Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • poll_eagle

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 x16SzR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Deci sa incep cu inceputul....In urma cu ceva timp am avut probleme seriosae cu aprinderea...nu am stiut ce are si am fost la tot felul de mecanici iar asta ma facut sa schimb cam toata aprinderea.....modul aprindere,boboina inductie,capac delco,pipa,fise, ca sa aflu ca defapt era de la modul.In urma cu cateva zile am observat ca,dimineata,masina imi porneste in 3 cum se zice...totodata mi sa accentuat pierderea de antigel(pierdeam si inainte de la furtunele de la GPL)...cam 5 litri in 1 saptamana.Acum am vrut sa plec cu masina....am ramas inzapezit in fata blocului si o accelerai putin....dar nu o fortai...dintr-o data se oprii.Incercai sa o pornesc si nu a vrut deloc.Scanteie are si pe fisa centrala si pe fise.Alimentare are si pe benzina si direct pe gpl.Ce ma mira si nu am mai vazut este faptul ca dupa ce ii dau la automat cca 5 secunde imi sare apa din borcan...asa de rau face presiune.Este de la garnitura?Pierde toata compresia si o baga in instalatia de racire?...astept cat mai curand o parere ca sa pot stii ce piese sa cumpar...daca aveti idee si cat poate ajunge o schimbare de garnitura(pretul garniturii si mana de lucru )sa nu ma duc la service sa ma jupoaie aia.Va multumesc mult!
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
verifica si nivelul de ulei,e posibil dc e garnitura sa ai antigel in baie.faptul ca ai presiune in vasul de expansiune este posibil de la garnitura.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
SAL,ce zici tu e grav,3 desfacut mot.Din ce zici tu,cred ca lucrurile stau cam asa:din diverse cauze,(99,9% din cauza de GPL)garnitura s-a fisurat sau s-a ars,scapa compresie pe la unul din pistoane,de aici si senzatia de mers in 3.Ar fi bine sa verifici si planeitatea chiuloasei,punand-o pe o buc. de geam(daca o faci tu,daca nu,macar sa-l poti verifica pe cel care o face)-Nu 3 sa intre ziarul intre ea si geam!
Asta daca e asa cum spui tu,pt ca daca ai si ulei in apa,se complica lucrurile.In orice caz,pot sa-ti recomand un mecanicos f.f. bun.1-pt ca e din SLATINA,oltenas de-al tau
2-pt.ca este si el atins de microbul opel
3-este specializat pe OPEL,si are propriul Service,chiar la intrare in Slatina,venind dinspre
pitesti,prima cladire pe dreapta se face si ITP in cladire,in spate.Il cheama Florin,are vreo50
ani,si pe mine ma stie de"Dragos din Buc. cu DUCATO ala alb". Tel. lui e 0721.156.810
Daca vrei si o dezmembrare,sa fugi ca dracu de tamaie de aia de la Aero craiova,sau cum ii zice,dupa METRO.Du-te la iesirea cealalta,spre Timisoara,si dupa Combinat,pe dr.,e unu"cu pretui onorabile,te uiti dupa un tip cu coada,la 35 ,cam asa.
  • poll_eagle

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 x16SzR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
incercai si acum sa o pornesc....se pare ca porni dar tot in 3 si scoase f putin fum....ce ma mira este faptul ca apa urca f repede la 90C si nu imi circula apa in tot sistemul de racire.....in furtunul acela ondulat din stanga de la radiator nu ajungea apa...cred ca mi sa blocat si pompa sau o fi vreun furtun infundat...cert este ca nu am ulei in borcanu de antigel sinici spuma pe joja...maine ma duc la un service lanag bl meu,nu am cu ce sa o duc pana la slatina,multumesc oricum,daca nu este plana chiulasa tre sa o schimb?imi poate spune cineva ce preturi sunt pe la garnitura de chiulasa,si alte eventuale piese care trebuie schimbate?,sa stiu cu ce ma prezint al service....multumesc mult!
Skip ads

  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Chiuloasa nu se schimba (decat daca se constata ca este fisurata), se planeaza = 50 lei; se schimba uleiul, filtrul, se completeaza antigelul; stiu ca unii schimbau si prezoanele de la chiuloasa, care si alea sunt cca 5-7 lei/buc; manopera o sa te cam coste, asta insa variaza f mult de la mecanic la mecanic.
Astea ar cam fi chelt. daca se presupune doar schimbarea garniturii de chiuloasa. In caz ca este alta defectiune, las colegii sa se pronunte.
PS O garnitura de chiuloasa stiu ca era la cca 50 lei.
  • poll_eagle

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 x16SzR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
CATA26BCN a scris:verifica si nivelul de ulei,e posibil dc e garnitura sa ai antigel in baie.faptul ca ai presiune in vasul de expansiune este posibil de la garnitura.

Am desfacut azi capacul pe unde bag uleisi am observat f mlta spuma acolo....are ceva daca merg cu ea pana al mecanic....aprox 3 km....prin orash...la 18 am programarea sper sa fie doar garnitura...
Inca o intrebare ,un amic de-al meu a zis ca daca e garnitura arsa sau ciupita trebuie neaparat sa rectific chiulasa si ca pretul pt asta se ridica la aprox 3 mil .....este adevarat?...aa si uitasem nu am ulei nici in baie nici in vasul de antigel....Sad....dar am acolo in capac...mutam mult!
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu ai ulei in baie?pai cum ai mers cu masina fara ulei?cel mai bine la sufa si la service cu ea.mai intii se verifica planeitatea chiuloasei,si dc are probleme atunci se rectifica.
  • poll_eagle

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 x16SzR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
CATA26BCN a scris:nu ai ulei in baie?pai cum ai mers cu masina fara ulei?cel mai bine la sufa si la service cu ea.mai intii se verifica planeitatea chiuloasei,si dc are probleme atunci se rectifica.

scuze era vb de antigel in baie...ma incurcai eu ....scuze...amulei in baie este la nivel....nu este spuma pe joja...darin schimb este spuma f rau in capac pe unde bagi ulei in masina...ma duc la 18.00 cu ea...mersi mult..sper sa nu am probleme si la chiulasa...revin dupa remedierea defectiunii cumai multe detalii despre ce a fost acolo....papa
Skip ads

  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
poll_eagle a scris:............. ,un amic de-al meu a zis ca daca e garnitura arsa sau ciupita trebuie neaparat sa rectific chiulasa si ca pretul pt asta se ridica la aprox 3 mil .....este adevarat?......!

O garnitura de chiuloasa ciupita nu presupunea neaparat o planare/rectificare a chiuloasei, dar acum depinde de cel care se ocupa de schimbarea garniturii. Exista metode de verificare a planeitatii acesteia.
Eu am rectificat chiuloasa cu 50 lei, deci cei 300 lei de care spune amicul tau mi se par exagerati Rolling Eyes .
  • poll_eagle

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 x16SzR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Sad am fost la mecanic....verdict...c ema asteptam garnitura arsa,ca urmare se pare ca dupa Sf Ion intra in reparatie,schimb totodata si distributia,pompa de apa si termostatul pt ca tot umblu acolo...se pare ca mana de lucru pt toate este cam 4mil,restul pieselor le camand de pe net si ma ajung la 4 mil si ceva....deci cu tot cu rectifcat chiulasa scaun supape,uleisi ce mai e nevoie in jur de 10 mil....ieftin sau scump?...revin dupa sa va spun ce am facut.(mecanicul care se ocupa de ea este seful de stand la motoare daewo,deci am putina incredere in el....)multumesc pt sfaturi si indrumari...revin in cca 1 sapt....
  • poll_eagle

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 x16SzR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ce ziceti de firma FEBI sunt buni ? a luat cineva piese de la ei?...cam astea`s preturile:
-POMPA APA - PRODUCATOR FEBI 82.11 ron
-ROLA INTINZATOARE DISTRIBUTIE - PRODUCATOR FEBI 128.55ron
-TERMOSTAT - PRODUCATOR FEBI 25.39 ron
-CUREA DISTRIBUTIE - PRODUCATOR FEBI 30.18 ron
-GARNITURA CHIULASA - PRODUCATOR FEBI 44.11 ron
Maine pun comanda daca shtie cineva un motiv pt care firma asta nui buna sa imi spuna si mie ...multumesc
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E buna, comanda.
Skip ads

  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
trimite-mi, te rog si mie adresele site-urilor pe unde te-ai dat pentru piese (eventual pe mesagerie, sa nu facem reclama ) ... vad ca ai gasit putin mai eftin decat ce stiu eu. Merci!
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sa-ti vand un pont?Scoate-i intinzatorul,ii pui curea de 104 dinti si o intinzi din pompa.Scutesti o gramada,dar consulta-te si cu un mecanic.la fata locului
  • poll_eagle

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 x16SzR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am revenit,se pare ca era de la garnitura,arsa si pe admisie si pe evacuare la pistonul 1,am schimbat toate pisele de mai sus plus garniturile de la admisie si evacuare,a durat cam 2 zile cu totul,am facut si o spalare de motor cu un ulei f prost si o solutie speciala,dupa care am bagat uleiul bun si filtrul nou,toate bune......dar mecanicul mi-a dat o veste proasta...a observat o mica denivelare in blocul motor inntre pistoanele 3 si 4 spre galeria de evacuare,solutia lui a fost ''vindeo cat poti de repede''...dar l-am intrebat daca ar fi de acolo dc nu sa ars la pistoanele 3 sau 4 si sa ars la 1?....raspunsul a fost un ridicat din umeri:))...acum am alta problema in schimb....relatiul....imi scade si urca intre 500si 900 de ture si imi merge motorul neregulat imi tremura volanul....asta sa intamplat de cand am schimbat modulul de aprindere,am curatat YAC-ul si EGR-ul cat am putut de bine:D...vreo sugestie?.....cine vrea adresa de la magazinul de piese id mess: poll_eagle....e din bucuresti firma si ma costat transportul pana la craiova la usa 13ron...mai mult consumama eu sa alrg prin orash dupa ele...ast sugestii despre relanti daca shtie cineva....aaaa si uitasem ma costat 300ron mana de lucru pt tot + schimbat bieleta antiruliu...
  • radu_oniga

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema consider ca destul de grava, am schimbat in luna noiembrie uleiul si antigelul, probleme aparute intre timp sunt scaderea nivelului de antigel in vas si cresterea nivelului de ulei la joja. Normal nu este asa ca as dorii niste sugestii
  • poll_eagle

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 x16SzR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
descrie cum este uleiul sau spunemi daca ai spuma in capac sus..pe unde bagi uleiul.
  • radu_oniga

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am deschis capacul dar nu este spuma, cat despre ulei ce ar trebuii sa verific, cat este de lichefiat?
  • poll_eagle

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 x16SzR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
id mess: poll_eagle
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR