Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • alinutzu18

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z1.6xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2007

  • Mesaj Privat
@viorel_bce daca ai un singur ventilator, atunci este ok sa porneasca si sa se opreasca. Verifica la o instalatie de completat freon, la ce presiune porneste prima oara ventilatorul. Daca pleaca la 12 bari, este ok. Ventilatorul raceste freonul si implicit presiunea lui scade la 6-8 bari. Atunci ventilatorul se opreste si-a facut treaba.

Daca nu porneste la 12 bari (prima treapta) presiunea in instalatie o sa creasca si eventual la un moment dat o sa gaseasca un punct slab si arunca freonul afara din instalatie. Punctul slab poate sa fie prin radiator, prin compresor sau alte tevi ale instalatiei. Eu am schimbat un semering la compresor din cauza aceata.

Spor.
Skip ads

  • TeddyKGB

  • Mesaje scrise: 375
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Prima treapta pleca cum pornesti AC-ul. Merge destul de incet si silentios ventilatorul. Daca la pornirea AC-ului ventilatorul nu pleaca instant atunci este ars blocul de rezistente.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
viorel_bce a scris:Salut.
Am probleme cu electroventilatorul de clima,cel aflat intre masca fata si radiator,cind dau drumul la clima porneste dupa citeva secunde, merge putin se opreste,dupa care iar porneste.
Din ce am inteles este arsa ceva rezistenta,care nu se gaseste de cumparat. Intrebarea mea este daca se poate strica ceva la compresor,sau cum se poate repara.
Multumesc.

Si porneste in treapta mai mare?
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@alinutzu18.
Am doua electroventilatoare,unul pentru racire antigel si unul pentru clima,de cind am observat problema aceasta nici clima nu mai raceste bine,vreu sa ma duc sa incarc instalatia,dar nu cred caci de aici am probleme cu ventilatorul.
@TeddyKGB.
Cred ca ai dreptate,blocul de rezistente este dus,dar oare nu se gasesc nicaieri ?
@alexx_gan.
Da merge numai in treapta mare.
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Depinde unde e rupta rezistenta daca e pe capat se poate repara.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Trebuie sa dau ventilatorul jos sa pot avea acces la rezistenta?,
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum e la 1.7CDTI la mine este in coltul de jos stanga un surubel si un capac si acolo sunt rezistentele .
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Azi am fost si eu la service pentru ca aveam cam aceeasi problema ca si tine imi mergea electroventilatorul doar in treapta 3 era o siguranta termica de 3,5 lei stricata a schimbat-o si totul e ok.
La mine sunt acolo 2 rezistente spiralate si o siguranta termica care era de 200 de grade iar acum am pus una de 180 cred ca va porni mai repede electroventilatorul.
Skip ads

  • cristyz

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Stiu ca a trecut mult timp de la ultimul post, dar in caz ca aveti probleme cu prima treapta a ventilatorului gasiti aici rezistorul.
  • TeddyKGB

  • Mesaje scrise: 375
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2006

  • Mesaj Privat
OMG, te urasc. Am luat electroventilator nou cu 800 lei anul trecut. Bine ca l-am tinut si pe ala cu bobina arsa. Imi comand acum 2 rezistente, sa fie Smile
  • cristyz

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Vad ca sunt mai multe modele, mai e si asta http://www.aliexpress.com/i...A/1904184614.html Vad ca difera mufa. Uita-te ce model ai pe masina inainte sa comanzi.
  • TeddyKGB

  • Mesaje scrise: 375
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Astra G Classic 2006, este modelul cu 4 contacte si totusi nu este identic. Cel din link are un fel de cot pe cand cel original este drept. Acele urechi nu cred ca se potrivesc, sigur trebuie facuta o adaptare.
Skip ads

  • Babaul

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Dar numai rezistenta aia mare verde nu se poate schimba ? Sau poate merge inlocuita doar nichelina, daca numeri numarul de spire si masori grosimea sarmei ? Am si eu exact aceiasi problema.
  • TeddyKGB

  • Mesaje scrise: 375
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca o improvizatie merge facuta. Rezistenta mare nu merge dezlipita, poate taiat acel traseu si relipit. Chiar si firele vor fi greu de schimbat, sunt prinse in niste clame asa ca un papuc si stranse si lipite. Merg taiate firele si apoi lipite deasupra. Partea cu nichelina cred ca e mai greu sa nimeresti valoarea. Personal mi-e frica sa fac improvizatii pe parte electrica, n-as vrea sa-mi vad masina la televizor ca a luat foc din cauza unui scurtcircuit. Am vazut prea multe cazuri la tv.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Alea din nichelina le poti scurta daca s-au rupt si le reprinzi in urechile alea dupa ce in prealabil pe cureti cu o pila sau niste smirghel pentru a face contac bine.Ca efect secundar cred ca va porni electroventilatorul mai devreme sau mai tarziu.
  • TeddyKGB

  • Mesaje scrise: 375
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2006

  • Mesaj Privat
In poza mea se vede unde este intrerupta, in acea gaura. Cred ca este a 4-a sau a 5-a spira de la stanga la dreapta. Ar trebui sa exclud cam o treime din intreaga rezistenta.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
E cam mult la mine era chiar in capat si am putut sacrifica jumatate de spira o treime este destul de mult .Ai putea sa o innadesti desi la schimbarile de temperatura nu stiu cum se va comporta.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
E cam mult la mine era chiar in capat si am putut sacrifica jumatate de spira o treime este destul de mult .Ai putea sa o innadesti desi la schimbarile de temperatura nu stiu cum se va comporta.
  • iulian_podaru

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Salutari tuturor,

Am si eu aceasi problema cu rezistenata ceramica. Mi-am dat seama datorita zgomotului mai permanent care se auzea cand stateam la semafor.
Eu am motor Z14XEP si un singur electroventilator pentru cele 2 radiatoare, pe interior. Rezistenta are culoare verde, e identica cu cea postata pe pagina asta de userul TeddyKGB.

Si la mine a puscat si imi merge numai pe treapta a treia de viteza. M-a ajutat un prieten sa o scot si sa o analizez. Am vazut unde e intrerupta spira si in cele din urma am facut o improvizatie: am unit ceea ce a ramas din rezistente la un capat, obtinand o rezistenta de valoare nepredictibila. In concluzie, am reusit momentan sa fac sa mearga la o viteza mai mica decat cea maxima.

Pentru solutia finala nu stiu cum sa fac si aici va cer sfatul. Am cautat azi in 6 shrot-uri - problema este cunoscuta si nu se gaseste nimic pe stoc. Nici rezistente, nici electroventilatoare. Eu vad doar 2 posibilitati:
- fie cumparat un electroventilator aftermarket - de la aprox 450 de lei pentru AVA NuStiuCum si 750 pentru Hella, pana la original GM la 1669 lei!
- fie reconstituirea rezistentelor - un baiat de la un shrot din Timisoara a zis ca a mai facut asta si imi ia 200 de lei. A zis ca implica lipire de nichelina si ca dureaza in jur de o ora. Mi se pare mult, dar cred ca tipul e constient ca nu sunt multi care stiu sa faca asta.

Principial vorbind, eu nu vad de ce as schimba electroventilatorul. El functioneaza. Am nevoie doar de rezistenta. Asa ca as tinde pentru a doua varianta.
Stiti cumva care sunt valorile rezistentelor sau unde le pot gasi? As incerca sa fac eu, cu ajutor din partea unui electrician...

Din pacate, eu ar trebui sa fac peste 3 zile un drum lung... asa ca cel mai probabil trebuie sa iau o decizie maine.
Daca cumva stiti informatii care ma pot ajuta, va rog sa imi dati de stire.
  • TeddyKGB

  • Mesaje scrise: 375
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca ar trebui sa comanzi blocul de rezistente de pe site si apoi sa incerci sa schimbi rezistenta mare. Te ajunge foarte putin. Ai free shiping in Romania.

http://www.aliexpress.com/i...9/1725499946.html
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR