Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mihasmyle

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
AM UN OPEL OMEGA DIN 95 SI O PROBLEMA.VASUL DE RACIRE DE LA MOTOR IN MOMENTUL IN CARE MERG PUTIN CU EA INCEPE SA FIARBA SI SA DEA APA AFARA.CE PARERE AVETI? AM SCOS FURTUNUL SUBTIRE DE LA RETUR SI NU VINE DECAT AER CALD PE EL CARE FACE SA FIARBA APA.ESTE POMPA DE APA CU PROBLEME SAU GARNITURA DE CHIULASA? NU AM APA NICI IN BAIA DE ULEI NICI IN APA DIN VAS. VA ASTEPT CU SFATURI SI AJUTOR DACA PUTETI.VA MULTUMESC.
Skip ads

  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
mihasmyle a scris:AM UN OPEL OMEGA DIN 95 SI O PROBLEMA.VASUL DE RACIRE DE LA MOTOR IN MOMENTUL IN CARE MERG PUTIN CU EA INCEPE SA FIARBA SI SA DEA APA AFARA.CE PARERE AVETI? AM SCOS FURTUNUL SUBTIRE DE LA RETUR SI NU VINE DECAT AER CALD PE EL CARE FACE SA FIARBA APA.ESTE POMPA DE APA CU PROBLEME SAU GARNITURA DE CHIULASA? NU AM APA NICI IN BAIA DE ULEI NICI IN APA DIN VAS. VA ASTEPT CU SFATURI SI AJUTOR DACA PUTETI.VA MULTUMESC.

ai aer in instalatie..incearca sa lasi cateva momente capacul de la bidonas deschis..vezi daca iti arunca apa din prima..completeaza..opreste motorul si incepe sa apesi tare pe furtunele de racire, incepand cu cel de intrare din motor in radiator si terminand cu ultimuol(sunt 3 cred)...si-ti va iesi mare parte din el prin bidonas..repeti de cateva ori sa-ti scoti aerul bine..
dar uita-te si daca curge apa pe undeva mai inainte..
  • ZRM

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
sal,
in primul rind nu mai tipa (adica nu mai scrie cu majuscule), in al doilea rind foloseste functia cauta cu incredere, functioneaza si nu in ultimul rind verifica termostatul, eventual inlocuiestel cu altul, probabil ca este blocat pe inchis si de aici si problemele,
cel mai indicat ar fi sa-ti gasesti un atelier auto de incredere sa-ti verifice toata instalatia de racire, iar legat de aerisire motorul isi face aerisirea singur nu este nevoie sa apesi pe nici un furtun sa scoti aerul afara.
bafta
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Aeriseste bine instalatia ! Search + timp = rezolvare fara costuri ! Cu respect !
Skip ads

  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Hm, asa patesc si eu, cred ca ati citit posturile mele... tare imi este sa nu fiu nevoit sa schimba garnitura sau chiulasa... exclud nearisirea, fiindca am tot aerisit de multe ori...pompa de apa am inlocuit-o , la fel si termostatul. Deci, mergi la un mecanic f bun si imi spui si mie daca gaseste.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Te rog sa specifici tipul de motor pe care il ai. Si la mine se comporta la fel si a fost garnitura de chiulasa. Alti colegi au avut aproape aceiasi problema si s-a dovedit a fi radiator infundat. Deci fara multe detalii din partea ta nu te putem ajuta cu un sfat pertinent.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mda, asa este, specifica si tu tipul!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR