Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • radzxx

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Cu siguranta am probleme cu termostatul care a ramas blocat pe deschis...cred cel putin acest lucru avand in vedere ca temperatura apei nu se ridica, chiar daca i-am pus si in fata radiatorului un panou de carton. In schimb masina merge ok....consumul de combustibil este foarte bun... Ce alte probleme poate crea motorului daca ramane cel putin pentru moment in faza asta??????????? multumesc.
Skip ads

  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
...uzura prematura ...
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
+ faptul ca nu ai caldura in masina Cool; eu stiam ca si consumul creste usor.
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Furtunele ce recircula aerul din capacul chiuloasei in admisie sau cum e la motorul tau, se umplu de "spuma", motorul merge in hopuri (trage mai rau), si cele de mai sus si altele...
Skip ads

  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
tinand cont ca este diesel nu prea o sa simti consumul mare de carburant.
dar lipsa de caldura in masina cu siguranta.

sau poate ai defecta sonda...
  • radzxx

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
chestia e ca baga caldura dupa vreo 10 minute insa nu se ridica acul indicatorului defel, insa vara nu e o problema,e ok.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Si eu ma confrunt cu problema asta de vreo 2 luni. Am tot amanat schimbarea lui, pt ca vreau sa schimb si distributia si operatiile sunt aproape aceleasi.
Uzura la motor, poate foarte putina,tinand cont ca motorul merge mai mult timp(decat in mod normal) rece, dar creste consumul cu cca 1.5 L/100KM...aici depinde si cum mergi cu masina.
Caldura mai putina in primii 10-15Km,depinde de temp de afara...dar cu carton pus pe 80% din suprafata radiatorului scazi la 6-7Km.
  • radzxx

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Este adevarat ca am pus cartonul doar pe o suprafata e aprox. 40-50% din radiator si n-am observat cine stie ce diferenta...
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Au fost zile cand l-am acoperit complet, cand au fost temperaturile alea de -20*...si a fost OK,dar eram mai atent la indicatorul de temperatura...daca sarea calu', mai eliberam putin si-l lasam la cca 80% din suprafata
Oricum,cel mai bine e sa schimbi termostatul cat de curand.
  • alex_t

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2006

  • Mesaj Privat
si eu am calibra, c20ne, si chiar acum 5 minute am coborat din ea si ma gandeam de ce sta temperatura atat de jos...ei bine acum m-am prins ca de fapt mijlolcul dintre jos si 90 de grade nu este 45 Laughing dar totusi la mine e exagerat...afara sunt in jur de -5 grade, si mie imi sta chiar la limita superioara a zonei ALBASTRE (drum in afara localitatii).deci..50 de grade sa zic...cu aproximatie

problema e ca nu am caldura inauntru....si din cate am inteles si consumul creste
treaba se schimba radical in orash, in trafic...sta pe la 100 de grade...
ce sa fac? schimb termostatul? acum va intreb ca necunoscator...de termostat depinde cand intra in functiune ventilatorul?pentru ca ventilatorul intra pe la 100 de grade...si rar ajunge la temperatura aceea...nu schimb degeaba termostatul? scuze de exprimarea incalcita..
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,540
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
@alex_t: ca sa calculezi corect valorile scalei de temeratura, ia-o de la mare la mic...si o sa vezi ca ai la partea superioara a zonei albastre..80-85 grade. Eu am rezolvat-o cu un termostat de dacie intercalat pe circuit, pentru ca la mine, ca sa schimbi termostatul treba sa dai jos cureaua de distributie si inca o fulie...si o sa il tin asa pana schimb cureaua (la vremea ei). Situatia s-a imbunatatit complet de cand cu inovatia. La termostat i-am dat o gaura de 2 mm (acum ma gandesc ca ar fi fost mai buna o gaura de 1.5 mm). Daca vrei detalii..pe pm.
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
alex-t sfatul meu este sa ti cumperi un termostat nou....asta daca nu ai de gand sa conduci iarna asta cu manusi si -x grade in masina Laughing
Skip ads

  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
ventilatorul nu este pornit de termostat, pe radiator ai o termocupla ai sa observi firele care duc la el,totusi termocupla depinde de termostat pt ca el regleaza temperatura apei....cum o dai... tot la termostat ajungi Laughing
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salut!
Am observat urmatoarea problema si anume ca ventilatorul din fata adica primul nu se invirte niciodata nici macar cind am mers mult si temperatura la apa este ridicata,Eu nu stiu acuma daca temp la apa sta bine adica tot timpul cind ajunge ma maxim este undeva la 88-89 de grade C niciodata la 90 numai daca o forjez foaret mult mai ajunge la 90 grade C .Plus ca daca vreau sa scad temperatura la motor dau drumu la ventilatoare in masina si ajunge si la 70 daca dau pe pozitia 4 ventilatoarele.
Masina merge bine dar imi fac probleme


Multumesc anticipat
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Electroventilatorul pleaca pe la 95-97 insa problema e ca n-ar trebui sa scada sub 80 in timpul mersului.Verifica termostatul.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,540
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Nici la mine nu a pornit ventilatorul decat asta vara la 35-37 grade afara...si dupa ce a stat 30-40 min in ambuteiaje...Normal ventilatorul meu pleaca la 100 grade...o aduce la 95 grade si se opreste.
  • opel92

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Singurul defect pe care il ai este numai si numai din termostat. Doar prin simplu fapt ca dai drumul aerotermei din masina si se raceste temp. motorului este primul si cel mai bun semnal pentru un schimb de termostat. Apa care circula prin caloriferul masinii se raceste ca si cum ar porni ventilatorul din fata atunci cand aeroterma este pornita. Schimba-l pe nemernic. Bafta.
______________
Opel Astra 1.4 '92
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
-in cat timp de la pornire (aproximativ) se ridica temperatura la 88* ??
-la drum lung, temperatura ramane constanta ? sau oscileaza in functie de viteza, turatie...etc...normal ar trebui sa stea pe la 80-90*
  • opel92

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Arrow La un termostat bun si un sistem de racire complet ( din punct de vedere al lichidului de racire) cu etansarii bine facute temp. apei nu trebuie sa oscileze, poate doar in trafic si la temperaturi de vara sa se incinga putin peste normal. Schimba termostatul completeaza antigelul, o aerisire buna si trebuie sa mearga. Succes
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
salutare ! eduard sunt de acord ca nu trebuie sa oscileze ... mie de exemplu mi-o tine undeva pe la jumate .. dar cu un mare pret .. nu stiu de ce dreaq imi porneste ala in dementa ..ventilatorul .. vb de stat bara la bara .. ca totusi afara nu e f cald ... ma gandesc cu groaza la vara ce va face Sad sunt curios .. acuma mie imi ajunge putin peste jumate .. si porneste .. merge ala .. si la 1 min 2 max dupa ce s-a oprit porneste iar Sad de-asta mi se pare ciudat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR