Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Ok rolland deci sa ii mai dau umpik si aici unde scrie la mine .. Inceput de injecþie calculat,9.09 gradeĀ 
Inceput de injecþie real,11.88 gradeĀ 
. Trebuie sa fie intre 4 - 4,4 ?
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
La relantiu trebuie sa ai intre 4-4.2 . In ture e normal sa ai avansul mai mare dar si acolo trebuie urmarit sa nu fie diferenta mare intre prescris si realizat. Ai incercat cumva sa misti si senzorul de rotatie din pompa ?
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Da lam muscat , dar de cand lam miscat in relantiu am 1l/h inainte era 0,6 . Acum o desfac il dau inapoi si ii mai dau umpik de avans si sa vad ce se intampla
  • alexsilv

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Va rog frumos imi poate spune si mie cineva intre ce parametri se incadreaza avansul la y2.0 dth , este la fel ca la x2.0dth ? Calculatoru de la pompa are 2 mufe .
Skip ads

  • 17_adi

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 Y2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Robertard ai rezolvat problema?si eu am avut probleme cu pompa, calculatorul de pe ea pt. ca nu mai pornea..s-a reparat , dar dupa ce s-a pus pompa nu mai traga bine si consuma f mult..acum parca trage mai bine dupa ce am schimbat egr-ul di o electrovalva, insa consumul a ramas la fel de mare-peste 10% mediu si 1.1%, 1.2% la relanti cu motorul cald.
  • 17_adi

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 Y2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Va multumesc tuturor, eu am rezolvat problema cu pompa de injectie, se pare ca dupa ce a fost reparat modulul ei nu a fost pusa cum trebuie si debitul era dereglat.Am fost in apropiere de Ploiesti la Marius Napcori care m-a scutit de consumul urias de 11% pe care il aveam.Acum la relanti consumul este normal de 0.7%, chiar 0.6% uneori ,iar mediul in jur la 7%.
Pe viitor la recomandarea mecanicului o sa fac si o crestere a puterii cu 20-30cp.
Va recomand cu caldura pe colegul nostru Marius daca aveti probleme la masina, inclusiv pompa de injectie.
  • Fane B

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salutare. Am un vectra b din 2001 y20dth si de vreo 2 zile se opreste motorul in mers. Se aprinde checku in bord si nu mai porneste. Scot cheia din contact si o bag de cateva ori se stinge martorul si porneste din prima. Am fost cu ea la test si da urmatoarele erori:
P1335 Injection Pump: no Engine Speed Input Signal from Control Unit (0A) - Not present
P1631 Injection Pump Malfunction 4 (07) - Not present
P0725 Engine-Speed Sensor Input Circuit Incorrect Signal (0B) - Not Present
P0703 Brake-Light Switch Circuit Incorrect Signal (0B) - Present
Ma gandesc ca ultima eroare nu are treaba cu pompa Smile

Azi vreau sa dau pompa jos de pe masina. Pot da doar partea electrica jos? Si cum pot repara partea elecrica sau trebuie schimbata toata?
Va multumesc.
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
da - poti da doar partea electronica jos!

De reparat e un pic de munca! cauta aici in forum si vei gasi cu se face, insa daca nu ai scule si indemanare e un pic ... mai dificial.
Skip ads

  • Fane B

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Mersi Mishu. Am sa desfac azi partea electrica si am sa revin cu detalii.
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Lasa electronica de pe pompa si schimba senzorul crankshaft.
  • Fane B

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Cristi bv am dat deja electronica jos. Inainte sa o dau am scos mufa de la senzor si motorul mergea galopat da nu se oprea. 2 din cele 4 fire de la pompa de injectie nu au izolatie pe ele. Sa desfac capacul de pe pompa? Sau fac doar firele? Sa schimb si senzorul crank?
  • Fane B

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Poza cu firele
Skip ads

  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu desfa nimic,izoleaza pana in electrovalva firele si schimba senzorul de rotatii.nu se ducea turometrul in 0 cand incepe sa faca urat motorul?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
deci sa inteleg ca ale sunt ok, astea , nu stiu continuarea catre electrovalva, dar pt a fi eu linistit le verific mai din timp


  • Fane B

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2010

  • Mesaj Privat
motorul nu face urat. se opreste brusc in mers. Dintro data nu da nici un semn inainte. moare.
  • 0va

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare colegi! Uite ca am intrat si eu in hora pompelor, si cu ocazia asta am zis sa va adresez o intrebare.
Treaba sta in felul urmator: am cumparat o Vectra B cu y22dth(sau dtr...nu mai retin exact) si sambata am decis sa desfac motorul ca avea ceva bube in chiuloasa si nu o mai pot salva. Cu ocazia asta am hotarat eu in sinea mea sa dau jos pompa si sa fac o nefacuta si sa o montez pe actuala vectra B care e Y20DTH.
Intrebarea e: oare oi fi facut bine ca am demontat singur pompa? trebuia sa ii fac ceva semne? Se mai poate pune la punct? Ca din ce am cautat pe forum....e posibil sa fi facut un mare bullsh%t.
Nu m-am apucat sa desfac masina actuala ca merg cu ea zilnic si nici nu vreau sa fac o prostie si mai mare.
Ideea e ca vreau sa iau tot de pe Vectra dezmembrata, pompa, turbina, ecu, intercooler si sa le montez pe actuala, chiar daca ramane blocul de y20dth. Ce variante ar fi la verificarea pompei demontate? Ca nu stiu daca merge sau nu. Chiar azi am vorbit cu o firma specializata in reparatii de pompe si mi-au spus ca verificarea pompei pe banc costa 310 lei. Aa...mai o chestiune.... ar trebui sa mai am ceva in vedere la efectuarea schimbarilor?
Va multumesc!
  • marik17

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare.

Pentru inceput va expun urmatoarea intamplare la masina Astra G Combi 20YDTH an 2002.Deoarece masina nu mai tragea bine si nu se mai tura (eroare P0400) am decis sa duc masina la Service Bosh Bucuresti. La test aceasi eroare si la ei . Dupa mai multe incercari : inversat furtunele la electrovale egr cu clapete admisie ,modificat parametrii pe maxim la pompa de injectie,modificat pozitie debitmetru si nu mai stiu ce .a zis ca i-a aparut si eroarea P1631 de pompa de injectie si ca trebuie reparata(verificare pe banc 360 ron si reparatie pana la 1000 E). Plec din service si imi aduc aminte ca parca nu a prins debitmetru,verific si acesta nu mai avea suruburile de la senzorul debitmetrului spunandu-mi ca sunt in buzunarul usii. Am plecat iarasi si in max 10 min ,la masina s-a auzit un zgomot puternic in motor si s-a oprit. Sun la ei si le spun problema iar acestia nici macar nu a vrut sa trimita un mecanic 4 statii de masina sa verifice ce s-a intamplat. Acestia motivand ca nu i-a facut nimic la masina si nu au timp sa vina. Chemat alt mecanic si diacnostic vibrochen rupt.Datorita neintelegerii cu ei am facut reclamatie la rar si la opc. Acum trebuie sa imi iau motor si poate si pompa de injectie (asta daca au spus corect cei de la bosh) . Pret sh pentru acestea este undeva la 500-600 E plus inca 100E sa programeze pompa pe motor .In consecinta am decis sa iau alta masina fara acte sa o tin pt piese sau sa o dezmembrez sa mai recuperez din bani.

Intrebari :
1 aveti idee ce pompa am pe masina (o mufa sau doua,v44 ,psg16..etc)?
2 se poate vedea modelul si fara dezmembrare sau prin obd ?
3 in caz ca iau alta pompa ,aceasta trebuie sa aiba codul de securitate neaparat ?
4 de unde se poate afla codul de securitate al pompei ?
5 se poate programa cu obd sau neaparat cu tech 2 ?
6 in caz ca vand actuala pompa ,acesta trebuie resetata pe masina ?
7 se poate monta un motor 2003-2004 desi acesta vad ca difera la egr si mai are o conducta metalica intre turbina si motor?

Va multumesc pt ajutor
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
se preconizeaza si la mine o pompa de injectie... nu are cod de eroare ci pur si simplu pornesc , merg apoi din senin da in nas si (cateodata ) moare motorul.... pur si simplu imi taie alimentarea, repet:nu am cod de eroare, am curatat rezervorul si tot sistemul de injectie cu Winn's Diesel Purge ( a nu se considera reclama produsul e foarte bun) si se simte o inbunatatire majora dar tot asa face... comportamenul nu are o constanta face si la cald si la rece mai nou...( in dimineata asta) + ca acum 2 zile dupa o pauza de 30 de min. de 2 ori s-a oprit imediat ce i-am dat cheie lucru care nu s-a mai intamplat din primavara ( atunci era dezamorsare) cod 016 in coada.... inainte sa schimb pompa voi mai verifica un ultim lucru: firele de la senzorii de pe pompa... apoi Evil or Very Mad ori... dezmembrarea...
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
deci... p1345 si p1220 dupa ce le-am sters nu au mai aparut dar comportamentul e acelasi ca cel descris mai sus.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Cred ca e pe moarte senzorul din pompa .Daca ai posibilitatea sa pui un Op-Com cand iti face figura si la pagina 3, la valori citite vezi ce iti da la rotatia pompei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR