Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • georgescu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am patit la fel-nu urca temperatura de pe prima linie-astraG si consum mare-10%si la drum lung-motorul mergea rece si nici caldura in interior.....Am schimbat termostatu si ok consum si caldura si temperatura pe ceas de bord.numai ca dat jos distributia-este in spatele curelei!
Skip ads

  • silencer_2G

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Am aceeasi problema,.(Corsa 94' 1.4i C14NZ) Totul a fost bine vara,... dar saptamanile trecute mi-a consumat 16-18% Si cred ca merita investitia intr-un termostat,;;;;
De schimbat singur nu e cazul pentru ca trebuie data jos si cureaua,

Trebuie sa ma duc la un service... Poate puteti sa-mi recomandati unul mai bun ,... ca la Opel GTT au fost cam Magari.
  • sbirlut

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Cum se pote testa un termostat (atit pe masina cit si dupa ce il dai jos) ???
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
sbirlut a scris:Cum se pote testa un termostat (atit pe masina cit si dupa ce il dai jos) ???

*
S-a mai spus pe aici, legat cu ata in apa fiarta, dar nu te ma obosi sa reinventezi mersul pe jos si apa calda, odata dat jos, daca masina are o varsta "venerabila", SCHIMBA-L Wink
Skip ads

  • tmd1

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Salut
M-am interesat si eu in Cluj-Napoca si pentru motor model Y20DTH la un magazin care pana acum mi s-a parut ca au cel mai bun pret mi-a zis de 2.500.000 Lei ca este incorporat.
Cred ca si eu am aceasi problema cu incalzirea dar mai astept sa se incalzeasca putin sa-mi pot da seama ca de acasa pana la servici am 4KM si nu o las sa se incalzeasca. Porneste la Sfert de cheie si ii si dau talpa chiar daca afara sunt -18°C.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
la piese originale cel mai bun pret il au la reprezentata daca il au pe stoc. vezi ca am dat un pret pt termostat de dtl. Este incoporat dar se poate scoate. Cred ca din motive constructive il vand cu cutie.
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Si aici la magazinele la care am sunat mi-au zis 1,8 de la diversi producatori si 2,5 piesa originala incorporat in carcasa. Am sa sun la Erebus sa vad cat costa acolo cu tot cu manopera si postez dupa.
  • MadDawg

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am aceesi problema. Nu mi se misca acul mai sus de liniuta albastra. La reprezentanta mi-au spus ca este in jur de 800.000. Are cineva imagini cu locul unde este amplasat? (la Vectra '92)
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Offtopic: De ce termostatele la masinile mai vechi sunt MULT mai ieftine ? In fond fac acelasi lucru ....
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Slick a scris:Offtopic: De ce termostatele la masinile mai vechi sunt MULT mai ieftine ? In fond fac acelasi lucru ....

*
Pentru ca cei care au masini noi sunt in medie "mai bogati" deci mai buni de muls... Wink
  • sbirlut

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am aceesi problema. Nu mi se misca acul mai sus de ultima liniuta albastra + ca imi consuma exorbitant de mult (~20l la suta Evil or Very Mad ). La sevice mi s-a spus ca nu este termostatul de vina ci este de vina senzorul de temperatura de la motor, senzor care ar comunica cu sonda landa si ar informao despre temeratura motorului ca sa stie cita benzina sa puan in amestec .... hmm Question.
Mi-am schimbat senzorul cu unnul echivalent si intradevar aculstatea undeva intre 85 si 92 unde intra ventilatorul, dar daca ambalam masina iar dupa aia opream motorul, incepea sa se inece ... cica autoaprindere dar nimeni nu stia din ce cauza Twisted Evil , oricum dupa un timp (10 minte) nu mai vroia sa plece pina nu i-am scos senzorul respectiv ... acuma merg sa il schimb cu unul identic (nu echivalent).
Off topic :
1. Ce temperatura indica acul al masinile voastre ???
2. Am impresia ca nu mai am putere (parca nu trage asa cum tragea inainte) ...sa fie din aceiasi cauza (motor rece) sau care eir pute fii alte cauze Question .
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Da... vad ca asta este o problema generala la Vectre...

Mie acul imi urca, dupa vreo 3-5 minute, la prima liniuta alba. Caldura baga in masina cam tot atunci, si am fost mirat sa aud si ventilatorul de la motor la un moment dat cand facusem mai multe manevre, dar acul era doar la mijloc, nu intrase pe temperatura optima... ?? Shocked

sbirlut - iti consuma 20%?? Deci eu sa ma simt fericit cu cei 12,5% pe timp relativ caldut, si cei 14% pe gerul de saptamana trecuta?? Laughing

Cred ca de fapt intregul circuit de alimentare cu benzina este sensibil: de la injectoare, filtre aer si benzina, termostat, senzor de temperatura samd.

Eu mai am de schimbat filtrele si apoi daca nu scade consumul pe la 11%, o sa schimb si termostatul, care am impresia ca nu e dus de tot, dar nici bine nu e.
Skip ads

  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@spirlut:
Orice modificare a unui dispozitiv electric (senzori etc.) se face cu bateria deconectata.Dupa conectare noului dispozitiv ECU trebuie sa "invete" din nou parametrii de aceea trebuie sa-l lasi sa functioneze in relanti 5-10 min.
  • sbirlut

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
l-am lasat cam 20 - 25 minute sa "invete" ECU-ul noi parametrii asa iar dupa aceea am accelerat tot la relantii ...... si atunci s-au produs acele autoaprinderi.
Acuam plec dupa masina sa vad cum se comporta cu noul senzor Wink
  • sbirlut

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
l-am lasat cam 20 - 25 minute sa "invete" ECU-ul noi parametrii asa iar dupa aceea am accelerat tot la relantii ...... si atunci s-au produs acele autoaprinderi.
Acuam plec dupa masina sa vad cum se comporta cu noul senzor Wink
  • MadDawg

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2005

  • Mesaj Privat
La reprezentanta un termostat pt. Vectra A, original, costa 850.000. Very Happy
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
La Erebus costa pt Astra mea 70 de euro, basca manopeara si antigel, adica sare bine de 100 de Euro.
La Meteor (http://www.meteor.ro/global.html) termostat Global costa cam 400k lei. Cam mare diferenta...
  • ovidiu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2005

  • Mesaj Privat
sfatul meu este sa-ti cumperi un termostat original opel deoarece acestea sunt foarte sensibile si doar cele originale merg. Am avut aceiasi problema la astra si doar un termostat original mi-a rezolvat problema
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
di bas acum un an termostat original zafira: 50E
ce boala am pe erebus........
la ei e 14E ora de manopera cind la ceilalti e 10....no comment
  • deleted-763

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Mi-am cumparat termostat si in loc sa-mi stea apa pe la 90 grade imi sta pe la 45 iar daca ajunge la 90 ca stau mult prin rafic daca ma delasez scade iar pana pe la 45 ...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR