Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mda, super tare fazele ca dupa nici 10 000, hai sa zicem 15 000 km sa reinceapa bataile ... nu prea se poate proba calitatea pieselor, chiar nu stiu ce sa zic, daca incepe sa faca si la mine la fel...

Desi eu totusi am indoieli ca nu se trage mai mult de masina decat ar trebui, dar raman totusi personale !

Ha, si ce gluma cu siteul acela KITURI SI AMBREIAJE de pe Prelungirea Ghencea, preturi de reprezentanta nu alta ! Si cel mai tare dragi COLEGI FORUMISTI MARI APARATORI AI MARCII OPEL, respectiv GM ... hoti pe fata, CELE MAI SCUMPE VOLANTE SI AMBREIAJE SUNT LA OPEL , nicidecum la AUDI (marca PREMIUM) , VW, FORD .... ca tot imi scoteau unii de pe aici ochii ca nu am eu dreptate, comparati si Dvs. domnilor preturile la piese, mai ales pentru Vectra C (ex. de curand la Mercedes CDI 220 amortizoarele + flanse MONROE 15 milioane, la Vectra C ajung la 1800-2000 ron, asta doar un exemplu care ma priveste si pe care l-am comparat personal!)

Eu unul sa mor de nu m-am saturat sa tot bag bani in masina asta, indiferent ca am fost eu cel mai ghinionist din lume cu ea, masinile OPEL sunt foarte slab calitative, iar piesele nicidecum nu mai sunt cum erau pe vremuri "IEFTINE", OPEL a ramas ca masina ieftina doar in mintea oamenilor si atat ! Atentie pentru cei care mai cititi aceste randuri !
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cu cat ai luat volanta? Cat e una de VAG in reprezentanta?

La amortizoare compari producator cu OEM? Daca facem comparatii dinastea....

Dupa cum vezi preturile difera de la vanzator la vanzator. Unii vor sa profite din pacate....prea mult.

Am mai zis, pentru 3 tacaneli dimineata va faceti mai mult de lucru daca schimbati volanta.
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pai eu am comparat la amortizoare preturi de producator cu OEM ? Smile Nu cred , amortizoarele erau MONROE, iar eu am comparat preturi de FEBI BILSTEIN de pe autokarma, puteti sa va faceti si voi cont sa verificati personal, nu trebuie sa ma credeti pe cuvant, va arata preturile la piese dupa VIN !

Scuza-ma ca-ti zic, dar toti au facut schimbul la VW PASSAT kit ambreiaj + volanta (ma refer la modelul mai nou nu ala vechi!) cu 2000 ron, in service cu mecanic propriu, cam cum s-a intamplat si pe aici (deci nu am comparat nicio reprezentanta!) in schimb la noi cu greu te poate aduce sub 2500 ron datorita faptului ca piesele la volanta sunt cam 460 euro + transport (inca 130 ron), se mai adauga si suruburi inca 50 ron minim, lasand manopera la o parte (ca unii iau 400 ron ca unii iau 500 ron sau altii 600 ron , am dat 600 ron la maiandrei ca mi-a desfacut tot motorul nu am vrut chiar sa ma duc in spatele blocului la nu stiu ce mecanic, pt un schimb de ulei poti sa mai mergi si in alta parte e altceva sa-l faca mai ieftin, dar pt ceva de genul consider ca NU!) ...

Si la Ford Mondeo, uitati-va pe topicurile de schimbare volanta, toti le-au schimbat cu totul cu 1800-2000 ron cu piese SACHS cumparate tot din Timisoara (probabil ca e o mafie ceva de toti le iau de acolo Smile )

Orice ar fi degeaba aparam marca asta in sine, piesele la OPEL sunt mai scumpe decat la suratele cu care sa zicem ca s-ar compara (si care pt multi altii sunt peste chiar daca nu prea vreti sa credeti multi de pe aici, dar daca iei romanul la pasi VW vs OPEL nu stiu care are de castigat, desi adevarul este ca sunt cam egale marcile, doar brandul este mai puternic la VW) gen VW, FORD, PEUGEOT...de AUDI nici nu cred ca mai are rost Smile


Ultima modificare facuta de Merlinboy la Mar 25 Jan, 2011 5:52 pm
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Merlinboy a scris:Pai eu am comparat la amortizoare preturi de producator cu OEM ? Smile Nu cred , amortizoarele erau MONROE, iar eu am comparat preturi de FEBI BILSTEIN de pe autokarma, puteti sa va faceti si voi cont sa verificati personal, nu trebuie sa ma credeti pe cuvant, va arata preturile la piese dupa VIN !

Scuza-ma ca-ti zic, dar toti au facut schimbul la VW PASSAT kit ambreiaj + volanta (ma refer la modelul mai nou nu ala vechi!) cu 2000 ron, in service cu mecanic propriu, cam cum s-a intamplat si pe aici (deci nu am comparat nicio reprezentanta!) in schimb la noi cu greu te poate aduce sub 2500 ron datorita faptului ca piesele la volanta sunt cam 460 euro + transport (inca 130 ron), se mai adauga si suruburi inca 50 ron minim, lasand manopera la o parte (ca unii iau 400 ron ca unii iau 500 ron sau altii 600 ron , am dat 600 ron la maiandrei ca mi-a desfacut tot motorul nu am vrut chiar sa ma duc in spatele blocului la nu stiu ce mecanic, pt un schimb de ulei poti sa mai mergi si in alta parte e altceva sa-l faca mai ieftin, dar pt ceva de genul consider ca NU!) ...

Si la Ford Mondeo, uitati-va pe topicurile de schimbare volanta, toti le-au schimbat cu totul cu 1800-2000 ron cu piese SACHS cumparate tot din Timisoara (probabil ca e o mafie ceva de toti le iau de acolo Smile )

Orice ar fi degeaba aparam marca asta in sine, piesele la OPEL sunt mai scumpe decat la suratele cu care sa zicem ca s-ar compara (si care pt multi altii sunt peste chiar daca nu prea vreti sa credeti multi de pe aici, dar daca iei romanul la pasi VW vs OPEL nu stiu care are de castigat, desi adevarul este ca sunt cam egale marcile, doar brandul este mai puternic la VW) gen VW, FORD, PEUGEOT...de AUDI nici nu cred ca mai are rost Smile



Prietene, tu chiar ai ceva cu cifrele, cu sumele mai exact. Consider ca nu trebuie sa trambitezi in gura mare cat ai dat sau cat ti-a cerut X sau Y mecanic. Poate ca tie ti-a luat mai putin si altuia mai mult sau invers, acum nu trebuie sa spui toate dedesubturile vizitelor tale in service, indiferent care-i acela.
Poate esti contabil sau bancher si lucrezi cu numere/sume dar chiar si ei sunt mai zgarciti in informatiile legate de cifre.

Nu lua asta ca o mustrare dar…mai ocoleste putin cifrele pe forum si mai ales numele persoanelor /firmelor legate de respectivele cifre.
Cu respect……..
Skip ads

  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Stai linistit, dar daca imi spui prin PM ce am scris atat de confidential, afara sumei de la maiandrei care oricum e cam standard, ca mi-a luat mie mai mult sau mai putin e alta treaba, dar eu am zis suma din catalogul lui, probabil sunteti amici prieteni si sa fi deranjat ceva in acest sens ...

Cat priveste partea cu Horatiu si cat ajung toate costurile VOLANTEI, scuza-ma ca zic, dar d-asta si scriem pe aici, sa-i mai ajutam si pe altii sa stie in ce se baga si sa-si faca calcule exacte, nu sa se apuce sa schimbe volanta si sa se trezeasca ca nu mai are bani de "suruburi" si sa faca compromisuri ! La urma urmei este un forum public de informare, daca multi deja v-ati facut afaceri pe acest forum si traiti numai din acest lucru, atunci cu parere de rau va voi dezamagi atat eu cat si altii ...

In fine, imi cer scuze daca am facut vreo afirmatie aiurea pt careva, chiar nu a fost cu intentie, doar ca ma simt din ce in ce mai buzunarit de Opelasul meu...

Si da, sa zicem ca lucrez cu cifre in principal si de obicei de cand cu criza asta prefer sa pun totul pe hartie sa stiu la ce sa ma astept. Cu respect si tie ! Wink
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Smile
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cristi pop a scris:salutare sunt arcurile de la discul de ambreiaj sau slabit si fac acest zgomot in momentul cind calci ambreij decuplezi discul nu mai face zgomot


Exact astea sunt simptomele. Nu e deranjant, dar sper sa nu se agraveze. Sa caut arcuri deci?
  • Catarator

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
In urma cu 2 saptamani am inlocuit cutia automata AF40 cu una manuala M32, iar kitul de distributie si volanta le-am cumparat second. Cand afara este foarte rece constatat ca am un zornait la relanti, care se opreste la apasarea pedalei de ambreiaj. Dupa ce parcurg 7-8 km si motorul se incalzeste acel zornait de la relanti, dispare.
Aveti idee de la ce poate proveni?






Zafira B, Z 19DT, 1.9 cdti, 120cp, 2006, 67000 km
Skip ads

  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
apropo: care este diferenta intre cutia F40 si M32?
  • Catarator

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2006

  • Mesaj Privat
uriasa, e foarte comoda AF40, dar cu M32 zici ca este o alta masina, parca ai mai avea ceva caluti in plus. Fiecare cu avantajele si dezavantajele ei

L.E. Consumul insa este net in favoarea M32, diferentele fiind de cel putin de 1l/100km
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ma cam indoiesc ca se poate ajunge la diferente de cel "putin" 1l/100km....daca mai poti da si detalii de aceste "informatii" F40 vs M32 as ramane recunoscator, asa din auzite e usor sa vorbim Smile
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Catarator a schimbat AF40 cu M32. AF40 e cutie automata.
Skip ads

  • Catarator

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Exemple: cu AF 40 consumul mediu pe vreo 30.000 km era 7,7l/100 km in conditiile in care cam 80% erau efectuati in afara orasului (Bucuresti).
- la 130 km/h cu AF 40 consumul era in jur de 7 - 7,2l/100 km, cu M32 consumul este de 5,9 - 6,0l/100km. Pentru M32 valorile sunt inregistrate la temperaturi de -8, -9grade C, cu clima activata.
- cu AF 40, cel mai mic consum mers nesportiv si la turatii de 2000 - 2400 ture, cu viteze de 90 - 110 km/h in afara localitatilor, a fost 6,2l/100 pe distanta Bucuresti - Alexandria (140 km), dar de regula este in jur de 6,5 - 6,8 l/100km.
Acum cu M32 pe autostrada mers 140 km cu viteze de 120 - 130km/h, consumul mediu a fost de 5,7%.
Printre avantajele cutiei AF40 mi se pare corelarea excelenta cu pilotul automat. Daca viteza setata era de 130km si ulterior am redus la 50 km/h, la reactivarea vitezei setate anterior, viteza creste super rapid, cutia schimband singura treptele de viteza.
Nu acelasi lucru as putea spune despre cutia manuala. Trebuie sa schimbi pana in viteza a 5-a sau a 6-a si abia apoi poti reactiva viteza setata anterior, dar viteza creste foarte usor.
Cred ca un alt avantaj al cutie AF 40 corelata cu butonul Sport ar fi eficienta acestei optiuni, practic daca circulam cu 60 km/h in viteaza a 4-a, odata cu activarea butonului Sport, cutia retrograda in viteza a 2-a si aveai demaraj nu jucarie, bineinteles cu acel mic delay de raspuns, la apasarea accentuata a pedalei de acceleratie.
La M32 inca nu m-am jucat prea mult cu butonul Sport si nu prea ma pot ponunta, dar parca din cateva mici teste, eficienta acestuia nu este chiar la acelasi nivel cu cea de la AF40.

Merlinboy, pentru orice alte detalii, iti stau la dispozitie
  • robertutu

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut,
as dori sa intreb si eu care sunt sintomele volantei...precizez ca am un opel astra motor z1.9dt si la mine se manifesta cu un recul in schimbator la plecarea de pe loc..in rest in celelalte viteze nu se simte..
sa fie oare volanta?
nu se aud zgomote ciudate nici trepidatii doar un soc la plecarea de pe loc[recul]...
va multumesc anticipat...
  • raduavram

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Catarator a scris:Salut,
In urma cu 2 saptamani am inlocuit cutia automata AF40 cu una manuala M32, iar kitul de distributie si volanta le-am cumparat second. Cand afara este foarte rece constatat ca am un zornait la relanti, care se opreste la apasarea pedalei de ambreiaj. Dupa ce parcurg 7-8 km si motorul se incalzeste acel zornait de la relanti, dispare.
Aveti idee de la ce poate proveni?






Zafira B, Z 19DT, 1.9 cdti, 120cp, 2006, 67000 km

Salut la toata lumea!

@Catarator
ce ai mai rezolvat cu zornaitul de la relanti? Exact aceeasi situatie am intampinat-o si eu.
Timp de 5 luni de zile s-a accentuat progresiv in asa fel incat acum persista, chiar si cu motorul cald. Sad
Si zornaitul s-a transformat in "cloncanit" puternic, ca lovituri de ciocan. Crying or Very sad
Ma pregatesc sa schimb volanta + kit de ambreiaj insa nu sunt hotarat pe ce varianta sa merg: OEM sau Aftemarket?
Aftermarket e prima optiune (LUK) insa ma cam ingrijoreaza cele patite de ceilalti care au scris mai sus, dupa 10-15 000 km...

Tu ai schimbat volanta deja? Kitul second cati km reali avea? Daca stii...

Cu multumiri anticipate!
  • Catarator

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salutare!

Referitor la acel zornait inca sunt confuz. Cand afara a fost foarte frig (temperaturi negative) si motorul era rece, aveam un zornait care disparea odata cu apasarea ambreiajului. Pe deasupra in stanga fata mai auzeam uneori si un altfel de zornait, ca al unei table nestranse. Acestea dispareau insa odata cu incalzirea motorului. Parcurgand 3000 km cu masina am mai remarcat un alt zgomot ca un rontait care provenea din partea central-dreapta a pavilionului motor. Acesta il percepeam la inceput cand de la o viteza de 80 - 90 km/h franam considerabil pana la 20 - 30 km concomitent cu apasarea pedalei de ambreiaj, iar in ultimele zilele il simteam in mers cand apasam la maxim ambreiajul. Ieri dimineata de exemplu simteam ca imi zornaie toata masina, ce mai, simteam ca disper.
Azi am avut programare la service si acel zornait de la relanti care dispare la apasarea ambreiajului nu l-am avut. In schimb acel rontatit din partea dreapta, care se facea simtit si la o turatie de 1000 - 1200 rpm, l-am avut, astfel ca l-a auzit si mecanicul in probe. Rezolvarea a fost deosebit de simpla: surubul care fixeaza filtrul de aer era foarte slabit si acesta era cauza. Pe deasupra am observat ca pasajul de sub masina al barii fata nu era pus corect si nici nu era prins in vreun nit (sunt 6).
Momentan nu mai am niciun zgomot bizar, dar astept zilele urmatoare sa vedem daca mai apar sau nu.
Din testul facut de mecanic acesta s-a aratat satisfacut de cum se comporta ambreiajul per ansamblu.
Stand de vorba cu el mi-a zis ca acel zornait care se aude la rece la relanti si care dispare la apasarea ambreiajului sau dupa ce se incalzeste motorul este de la volanta.
Referitor la achizitionarea unei volante si a unui kit de ambreiaj iti recomand LUK, si daca vrei iti pot recomanda un service in Bucuresti unde poti gasi toate cele mentionate (pise noi) la un pret bun si totodata beneficiezi de 18 luni garantie la piese si montaj.
Cat despre uzura ca numar de km a kitului de ambreiaj, nu o cunosc, dar in urma verificarilor efectuate de mecanici, piesele nu pareau a fi uzate tare. Stiu doar ca, din cele sustinute de vanzator, cutia de viteze ar fi avut 33.000 km.


Toate cele bune!
  • Catarator

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pentru @ raduavram

Apeleaza 0722.673.511 - Service Opel (la Maiandrei) si solicita o oferta de pret.
  • raduavram

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Catarator a scris:Salutare!

Referitor la acel zornait inca sunt confuz. Cand afara a fost foarte frig (temperaturi negative) si motorul era rece, aveam un zornait care disparea odata cu apasarea ambreiajului. Pe deasupra in stanga fata mai auzeam uneori si un altfel de zornait, ca al unei table nestranse. Acestea dispareau insa odata cu incalzirea motorului. Parcurgand 3000 km cu masina am mai remarcat un alt zgomot ca un rontait care provenea din partea central-dreapta a pavilionului motor. Acesta il percepeam la inceput cand de la o viteza de 80 - 90 km/h franam considerabil pana la 20 - 30 km concomitent cu apasarea pedalei de ambreiaj, iar in ultimele zilele il simteam in mers cand apasam la maxim ambreiajul. Ieri dimineata de exemplu simteam ca imi zornaie toata masina, ce mai, simteam ca disper.
Azi am avut programare la service si acel zornait de la relanti care dispare la apasarea ambreiajului nu l-am avut. In schimb acel rontatit din partea dreapta, care se facea simtit si la o turatie de 1000 - 1200 rpm, l-am avut, astfel ca l-a auzit si mecanicul in probe. Rezolvarea a fost deosebit de simpla: surubul care fixeaza filtrul de aer era foarte slabit si acesta era cauza. Pe deasupra am observat ca pasajul de sub masina al barii fata nu era pus corect si nici nu era prins in vreun nit (sunt 6).
Momentan nu mai am niciun zgomot bizar, dar astept zilele urmatoare sa vedem daca mai apar sau nu.
Din testul facut de mecanic acesta s-a aratat satisfacut de cum se comporta ambreiajul per ansamblu.
Stand de vorba cu el mi-a zis ca acel zornait care se aude la rece la relanti si care dispare la apasarea ambreiajului sau dupa ce se incalzeste motorul este de la volanta.
Referitor la achizitionarea unei volante si a unui kit de ambreiaj iti recomand LUK, si daca vrei iti pot recomanda un service in Bucuresti unde poti gasi toate cele mentionate (pise noi) la un pret bun si totodata beneficiezi de 18 luni garantie la piese si montaj.
Cat despre uzura ca numar de km a kitului de ambreiaj, nu o cunosc, dar in urma verificarilor efectuate de mecanici, piesele nu pareau a fi uzate tare. Stiu doar ca, din cele sustinute de vanzator, cutia de viteze ar fi avut 33.000 km.


Toate cele bune!

Multumesc frumos de amabilitate si promptitudine! Ma bucur ca ai scapat de zgomotele ciudate si ca a fost atat de simplu.
Cu privire la zornaitul de care vorbesti si care deocamdata se pastreaza numai la rece, este exact ce am patit si eu. Asa a inceput si la mine si am tot sperat pana acum ca nu e vorba de volanta si ca poate scap mai ieftin, insa tot mai clar imi este acest lucru acum, cand zgomotele s-au intensificat. Daca las masina la relanti, face chiar urat de tot. Asa ca stau cu ambreiajul apasat la fiecare semafor si intersectie si chiar nu-i placut.

Referitor la garantia de 18 luni, din cate stiu, e conditionata de montarea intr-un service autorizat. Avand in vedere ca sunt din Sibiu si ca nu prea gasesc pret bun la piese in service-urile autorizate, va trebui sa gasesc un service autorizat si de incredere, care sa-mi monteze "piesele achizitionate convenabil". Astazi chiar am primit un refuz pe aceasta tema, din cauza ca nu comand piesele de la ei! Shocked Se pare ca sunt comisioane dragute in joc...

Bafta!
  • raduavram

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Catarator a scris:Pentru @ raduavram

Apeleaza 0722.673.511 - Service Opel (la Maiandrei) si solicita o oferta de pret.

O sa cer maine o oferta de pret si detalii cu privire la garantie!
Mersic!
  • raduavram

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
OpelOk a scris:Salutare tuturor! O problema asemanatoare am avut si eu cu masina mea in trecut. Eu detin un Opel Vectra C cu motor de 1.9 CDTi, 110Kw/ 150 Cp, cod motor Z 19 DTH, si acum ceva vreme am schimbat volanta cu masa dubla si kit-ul ambreiaj ( placa, disc si rulment pres. hidraulic ). Motivul pentru care am facut miscarea asta, il datorez zgomotului produs de catre volanta. La inceput parea ca zgomotul poate fi acceptabil si ca pot amana lucrarea cat mai mult posibil avand in vedere ce preturi am primit pentru un astfel de ansamblu. Pot sa zic ca aceasta decizie nu am reusit sa o mentin pentru mult timp deoarece in 10000 Km zgomotul a devenit insuportabil si am decis sa caut oferte bune....
Am gasit o oferta buna, sub pretul petei, la niste baieti in Bucuresti, Prelungirea Ghencea. Am luat de la ei un set complet Volanta si Kit ambreiaj Sachs, producator aftermarket Germania, producator care am inteles de la mecanicul meu ca este Originalul pentru Opel. Va dau si voua link catre site-ul celor de la Volante-si-Ambreiaje.ro, oferta pe care am gasit-o in discutiile de pe alte forum-uri : http://www.volante-si-ambre...,_150_Cp-189.html

Tin sa precizez ca dupa schimbarea set-ului de ambreiaj cu volanta, masina se comporta impecabil, zgomotul de la volanta a disparut, iar pana in prezent am parcurs cam 50000 Km fara probleme. Am primit garantie pentru produse 18 luni, factura si am beneficiat si de transport la domiciliu. Multa Bafta! Smile

Salut,
cum mai stai cu volanta / kit-ul ambreiaj? Intre timp ai mai adunat niste kilometri, ma gandesc. Toate bune? Nici un zgomot, nici o vibratie? Ma pregatesc si eu sa comand si tot la cei de la "volante-si-ambreiaje.ro" m-am oprit (sau Horatiu, care le are si mai ieftine) insa ma ingrijoreaza diferenta mare de pret (cca. 50% si chiar mai mare la Horatiu) in raport cu cele OEM. Chiar sa nu fie diferente de calitate vis-avis de produsele OEM, asa cum sustin comerciantii? In cazul meu (Z19DT) prdusul original este LUK, brand-uit GM iar cei mai sus amintiti comercializeaza LUK, aftermarket.
La tine e vorba de SACHS, stiu, insa ar trebui sa fie aceeasi mancare de peste, in final. Ideea in sine ma intereseaza! Sa "coste" atat de mult brand-ul sau sa fie si altceva la mijloc?
Cele bune si multumiri anticipate!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR