Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • nelu69ada

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1997 x16srz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Dragii mei,
am si eu o vectra b din 97 cu motor x16szr,am avut si eu aceeasi problema cu relantiul,cu fluctuatii si kiar uneori se oprea sau cand ma opream sa dau prioritate, scoteam din viteza ,se tura de ziceai ca acum crapa,apoi se reducea,fluctua un pic si apoi se oprea de tot.Pot sa spun ca am rezolvat.dupa lungi framantari,concluzia e ca tragea aer fals in galeria de admisie ! printr un furtun care vine din canistra de purjare,mai exact de la rezervor, valva de purjare era defecta,ramasa blokta pe deskis si tragea aer.am anulat,infundat,acel orificiu,din gal de admisie,deconectand furtunul respectiv si acum nici nu fluctueaza ,nici nu se mai tureaza ,nici nu se mai opreste,detalii la tel 0786653762.
Skip ads

  • al3xanderr

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

Am si eu o vectra b din 1996 x16szr si am cateva probleme cu ea. Consuma enorm de mult cu 5 l de benzina nu merg mai mult de 35-40 de km intr-un oras in care nu stai la semafoare, poti zice ca mergi aproape constant cu 60km la ora. Din ce am citit probleama ar fi sonda de temperatura a apei. Intrebarea mea este ..aceasta sonda afiseaza si temperatura in bord a apei? La mine are momente cand imi afiseaza iar cand opresc motorul si-l pornesc iar..nu mai indica deloc. O alta problema ar fi ca tot asa cand o apuca ramane turata la 1500 ture motorul fiind cald, (baga caldura de te scoate afara). Ca sa remediez aceasta problema opresc motorul si-l pornesc pana ramane la relanti in 600 ture, ceea ce iar mi se pare un relanti mic. Problabil de aceea fumul miroase a benzina si toba este afumata.


Mentionez ca am curatat egr, motorasul pas cu pas, clapeta de acceleratie merge foarte usor, si nu ramane blocata), bujiile sunt noi, filtrele de aer si benzina sunt si ele noi. Am scos si sonda lambda afara, avea o depunere neagra in interior am curata-o, si am montat-o la loc

Nu stiu daca are relevanta dar masina parca nici nu trage in panta. Parca nu se simt ce-i 75 de cai....nu ca a r fi multi dar mai am si o dacie care o tin de tavaleala si va spun ca panta aia o urc mult mai repede si mai usor decat cu opelul si clar nu este normal... uneori si cu viteaza 1 abea urc... discul si placa sunt noi (sachs), nu au 2000 km.


Va multumesc si astept sfaturile voastre.
  • sorin0591

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2015

  • Mesaj Privat
salutare. am o astra f 1.6 benzina x16szr si am probleme cu relantiul...motorul sta subturat la relantiu... am schimbat motorasul pas cu pas dar dupa foarte putin timp a inceput sa faca la fel. cum se pune motorasul asta, il pui si apoi mergi normal cu masina sau trebuie facute niste operatii? multumesc frumos
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Buna dimineata,

Asa cum scria si colegul MFC intr-un post de pe pagina 3 si toti ceilalti colegi din acest topic, am aceeasi problema cu trepidatul la relanti, dar problema e foarte asemenatoare cu ceea ce scris MFC. Cat e rece motorul, se simte o mica fluctuatie la relanti, e aproape insesizabila, dar pe masura ce motorul se incalzeste devine tot mai enervanta si se simte foarte tare.Din ce am vazut pe bord fluctuatia ar fi de 100-200 de rot/min maxim. Un alt simtom ar fi,asa cum a scris si colegul MFC, in momentul in care am geamul inchis si incerc sa il inchid si mai mult(sa actionez butonul de inchidere a geamului) se simte o usoara scadere a turatiei motorului, ceea ce inseamna ca ia din curent-->stiu ca nu ar trb sa se intample asta deoarece am mai mers cu masina in trecut(fiind pana in ianuarie masina fratelui meu) si nu facea chestia asta. Un alt simptom observat a fost in momentul in care am fost la Cluj in februarie,3 persoane in masina, bagaj foarte putin, masina nu trage, fiind mereu nevoit sa schimb in treapta inferioara si chiar si asa, schimbatul in treapta inferiora ma ajuta doar sa mentin o viteza constanta in timp ce urcam ca de accelerat nici o sansa(m-am vazut nevoit sa merg in spatele unui camion cu 30 de Km/h ca sa nu ii impiedic pe cei de pe a 2 a banda sa mearga in ritmul care il aveau).O alta chestie pe care am observat-o: de cele mai multe ori intre schimbarile de viteza turatie motorului ramane agatata: schimb pe la 3000, ramane un pic, coboara la 2500, mai ramane un pic si tot asa pana ajunge la relanti. Pana acum am schimbat bujiile(Bosch cu 2 electrozi-->au 500 de km), fisele la bujii(tot Bosch-->au 30 de km), urmeaza ca in weekend sa schimb IAC(sau motorasul pas cu pas de la relanti daca zic bine), sonda Lambda(am un consum destul de mare 7.5 -8 l/100km mixt-stiu ca are motorul doar 75 cp, dar stiu ca nu manca atat de mult), sabotii, tamburii si rulment+butuc_senzor ABS roata dreapta spate(a inceput sa huruie rulmentul).

In afara de mine, MFC si colegul Uskatu ati mai avut careva aceeasi problema? Urmeaza sa verific toate furtunasele de vacuum si sa vad daca vreunul din ele e ciupit, o sa verific senzorul de acceleratie(e acelasi cu senzorul de pozitie a clapetei de accleratie) si senzorul de temperatura.

Multumesc ca ati avut rabdare sa cititi si multumesc pentru orice raspuns.

O zi buna.
Skip ads

  • mihai_8230

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut,cam aceleasi simptome le am avut si eu ,am curatat iac-ul si masina mergea ff bn dupa curatare,apoi am schimbat si senzor ax came si totul e f ok acum ,sa ne spui si noua ce rezultate ai dupa week end,bafta
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Buna dimineata,

@mihai_8230-->acum o luna cand am fost acasa, am dat jos IAC-ul si l-am curatat cu mecanicul. Cand l-am desfacut, se vedea intr-adevar pe portiunea conica ca nu lucra normal, dar si dupa curatare nu a dat nici un semn de imbunatatire. Acum o sa il schimb cu totul. Din ce am citit(rog sa ma corectati daca vb prostii), daca as avea probleme la senzorul ax came parca si pornirea ar trebui sa fie mai greoaie,pe cand la mine porneste la sfert de cheie indiferent daca e cald sau frig afara. Ieri am iesit un pic cu ea la plimbare si am vazut ca motorul a uitat sa mai agate in turatii in momentul schimbarii vitezelor. Acum astept oferta pentru piese, le comand si o sa schimb aditional si filtrul de benzina(daca nu ma inseala memoria este cel din '96, de cand masina e fabricata ca si 90 la suta din celelalte componente de pe masina). Oricum, daca sambata ajung la mecanic si rezolv, o sa scriu imediat. Ideea e ca vreau sa schimb pe rand filtrul de benzina, proba cu filtrul nou, schimb senzorul de temperatura- proba cu el, schimb IAC-ul, proba cu el si apoi dupa ce fac cu ea un plin de rezervor, va zic si care e treaba cu consumul(voi schimba sonda Lambda, senzorul de temperatura al lichidului de racire ce transmite informatia la ECU si nu in bord-->din ce am citit, ambele au o mare influenta asupra consumului). Asa ca dupa aceste operatii, voi reveni si va voi relata exact de unde e problema, in speranta ca voi putea ajuta si pe altii. Daca nu rezolv cu astea, raman furtunele de vacuum care oricum le voi verifica sambata, debitmetrul pe care voi incerca sa il curat(daca se poate, daca nu inlocuire), bobina de inductie( o sa caut de la cineva sa fac o proba cu o bobina buna), clapeta de acceleratie o voi da jos sa o curat si EGR-ul care cel mai probabil va trebui schimbat deoarece l-am dat jos sa il curat impreuna cu mecanicul si e capsulat, nu prea ai ce curata la el( o chestie ciudata, cand l-am dat jos era slabit, nu era strans si speram ca de acolo sa fie problema mea cu relantiul, dar nu a fost sa fie).

Va tin la curent cu aceasta tema.

@PS. Masina e un Opel Vectra B din 96, 1.6i 75 Cp, Cod motor X16SZR.

O zi buna tuturor.
  • 71sty

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am tot citit si tot nu mi am rezolvat problema Sad( Am u astra g 55kw X16 SZR iar problema e ca relantiul sta pe la 1100 la cald si consuma cat un tanc.A fost la 4 testere si numic,am schimbat clapeta acceleratie cu totul si numic,a zis un mecanic sa iau un senzor nou de relanti ca el are iac si egr si sigur o sa rezolve problema.....dar NIMIC.Nu stiu ce sa i mai fac ca ma usca cu consumul de cand a dat frigul.Acum o sa incerc sa i pun inapoi senzorul original de temperatura asta dupa ce la primul tester a dat ca cica ala are eroare si i am pus unul nou.Puteti sa mi ziceti dupa cate minute ajunge la ale voastre relantiul la normal in timpul rece.O sa incerc sa verific la un service si presiunea la injector ca mi a zis un prieten ca si la ford ul lui a fost de bai pompa de benzina.Va rog ajutatima ca sincer ma topit de bani si de nervi.........
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Cristos a inviat! pentru cei care sãrbãtoresc astazi Pastele,Sãrbãtori fericite celor care vor urma sa il sãrbãtoreascã sãptãmânã viitoare.

Acum,asa cum am promis revin cu primele impresii dupa ce am achimbat filtrul de benzina,IAC-ul, senzorul de temperatura al lichidului de rãcire si vroiam sa schimb si sonda Lambda dar primind universala si o firma de care personal nu am auzit,nu am schimbat-o.

Impresiile:am schimbat toate astea dar nu am reusit sa fac nimic cu relantiul.Tremura la fel:( Am primit 2 sugestii de la domnul acesta la care am fost:supapa EGR dar mai intai sa gasesc pe cineva cu acest tip de motor caruia sa ii mearga bine si sa fac proba si un senzor de vacuum-trebuie sa vad exact denumirea lui si trebuie sa dac un test (pseudo agrafa daca zic bine), el imi sugerase sa caut pe cineva cu un tester bun sa imi verifice EGR-ul, ce valori are si ce ar trb sa aiba.

Va tin la curent...

O zi buna
Skip ads

  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Ieri am blindat EGR-ul si am schimbat furtunul de vacuum de la senzorul de presiune aer (MAP) si parca nu mai tremura deloc. Urmeaza sa mai fac o curatare de IAC urmata de reinitializare, deoarece este necuratat de vreo 2 ani, iar in viitor voi schimba si sonda lambda cu una Bosch pt x16szr (nu universala). Sonda lambda o suspectez ca ar fi cam lenta, are 45.000km si 4 ani numai la mine, plus cat o mai avea inainte. La fel EGR, nu-mi dadea nici o eroare, era curatat si verificat pe baterie, practic functioneaza dar nu asa cum trebuie. Alta schimbare ar fi ca acum, cu EGR anulat, nu mai trepideaza la plecarea de pe loc la rece si este mult mai vioaie.
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
@uskatu:

Salut. Daca iti permite vremea poti face, te rog, o poza la furtunul de vacuum de la senzorul de presiune aer(MAP) si la senzor? Iar acest senzor se mai numeste si senzor de vacuum? E unul si acelasi? Deoarece mecanicul mi-a spus ca ar mai fi de verificat senzorul de vacuum si EGR pentru trepidatul ala la relanti. Acum caut aici un tip in Brasov, care poate sa imi spuna ca e EGR-ul mort, sonda Lambda de asemenea...Ca vreau EGR sa il iau nou daca e de vina si parca nu as arunca 500 de RON pe geam si sa vad mai apoi ca nu are nimic EGR. Meseriasii astia cu testere pot spune daca aceste componente sunt moarte sau nu? Sonda Lambda la mine are 160000 de km(e cea cu care a venit masina).

O zi buna.
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Banuiesc eu ca la MAP facea referire mecanicul cand a zis senzor de vacuum. Ca idee, am incercuit in poza asta luata de pe net, locul unde se afla map si furtunasul de vacuum dintr el si TB. Trebuie sa indepartezi chederul ala gros si protectia de plastic de sub el, pentru acces si vizibilitate mai buna.

Pentru EGR, incearca sa mergi cu mufa scoasa (deconectat), chiar daca o sa ai check aprins in bord. Daca merge mai bine masina, il dai jos, confectionezi garnitura fara gaurile alea din mijloc si o pui acolo. In felul asta poti merge cu el cu mufa conectata, practic nu mai primesti eroare in bord, iar EGR dpdv mecanic va fi anulat. Eu asa circul de cateva zile.

In legatura cu lambda, pentru a vedea daca functioneaza corect, trebuie verificata cu un osciloscop. Eu momentan caut pe cineva sa-mi faca aceasta verificare cu osciloscop. Asa cum spuneam, banuiesc ca este imbatranita si nu-si mai face treaba cum trebuie, adica este lenta. La sondele Bosch care se gasesc in magazine si nu ma refer la cele universale, am citit ca intervalul de schimb este de 50.000 sau 80.000 km, iar a mea cred ca a cam sarit de km astia.
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Mersi mult de raspuns. Dar la mine difera un pic compartimentul motor. poti pe poza atasata sa imi spui care ar fi furtunul de vacuum si senzorul?

E o poza de pe net, nefiind acasa nu am cum sa iti fac o poza.

Pot abia diseara dupa ora 8 sa fac o poza si daca e iti trimit un PM cu ea si imi arati acolo.

Mersi mult.


Skip ads

  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Acum observ si eu ca ai szr-ul pe vectra b Smile si difera putin asezarea in compartimentul motor. Cred ca asta este map-ul:
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
@uskatu:am scos mufa la EGR si nimic. Motorul merge la fel. Ieri am fost la Bosch si mi-au facut baietii o diagnosticare. Pe partea asta par destul de profi, nu stiu in rest cum sunt. Aveam stocat numai P1405 care era si normal dupa ce am cos mufa la EGR si l-am lasat sa mearga asa. Pe tester, sonda Lambda si EGR functioneaza in parametrii normali(ce-o fi insemnand si asta)-am vazut acolo niste tensiuni, nu imi amintesc valorile dar tipul ce a facut diagnosticarea zice ca sunt normale.

Ce am alflat e faptul ca turatia e intre 825 si 900 de rpm:fluctueaza destul de mult intre aceste valori, motivul fiind presiunea din colectorul sau conducta de admisie:nu imi amintesc exact denumirea de pe softul de la Bosch-valoarea acestei avea o fluctuatie intre 270 si 300 mbar. Tipul mi-a spus ca pana si o masina de ultima generatie are o astfel de fluctuatie dar nu ca si valoare atat de mare(30 mbar la mine). Ca si rezolvare vor sa imi verifice toate furtunele de vacuum, sa imi curete injectorul si vor sa imi desfaca motorul ca sa imi dea jos supapele sa le curete, sa schimbe simeringurile si ce va mai fi de schimbat deoarece ei spun ca si o depunere de calamina de pe o supapa poate duce la acest tremur la relanti. Marti primesc oferta pentru piese si manopera(voi schimba si cureaua de distributie si toate garniturile ca pe undeva imi arunca ulei pe bobina, pe prima fisa).

Voi ce parere aveti? Poate ca o depunere de calamina sa produca acest tremur la relanti?

Sarbatori Pascale frumoase tutor!
  • 71sty

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2015

  • Mesaj Privat
JOHN scuze daca ma bag ca musca n lapte ....Nu sunt ala mare mecanicul dar nu cred ca aceasta calamina poate afecta chiar atat cat sa trebuiasca desfacut motorul.Si eu am aceasta pb cu relantiul si disper ca nu i dau de cap.Dar sa fim seriosi numai la noi s a depus calamina? Daca rezolva cineva pb asta cu relanti ul va rog sa scrieti MAREEE sa se vada ca eu nu mai pot cu ea si cu consumul.Lucrez pe o septica (7,5 T) si nu i mai trb mult pana consuma cat aia..Cu 9L benzina am mers 70km dintre care 30 afar din oras cu temp motorului in parametrii normali (80 grade)
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
@71sty- nu trebuie sa iti ceri scuze. E un forum si fiecare poate sa isi spuna parerea. Si referitor la calamina aia-ai dreptate. Ce ma deranjeaza e ca nimeni nu a rezolvat problema, sau daca a rezolvat-o e cu totul si cu totul altceva fata de ceea ce am eu sau alti colegi. In weekend o sa merg din nou acasa si o sa raman si luni in speranta ca poate o sa rezolv problema asta. Pe scurt, voi demonta fiecare furtun pe care il am si il voi verifica de crapaturi, voi verifica fiecare parte a admisiei, fiecare orificiu sa vad daca e infundat si voi da jos clapeta de acceleratie pentru a o curata si tot ce se mai poate demonta si curata. Apoi trebuie sa vad si pe unde imi arunca uleiul ala pe bobina(sa vad ce garnitura nu mai etanjeaza pe acolo). La consum iti dau dreptate. Consuma destul de mult-->asa cum am postat in trecut am avut consumul de 7.5 Brasov-Cluj..din ce am citit se pare ca nu e atat de mult, dar masina asta a condus-o fratele meu 5 ani de zile si nu manca atat benzina....poate varsta isi spune cuvantul. Acum si eu am facuti cu ea vreo 80 de km in oras si din ce arata acul a cam papat 10 litrii...e relativ deoarece am fost cu ea la peco, am facut plinul-->mi-au incaput 45 de litrii, in rezervor mai erau cam 12-13 dupa pozitia acului dar rezervorul are 61 de litrii---de ce incape 48-49 de litrii, plus ca mai are si portiunea aia sus pana la buson. De ce nu incape mai mult?(scuze de offtopic-ul care l-am facut).

Acum am o intrebare pentru toti cei care urmaresc acest forum:dupa ce dau jos clapeta si o curat se monteaza direct inapoi sau trebuie facuta vreo ajustare cu Opcom-ul? Meseriasul la care merg nu are nimic de diagnoza si vreau sa stiu daca trebuie facut ceva.

Va rog sa mai veniti cu sugestii cu ce ar putea fi ca sa mai elimin din cauze.

Cu sansa de a ma repeta, la diagnoza facuta vineri la Bosch am avut o singura eroare stocata P1405 din cauza ca am scos mufa la EGR sa vad daca merge masina mai bine si nimic, dar in rest nici o alta eroare.

Dupa ce termin si aceste operatii, va scriu si va spun daca am rezolvat cu fluctuatia relantiului.

O zi buna tuturor
  • 71sty

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2015

  • Mesaj Privat
John fiind obligat sa plec de paste cu masina mi am zis sa incerc sa mai mesteresc cv la ea.La primul tester facut de cand o am mi sa spus sa i schimb senzor agent de racire ceea ce am si facut,am luat unul nou si l am schimbat.Acum de paste daca tot am vazut ca dupa ce am pus senzorul,relantiul era tot asa ,am zis sa l pun pe cel vechi ca macar asta e original.Odata facuta lucratura mi am zis sa incerc sa suflu pe returul de benzina pt ca mi se parea ca nu are cum sa consume chiar asa mult si in schimb imi arunca cv pe toba dar nu stiam sigur daca e apa sau benzina.Returul era infundat asa ca am luat compresorul cu pistol de suflat si l am desfundat.Am facut 230km de paste afara din oras si mi a scazut acul o liniuta (de la jumatate-la sfert)Eu zic ca mi a scazut consumul acum astept sa vad daca in oras se simte scaderea de consum .Cei care consultati acest post va rog sa mi ziceti ce consum aveti in orash la motor 1,6 55kw,75cp. La relanti nu s a schimbat nimic....sta tot la 1000 de ture oscilabil Sad(
  • uskatu

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1997 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Mie imi consuma pe benzina cam 10-11%, in functie de aglomeratie, anotimp, poate chiar 12% iarna cand sunt multe grade sub 0. In exterior consuma cam 6,3-6,5. Pe gpl sare consumul cu 1-1,5 litri fata de benzina.
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut,

@71sty- m-ai bagat un pic in ceata cu scazutul nivelului benzinei in bord-->eu am rezervorul de 61 litrii la Vectra B si daca imi scade de pe jumate pe sfert-cifra rotunda 15 litrii--daca ai facut 230 de km cu 15 litrii, cred ca e destul de ok ca si consum. Daca e sa ma iau dupa indicatiile bordului eu am facut cu a mea 90 de km cu 10 litrii-->50 in afara(Brasov-Zarnesti) si 40 de km in oras. Dar cred ca voi face tot posibilul si maine cand voi pleca din Brasov acasa, voi face iar plinul si voi vedea exact cat am consumat cu ea in vreo 115 km(cat am de ultimul plin).Legat de curatul furtunelor, ce ai desfacut mai exact de ti-ai dat seama ca e furtunul infundat?

Ce ma nelinisteste pe mine e faptul ca masina mea consuma cam mult: am auzit acest lucru din mai multe locuri si chiar si un mecanic mi-a spus ca are si el o Vectra A cu acelasi motor(ma rog e tot de 1.6 si 75 CP) si a lui de cand a schimbat sonda Lambda consuma 5-6 in afara orasului si 8-9 in oras. Dar ma gandesc vectra A-Vectra B--> e o diferenta cam mare de gabarit intre ele(cel putin optic) si cred ca acest mecanic fabuleaza.

Scuze pentru off-topic.

O zi buna tuturor
  • 71sty

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2015

  • Mesaj Privat
john nu stiu de cati litrii e rezervorul dar dupa cum ai spus a iesit un consum ok de 6.5/100 ARE CINEVA CU ACEST TIP DE MOTOR CONSUM MAI MIC DE ATAT? (mers cu schimbat intre 2500-3000 ture)......oricum nu astept sa consume 5l ca un scuter.Inainte mi a luat 9l la 70 km din care 30 afara .Legat de furtune am luat capacul de plastic de pe carburator (cel prin care vine aer de la filtru de aer si in spatele lui mai intra 2 furtunase subtirele) apoi la clapeta de acceleratie vin 2 furtune cu benzina (in partea dreapta a clapetei).Am desfacut furtunul de catre mine si am suflat pur si simplu cu gura iar un prieten l am pus in spate langa rezervor cu busonul scos sa asculte daca face bulbuci.....bineinteles ca mi s au umflat plamanii si nu facea gram de bulbuc.Apoi cu un compresor am suflat pe acel furtun pana au iesit bule in rezervor.Cum am mai scris mie imi scotea apa sau benzina pe toba...acum nu mai scoate.Acum ca s au dus sarbatorile s au dus si finantele dar cand o sa revina am sa i verific pompa de benzina si sonda lambda (tot asa din auzite) iar daca nu i rezolv relantiul atunci o sa i schimb calculatorul de bord.SPER CA PANA LA URMA SA I DAM CAREVA DE CAP PT CA NE MANANCA BANII SI NERVII RELANTIUL ASTA
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR