- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- dartagnan
- **
- 370 mesaje
- din 07 Oct 2005
- Vectra 2001 y20dth
- Galati
dartagnan
- Mesaje scrise: 370
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2005
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Alexy
- Mesaje scrise: 89
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2005
- Mesaj Privat
Sal, daca tot e vorba de turbine (n-am vrut sa mai deschid un alt subiect) am si eu o intrebare...... dupa 2k ture se aude suieratul cam puternic (zic eu), la decelerare se aude ca un clampanit (eu am zis ca-i de la articulatii), dar zilele astea am auzit altceva... dupa o accelerare mai puternica in momentul in care am luat piciorul de pe pedala se aude un carait scurt...... ce parere aveti? Nivelul la ulei nu scade..... As vrea sa-i fac un test dar ramane sa vorbim (andrei, te-a sunat mihai.. de mine era vorba.... cand poti)
- dartagnan
- **
- 370 mesaje
- din 07 Oct 2005
- Vectra 2001 y20dth
- Galati
dartagnan
- Mesaje scrise: 370
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2005
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
e pe undeva un topic complet referitor la turbosuflante, idei mituri sfaturi...
in mare:
partea cu uleiul pe conducta ce iese de la filtrul de aer e oarecum nesemnificativa pentru turbina, daca te uiti atent observi un furtun mai mic ce iese din capacul chiulasei si intra in ala, treaba turbinei e sa aspire gazele si vaporii ce se formeaza acolo, deci sunt urme si de ulei evident.
daca are joc in ax e chiar turbina de vina
daca ai fum albastru pe esapament e posibil sa fie si din cauza pierderii de compresie ce impinge uleiul inapoi pe conducta de evacuare la turbina, evident o sa iese pe la ax.
deci o turbina mai pica si din alte motive nu neaparat povestea cu 2000 (aici e chestia ca presiunea aerului nu da voie uleiului sa iese pe la ax)
in mare:
partea cu uleiul pe conducta ce iese de la filtrul de aer e oarecum nesemnificativa pentru turbina, daca te uiti atent observi un furtun mai mic ce iese din capacul chiulasei si intra in ala, treaba turbinei e sa aspire gazele si vaporii ce se formeaza acolo, deci sunt urme si de ulei evident.
daca are joc in ax e chiar turbina de vina
daca ai fum albastru pe esapament e posibil sa fie si din cauza pierderii de compresie ce impinge uleiul inapoi pe conducta de evacuare la turbina, evident o sa iese pe la ax.
deci o turbina mai pica si din alte motive nu neaparat povestea cu 2000 (aici e chestia ca presiunea aerului nu da voie uleiului sa iese pe la ax)
- ct-13-shp
- **
- 158 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra 2001 y17dt
- Constanta
ct-13-shp
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
fratilor cu cate citesc mai multe cu atat ma sperii mai tare:))...sa ma lamureasca si pe mine cineva...la mine se intampla la fel,adica nu prea are vlaga pana la 2500 de turatii cand intra turbina,iar turbina e cam murdara de ulei:(...acuma nu stiu daca are ceva...astept sa vad ce a gasit MAIANDREI la masina lui DARTAGNAN...si dupaia sa vb si cu baieti duminica la intalnire...sa speram ca nu e de rau:D
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
te referi la turbina de parca ar fi cine stie ce supermecanism, e un rahat de ax cu o elice in fiecare capat pe o perna de ulei formata in lagarul ala , asta e toata smecheria, ii place nu ii place ea tot se invarte si isi face treaba, deci chestia cu randamentul nu isi are rostul decat daca wastegate ul are probleme sau electrovalvele, oricum ecu e destul de destept sa raporteze chestiile astea.
ca fluiera ca suiera poate fi de la o bucata de mizerie ce a strambat putin una din pale, si care-i problema, mai sunt multe bune, plus ca se indreapta usor.
asa ca mai usor cu paranoia, la urma urmei e un consumabil, pt cine nu stie la mercedes se recomanda schimbul la 200 000, credeti ca opelul e mai tare?
P.S. referitor la topic, nu recomand turbinele reconditionate (nu cred ca aveti sansa sa nimeriti chiar atelierul ala care da garantie si o mai si centreaza), in schimb una oiriginala luata de pe un motor f putin uzat as lua si eu dar birjarii astia la dezmembrari cer 400E si n-are rost
ca fluiera ca suiera poate fi de la o bucata de mizerie ce a strambat putin una din pale, si care-i problema, mai sunt multe bune, plus ca se indreapta usor.
asa ca mai usor cu paranoia, la urma urmei e un consumabil, pt cine nu stie la mercedes se recomanda schimbul la 200 000, credeti ca opelul e mai tare?
P.S. referitor la topic, nu recomand turbinele reconditionate (nu cred ca aveti sansa sa nimeriti chiar atelierul ala care da garantie si o mai si centreaza), in schimb una oiriginala luata de pe un motor f putin uzat as lua si eu dar birjarii astia la dezmembrari cer 400E si n-are rost
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
hai sa revenim la problema lui d'artagnan
Turbina e OK. Sau, cel putin, e la fel de uzata ca si a mea. Am comparat jocul axului si e la fel.
Insa problema s-a acutizat.
Azi dimineata a pornit foarte urat, o sa descrie el.
A ajuns la mine cu eroarea P0400, am verificat turbina, am interschimbat debitmetrele, am turat motorul si... a inceput sa se limiteze la 1500 rpm.
Eroare: P1220. Suspecti: sorbul sau filtrul infundate ori pompa de motorina dusa.
A fost la mecanic, ne va spune ce s-a mai intamplat.
Turbina e OK. Sau, cel putin, e la fel de uzata ca si a mea. Am comparat jocul axului si e la fel.
Insa problema s-a acutizat.
Azi dimineata a pornit foarte urat, o sa descrie el.
A ajuns la mine cu eroarea P0400, am verificat turbina, am interschimbat debitmetrele, am turat motorul si... a inceput sa se limiteze la 1500 rpm.
Eroare: P1220. Suspecti: sorbul sau filtrul infundate ori pompa de motorina dusa.
A fost la mecanic, ne va spune ce s-a mai intamplat.
- dartagnan
- **
- 370 mesaje
- din 07 Oct 2005
- Vectra 2001 y20dth
- Galati
dartagnan
- Mesaje scrise: 370
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2005
- Mesaj Privat
Salutare!
Dupa cum a spus si Maiandrei problema cu turbina a picat deodata pe locul 2(se pare ca jocul e in limite). Dimineata la pornire masina s-a comportat ca o Dacie care merge in 3 pistoane dupa care in aprox 15 sec s-a oprit motorul.Am dat iar la automat si am reusit sa o pornesc dupa mai multe incercari (tot urat a facut dar si-a revenit repede). Am mers Galati-Tecuci fara probleme.
Cu testerul pe masina, dupa catevea reprize de 5000 rpm...surpriza...la 1500 rpm limitare si motorul facea ca toti dracii daca incercai mai mult de 1500 si un fum foarte gros cu un miros puternic de motorina nearsa sau ulei ceva. Cod P1220. In fine...
Am ajuns la Galati cu viteza melcului si m-am oprit la mecanic. Am verificat sorbul sa vedem de e infundat sau nu (nimic), filtrul de motorina la fel (nimic), am schimbat furtunasele de retur (nimic)...urmeaza luni sa o alimentam direct cu motorina dintr-un bidon sa vedem daca asa se alimenteza si dispare limitarea de la 1500 rpm.
Daca nu, se pare (dupa cum a zis si el) ca este pompa de injectie .
Va tin la curent.
Dupa cum a spus si Maiandrei problema cu turbina a picat deodata pe locul 2(se pare ca jocul e in limite). Dimineata la pornire masina s-a comportat ca o Dacie care merge in 3 pistoane dupa care in aprox 15 sec s-a oprit motorul.Am dat iar la automat si am reusit sa o pornesc dupa mai multe incercari (tot urat a facut dar si-a revenit repede). Am mers Galati-Tecuci fara probleme.
Cu testerul pe masina, dupa catevea reprize de 5000 rpm...surpriza...la 1500 rpm limitare si motorul facea ca toti dracii daca incercai mai mult de 1500 si un fum foarte gros cu un miros puternic de motorina nearsa sau ulei ceva. Cod P1220. In fine...
Am ajuns la Galati cu viteza melcului si m-am oprit la mecanic. Am verificat sorbul sa vedem de e infundat sau nu (nimic), filtrul de motorina la fel (nimic), am schimbat furtunasele de retur (nimic)...urmeaza luni sa o alimentam direct cu motorina dintr-un bidon sa vedem daca asa se alimenteza si dispare limitarea de la 1500 rpm.
Daca nu, se pare (dupa cum a zis si el) ca este pompa de injectie .
Va tin la curent.
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dartagnan
- **
- 370 mesaje
- din 07 Oct 2005
- Vectra 2001 y20dth
- Galati
dartagnan
- Mesaje scrise: 370
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2005
- Mesaj Privat
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
- dartagnan
- **
- 370 mesaje
- din 07 Oct 2005
- Vectra 2001 y20dth
- Galati
dartagnan
- Mesaje scrise: 370
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- dartagnan
- **
- 370 mesaje
- din 07 Oct 2005
- Vectra 2001 y20dth
- Galati
dartagnan
- Mesaje scrise: 370
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2005
- Mesaj Privat
Acum 20 de minute am iesit si am mai dat o cheie la masina din curiozitate sa vad cum se comporta. Face urat tare de tot...a pornit fara probleme dar un mers neuniform al motorului si fum foarte mult, dupa 15-20 de secunde s-a oprit, am incercat iar la fel a pornit fara probleme dar aceleasi simptome si oprire dupa 15 secunde. Ieri dimineata a pornit foarte greu si s-a oprit prima data apoi dupa 5 minute la fel a pornit greu dar si-a revenit si am putut pleca cu ea.
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
- dartagnan
- **
- 370 mesaje
- din 07 Oct 2005
- Vectra 2001 y20dth
- Galati
dartagnan
- Mesaje scrise: 370
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2005
- Mesaj Privat