Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • mihai_cata84

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu Astra H cu motor 1,3 cdti din 2007 si vreau sa stiu dc mi se intampla numai mie....La pornire la relantiu masina se opreste! am observat variatii de turatie sesizate pe turometru la relantiu, iar daca accelerez dispare problema... De asemenea uneori in timp ce ma deplasez simt ca masina se infraneaza usor din mers, asa anumitul "dat in nas". Ati putea sa ma ajutati va rog cu aceasta problema? Va multumesc anticipat
Skip ads

  • EML

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Nu am cunostintele necesare sa-ti dau un raspuns concret dar s-ar putea ca problema ta sa fie de la baterie pe care s-ar putea sa nu o incarce corespunzator sau deloc.
  • lucretiu mincu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
@mihai_cata84.

Masina e noua.Cu bateria nu ai probleme. Motorul 1,3 dti este cel mai bun motor diesel ce echipeaza formula Opel. Ai probleme cu alimentarea cu motorina.Cand se opreste la relanti, cald sau rece? Cand da in nas, la ce turatie, cand intra turbina sau inainte? Da toate datele, si daca Edwin are timpul si amabilitatea te va lamuri.
  • mihai_cata84

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
deci la relanti motorul se opreste cand o pornesc prima data..in nas da dupa ce intra turbina, dupa 2000 de turatii, de obicei ...am pus o diagnoza pe ea si mi-a dat niste erori referitoare la EGR si la bujii....acum nu stiu dak are vreo legatura...
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am avut problema asta in iarna,pornea si se oprea imediat.Erau defecte 2 injectoare.Fa un test la injectoare cand motorul e rece,succes!
  • emil_opel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut.Am o astra H 1.3 CDTI si de ceva timp imi face aceleasi probleme ca si mihai_cata84.Nu trebuie schimbate injectoarele pentru ca eu le-am schimbat si degeaba.Daca ai rezolvat problema, te rog sa-mi spui si mie cum.Apropo, am de vanzare patru injectoare pentru 1.3 CDTI.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ati verificat si curatit supapa EGR , debitmetrul de aer, si filtrul de motorina?
  • emil_opel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2010

  • Mesaj Privat
supapa EGR ,nu stiu care este.
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@emil_opel
asa arata EGR b=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2010-07/45349_tbsgpc5.jpg][/imglb]

SI IN ACEASTA ZONA IL GASESTI
  • mihai_cata84

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
testerul l-am pus pe masina mai demult si mi-a dat o eroare la EGR insa am vbit cumai multe persoane inclusiv mecanici si imi spuneau k nu aceasta mi-ar cauza mie problema pe care o am...filtrul de motorina e schimbat de curand iar debitemetrul de aer din cate cunosc eu cand face probleme si nu mai functioneaza nu mai am putere la acceleratie dar nu imi da in nas...ma rog o sa remediez si problema cu EGR cat de curand si poate se va rezolva si problema veche...multumesc pt idei inca odata...
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@mihai_cata84
incearca sa explici mi pe larg fenomenul in ce conditii se intampla a cadea in nas la relanti si in turatie?
scoate fum negru dupa tine?
da mai multe detalii si poate te vom putea ajuta cu informatii
  • mihai_cata84

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
deci uneori(de obicei cand e rece motorul) knd pornesc motorul si il las la relanti, se opreste, urca acu la turometru si coboara brusc oprindu-se motorul,iar ca sa nu se opreasca de obicei o accelerez si dispare problema..in nas da dupa ce intra turbina, dupa 2000 de turatii, de obicei astfel: in timp ce ma deplasez cu ea si motorul e turat de obicei peste 2000 de turatii,uneori si sub, simt cum masina pierde din putere ca si cum s-ar infrana brusc,pret de o secunda doua, dupa care imediat revine..sincer nu am observat niciun fel de fum dar nici nu pot spune ca am fost atent la fumul scos...cam asta ar fi problema
Skip ads

  • vallys2010

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
mihai_cata84 a scris:deci uneori(de obicei cand e rece motorul) knd pornesc motorul si il las la relanti, se opreste, urca acu la turometru si coboara brusc oprindu-se motorul,iar ca sa nu se opreasca de obicei o accelerez si dispare problema..in nas da dupa ce intra turbina, dupa 2000 de turatii, de obicei astfel: in timp ce ma deplasez cu ea si motorul e turat de obicei peste 2000 de turatii,uneori si sub, simt cum masina pierde din putere ca si cum s-ar infrana brusc,pret de o secunda doua, dupa care imediat revine..sincer nu am observat niciun fel de fum dar nici nu pot spune ca am fost atent la fumul scos...cam asta ar fi problema

Si eu am avut aceeasi problema si de vina era Egr pe care l-am inlocuit 650 ron piersburg merge si curatat dar mecanicul mi-a recomandat sa il schimb direct curatarea fiind o solutie de moment dar la mine nu se aplica fiind bobina dusa dar tu poti sa-i faci si testul cu agrafa care iti arata eroarea pe care o ai stocata poate o postezi si mai vedem ce este.


Ultima modificare facuta de vallys2010 la Dum 04 Jul, 2010 1:47 pm
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
vallys2010
nu va mai luati dupa ce zic mecanici normal ca lor le convine sa schimbe piesa decat sa o curate e mai simplu acea supapa EGR nu are decat calamina si funingine depusa pe interior si e normal ca bobina de o actioneasa sa nu mai poata so o miste in sus si in jos, daca va uitati pe nanualele de service o sa vedeti ca nu scrie nicaieri de inlocuirea ei ci de curatare la 50000km, nu are ce sa se strice la ea decat daca nu cumva s-a ars bobina cea ce e greu de crezut mai ales ca nu are erori pe bord
  • vallys2010

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:vallys2010
nu va mai luati dupa ce zic mecanici normal ca lor le convine sa schimbe piesa decat sa o curate e mai simplu acea supapa EGR nu are decat calamina si funingine depusa pe interior si e normal ca bobina de o actioneasa sa nu mai poata so o miste in sus si in jos, daca va uitati pe nanualele de service o sa vedeti ca nu scrie nicaieri de inlocuirea ei ci de curatare la 50000km, nu are ce sa se strice la ea decat daca nu cumva s-a ars bobina cea ce e greu de crezut mai ales ca nu are erori pe bord

Pai tocmai asta era problema:bobina si aveam stocata si eroare in bord stai linistit ca a fost desfacuta si culmea ca nu era depus nimic in interior de aceea s-a procedat la inlocuirea ei si Victor ("mecanicul")stie ce vorbeste.Aha masina avea 130000 km cand am inlocuit valva egr.Numai bine!
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@vallys2010
am inlocuit si eu supapa EGR la o corsa dar era plina de funingine in interior si eu am mers cam 2 luni cu eroarea pe bord ca stiam despre ce e vb era masina de serviciu si nu m-au lasat sa merg cu ea sa o curat cand a aparut si pana la urma a picat bobina dar recomandarea e sa se curate o data la 50000 ca noi avem motorina ff proasta in comparatie cu ce au aia in afara
  • nilf40f

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z110xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2009

  • Mesaj Privat
mihai_cata84 a scris:deci uneori(de obicei cand e rece motorul) knd pornesc motorul si il las la relanti, se opreste, urca acu la turometru si coboara brusc oprindu-se motorul,iar ca sa nu se opreasca de obicei o accelerez si dispare problema..in nas da dupa ce intra turbina, dupa 2000 de turatii, de obicei astfel: in timp ce ma deplasez cu ea si motorul e turat de obicei peste 2000 de turatii,uneori si sub, simt cum masina pierde din putere ca si cum s-ar infrana brusc,pret de o secunda doua, dupa care imediat revine..sincer nu am observat niciun fel de fum dar nici nu pot spune ca am fost atent la fumul scos...cam asta ar fi problema


Oprirea imediat sau aproape imediat dupa pornirea la rece ( daca nu accelerezi ) se datoreaza unui injector ( mai multe ) care nu lucreaza bine la rece. Daca asculti cu atentie mersul motorului vei auzi probabil o serie de intreruperi din mersul rotund. Asta la rece.
Datul in nas la peste 2000 rot cat si plafonarea turarii motorului aproximativ la aceasta turatie este din cauza EGR.
  • eidic

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2005 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Oprirea imediat sau aproape imediat dupa pornirea la rece ( daca nu accelerezi ) se datoreaza unui injector ( mai multe ) care nu lucreaza bine la rece. Daca asculti cu atentie mersul motorului vei auzi probabil o serie de intreruperi din mersul rotund. Asta la rece.
Datul in nas la peste 2000 rot cat si plafonarea turarii motorului aproximativ la aceasta turatie este din cauza EGR.[/quote]


poti sa dai mai mjulte detalii?
este u topic despre dat in nas si smucire... si tare as vrea sa stiu de ce esti asa sigur ca este egr'ul.
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40
in josul paginii este detaliat...
  • nilf40f

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z110xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2009

  • Mesaj Privat
poti sa dai mai mjulte detalii?
este u topic despre dat in nas si smucire... si tare as vrea sa stiu de ce esti asa sigur ca este egr'ul.
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40
in josul paginii este detaliat...[/quote]

Sint sigur pentru ca am avut si eu aceste simptome.
Am bagat in motorina un aditiv pentru curatat injectoare si vad ca pe moment s-a rezolvat problema, nu mai moare motorul imediat dupa pornire daca nu accelerez.
Cit despre limitarea la turatia de 2000, acest lucru s-a intimplat imediat dupa ce am cumparat masina acuma vreun an. Dupa ce am inceput sa merg cu ea in regim mai turat, nu s-a mai intimplat, pina recent cind am agatat o eroare P0400 ( ventil egr ).De fapt majoritatea atribuie limitarea vitezei si turatiei masinii electrovalvei EGR
  • georgica01

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cat costa si daca conteaza injectoarele la motorul de 1,3 de 90kw ,fata de 1,3 -75 kw mie imi trebuie de 90kw . sau daca are cineva vreo relatie ptr procurarea unor duze bosch ptr motorul de 1,3 de 9o cp si daca le pot schimba singur duzele sau trebuiesc puse obigatoriu pe stand ;am fost cu ele la campina,chiar langa DN1 la un mare meserias mi lea dat jos ,a venit taicasau si mi lea luat [vreau sa va spun ca nu mai sunt injectoarele mele,adica mi lea schimbat cu altele] ca a zis ca taicasau are standul ptr motorul 1,3 ,si mi lea adus cam in vreo 5 ore
,bine inteles ca mi lea pus pe masini si am zis ca, cad jos in momentul cand a pornit ;si de atunci parca imi porneste in 2 sau in 3 injectoare .nu mai zic ca mia luat 17 mil si cand lam intrebat daca mia schimbat vreo duza a zic ca este scumpa ca asta a fost doar de reglaj asa ca trebuie sa schimb duzele sau injectoarele daca ma poate ajuta cineva cu niste duze mai ieftine sau injectoare .imi cer scuze daca am gresit cu ceva in explicatii Va las nr meu de tel 0751299152 sau o adresa de mess georgica01@yahoo.com
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR