Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, am si eu o problema cu pompa de injectie la un opel vectra b 2.0 dth . An 2000 . Cod pompa terminatia 004 cred . In 2013 din cauza unei motorina proasta sa stricat pompa de injectie adika nu se tura mai mult de 1500 rpm si scoatea mult fum , am facut o curatare de injectoare si pompa injectie cu un aparat special , si o solutie anume , dar ddgeaba cum ii bagam motorina face a la fel . In fine , mi sa spus ca sa dus pompa de injectie . Am dus masina la un mecanic (carpaci) mia luat 13 mil si cica mia reparat pompa , masina porneste , trage normal dar problena e ca a crescut consumul undeva de la 7,5 % la 10,5 %pe timp de vara , iar acum undeva de 11,6 %. Iar consumul instant de la 0,6 % la relantiu la 1,8 % la relantiu. Asta la o saptamana dupa ce mia reparat pompa . Pe cine am mai intrebat a zis ca poate sa fie cuiul de avans . Intrebarea mea ar fii ce as putea sa ii fac sau ce imi recomandati sa fac sa am si eu un consum normal ptr masina asta , ca mia golit buzunarele.
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Afiseaza niste parametrii de diagnoza. Cu motorul rece si la cald si una la 3000 de ture cu motorul cald
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Se poate remedia prin reglarea ( schimbarea) pozitiei senzorului de rotatie din pompa. E cam greu de ajuns acolo pentru ca se demonteaza calculatorul de pe pompa.
Eu zic ca pompa este facuta bine atata timp cat masina porneste si trage bine. Ramane doar reglarea unghiului (alpha) facut de senzor cu roata dintata.
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Rolland diseara pun opcom pe ea . Dar imi poti spune ce parametri trebuie sa aibe pompa ptr a avea un avans bun ? Vreau sa mai precisez ca nu se tureaza mai mult de 5000 de rotati . Normal trebuia sa se duca la 6000 ?
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Tu vrei sa-ti distrugi motoru cu 6000 de ture ? Asta cu 6000 de ture unde ai vazut ?
  • alexsilv

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut Robert se refera ca inainte sa repare pompa daca o ducea in limitare trecea de 5 000 de turatii lejer acum nici macar nu ajunge acolo.
O sa vina la mine diseara sa citim toti parametri de injectie si o sa ii afisam sa va faceti o parere , dupa mine pompa este reparata bine doar ca trebui reglat avansul care este foarte mare .Acceleratia pana in 2 000 nu este deloc lina este mai mult in suturi iar apoi motorul se accelereaza bine.
  • plimbaretzu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 20d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Salut. Partea cu avansul se poate regla din doua locuri. Din pozitia pinionului pompei de injectie si din pozitia pinionului axei cu came. Cred ca oricare din acestea vor da valori eronate pe tester la unghiul de avans si totodata se for simti in functionarea motorului. Pentru pozitia vibrochenului va puteti ghida dupa semnul fuliei care se aliniaza cu un semn de pe capacul distributiei. Pompa de injectie are o gaura de calare si ar trebui stranse suruburile pinionului cu pompa calata(blocata cu un dorn), iar axa cu came se pozitioneaza la pistonu unu de langa distributie cu camele in sus, iar la piston nr 4 cu camele in jos ambele supape fiind atacate. Cred ca pompa de injectie este reparata corespunzator dar distributia este montata cu abateri.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Sau se mai poate regla si de aici avansul .
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu va mai luati de avans ca nu acolo este problema. Rolland fii putin mai atent la discutie. Tu stii sigur la ce ma refer ca am mai avut o discutie pe tema consumului. Adu-ti aminte...
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am revenit cu valorile pompei la rece si la 3000 de rotatii .
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Si la relantiu
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Avansul e ok. Cantitatea injectata nu e ok decat daca temperatura apei este sub 3-5 grade. Incearca sa faci ce am scris mai sus.
Skip ads

  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Sal marius . Uite poza cu temperatura apei .
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Mda. E clar acum. Da calc. usor intr.o parte ,slabeste senzorul din cele doua suruburi si trage de el in jos si lateral spre baterie. Atentie ca atunci cand strangi primul surub, senzorul tinde sa urce. Tine.l bine sa nu se miste la strangerea surubului.
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
[editat] salut . ti-am urmaat sfatul , am desfacut pompa si am gasit acel senzor , la mine se afla la partea de jos adik spre fata masini , nu spre motor, problema este ca mai jos nu il pot da ,cred ca este la maxim , in schimb in sus adika spre motor se poate da , momentan nu am facut nimik , astept un raspunns de la tine incat sa imi spui ce pot sa fac ,. atasez si niste poze ca sa intelegi exact ce iti apun pun . aici am impins spre motor si merge .. ..... iar aiki este poza cum a fost senzorul cand am desfacut-o ..


Ultima modificare facuta de robertard la Sam 10 Jan, 2015 6:44 pm
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Schimba-i cumva pozitia si vezi apoi pe tester valorile.
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
marius se poate sa imi dai un nr de tel sa vb . sa spui cam in ce pozitie sa il pun , ce sa fac ,? am atasat si pozele .....
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu la asta m.am referit. Nu ai inteles. Ai pm!
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
salutare!! se pare ca datorita lui [editat] am rezolvat problema consumului prea mare la opel meu 2.0 dth . ( schimbarea) pozitiei senzorului de rotatie din pompa. adika , am desfacut calculatorul pompei , lam dat usor intr-o parte si am dat de senzor , am slabit cele 2 suruburi apoi am dat de el in jos si inspre baterie apoi am strans inapoi cele 2 suruburi . atasez poza . iar acum ca sa vezi consumul meu instant la relantiu a scazut de la 1.8 l /h la 0.7l/h adika normalul de consum , . in poza alaturata consului este de 0.7 l/h dar odata ajuns temperatura apei la 90 de grade , si consumul a ajuns la 0.6l/h asta in relatiu . maine o scot la drum si sunt curios ce consum ii scot la 100 de km , sper ca undeva de la 11.8 % sa scot un 8 % . ar fi parfum , inca odata multumiri lui [editat] si apelati la el cu incredere , pentru ca el daca nu imi spunea cea ce trebuie sa fac , ajungeam la baietii de la bosch si ma usura de 13 mil .. asa am scutit si bani si timp . bft la totii
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare sin nou se pare ca mam bucurat prea devreme , dupa ce am facut operatiunea de mai sus spusa de marius , imi da o eroare p1220 si p0400 adica cuiul de avans al pompei dus, (agata) tot marius ma sfatuit sa reglez avansul manual , dar problema estee ca undeva la 100km/h ma va limitaa din nou . . Nu inteleg de ce atunci cand aveam consumul de 11,8% nu ma limita deloc adica am mers si cu 180km/h si inca mai tragea , iar acum cand am achimbat pozitia senzorului din pompa. Nu se tureaza mai mult de 2000 de rotatii .si scoate fun alb-albastru . Ce ma sfatuiti sa fac pe mai departe , sau unde pot gasi un tutorial sa pot modifica avansul manual . ? Ptr ca nu dispun de bani momentan .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR