Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ron a scris:nu cred ca o sa mearga solutia ta, sorin. daca valoarea data de sonda nu are variatii intre 0.1 si 0.9V ECU o sa sesizeze ca sonda e in neregula si cred ca o sa aprinda check-engine Rolling Eyes

*
Ar trebui sa mearga la "E2", la unele tipuri de calculatoare de injectie trebuie variatii (cel putin 6 pe minut dupa aceeasi autori...)
La motoarele cu doua sonde insa... SIGUR nu merge... :
In alta ordine de idei, data fiind simplitatea circuitului si faptul ca nu prea ai ce strica (desigur, daca nu esti complect pe langa mecanica si electricitate...), nu vad ce pierzi daca incerci... Erorile din ECU se sterg usor... Twisted Evil
Skip ads

  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Dragster a scris:pentru cei din noi care nu sunt electronisti.. ce anume face acest circuit ?
Este un divizor de tensiune, se face la fizica in clasa a 8-a si in clasa a 11-a.
Simuleaza prezenta sondelor lamda

Dragster a scris:si mai important.. cine stie unde pot realiza chestia asta.. mor de nerabdare sa incerc...
Din pacate nu cred ca se baga nimeni pe la nici un service sa faca teste pe masina ta.
Mai bine cauti un prieten care se pricepe sa lipeasca 2 fire si 3 rezistente.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
botosu a scris:....
Mai bine cauti un prieten care se pricepe sa lipeasca 2 fire si 3 rezistente.


adica tu Razz ...ca eu sunt curios de rezultate, si babushca dornica sa incerce si senzatii noi Wink
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@eduard33 daca vrei... cu cea mai mare placere te ajut,
da' eu zic ca sa nu iti faci prea mari iluzii... cred ca o sa sara ECU la gatu' nostru.
Skip ads

  • Dragster

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
eduard33 a scris:
botosu a scris:....
Mai bine cauti un prieten care se pricepe sa lipeasca 2 fire si 3 rezistente.


adica tu Razz ...ca eu sunt curios de rezultate, si babushca dornica sa incerce si senzatii noi Wink


nu ati mai scris nimic...a iesit ceva ? Very Happy
  • Iscander_88

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu nu inteleg un lucru la majoritatea. De ce credeti ca puteti face ceva mai bine decat foarte multi ingineri auto si multi ani experienta? Credeti ca daca un circuit in plus sau o piesa in minus ar fi crescut puterea, ar fi micsorat consumul si nu ar afecta sanatatea motorului nu ar fi fost pe masina cand ati cumparat-o? PS (sunt student la inginerie auto...stiu k topicul are vreo 2 ani...dar acu l-am vazut)
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Inginerii "auto" sunt cam prea generalisti nu neaparat competenti in motoare... Twisted Evil
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
pai catalizatorul ia din puterea motorului ceva, asta se stie si ei cauta doar o metoda de a pacali ecu pentru ca atunci cand scoti catalizatorul sonda lambda simte diferenta de emisii si intra in regim de avarie.

producatorul a sacrificat ceva caluti pentru emisii, nu stiu ce nu ai inteles din ce vor ei sa faca aici.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR