Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • ionut_g

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut,si eu am un opel 1,6 twinport din 2008 si am aceeasi problema- trage in smucituri in treptele mici 1,2.Sa imi spui si mie dak gasesti problema.Va sal.
Skip ads

  • deleted-64217

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Am avut si eu problema de care spuneti voi,cu smuciturile,fara sa am vreun cod de eroare; acele smucituri apar de la canalele de recirculare ale egr-ului care se infunda cu calamina,mai exact trebuie desfacuta galeria de admisie si curatata,de asemeni trebuie curatat f. bine si egr-ul.Deci problema e mecanica,motiv pt. care ecu nu stocheaza cod de eroare si oricum nici nu exista vreun senzor acolo care sa avertizeze problema.Pentru o prima verificare,mergeti cu mufa de la egr scoasa,pana se incalzeste motorul si daca problema e de la acele canale ,atunci smuciturile trebuie sa dispara odata cu scoaterea mufei egr.Multa bafta!
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Sau poate sa fie de la EGR eu am schimbat unul dupa ce am curatat ce a zis dany.c si a mers.Cel mai bine ar fi sa cureti canalele alea ca sa fie curatate si daca tot asa face gaseste pe cineva un motor ca al tau si i-a EGR-ul fa o proba si daca merge bine inseamna ca al tau e defect.
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
la o masina din 2008 canale infundate?cati km ai?sari de 250000?fiti atenti.egr,nu functioneaza decat la relanti,cum incepi sa accelerezi,isi intrerupe orice functie,el recicleaza parte din gazele arse dar numai in relanti clapeta din el se inchide cand accelerezi pentru ca amestecul carburant sa aiba concentratia de oxigen cat mai mare pentru o detenta cat mai puternica si o ardere in capul pistonului cat mai conplecta.dau si eu o idee.verifica,buji,fise,filtru aer si benzina daca sant in regula,leagate de alceva cum ar fi motorasul pas cu pas,pe care poti sal resetezi si singur,intrun minut.drumuri bune colega si bafta multa
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Canale EGR infundate la o masina de 165.000 km .EGR functioneaza si in timpul mersului gazele din motor sunt bagate in admisie pentru a imbogati amestecul , am mers cu testerul pe masina prin oras si in afara vreau sa iti zic ca la 150 km/h EGR e deschis 100%. Iar prin oras la diferite viteze are valori diferite 20-50-80% din cate am vazut cu cat accelerezi mai tare cu atat mai tare se deschide.
Si eu prima data asta am facut am schimbat bujiile , filtru de benzina cel de aer era nou si nu avea rost .Oricum e bine sa le schimbi si pe astea ca sa fii sigur.
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
o fi si asa,nu vreau sa intru in polemica,dar,nu imi dau seama ce inbunatatiri la amestecul carburant in turatie poate sa aduca gaze arse care nu au aproate deloc oxigen,cand ai nevoie de putere.repet nu te contrazic.eu stiu,si poti verifica,ca la masinile de ultima generatie cand e foarte frig sta inchis deoarece arderea e mai inceata si concentratia de sulf,logic,mai mare.nu vreau sa supar,miam dat si eu o parere.drumuri bune si bafta
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
mantalutadoru gazele alea pe care le recircula EGR-ul sunt "nearse" .Din cate stiu eu procesul e cel pe care ti l-am descris mai sus , EGR-ul mai are un rol din cate stiam in scaderea consumului de combustibil si durata de viata a catalizatorului , dupa cum ai zis si tu parerile sunt impartite .
Drumuri bune!Bafta
  • dannyp

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2009

  • Mesaj Privat
ionut_g a scris:Salut,si eu am un opel 1,6 twinport din 2008 si am aceeasi problema- trage in smucituri in treptele mici 1,2.Sa imi spui si mie dak gasesti problema.Va sal.


Salut, am avut si eu aceeasi problema timp de un an, pana nu am schimbat EGR-ul nu am scapat, desi il curatam si mi se parea ca merge mai bine, problema tot revenea. Si inca ceva, avea momente cand nu vroia sa pornrasca la prima cheie, iar la a doua la sfert. banuiesc ca ramanea blocat pe deschis. De cand l-am schimbat am rezolvat si problema asta.
Skip ads

  • Mircea Ionut

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Un Ecu la sh e in jur de 250 de euro...sa l repari se pare ca e in jur de 400 de ron...la Bucuresti e un tip Mihai de treaba..are sait ecu.ro, am inteles ca la Iasi e unul bun si la Focsani....
  • bereczki58

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2011

  • Mesaj Privat
La Z16XEP poti avea probleme ce se manifesta prin smucituri la 50km/h si in a 3-a nu poti trece de 2000 rot/min . In rest pare totul in regula, fara erori. Trebuie curatat la 1-3 ani (sau schimbat) EGR -ul . TESTUL DUPA CURATIRE : merge lin in a 3-a la 50-55 km/h cu turatie 2100-2500 rot/min. SFAT : Comandati suruburi adecvate (pt.1-2 unelte ), noi , fara capete uzate pentru EGR si strangeti cu responsabilitate . Astfel la aparitia smuciturilor desfaceti usor EGR , curatati . ( aprox . 1 ora dupa 2-3 exercitii ).
  • soulraven

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
si pe mine ma dispera EGR-u, luni imi vine altul nou.
In turatii mici, mai ales dupa ce accelerez din frana de motor, in face ca draq, imi intra in nas cu totul. Bine si eroare am in bord, cu 40062 parca sau ceva de genu, ca nu s-a deschis EGR-ul. mai ales in viteaza 2 sau 3 in oras, cand mergi in coloana, este groaznic. Asa daca mergi normal, in drum intins, nu ai probleme, merge ca uns.
Canalele de EGR, cum se curata, ce anume trebuie date jos mai exact, sunt garnituri de se distrug cand dai jos?
Aveti idee de vre-un tutorial ceva, sau macar o fotografie cu ce trebe desfacut?
  • Shurubel

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut, si eu am aceeasi problema, astra g z16xe smuceste. Cand pornesc motoru dimineata si e socul activ fluctueaza relantiul dar foarte putin atat la rece cat si la cald, smuceste in treapta 2 si 3 de ex daca sunt in treapta a 2-a pe la 2000 si un pic incepe sa smuceasca nu foarte violent dar sesizabil daca o calc dintr'o data inceteaza cu smuciturile la fel si in treapta 3 cand merg cu 50 trebuie sa ii gasesc "punctul" ca sa ii zic asa din acceleratie sa nu mai smuceasca. Am curatat EGR'u si clapeta de acceleratie ,bujiile au fost schimbate cu unele BOSCH
Skip ads

  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
imi puteti spune si mie unde se regaseste senzorul din imagine?

M-am uitat sub masina, langa baia de ulei, insa ce am acolo nu se prea potriveste in mufa, la camshaft am 3 pini. Sincer nu gasesc unde s-ar regasi senzorul asta de impulsuri
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
senzor crankshaft-are 2 pini,se localizeaza sub filtrul de ulei,linga cutia de viteza...,senzor camshaft-are 3 pini,se localizeaza la nivelul chilasei,linga distributie
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
multumesc. De sus vedeam ceva, cand intram sub masina cel de pe cutie ma inducea in eroare totala Smile. Gata am rezolvat problema.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Shurubel a scris:Salut, si eu am aceeasi problema, astra g z16xe smuceste. Cand pornesc motoru dimineata si e socul activ fluctueaza relantiul dar foarte putin atat la rece cat si la cald, smuceste in treapta 2 si 3 de ex daca sunt in treapta a 2-a pe la 2000 si un pic incepe sa smuceasca nu foarte violent dar sesizabil daca o calc dintr'o data inceteaza cu smuciturile la fel si in treapta 3 cand merg cu 50 trebuie sa ii gasesc "punctul" ca sa ii zic asa din acceleratie sa nu mai smuceasca. Am curatat EGR'u si clapeta de acceleratie ,bujiile au fost schimbate cu unele BOSCH

La mine sa rezolvat problema care o cautam de muuulta vreme, era de la senzorul mai de sus. Acum masina porneste frumos, smuciturile au disparut complet pe benzina, pe gpl exista foarte slab dar atunci cand este temperatura lichidului de racire scazuta, observ ca dupa 60 grade nu mai exista nici pe gpl.
Eu am dat 41 de lei pe senzorul asta.
  • Giucfli

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Cum se numeste senzorul si unde este pozitionat pana la urma ?
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Senzor crankshaft sau senzor de turatie. Este deasupra filtrului de ulei. Cu o tubulara de 10 se schimba in cateva minute. Apropo mie imi pornea mai greu masina.,uneori la prima cheie alteori la a treia rotație a motorului.
  • cmihai

  • Mesaje scrise: 361
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2011

  • Mesaj Privat
aveai stocate erori de la acest senzor
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Nu. Nicio eroare
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR