Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • micky

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 1,7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema , porneste motorul iar dupa 5 sec se opreste si incepe sa clipeasca becul check engine.cred ca este calc. de pe pompa de alimentare.asa este?
Skip ads

  • cipsava

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
rapiduletul a scris: Eu cred ca am o problema similara Sad(.De doua luni, cel mai frecvent cand plec de la servici, adica dupa cel putin 8 ore de stat,si nu regulat, am probleme cu pornirea.Nu se aprinde nici un bec de vertizare la bord.Porneste foarte greu,sacadat, si scoate mult fum alb.Dupa 10-15 secunde de la pornirea asta greoaie mersul motorului devine regulat si normal.Am pus problema pe seama releului de la bujii, in prima faza.Am exclus treaba asta ieri seara, cand becul sa aprins, dar motorul tot greu a pornit.Nu mai facuse treaba asta de o luna.Am fost nevoit sa apas un pic pedala de acceleratie ca sa pornesca "in galop".Si ca de obicei dupa 10-15 secunde mersul motorului sa normalizat.Acum eu am mai observat ceva.Ca face chestia asta in mod special cand afara este umiditatea crescuta.E oare posibil sa se faca condens undeva in motor si asta sa fie problema ? Sa nu fie ceva etanseizat bine ? Saptamana asta am sa merg la unul din cei doi ca sa schimb furtunasele de retur, cu toate ca le-am mai schimbat si eu o data, dar poate ca nu au fost chiar cele care trebuiau.A mai patit careva chestia asta ?

Idem la mine @rapiduletul.

Eu am schimbat carcasa pompei si pistonasul de avans la bosch in Bucuresti (se gripase in carcasa) 2.450 RON. La service-ul din Ploiesti unde am avut-o mi-a schimbat inclusiv garniturile de la injectoare, furtunase. Din pacate tot nu porneste bine dupa ce sta 12ore. Dimineata dau la automat cca 5sec dupa care opresc si la al 2-lea automat o ia imediat, dar scoate fum alb cca.1-2sec. Dupa 8 ore de stat porneste ceva mai bine (in 2-4 sec de automat) dar tot cu norisorul de fum alb. Fumul alb a aparut dupa ce am luat-o din service.
Ceva pareri?

La test la bosch mi-a spus ca ar fi cazul sa schimb si calculatorul (1.250 RON) deoarece s-a incadrat la limita minima la debite.
Am vectra caravan 2.0dti y20dth an2001
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Fumul alb =avans mare(asa era la raba,la dieselul clasic).Ei zic ca ar fi la limita minima...cred ca trebuie sa mai cauti si alte pareri,evident-avizate ,nu carpaci.Ei au referinte bune dar tot omul mai si greseste.Bafta.
  • cipsava

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
vali zak a scris:Fumul alb =avans mare(asa era la raba,la dieselul clasic).Ei zic ca ar fi la limita minima...cred ca trebuie sa mai cauti si alte pareri,evident-avizate ,nu carpaci.Ei au referinte bune dar tot omul mai si greseste.Bafta.


Fumul alb poate sa fie de la lichid racire in capul pistoanelor? Sa fie garnitura de chiuloasa?
Desi fumul nu apare decat cand pleaca un pic mai greu, cand porneste normal nu scoate fum.
Skip ads

  • teleanu dan

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
la mine pornirea greoaie am rezolvat-o schimbind bujiile incandescente . atentie insa ca se rup ar fi bine sa mergi la un service. eu am rupt una si a trebuit sa du chiuloasa jos sa scoata bujia pe partea cealalta ,asta implica garnitura, lichid pus la punct distributia. eu va spun ca unu patit nu ca specialist.fumul alb este de motorina ne arsa. si asta cu bujiile ste una din cauze. acum am avut probleme cu pompa de injectie cate nu scotea decat 0,7 bari pe capat si trebuie undeva la 3 si ceva mi se pare. CEA MAI BUNA TREABA TOT LA UN SPECIALIST SE REZOLVA. dar asa suntem noi romanii cei mai buni in mecanica si in fotbal . un test la masina care nu costa mult este cea mai eficienta diagnosticare. bafta la toti posesorii de opel.
  • bolintineanu anca mihaela

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut! MAIU Smile LA POMPA TA DE INJECTZIE apare un fenomen datorat dezamorsarii turului de alimentare.Datorita acestui fapt avansul scade nefiind presiune de transfer de la pompa de transfer la capu hidraulic si apare fumul alb despre care vorbesti si mersul neregulat timp de cateva secunde.Pt a remedia acest defect verifica racordurile cu injectoarele.Aceste racorduri se afla in chiulasa, ele se cupleaza cu injectorul prin intermediul unui con prelucrat in propriul corp ,returul injectoarelor este colectat de acest racord in extteriorul conului iar pe laterale exista un oring specialcare de obicei sub actziunea uleiului din exterior si a motorinei din interior se deterioreaza si permite aerului sa intre in circuit,respectiv pe tur deoarece returul de la injectoare este colectat pe turul POMPEI DE INJECTZIE.Returul de la injectoare este colectat pe turul pompei pt ca motorina calda sa nu ajunga in rezervor si sa formeze condens(vapori de apa).Pt a vedea ca acest defect exista parchiaza masina astfel incat spatele acesteia sa fie ridicat ,daca dimineatza porneste ok atunci potzi schimba acele oringuri si ai scapat de necazuri.In unele cazuri dezamorsarea e atat de mare incat dimineaza numai porneste decat trasa.Sper ca am fost de folos ! anuntza-nma si pe mine daca asi reusit ! BAFTA! Smile


Ultima modificare facuta de bolintineanu anca mihaela la Mar 27 Nov, 2007 10:18 pm
  • lucian_claudiu83

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am un opel astra 1.7 dti.acum 3 zile in timp ce ma intorceam acasa am accelerat putin mai tare si mi s-a oprit motorul.am tras pe dreapta am pornit fara probleme si am plecat.acasa am ambalat putin motorul si iar s-a oprit.am mai pornit de cateva ori, iar s-a oprit.de pornit pornea fara probleme.ieri dmimineata am plecat de acasa si cand am vrut sa ma intorc am pornit masina, am mers cateva sute de metri si s-a oprit motorul.de atunci nu a mai pornit.am intrebat cativa cativa prieteni care erau cu mine si au zis ca nu se mai alimenteaza moturul.aveti vreo idee?
  • munteanu ionel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
caut si eu cu diperare o pompa de injectie de opel zanfira 2.2dti cu seria 0470504213 cu toto cu cip si imobilazer .multumesc
Skip ads

  • teleanu dan

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
munteanu ionel a scris:caut si eu cu disperare o pompa de injectie de opel zanfira 2.2dti cu seria 0470504213 cu tot cu cip si imobilazer .multumesc
stiu pe cineva in c-ta care aduce la pret bun iti dau nr de telefon 0788704986 0722704986 nu este scump si te rezolva repede
  • teleanu dan

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
bolintineanu anca mihaela a scris:Salut! MAIU Smile LA POMPA TA DE INJECTZIE apare un fenomen datorat dezamorsarii turului de alimentare.Datorita acestui fapt avansul scade nefiind presiune de transfer de la pompa de transfer la capu hidraulic si apare fumul alb despre care vorbesti si mersul neregulat timp de cateva secunde.Pt a remedia acest defect verifica racordurile cu injectoarele.Aceste racorduri se afla in chiulasa, ele se cupleaza cu injectorul prin intermediul unui con prelucrat in propriul corp ,returul injectoarelor este colectat de acest racord in extteriorul conului iar pe laterale exista un oring specialcare de obicei sub actziunea uleiului din exterior si a motorinei din interior se deterioreaza si permite aerului sa intre in circuit,respectiv pe tur deoarece returul de la injectoare este colectat pe turul POMPEI DE INJECTZIE.Returul de la injectoare este colectat pe turul pompei pt ca motorina calda sa nu ajunga in rezervor si sa formeze condens(vapori de apa).Pt a vedea ca acest defect exista parchiaza masina astfel incat spatele acesteia sa fie ridicat ,daca dimineatza porneste ok atunci potzi schimba acele oringuri si ai scapat de necazuri.In unele cazuri dezamorsarea e atat de mare incat dimineaza numai porneste decat trasa.Sper ca am fost de folos ! anuntza-nma si pe mine daca asi reusit ! BAFTA! Smile
am rezolvat-o nu era de acolo, era pompa am luat una noua cu 1000 E si am montat-o la un service acum merge f. bine. o alta problema cu pornirea greoaie este si releul de la bujiile incandescente eu l-am schimbat si este ok. oricum merci pentru sfat. dan
  • dartagnan

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am patit-o si eu cu turbina. Am simtit ca masina nu mai are putere si ca turbina intra foarte greu peste 2500 rot/min; am fost la tester si mi-a aparut eroarea P0400 legata de EGR. Mi s-a zis sa fac o curatare a EGR-ului si a galeriei de admisie; pana aici toate bune si frumoase; nu era ceva de speriat. Ieri am lasat masina la mecanic (un baiat care s-a ocupat de toate Vectrele pe care le-am avut - de altfel foarte priceput) sa-i faca curatarile de rigoare si cand m-am dus sa o iau mi-a dat vestea bomba: turbina scuipa ulei de mama focului Shocked . Recomandarea lui este sa o schimb cat mai repede.
Ce ma sfatuiti sa fac? Am gasit turbina noua la o firma in Bucuresti 600 euro (asa zic ei - noua); turbina reconditionata 450 euro; turbina reconditionata cu turbina mea la schimb 400 euro; sau turbina SH 300 euro.
Acum sunt intr-o dilema mare...oare sa ma mai duc si la alt service sa mai fac o verificare? Ce teste as putea sa fac la turbina?
Astept niste lamuriri de la voi.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
poi daca e numa' 600 euroi si diferenta intre una noua si una veche/recondirionata este de doar 150-200..eu zic sa te bagi la cea noua.sincer vorbind..noua e noua..si apoi se vede daca zic(ei) ca e noua si nu e.
Skip ads

  • dartagnan

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Daca scuipa ulei inseamna ca turbina e dusa? Mai poate fi si o alta cauza?
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Turbina o poti reconditiona , exista chit de reconditionare , ulei pierde pt ca axul palelor a capatat joc in lagare !
  • dartagnan

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Am vazut ca se poate reconditiona dar nu stiu cat de sigur pot fi apoi pe turbina reconditionata Sad .
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Diferenþa este micã între una nouã ºi una recondiþionatã, ia nouã. Dacã preþul uneia noi este mare pentru tine sau consideri cã nu mertitã, ia recondiþionatã. Oricare din aceste variante ar trebui sã aibã garanþie.
La sh nu vei ºti ce ai luat decât când va fi prea târziu.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai nu prea e mica diferenta intre una noua si una reconditonata. Spun din experienta proprie, am reconditionat turbina cu geometrie variabila (reconditionare totala insemnand schimbat ax, palete, lagare, segmenti) si m-a costat 300 euro pe cand una noua era 600 euro. Si sunt f multumit cum merge turbina mea dupa 25000km am verificat-o si e ca noua. Daca vrei iti pot recomanda unde se face dar pe privat.
  • dartagnan

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Am gasit o firma din bucuresti care reconditioneaza turbine si mi-au spus ca pentru tipul meu imi iau intre 6 si 10 mil in functie de ce trebuie schimbat.
@popescu iulian - astept un pm cu datele firmei unde ti-ai facut tu reconditionarea.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Stai un pic...
Cum a ajuns mecanicul tau la concluzia ca turbina scuipa ulei de mama focului? Din cauza ca a vazut galeria unsuroasa? Scoti fum albastrui? Cati km are masina? Cat ulei consumi la 10000km? La ce turatie schimbi treapta de viteza?
  • dartagnan

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Mi-a zis ca a vazut cum turbina scuipa ulei si ca prin zona unde intra furtunul care vine dinspre filtrul de aer era foarte mult ulei. Fum albastru n-am vazut sa fi scos masina. Am 137000 km cat or fi de reali nu stiu dar cel de la care am luat masina mi-a zis ca el crede ca sunt reali (asta n-am de unde s-o stiu Sad ). Intr-un interval de 10000 km am pus dintr-un bidon de 1 L de ulei cca 600-700 ml.
In principiu treptele le schimb la cel putin 2500 de turatii dar sunt situatii in care schimb si mai jos dar nici intr-un caz sub 2000.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR