Ai uitat parola?


  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,233
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2005

  • Garaj Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Daca era catalizatorul infundat nu se tura cu mufa scoasa de la debitmetru...


E clar atunci, n-am vazut partea asta.
  • bounce007

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
tocmai am venit de la o tura cu masina. cu mufa scoasa de la debitmetru masina se accelereaza si trage mai bine dar da in nas, parca ar fi infundata.
acum cu mufa pusa nu are aceeasi putere dar nu pare a fi infundata si mi se accelereaza mai bine decat ieri cand nu curatasem debitmetrul si throttle-ul.
totusi maine ma gandesc sa merg in service sa-mi curate si EGR-ul.
va multumesc tututor pentru sfaturi.
  • steffanos

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
@bounce007,
Cauta pe forum, ai tutorial cum se curata EGR-ul. Nimeni nu ti-l va curata asa cum il vei curata tu. Wink
  • leutz25us

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua si bine v-am gasit. Sunt noul posesor al unei corsa c 2002 1.2 motor z12xe si am o probleme cu debitmetrul. Am cod eroare p0100 citit cu metoda agrafa. Cine ma poate ajuta din iasi sa-i fac masuratori de valori si sa-mi zica exact daca e mort sau se mai poate resuscita ca sa nu dau banii degeaba pe unul nou ca nu e deloc ieftin.Va multumesc si astept raspunsuri!
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,955
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu se pot resuscita nici cu spray-uri speciale pt. debitmetre. Prelungesti agonia. Stiu ca e o gramada de bani senzorul (Boch nou nu dinala refurbished la 400 de lei) dar te mai tine inca 150k km.

In Iasi contacteaza-l pe Dan Cuciureanu.
  • leutz25us

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
e posibil sa fie si de la cablurile electrice? sa trebuiasca sa refac masa?
  • cobraro22

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa z13dt din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut

am debitmetrul defect, am schimbat cu unul after market eroarea a disparut dar masina se comporta la fel

de 8 luni merg fara debitmetru si masina merge fff bine, are putere etc, consumul e ok

pe termen lung ce se poate strica la motor daca nu mai cuplez acest debitmetru

corsa 1.3 cdti 2004
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 451
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
bounce007 a scris:Buna ziua,
Sunt nou pe acest forum dar am citit majoritatea posturilor legate de debitmetru la Corsa C Z12XE.
As dori pe scurt sa va explic proble mea. Cam de vreo saptamana am observat ca masina nu mai trage cum tragea inainte iar cand motorul este rece nu se tureaza mai mult de 2000rpm cu acceleratia la maxim. Astazi am dat jos la un mecanic debitmetru cat si throttle-ul si le-au curatat cu un spray (acela care curata carburatorul - pe el scria ca e bun si pentru debitmetru ). Dupa curatare am observant o mica schimbare, motorul rece se tureaza peste 2000rpm cu acceleratia la maxim, dar totusi masina nu trage cum tragea inainte, nu simti ca ai putere. Va atasez o imagine cu testul facut de mine cu programul Autocom CDP+ in care debitmetrul inregistreaza 8kg/h si un voltaj care oscileaza intre 1,39 si 1,53V la 777rpm si 62grade temp. motorului.

As dori va rog sa-mi spuneti daca aceste valori sunt normale sau ar trebui sa schimb debitmetrul.
Va multumesc,
Astept raspunsul dvs


Salut,
ca si raspuns concret la intrebarea ta(daca mai ai problema, sau pentru a-ti folosi in viitor):
--Parametrii pt. debitmetru <11kg/h, <1.6V
--Air inlet temperature: intre 10 si 40C
Asa spune TIS2000.

Debitmetrul are un senzor(o sarma Smile ) de temperatura si un senzor (filmul)care masoara debitul de aer. La tine air inlet temperature nu corespunde, deci poate fi doar senzorul de temperatura (sarma) cu problema. Eu am curatat si filmul si senzorul de temperatura cu KONTAKT60 si clatit cu alcool izopropilic. Functioneaza excelent si in parametrii.Totusi, o grija maxima se impune la o actiune de genul asta.

Salut
  • Liviu_pl

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Astazi am curatat cu CRC debitmetrul la o corsa 1.0 2003.
Si-a schimbat considerabil mersul.
Simtome: acceleratie greoaie,consum mare,si un raspuns greu la acceleratie.
In afara de consum sunt multumit insa pe viitor vad si daca,consumul s-a mai domolit.
O zi buna
  • corsa8888

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z 10 XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
salut eu am o corsa c pot sa fac proba de la un astra g? pe op com arata Senzor mas&atilde; aer,0.00 V o fi dus? multumesc frumos
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,774
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Daca codul de pe debitmetru e la fel ....da...poti face o proba. Pe langa tensiune cat arata kg/h ?
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 451
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
corsa8888 a scris:salut eu am o corsa c pot sa fac proba de la un astra g? pe op com arata Senzor mas&atilde; aer,0.00 V o fi dus? multumesc frumos

Salut,
Selecteaza in loc de Corsa Agila cu acelasi motor si acelasi an. Intri si vezi cate kg/h ai. Trebuie sa fie sub 11kg/h.
OP-COM mai scoate balarii.. m-am speriat si eu prima data, mai apoi am incercat cu alt model(Agila, Astra) acelasi motor si an.

Bafta!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,774
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Cam 9-10 kg/h trebuie sa arate la relanti.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 451
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Colegul zicea de "o corsa". Pentru Z12XE asa zice in TIS.


  • corsa8888

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z 10 XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
va multumesc frumos pentru ajutor acestea sant rezultat op com la corsa mea
Valori reale:

Tensiune baterie,14.4 V
Releu principal,Activ
Releu pompa combustibil,Activ
Senzor 1 pedala acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedala acceleraþie,0.49 V
Poziþie pedala calculata,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapeta (Drosselklappe),0.59 V
Potenþiometru 2 clapeta (Drosselklappe),4.41 V
Poziþie clapeta - calculata,1 %
Poziþie clapeta,Ralanti
Turaþie motor,846 RPM
Senzor masa aer,0.00 V
Senzor masa aer,0.00 kg/h
Temperatura lichid racire,1.39 V
Temperatura lichid racire,75 °C
Temperatura aer admisie,3.53 V
Temperatura aer admisie,21 °C
Senzor rezervor,3.27 V
Senzor rezervor,8 L
Presiune ulei,Normal
Comutator info clima,Nu este programat
Presiune sistem clima,5.00 V
Presiune sistem clima,0 kPa
Contact 1 fârna,Inactiv
Contact 2 frâna,Inactiv
Viteza vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere viteza,Nu este programat
Sistem de menþinere viteza,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere viteza,Nu este programat
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisa AGR,0 %
Poziþie actuala AGR,1.10 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Control detonaþie,Inactiv
Încalzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),431 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Sarac
Încalzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),451 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sarac
Bucla senzor O2,Deschis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),-1 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Releu clima,Nu este programat
Clima în regim blocat,Nu este programat
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Conectat
Turaþie motor,846 RPM
Turaþie prescrisa,850 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Accerelaþie vehicul,0.0 m/s2
Unghi Dwell,1.8 ms
Timp de injecþie,4.0 ms
Unghi de aprindere,21 grade
Senzor detonaþie (Bank 1),0.00 mV
Sarcina relativa de motor,5 %
Temperatura motor normala,Inactiv
Clapeta electronica în regim de avarie,Inactiv
Numarator pentru cicluri de adaptare clapeta,11
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu ventilator 3,Inactiv
Funcþia imobilizator programata,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
BCM- identificare vehicul programata(modul caroserie),Da
Instrumet: ID vehicul programat,Da
BCM- stare identificare vehicul (modul caroserie),
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 451
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Alege alt model de masina cu același motor, din același an. Daca și așa iti da tot 0,00V și kg//h poți face măsurători la debitmetru, sunt subiecte deschise pe forum care te ajută în privința asta.
  • corsa8888

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z 10 XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc frumos de sfat corsa timis am sa probez cun spui tu.
  • corsa8888

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z 10 XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
corst timis am probat cu schimb masini dar nimic aceleasi erori nu stiu ce naiba sa mai fac
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 451
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Daca tot 0 pe linie ai, e foarte posibil sa fie dus debitmetru. Daca n-ai martor aprins, ultima sansa e sa faci masuratori, poate ai vreun scurt undeva. Un post foarte explicit gasesti aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=75251. Daca si masuratorile ies prost, va trebui sa pui cateva sute de banuti deoparte.. Masoara daca stii, daca nu mergi la un electronist sau electrician auto. Inainte sa cheltuiesti, e bine sa excluzi toate cauzele posibile. Imi pare rau daca va trebui sa cumperi altul, nu-i deloc ieftin.
Bafta multa!
  • corsa8888

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z 10 XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
am martor aprins cel cu motorasul deci parerea ta este ce cred si eu debitmetrul multumesc frumos corsa timis

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata