- alinutzu18
- **
- 63 mesaje
- din 26 Mai 2007
- Astra 2004 z1.6xep
- Prahova
alinutzu18
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z1.6xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2007
- Mesaj Privat
@viorel_bce daca ai un singur ventilator, atunci este ok sa porneasca si sa se opreasca. Verifica la o instalatie de completat freon, la ce presiune porneste prima oara ventilatorul. Daca pleaca la 12 bari, este ok. Ventilatorul raceste freonul si implicit presiunea lui scade la 6-8 bari. Atunci ventilatorul se opreste si-a facut treaba.
Daca nu porneste la 12 bari (prima treapta) presiunea in instalatie o sa creasca si eventual la un moment dat o sa gaseasca un punct slab si arunca freonul afara din instalatie. Punctul slab poate sa fie prin radiator, prin compresor sau alte tevi ale instalatiei. Eu am schimbat un semering la compresor din cauza aceata.
Spor.
Daca nu porneste la 12 bari (prima treapta) presiunea in instalatie o sa creasca si eventual la un moment dat o sa gaseasca un punct slab si arunca freonul afara din instalatie. Punctul slab poate sa fie prin radiator, prin compresor sau alte tevi ale instalatiei. Eu am schimbat un semering la compresor din cauza aceata.
Spor.
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
viorel_bce a scris:Salut.
Am probleme cu electroventilatorul de clima,cel aflat intre masca fata si radiator,cind dau drumul la clima porneste dupa citeva secunde, merge putin se opreste,dupa care iar porneste.
Din ce am inteles este arsa ceva rezistenta,care nu se gaseste de cumparat. Intrebarea mea este daca se poate strica ceva la compresor,sau cum se poate repara.
Multumesc.
Am probleme cu electroventilatorul de clima,cel aflat intre masca fata si radiator,cind dau drumul la clima porneste dupa citeva secunde, merge putin se opreste,dupa care iar porneste.
Din ce am inteles este arsa ceva rezistenta,care nu se gaseste de cumparat. Intrebarea mea este daca se poate strica ceva la compresor,sau cum se poate repara.
Multumesc.
Si porneste in treapta mai mare?
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
@alinutzu18.
Am doua electroventilatoare,unul pentru racire antigel si unul pentru clima,de cind am observat problema aceasta nici clima nu mai raceste bine,vreu sa ma duc sa incarc instalatia,dar nu cred caci de aici am probleme cu ventilatorul.
@TeddyKGB.
Cred ca ai dreptate,blocul de rezistente este dus,dar oare nu se gasesc nicaieri ?
@alexx_gan.
Da merge numai in treapta mare.
Am doua electroventilatoare,unul pentru racire antigel si unul pentru clima,de cind am observat problema aceasta nici clima nu mai raceste bine,vreu sa ma duc sa incarc instalatia,dar nu cred caci de aici am probleme cu ventilatorul.
@TeddyKGB.
Cred ca ai dreptate,blocul de rezistente este dus,dar oare nu se gasesc nicaieri ?
@alexx_gan.
Da merge numai in treapta mare.
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Azi am fost si eu la service pentru ca aveam cam aceeasi problema ca si tine imi mergea electroventilatorul doar in treapta 3 era o siguranta termica de 3,5 lei stricata a schimbat-o si totul e ok.
La mine sunt acolo 2 rezistente spiralate si o siguranta termica care era de 200 de grade iar acum am pus una de 180 cred ca va porni mai repede electroventilatorul.
La mine sunt acolo 2 rezistente spiralate si o siguranta termica care era de 200 de grade iar acum am pus una de 180 cred ca va porni mai repede electroventilatorul.
cristyz
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
Stiu ca a trecut mult timp de la ultimul post, dar in caz ca aveti probleme cu prima treapta a ventilatorului gasiti aici rezistorul.
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
cristyz
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
Vad ca sunt mai multe modele, mai e si asta http://www.aliexpress.com/i...A/1904184614.html Vad ca difera mufa. Uita-te ce model ai pe masina inainte sa comanzi.
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
Babaul
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2013
- Mesaj Privat
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
Cred ca o improvizatie merge facuta. Rezistenta mare nu merge dezlipita, poate taiat acel traseu si relipit. Chiar si firele vor fi greu de schimbat, sunt prinse in niste clame asa ca un papuc si stranse si lipite. Merg taiate firele si apoi lipite deasupra. Partea cu nichelina cred ca e mai greu sa nimeresti valoarea. Personal mi-e frica sa fac improvizatii pe parte electrica, n-as vrea sa-mi vad masina la televizor ca a luat foc din cauza unui scurtcircuit. Am vazut prea multe cazuri la tv.
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- iulian_podaru
- *
- 1 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Astra 2007 Z14XEP
- Timis
iulian_podaru
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
Salutari tuturor,
Am si eu aceasi problema cu rezistenata ceramica. Mi-am dat seama datorita zgomotului mai permanent care se auzea cand stateam la semafor.
Eu am motor Z14XEP si un singur electroventilator pentru cele 2 radiatoare, pe interior. Rezistenta are culoare verde, e identica cu cea postata pe pagina asta de userul TeddyKGB.
Si la mine a puscat si imi merge numai pe treapta a treia de viteza. M-a ajutat un prieten sa o scot si sa o analizez. Am vazut unde e intrerupta spira si in cele din urma am facut o improvizatie: am unit ceea ce a ramas din rezistente la un capat, obtinand o rezistenta de valoare nepredictibila. In concluzie, am reusit momentan sa fac sa mearga la o viteza mai mica decat cea maxima.
Pentru solutia finala nu stiu cum sa fac si aici va cer sfatul. Am cautat azi in 6 shrot-uri - problema este cunoscuta si nu se gaseste nimic pe stoc. Nici rezistente, nici electroventilatoare. Eu vad doar 2 posibilitati:
- fie cumparat un electroventilator aftermarket - de la aprox 450 de lei pentru AVA NuStiuCum si 750 pentru Hella, pana la original GM la 1669 lei!
- fie reconstituirea rezistentelor - un baiat de la un shrot din Timisoara a zis ca a mai facut asta si imi ia 200 de lei. A zis ca implica lipire de nichelina si ca dureaza in jur de o ora. Mi se pare mult, dar cred ca tipul e constient ca nu sunt multi care stiu sa faca asta.
Principial vorbind, eu nu vad de ce as schimba electroventilatorul. El functioneaza. Am nevoie doar de rezistenta. Asa ca as tinde pentru a doua varianta.
Stiti cumva care sunt valorile rezistentelor sau unde le pot gasi? As incerca sa fac eu, cu ajutor din partea unui electrician...
Din pacate, eu ar trebui sa fac peste 3 zile un drum lung... asa ca cel mai probabil trebuie sa iau o decizie maine.
Daca cumva stiti informatii care ma pot ajuta, va rog sa imi dati de stire.
Am si eu aceasi problema cu rezistenata ceramica. Mi-am dat seama datorita zgomotului mai permanent care se auzea cand stateam la semafor.
Eu am motor Z14XEP si un singur electroventilator pentru cele 2 radiatoare, pe interior. Rezistenta are culoare verde, e identica cu cea postata pe pagina asta de userul TeddyKGB.
Si la mine a puscat si imi merge numai pe treapta a treia de viteza. M-a ajutat un prieten sa o scot si sa o analizez. Am vazut unde e intrerupta spira si in cele din urma am facut o improvizatie: am unit ceea ce a ramas din rezistente la un capat, obtinand o rezistenta de valoare nepredictibila. In concluzie, am reusit momentan sa fac sa mearga la o viteza mai mica decat cea maxima.
Pentru solutia finala nu stiu cum sa fac si aici va cer sfatul. Am cautat azi in 6 shrot-uri - problema este cunoscuta si nu se gaseste nimic pe stoc. Nici rezistente, nici electroventilatoare. Eu vad doar 2 posibilitati:
- fie cumparat un electroventilator aftermarket - de la aprox 450 de lei pentru AVA NuStiuCum si 750 pentru Hella, pana la original GM la 1669 lei!
- fie reconstituirea rezistentelor - un baiat de la un shrot din Timisoara a zis ca a mai facut asta si imi ia 200 de lei. A zis ca implica lipire de nichelina si ca dureaza in jur de o ora. Mi se pare mult, dar cred ca tipul e constient ca nu sunt multi care stiu sa faca asta.
Principial vorbind, eu nu vad de ce as schimba electroventilatorul. El functioneaza. Am nevoie doar de rezistenta. Asa ca as tinde pentru a doua varianta.
Stiti cumva care sunt valorile rezistentelor sau unde le pot gasi? As incerca sa fac eu, cu ajutor din partea unui electrician...
Din pacate, eu ar trebui sa fac peste 3 zile un drum lung... asa ca cel mai probabil trebuie sa iau o decizie maine.
Daca cumva stiti informatii care ma pot ajuta, va rog sa imi dati de stire.
- TeddyKGB
- **
- 375 mesaje
- din 01 Nov 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
TeddyKGB
- Mesaje scrise: 375
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2006
- Mesaj Privat
Parerea mea e ca ar trebui sa comanzi blocul de rezistente de pe site si apoi sa incerci sa schimbi rezistenta mare. Te ajunge foarte putin. Ai free shiping in Romania.
http://www.aliexpress.com/i...9/1725499946.html
http://www.aliexpress.com/i...9/1725499946.html