina pornea perfect inainte de accident si iarna si vara si la cald si la rece.
Multumesc, drumuri bune.
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
dupa ce o sa faci o diagnoza su siguranta te vom putea ajuta mai mult
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@camaro: daca pompa ti-e defecta, apare codul sau codurile iar, chiar daca le stergi ... deci mergi la diagnoza si vezi ce coduri de eroare ai... abia apoi poti cauta rezolvare...
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Va salut dragi Opelisti ,
Am si eu un off care o am la masina. Va descriu simptomele cu speranta ca cineva a mai avut asa ceva si ma poate ajuta cu vreo solutie. Asadar pompa reparata de la A la Z in Mai schimbat cap hidraulic,schimbat calculator de injectie pe nou cu electrovalvele cu tot ,calibrat pompa pe stand. Masina porneste usor si la rece si la cald,erori nu am ,parametrii de injectie ,avans ok EGR ok ,debitmetru ok vacum ok, furtunasele de la vacum ok electrovalve ok, practic toate valorile masurate sunt in regula. Masina dupa ce o pornesc se poate tura la 3500 -4000 de rotatii pentru cateva secunde dupa care nu se mai tureaza iar daca incerc sa o turez, la 1100 de rotatii merge in 3 pistoane.Daca o opresc pt 5 minute si o pornesc din nou situatia e la fel. Sub aceasta turatie adica 1100 masina merge normal .Nu conteaza nici daca motorul e rece sau cald. Am verificat si distributia,intinzatoarele de lant,si am alimentat pompa dintr-un rezervor,inclusiv returul de la pompa am bagat intr-un recipient ca sa elimin orice banuiala si la retur. Am curatat si surubul de la retur care lucreaza ca si o supapa . Ar mai fii un lucru de mentionat daca obturez usor returul pompa incepe sa mearga normal si se tureaza cind o accelerez. Am o banuiala ca ar fii ceva legat de capul hidraulic,dar nu sunt sigur. Asadar daca are cineva o idee sau a patit asa ceva rog ajutor.

Va multumesc
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nimeni?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR