Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Asta vroiam sa spun si eu. Mi se parea super bun pretul pt turbina noua. Iti fai seama ca de aceea o cere pe cea veche la schimb. Nu stiu ce sfat sa-i dam. Eu as incerca totusi. Chiar daca e reconditionata. Sa faca calcule care il duce mai ieftin. A lui reconditionata dar sta fara masina pana o rezolva sau o ia pe aia gata facuta. De echilibrat poate stiti vreun centru care face asa ceva
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
La robnec am vorbit eu sa le trimit turbina mea pentru inlocuire simeringuri + lagare + echilibrat pe stand (turbina mea ce o am pe masina e facuta in miez de noapte din alte 3 turbine, nici macar identice Smile ) si pretul este unu extrem de bun fata de o turbina dinasta "noua" (de vreo 3 ori mai putin).
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Pai asta e cea mai nuna solutie. Sper ca citeste. Decat sa ma pacaleasca altii mai bine o reconditionez pe a mea. Cat o tine asta e. Oricum ar fi e loterie dar macar nu ma simt pacalit si e si pretul mai bun, banuiesc pt aceasi lucrare.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ideea e ca atunci cand fluiera turbina si compresorul sunt inca in viata, doar ca ansamblul nu mai este perfect echilibrat. Daca apuca sa se strice turbina sau compresorul deja reparatie e de 2 ori mai scumpa.

Ceva de genul contine kitul de reparatie cand axul nu este rupt si tubina/compresorul sunt intregi: http://www.ebay.com/itm/Vau...sh=item3380134701
Skip ads

  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Atentie la turbinele Noi de 1.7 dti de se vand mai nou pe la noi (la preturi de 1000-1300 lei) toate sunt facute in China.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
....pai am sa mai verific inca o data tot ce pot verifica ...desi cam toate piesele lucesc de cat le-am frecat ... si ar mai ramane cele 2 variante : ECU si turbina . Turbina oricum cred ca e pe duca, dar nici la ECU n-ar strica sa-i bag o vizita.
- Cu un ECU luat de pe alta masina de proba , trebuie facut si altceva ? Ma refer daca ma lasa imobilizatorul sa pornesc masina sau n-are treaba cu ECU ?

- Legat de turbina vad ca am 2 variante .... ori Robnec Bucuresti ... adica demontez eu turbina , o urc pe FanCorier si le-o trimit la baietzi dupa o intelegere telefonica ..... ori merg pe varianta service + comanda turbina + la orice fenomen straniu ce apare dupa montare merg la service si le scot ochii ...... Ma intreb insa , service-ul nu poate la fel de bine sa cumpere o turbina chinezeasca chiar fara sa-si dea seama ? ( sau un chit de reconditionare facut pe vapor ?)Exista diferente intre ele sau doar un ,,turbionar,, batran si plictisit le poate deosebi ?
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Cred ca-mi umbla cineva noaptea la masina si imi repara cite ceva .........pentru ca n-am nici o explicatie ca de o saptamana masina merge si trage tot mai bine de la o zi la alta. Turbina o simt promt, ma baga iar in scaun , foarte rar mai da ,,nas,, la ,,zvac,, si motorul se comporta de parca abia asteapta sa apas pedala dupa schimbarea vitezei.
Ieri am facut un drum exterior si desi era trafic cautam cu disperare o portiune sa vad daca mai intra in limp-mode la 130. Dupa citeva depasiri sinucigase am reusit sa ajung la viteza dorita ......fix 130km/h apare beculetu' , masina ca secerata , insa nu m-am descurajat. Daca in datile trecute dupa faza asta puteai face orice cu acceleratia ca nu te mai asculta , acum de nervi m-am hotarat sa fiu mai insistent. Am calcat pedala pana in podea si am tinut-o acolo sa vad ce se intampla suierand printre dinti ....,,ori crapi dracului , ori ai sa mergi pana scot pistoanele din tine !,,
Mi-a trebuit 1 km sa ajung de la 130 la 140 ....insa odata trecut de 140 parca masina a inviat ! Brusc s-a simtit turbina si a inceput sa traga ca o nebuna cu tot cu beculet aprins. La 150 am ajuns din spate o coloana de masini ...apoi au aparut flash-urile pt radar si m-am potolit. Eram curios sa vad pana la ce viteza e in stare sa ajunga.
Dupa faza asta cred ca pot exclude de pe lista posibilelor cauze a erorii p1125 catalizator infundat si ECU. Adica sper ca pot.
Poate cineva sa-mi explice fenomenul ? Ce se intampla intre 130 si 140 ?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Problema ta e dependenta de turatie, nu de viteza.
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...acum m-ai zapacit cu totul ! Pai am tinut-o de nervi in a 3-a la 4000 ture si masina se comporta normal. O poti tura pe loc pana sare acul de la turometru , nu se intampla nimic. ....si la 130km/h am fix 3000 ture si se duce dracului.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Da, pentru ca la 130km/h altfel fortezi motorul intr-a 5a decat intr-a 3a. Daca ai urca o panta lunga cu a 3a ai avea exact aceleasi simptome.
Acum logic, cum crezi tu ca stie motorul ce viteza are masina? Asta o stie doar... cutia (am zis-o asa, trantita). Motorul stie de regim de turatie si atat.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Si da si nu ! Sigur , motorul nu stie de viteza ci de turatie ..... si sarcina !
Si totusi nu are logica ceva ...... daca vorbim de turatii si mie imi intra in limp-mode la 3000 ture , n-ar trebui conform enuntului tau ca la fiecare atingere de 3000 ture sa-mi intre in limp-mode, inclusiv la turarea pe loc ? Si totusi nu se intampla asta ! Am chinuit masina in toate variantele posibile incercand sa gasesc un tipar .... si degeaba.
Ceva se intampla la 3000 ture dar in concordanta cu viteza de 130km/h si sarcina specifica ei, care de fapt , in traducere libera ar fi in legatura cu niste parametrii specifici acelei viteze si/sau sarcini : cantitate motorina trimisa spre cilindri , cantitate aer necesara arderii lor , diferente de presiuni turbina/admisie, cantitate gaze recirculate in raport cu total gaze evacuate etc ....
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Fa o diagnoza in mers, cu inregistrare log. Verifica in principal presiunile din admisie/evacuare raportate la valorile cerute de ecu.
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am sa incerc ....chit ca e destul de greu de scos mecanicii din service pentru diagnoza pe ulita.
Multumesc.
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Scuze pt interventie! Am avut aceleasi simptome la a mea si defectiunea era din electrovalva. Verifica totusi. Poate au presiunea prea mare in turbina
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Incearca cu cea de egr daca stii ca e buna
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
@b77fda .... da , am inteles ca se pot inversa cu succes pentru o proba ...cea a EGR-ului cu cea ce comanda turbina. Ce mi s-ar parea ciudat ar fi ca fostul proprietar mi-a spus la data vanzarii masinii ca schimbase acea electrovalva ( a turbinei) cam de vreo 3-4 luni si a pus una noua. Sigur , vorba-i poveste dar la fel de bine putea sa taca. Atunci cel putin masina nu avea problema asta. Ce , chiar asa repede sa cada o electrovalva ?
Dar oricum, urmeaza sa studiez aceste electrovalve foarte indeaproape .........
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Poate ai marele noroc si scapi cel mai ieftin. Mau ales ca a fist schimbata si nu stii de ce. Cad foarte greu. Am desfacut una su are inauntru un electromagnet care inchide si deschide etansand orificiul cu o membrana cred de silicon aceea s-ar pute fisura datorit vechimii sau a calitatii proaste( cea noua). Mai are si o sita foarte fina sub capacelul dreptunghiular. Bafta!
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Incearca sa cureti mai intai sita de la electrovalva. Oricum fara un log in mers cand da eroarea nu prea ai ce face.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...si ce verific de fapt ? ...bun, am priceput problema cu sita ...... dar cum deduc daca electrovalva lucreaza corect ?
La relanti sta pe ,,inchis,, si obtureaza circuitul de vacum .....dar in sarcina/turatie ? Trebuie sa fie o valoare anume cind deschide electrovalva si asta se realizeaza brusc ?.....sau electrovalva e capabila sa deschida circuitul de vacum progresiv ( ceea ce ma indoiesc) ?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
nu il deschide progresiv, in deschide in impulsuri. In functie de durata care este deschisa intr-un interval, tija wastegate este trasa mai tare sau mai putin.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR