Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
De ceva timp intre 2500-3000 rot/min se aprinde check engine si imi da eroarea 38, adica oxygen sensor voltage low. Asta desi am schimbat sonda lambda, bujiile, curatata clapeta si motorasul de relanti, schimbata pompa de benzina, fise de bujii aproape noi, verificat sa nu traga aer fals, schimbat filtrul de aer si benzina, maine o sa schimb si senzorul arbore cotit, sau RPM senzor (cranshaft senzor). Chiar nu stiu ce inseamna codul ala, sunt putine informatii in sensul asta, nici ce sa mai schimb nu stiu. Daca pornesc AC-ul merge si mai prost, adica trage rau de tot.
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ti-am spus ca nu e lambda de vina.

autodata spune: 38-scurt la masa sau ECU

verificari:

pinul c e cel cu fir de culoare maro+albastru.anuleaza si pune alt fir din pinul c mufa lambda( culoare maro+albastru) pana in mufa ecu pin 28. mergi la victor sa faca asta.

bafta!
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Verificata sonda si traseul pana la ECU. Totul e in regula. Chiar nu stiu ce sa mai verific. O sa schimb si senzorul RPM, cam asta a mai ramas. Apoi o sa incerc si cu un alt debitmetru. Ieri aceleasi simtome : in orice viteza, intre 2500-3000 ture se aprinde check engineul si sta asa pana decelerez. Apoi se stinge. Daca pornesc AC-ul trage si mai greu.
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
M-a disperat codul asta 38! . Dupa o luna in care credeam ca am scapat cosmarul revine. De ieri intre 2500-3000 rot/min se aprinde check engine si masina nu mai trage. Cum reduc viteza sau schimb intr-o treapta superioara (scade turatia) se stinge. Sonda lambda e nou nouta (bosch). Faza e ca bazaie pompa de benzina iar (desi e noua). Hm....o fi iarasi filtrul infundat...pus invers nu cred ca e...mai veniti si voi cu idei ca eu m-am dat batut. Incep sa fiu paranoic, s-a intamplat dupa ce am spalat masina....data trecuta plouase tare...dar releele sunt intacte, nici vb de umezeala. Eu banuiesc o pbl electrica dar nu stiu unde sa mai caut!
Skip ads

  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Da, iar filtrul de benzina infundat complet! Dupa o luna si aprox 1000 km parcursi! Tot MANN! Ciudat tare de tot....acum am pus Champion, ma gandesc ca benzina Efix de la Rompetrol nu e compatibila cu Mann-ul. Cert este ca teava aia de la filtru era obturata complet...pompa de benzina tragea din greu....bazaia....curent mult de aici cod eroare pe sonda lambda.
  • relu86

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
verifica mufa de la ECU, si toate mufele de la sonda pana la ECU, undeva iti face scurt, incearca sa mergi fara mufa de sonda si verifica incarcarea, poate ai probleme cu tensiunea si sa iti apara pe bord asa fiindca se modifica balorile pe acolo
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
e verificat absolut tot. totul e ok. a scris mai sus cauza si asta o banui si eu. masina lui da cod eroare 38 doar cand e filtru infundat si forteaza pompa.care e legatura? nu se stie.cercetam.
  • relu86

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
cine stie, dubios. cand dai de capat sa ne anunti, eu unul sunt foarte curios
  • cristobob

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1993 w0l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2011

  • Mesaj Privat
La Agila din 2009, 1.0, 48kw, benzina, in urma unui accident , s-a distrus mufa de pe cablajul motorului care merge la sonda (lambda?) de jos. Cum trebuie conectate cele 4 fire?
Pe cablajul motorului sunt in urmatoarele culori:
-Rosu-albastru
-Rosu-negru
-Galben
-Maro
Cablul sondei are culorile:
-Negru
-Crem
-Alb
-Alb
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
@ octav_bz , stii cumva eroarea nr. 13 ce reprezinta ? la C20NE ?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Lambda sensor open circuit or sensor defective.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR