Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Parerea mea e sa nu te legi la cap fara sa te doara.
Nu cred ca turbina ta are probleme.
Skip ads

  • dartagnan

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Ce ma sfatuesti sa fac? El mi-a spus ca mai pot merge asa dar sa ma astept oricand sa-mi urce in turatii si atunci inseamna ca s-a dus turbina si ca trebuie oprita in viteza a-5-a. Asa este?
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba mecanicul, e avion.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am discutat cu dartagnan pe privat, mecanicul are o turbina identica de vanzare Cool
S-a gandit sa faca si el un ban "cinstit".
Maine ma vad cu dartagnan si incerc sa imi fac o parere despre turbina.
Skip ads

  • Alexy

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Sal, daca tot e vorba de turbine (n-am vrut sa mai deschid un alt subiect) am si eu o intrebare...... dupa 2k ture se aude suieratul cam puternic (zic eu), la decelerare se aude ca un clampanit (eu am zis ca-i de la articulatii), dar zilele astea am auzit altceva... dupa o accelerare mai puternica in momentul in care am luat piciorul de pe pedala se aude un carait scurt...... ce parere aveti? Nivelul la ulei nu scade..... As vrea sa-i fac un test dar ramane sa vorbim (andrei, te-a sunat mihai.. de mine era vorba.... cand poti)
  • dartagnan

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
multumesc tuturor pentru sfaturi; revin cu amanunte dupa intalnirea de miine cu maiandrei
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
e pe undeva un topic complet referitor la turbosuflante, idei mituri sfaturi...

in mare:
partea cu uleiul pe conducta ce iese de la filtrul de aer e oarecum nesemnificativa pentru turbina, daca te uiti atent observi un furtun mai mic ce iese din capacul chiulasei si intra in ala, treaba turbinei e sa aspire gazele si vaporii ce se formeaza acolo, deci sunt urme si de ulei evident.

daca are joc in ax e chiar turbina de vina

daca ai fum albastru pe esapament e posibil sa fie si din cauza pierderii de compresie ce impinge uleiul inapoi pe conducta de evacuare la turbina, evident o sa iese pe la ax.

deci o turbina mai pica si din alte motive nu neaparat povestea cu 2000 (aici e chestia ca presiunea aerului nu da voie uleiului sa iese pe la ax)
  • ct-13-shp

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
fratilor cu cate citesc mai multe cu atat ma sperii mai tare:))...sa ma lamureasca si pe mine cineva...la mine se intampla la fel,adica nu prea are vlaga pana la 2500 de turatii cand intra turbina,iar turbina e cam murdara de ulei:(...acuma nu stiu daca are ceva...astept sa vad ce a gasit MAIANDREI la masina lui DARTAGNAN...si dupaia sa vb si cu baieti duminica la intalnire...sa speram ca nu e de rau:D
Skip ads

  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
te referi la turbina de parca ar fi cine stie ce supermecanism, e un rahat de ax cu o elice in fiecare capat pe o perna de ulei formata in lagarul ala , asta e toata smecheria, ii place nu ii place ea tot se invarte si isi face treaba, deci chestia cu randamentul nu isi are rostul decat daca wastegate ul are probleme sau electrovalvele, oricum ecu e destul de destept sa raporteze chestiile astea.
ca fluiera ca suiera poate fi de la o bucata de mizerie ce a strambat putin una din pale, si care-i problema, mai sunt multe bune, plus ca se indreapta usor.

asa ca mai usor cu paranoia, la urma urmei e un consumabil, pt cine nu stie la mercedes se recomanda schimbul la 200 000, credeti ca opelul e mai tare?

P.S. referitor la topic, nu recomand turbinele reconditionate (nu cred ca aveti sansa sa nimeriti chiar atelierul ala care da garantie si o mai si centreaza), in schimb una oiriginala luata de pe un motor f putin uzat as lua si eu Smile dar birjarii astia la dezmembrari cer 400E si n-are rost
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Te inseli referitor la echilibrarea dinamica, sunt unii care o si fac asa cum trebuie pe stand nu "pe genunchi". Eu unul sunt f multumit de turbina reconditionata.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
hai sa revenim la problema lui d'artagnan
Turbina e OK. Sau, cel putin, e la fel de uzata ca si a mea. Am comparat jocul axului si e la fel.

Insa problema s-a acutizat.
Azi dimineata a pornit foarte urat, o sa descrie el.
A ajuns la mine cu eroarea P0400, am verificat turbina, am interschimbat debitmetrele, am turat motorul si... a inceput sa se limiteze la 1500 rpm.
Eroare: P1220. Suspecti: sorbul sau filtrul infundate ori pompa de motorina dusa.
A fost la mecanic, ne va spune ce s-a mai intamplat.
  • dartagnan

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Salutare!
Dupa cum a spus si Maiandrei problema cu turbina a picat deodata pe locul 2(se pare ca jocul e in limite). Dimineata la pornire masina s-a comportat ca o Dacie care merge in 3 pistoane dupa care in aprox 15 sec s-a oprit motorul.Am dat iar la automat si am reusit sa o pornesc dupa mai multe incercari (tot urat a facut dar si-a revenit repede). Am mers Galati-Tecuci fara probleme.
Cu testerul pe masina, dupa catevea reprize de 5000 rpm...surpriza...la 1500 rpm limitare si motorul facea ca toti dracii daca incercai mai mult de 1500 si un fum foarte gros cu un miros puternic de motorina nearsa sau ulei ceva. Cod P1220. In fine...
Am ajuns la Galati cu viteza melcului Sad si m-am oprit la mecanic. Am verificat sorbul sa vedem de e infundat sau nu (nimic), filtrul de motorina la fel (nimic), am schimbat furtunasele de retur (nimic)...urmeaza luni sa o alimentam direct cu motorina dintr-un bidon sa vedem daca asa se alimenteza si dispare limitarea de la 1500 rpm.
Daca nu, se pare (dupa cum a zis si el) ca este pompa de injectie Sad .
Va tin la curent.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.

"Am ajuns la Galati cu viteza melcului si m-am oprit la mecanic. Am verificat sorbul sa vedem de e infundat sau nu (nimic)"


Pe unde-i sorbu` ala domle. Cum arata si ce face ?
  • dartagnan

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Sorbul se afla sub bancheta din spate si banuioesc ca el trage motorina si o duce spre pompa de injectie.
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
pare ca masina nu are suficient aer. Poti sa verifici presiunea in galeria de admisie? Apoi cauzele lipsei de aer sunt multiple...Despre limitarea la 1500 rpm nu stiu ce sa zic.
  • dartagnan

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Cum se verifica presiunea in galeria de admisie?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cititi si aici: https://www.clubopel.com/vie...p?p=161524#161524
  • dartagnan

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Acum 20 de minute am iesit si am mai dat o cheie la masina din curiozitate sa vad cum se comporta. Face urat tare de tot...a pornit fara probleme dar un mers neuniform al motorului si fum foarte mult, dupa 15-20 de secunde s-a oprit, am incercat iar la fel a pornit fara probleme dar aceleasi simptome si oprire dupa 15 secunde. Ieri dimineata a pornit foarte greu si s-a oprit prima data apoi dupa 5 minute la fel a pornit greu dar si-a revenit si am putut pleca cu ea.
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
chiar astept deznodamantul....sa ne tii la curent
  • dartagnan

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
miine dimineata ma duc la un service pe care mi l-a recomandat cineva cu oameni care cica se pricep si sunt seriosi...nu stiu ce sa zic...va tin la curent
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR