Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salutare baieti! as avea si eu nevoie de sfatul/parerea voastra in legatura cu un mare necaz care mi s-a intimplat, pe scurt mi s-a retinut talonul + o amenda pt ca la un control al RAR-ului mobil mi-au gasit noxele prea mari ,ce este drept eu la masina mea am avut de cind am cumparato acum10 ani un carb de dacie modificat in indeea ca va consuma mai putin (cel putin asa sustinea fostul proprietar)si am tot tinuto asa pina mi s-a intimplat beleaua ..intrebarea mea ar fi ;crede-ti ca daca as pune un carb originar de-al ei pentru (Opel Rekord 20S hidramat din 1980 pe benzina) si as incerca sa-i reglez noxele as mai putea sa trec de testul de la RAR unde m-au trimis sa le verifice ca sa-mi pot lua talonul inapoi?...oare s-o mai merita avind in vedere ca masina are deja 30 ani vechime cu toate ca parca sincer inca n-as vrea s-o duc la dezmembrat si nici bani suficienti nu am sa pot profita de programul 'rabla'...voi ce parere aveti sa mai fac o incercare tinind cont de ce se aude ca cica UE ar dezbate o lege ca scoata inafara circulatiei masinile vechi non-euro pe la 1 ianuarie 2011?...eu personal tare ma tem ca odata ajuns la RAR iar o sa-mi caute nod in papura ,probabil fiind deja antrenati de catre autoritati sa faca tot posibilul sa scoata in afara legii astfel de masini noneuro...ce sa fac?
Skip ads

  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
cu un carburator bun si reglat bine treci de rar iti
spun sigur daca ai talonul luat numai pt noxe.
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
este adevarat ca daca îi inlocuiesc tobele cu unele mai noute (genul celor captusite cu vata de sticla)s-ar mai reduce din nivelul noxelor si eventual si o aprindere electronica?
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
poti sa pune si catalizator daca carburatorul nu este reglat bine
nu treci,mergi la un atelier auto cu aparat de masurat noxele sau
eventual la o statie itp sa-ti regleze aerul si benzina dupa aparat
de masurat noxe.
masina cum arata?mai ai si alte defecte?unde stai in bucuresti?
eu unul o am reglata ca la carte ca folosesc mult dn 1 si anul
trecut m-au oprit de 3 ori intr-o saptamina si nu oprersc decit
dacii si auto din astea mai vechi cum avem noi la mine a controlat
si pivotul dreapta.
Skip ads

  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
da si la mine atunci cind m-a oprit prima oara mi-a saltat-o pe cric sa miste de roata din dreapta si a spus ca este ok ,de fapt directia si frinele abea le facuse pt ca facusem ITP-ul acum 2 luni si ma pusese aia sa le fac ,astfel ca mi-a mai ramas doar noxele care avind un carb de dacie probabil era normal sa scoata noxe prea mari ,altceva ar mai fi ca mai am doar doua tobe artizanale facute de mine cu captuseala de vata de sticla(nu stiu in ce masura pot imfluenta si astea noxele),iar masina arata zic eu destul de bine fara rugina sau zgirieturi (fara vopsea frumoasa metalizata) ci cam mata in rest ,inca n-am cumparat carburator de-al ei original pt ca inca stau in dubiu daca oare mai reusesc ceva ...locuiesc in carierul regiei sector 6
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
gata ia sosit sorocul ...de azi intr-o saptamina o sa ma duc s-o radiez si tot de atunci incep s-o dezmembrez ...rugineasca-se in pace! Sad Sad
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
sa nu zici ca ai fost la rar?
sau te-ai hotarit tu asa ca nu are rost sa mai bagi bani.
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
am decis sa nu ma mai hazardez degeaba incercind sa mai fac ceva pt ca sigur nu cred c-o sa fac nimic ,pt ca aia de la RAR sigur sunt pusi pe gasit hibe masinilor vechi ca sa le poata elimina definitiv din circulatie...ieri am facut ultimul ei tur (la cumparaturi) Turul de onoare(aprtoape ca-mi venea sa pling de ciuda ca trebuie sa renunt la ea) si am plimbat-o aproape peste tot pe arsita aia teribila si s-a comportat cu demnitate tragind pina la ultimul metru de traseu fara sa-mi faca vreo figura
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
hai sa-ti zic ce a patit varul meu,el are un ford focus c-max si o
amarita de dacie 1300 ca la tara iti trebuie pt carat.
la ticabesti l-au oprit de la rar si i-au luat talonul pt noxe,merge
la rar dupa ce isi reglase masina trece texul de noxe dar o respinge
cu lampi de de dat inapoi merge la un servis o repara plateste
revenirea in aceeasi zi si apoi a trecut de rar.
eu zic ca incercarea moarte nu are asta daca masina nu are si alte
defecte.
  • gaftoneanu_eugen

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1982 2.0e caravan
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
cu un carburator bun ,benzina de 98 si nu din aia ordinara de 92 , tobe bune si un meserias in service care sa o aduca in parametri de fabrica ai noxelor pe aparat ( de unde iei si bonul de la aparat ) eu zic ca trece .Atata timp cat masina corespunde din pct de vedere tehnic cu ce scrie in carte pentru cele de varsta ei trebuie sa treaca de rar .Noxe ,frane ,faruri ,articulatii si aspect optic bun ( fara rugina/gauri -vopsea sarita )
  • catalliin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1980
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Cum nu pot sa intru la rubrica 'Vinzari' pt ca sunt prea nou ,am decis sa postez tot aici citeva pies ce au mai ramas din 'fosta mea iubire' opel rekord pentru cine este interesast sa mai achizitioneze ceva piese destul de ieftin; faruri cu tot cu becuri si semnalizatoarele pe ele ,stopurile cu tot cu becurile din ele,pompa de apa foarte buna (fara joc rulment), cutie de viteze hidramata (3 trepte)functionala ,bancheta ,scaune faþa,lant transmisie cu pinioane, capetele de bara care erau de rezerva (n-au mai apucat sa fie montate),roata de rezerva si altele..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR