Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • valiponea

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Apeleaza la cei de la endordiesel-Buzau,au si sit,eu am fost la ei si le-am reparat,acum functioneaza ok toate.
Skip ads

  • Dan56

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
georgica01 a scris:cat costa si daca conteaza injectoarele la motorul de 1,3 de 90kw ,fata de 1,3 -75 kw


Mi-ar placea si mie asemenea putere la 1.3-ul meu Laughing
E vorba de CP Exclamation
  • mihai_cata84

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
din cate am auzit e un atelier la sinaia care se ocupa special de injectoare...ti le reconditioneaza ca noi...maine o sa dau niste telefoane sa aflue xact adresa si nr lor de telefon si revin cu un mesaj...am avut niste prieteni care au avut probleme cu injectoarele si le-au rezolvat acolo si au fost super incantati...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@georgica01 - pai si tu ai stat si te-ai uitat cum iti ia injectoarele si pleaca cu ele? trebuia sa iti faci semne pe ele pe piesele exterioare macar si sa ii spui ca vrei sa le vezi tot timpul... eu cred ca il omoram fara sa mai zic ca ai dat si 1700ROn reparatie cand de fapt nu ti-a reparat nimic... Duzele de injector nu sunt chiar asa de scumpe. Eu am dat la masina mea 1300RON pe 4 kit-uri de reparatie (un kit are mai multe piese decat doar duza...). Nu cred ca la a ta este cu mult mai scump...

@mihai_cata84 - la simptomele tale poti verifica sa nu fie cumva si pompa de motorina din rezervor sau etansarea la filtrul de motorina... asta legat de opritul cand pornesti dimineata (poti verifica si bujiile dar in general astea iti dau erori in bord); iar cu datul in nas sigur este EGR-ul. Agata datorita mizeriei. Curata-l si vei putea apoi sa vezi daca este sau nu de la el. Dureaza cam 6 ore curatatul daca faci treaba pe indelete si cu atentie. Eu am curatat sambata la un coleg din Sibiu si cam atata a durat.
Skip ads

  • georgica01

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am curata si EGR, erea curat,sunt sigur ca este din injectoare ,deoarece daca aveam probleme din pompa din rezervor nu mi facea probleme doar cand este sub 3-5 grade afara iar cei de la campina mi-au dau un fel de parametri ai fiecarui injector ,iar unul nu se inscrie nici unde.mai am bujiile incandescente sa le verific dar trebuie sa le dau jos ,dar nu stiu cum ar trebui sa se manifeste daca sunt bune sau nu
  • B 11 RVZ

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Verifica valva egr si senzorul de aer
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
bujiile incandescente nu trebuie sa le dai jos ca sa le verifici. Iei un aparat de masura si il pui pe Ohm-metru (unde se verifica rezistentele) si dupa ce dai jos fisa de pe fiecare masori intre capatul pe care sta fisa si borna de + din cate tin minte si trebuie sa ai o rezistenta... da nu ai deloc inseamna ca acea bujie este dusa... (ar trebui sa ti se aprinsa si martorul de bujie in bord)
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
georgica01 a scris:cat costa si daca conteaza injectoarele la motorul de 1,3 de 90kw ,fata de 1,3 -75 kw mie imi trebuie de 90kw . sau daca are cineva vreo relatie ptr procurarea unor duze bosch ptr motorul de 1,3 de 9o cp si daca le pot schimba singur duzele sau trebuiesc puse obigatoriu pe stand ;am fost cu ele la campina,chiar langa DN1 la un mare meserias mi lea dat jos ,a venit taicasau si mi lea luat [vreau sa va spun ca nu mai sunt injectoarele mele,adica mi lea schimbat cu altele] ca a zis ca taicasau are standul ptr motorul 1,3 ,si mi lea adus cam in vreo 5 ore
,bine inteles ca mi lea pus pe masini si am zis ca, cad jos in momentul cand a pornit ;si de atunci parca imi porneste in 2 sau in 3 injectoare .nu mai zic ca mia luat 17 mil si cand lam intrebat daca mia schimbat vreo duza a zic ca este scumpa ca asta a fost doar de reglaj asa ca trebuie sa schimb duzele sau injectoarele daca ma poate ajuta cineva cu niste duze mai ieftine sau injectoare .imi cer scuze daca am gresit cu ceva in explicatii Va las nr meu de tel 0751299152 sau o adresa de mess georgica01@yahoo.com
Eu am schimbat in ianuarie 2 injectoare,am dat 250 eur.pe amandoua,erau sh.Merge ok.De unde stii ca sunt injectoarele?Ai facut test la ele?Cel mai bine sa le testezi la rece.
Skip ads

  • corobea

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
poate fi o problema la alimentarea cu motorina (filtru motorina) sau EGR ul
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu schimba injectoarele pana nu le testezi pe banc si chiar si atunci recomand reconditionarea pentru ca schimbarea de multe ori (cand iti cere piesa veche la schimb mai ales...) se face cu injectoare tot reconditionate si cu garantie (daca montezi la mecanic autorizat)
  • VIPER1981

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Un raspuns am eu...pentru pornirea mai greoaie cand este frig afara...electromotorul este slabut...s-au facut chemari la reprezentante...in 2009 pentru motoarele 1.3cdti...daca va duceti cu talonul la o reprezentanta si va verifica masina in calculator va vor spune pe ce v-au facut chemarea la services...
Bafta...
  • georgica01

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,am aceeasi problema;imi porneste greu la rece,dar si cand porneste ,parca ar merge in doua injectoare si dupa vreo 15 -30 secunde se acelereaja pana la 1000 de turatii si isi revine.eu stiu ca am probleme cu injectoarele,am fost cu ele undeva pe dn1 si nu mi lea reusit.in concluzie trebuie sa le schimb,dar nu stiu care sunt cele defecte sau cel defect.
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
georgica01 a scris:salut,am aceeasi problema;imi porneste greu la rece,dar si cand porneste ,parca ar merge in doua injectoare si dupa vreo 15 -30 secunde se acelereaja pana la 1000 de turatii si isi revine.eu stiu ca am probleme cu injectoarele,am fost cu ele undeva pe dn1 si nu mi lea reusit.in concluzie trebuie sa le schimb,dar nu stiu care sunt cele defecte sau cel defect.
Te invat eu,scoti furtunasele de retur din capul injectoarelor si cauti niste furtun transparent care sa intre fix pe injectoare(faci 4 buc. cam de 10 cm fiecare)le montezi pe injectoare.Mai cauti pe cineva sa porneasca motorul,iar tu tii degetele pe furtunele care le-ai scos din capul injectoarelor sa nu tisneasca motorina,pornesti si astepti sa ajunga motorina pe furtunele montate in capul injectoarelor(pana la mislocul lor)opresti motorul.Ele ar trebui sa fie in linie toate ,daca unul sau doua sunt mai sus decat celelalte,inseamna ca alea nu lucreaza bine trebuie schimbate.Motorul trebuie sa fie rece,de preferat dimineata.Incearca,nu o sa-ti para rau,eu asa am depistat doua injectoare care nu mergeau,succes!!
  • georgica01

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
multumesc;am incercat ,dar la cald si toate ereau la fel,o sa incerc si cand este rece\
multumesc
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
georgica01 a scris:multumesc;am incercat ,dar la cald si toate ereau la fel,o sa incerc si cand este rece\
multumesc
Ce ai mai facut?ai incercat cu motorul rece?asa am patit si eu,am facut probe la cald(la reprezentanta opel din Bacau)si toate erau la linie.Am facut proba acasa dimineata cind era rece si am descoperit doua defecte.
  • georgica01

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
buna;si ce defecte ai descoperit la rece?
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
georgica01 a scris:buna;si ce defecte ai descoperit la rece?
Doua injectoare defecte!
  • georgica01

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
SALUT.CINE ARE CODURILE DE DEFECTE SAU CODURILE CU DENUMIRILE (CODURILOR) CA IMI DA NISTE CODURI SI NU LE STIU CE SUNT.MA INTERESEAZA CODURILE DE LA OPEL ASTRA H MOTOR Z 1,3 CDTI ANUL 2008
  • georgica01

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
TE CRED
SI CUM AI REZOLVAT PROBLEMA
?
  • georgica01

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
CODURILE SUNTN; P 0243-12

P 0243-11
P 0108-07
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR