b77fda
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
Asta vroiam sa spun si eu. Mi se parea super bun pretul pt turbina noua. Iti fai seama ca de aceea o cere pe cea veche la schimb. Nu stiu ce sfat sa-i dam. Eu as incerca totusi. Chiar daca e reconditionata. Sa faca calcule care il duce mai ieftin. A lui reconditionata dar sta fara masina pana o rezolva sau o ia pe aia gata facuta. De echilibrat poate stiti vreun centru care face asa ceva
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
La robnec am vorbit eu sa le trimit turbina mea pentru inlocuire simeringuri + lagare + echilibrat pe stand (turbina mea ce o am pe masina e facuta in miez de noapte din alte 3 turbine, nici macar identice ) si pretul este unu extrem de bun fata de o turbina dinasta "noua" (de vreo 3 ori mai putin).
b77fda
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
ideea e ca atunci cand fluiera turbina si compresorul sunt inca in viata, doar ca ansamblul nu mai este perfect echilibrat. Daca apuca sa se strice turbina sau compresorul deja reparatie e de 2 ori mai scumpa.
Ceva de genul contine kitul de reparatie cand axul nu este rupt si tubina/compresorul sunt intregi: http://www.ebay.com/itm/Vau...sh=item3380134701
Ceva de genul contine kitul de reparatie cand axul nu este rupt si tubina/compresorul sunt intregi: http://www.ebay.com/itm/Vau...sh=item3380134701
- realcriss
- **
- 423 mesaje
- din 19 Dec 2008
- Astra 2001 1.7dti y17dt
- Arges
realcriss
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2008
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
....pai am sa mai verific inca o data tot ce pot verifica ...desi cam toate piesele lucesc de cat le-am frecat ... si ar mai ramane cele 2 variante : ECU si turbina . Turbina oricum cred ca e pe duca, dar nici la ECU n-ar strica sa-i bag o vizita.
- Cu un ECU luat de pe alta masina de proba , trebuie facut si altceva ? Ma refer daca ma lasa imobilizatorul sa pornesc masina sau n-are treaba cu ECU ?
- Legat de turbina vad ca am 2 variante .... ori Robnec Bucuresti ... adica demontez eu turbina , o urc pe FanCorier si le-o trimit la baietzi dupa o intelegere telefonica ..... ori merg pe varianta service + comanda turbina + la orice fenomen straniu ce apare dupa montare merg la service si le scot ochii ...... Ma intreb insa , service-ul nu poate la fel de bine sa cumpere o turbina chinezeasca chiar fara sa-si dea seama ? ( sau un chit de reconditionare facut pe vapor ?)Exista diferente intre ele sau doar un ,,turbionar,, batran si plictisit le poate deosebi ?
- Cu un ECU luat de pe alta masina de proba , trebuie facut si altceva ? Ma refer daca ma lasa imobilizatorul sa pornesc masina sau n-are treaba cu ECU ?
- Legat de turbina vad ca am 2 variante .... ori Robnec Bucuresti ... adica demontez eu turbina , o urc pe FanCorier si le-o trimit la baietzi dupa o intelegere telefonica ..... ori merg pe varianta service + comanda turbina + la orice fenomen straniu ce apare dupa montare merg la service si le scot ochii ...... Ma intreb insa , service-ul nu poate la fel de bine sa cumpere o turbina chinezeasca chiar fara sa-si dea seama ? ( sau un chit de reconditionare facut pe vapor ?)Exista diferente intre ele sau doar un ,,turbionar,, batran si plictisit le poate deosebi ?
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Cred ca-mi umbla cineva noaptea la masina si imi repara cite ceva .........pentru ca n-am nici o explicatie ca de o saptamana masina merge si trage tot mai bine de la o zi la alta. Turbina o simt promt, ma baga iar in scaun , foarte rar mai da ,,nas,, la ,,zvac,, si motorul se comporta de parca abia asteapta sa apas pedala dupa schimbarea vitezei.
Ieri am facut un drum exterior si desi era trafic cautam cu disperare o portiune sa vad daca mai intra in limp-mode la 130. Dupa citeva depasiri sinucigase am reusit sa ajung la viteza dorita ......fix 130km/h apare beculetu' , masina ca secerata , insa nu m-am descurajat. Daca in datile trecute dupa faza asta puteai face orice cu acceleratia ca nu te mai asculta , acum de nervi m-am hotarat sa fiu mai insistent. Am calcat pedala pana in podea si am tinut-o acolo sa vad ce se intampla suierand printre dinti ....,,ori crapi dracului , ori ai sa mergi pana scot pistoanele din tine !,,
Mi-a trebuit 1 km sa ajung de la 130 la 140 ....insa odata trecut de 140 parca masina a inviat ! Brusc s-a simtit turbina si a inceput sa traga ca o nebuna cu tot cu beculet aprins. La 150 am ajuns din spate o coloana de masini ...apoi au aparut flash-urile pt radar si m-am potolit. Eram curios sa vad pana la ce viteza e in stare sa ajunga.
Dupa faza asta cred ca pot exclude de pe lista posibilelor cauze a erorii p1125 catalizator infundat si ECU. Adica sper ca pot.
Poate cineva sa-mi explice fenomenul ? Ce se intampla intre 130 si 140 ?
Ieri am facut un drum exterior si desi era trafic cautam cu disperare o portiune sa vad daca mai intra in limp-mode la 130. Dupa citeva depasiri sinucigase am reusit sa ajung la viteza dorita ......fix 130km/h apare beculetu' , masina ca secerata , insa nu m-am descurajat. Daca in datile trecute dupa faza asta puteai face orice cu acceleratia ca nu te mai asculta , acum de nervi m-am hotarat sa fiu mai insistent. Am calcat pedala pana in podea si am tinut-o acolo sa vad ce se intampla suierand printre dinti ....,,ori crapi dracului , ori ai sa mergi pana scot pistoanele din tine !,,
Mi-a trebuit 1 km sa ajung de la 130 la 140 ....insa odata trecut de 140 parca masina a inviat ! Brusc s-a simtit turbina si a inceput sa traga ca o nebuna cu tot cu beculet aprins. La 150 am ajuns din spate o coloana de masini ...apoi au aparut flash-urile pt radar si m-am potolit. Eram curios sa vad pana la ce viteza e in stare sa ajunga.
Dupa faza asta cred ca pot exclude de pe lista posibilelor cauze a erorii p1125 catalizator infundat si ECU. Adica sper ca pot.
Poate cineva sa-mi explice fenomenul ? Ce se intampla intre 130 si 140 ?
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Si da si nu ! Sigur , motorul nu stie de viteza ci de turatie ..... si sarcina !
Si totusi nu are logica ceva ...... daca vorbim de turatii si mie imi intra in limp-mode la 3000 ture , n-ar trebui conform enuntului tau ca la fiecare atingere de 3000 ture sa-mi intre in limp-mode, inclusiv la turarea pe loc ? Si totusi nu se intampla asta ! Am chinuit masina in toate variantele posibile incercand sa gasesc un tipar .... si degeaba.
Ceva se intampla la 3000 ture dar in concordanta cu viteza de 130km/h si sarcina specifica ei, care de fapt , in traducere libera ar fi in legatura cu niste parametrii specifici acelei viteze si/sau sarcini : cantitate motorina trimisa spre cilindri , cantitate aer necesara arderii lor , diferente de presiuni turbina/admisie, cantitate gaze recirculate in raport cu total gaze evacuate etc ....
Si totusi nu are logica ceva ...... daca vorbim de turatii si mie imi intra in limp-mode la 3000 ture , n-ar trebui conform enuntului tau ca la fiecare atingere de 3000 ture sa-mi intre in limp-mode, inclusiv la turarea pe loc ? Si totusi nu se intampla asta ! Am chinuit masina in toate variantele posibile incercand sa gasesc un tipar .... si degeaba.
Ceva se intampla la 3000 ture dar in concordanta cu viteza de 130km/h si sarcina specifica ei, care de fapt , in traducere libera ar fi in legatura cu niste parametrii specifici acelei viteze si/sau sarcini : cantitate motorina trimisa spre cilindri , cantitate aer necesara arderii lor , diferente de presiuni turbina/admisie, cantitate gaze recirculate in raport cu total gaze evacuate etc ....
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
b77fda
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
b77fda
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
@b77fda .... da , am inteles ca se pot inversa cu succes pentru o proba ...cea a EGR-ului cu cea ce comanda turbina. Ce mi s-ar parea ciudat ar fi ca fostul proprietar mi-a spus la data vanzarii masinii ca schimbase acea electrovalva ( a turbinei) cam de vreo 3-4 luni si a pus una noua. Sigur , vorba-i poveste dar la fel de bine putea sa taca. Atunci cel putin masina nu avea problema asta. Ce , chiar asa repede sa cada o electrovalva ?
Dar oricum, urmeaza sa studiez aceste electrovalve foarte indeaproape .........
Dar oricum, urmeaza sa studiez aceste electrovalve foarte indeaproape .........
b77fda
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
Poate ai marele noroc si scapi cel mai ieftin. Mau ales ca a fist schimbata si nu stii de ce. Cad foarte greu. Am desfacut una su are inauntru un electromagnet care inchide si deschide etansand orificiul cu o membrana cred de silicon aceea s-ar pute fisura datorit vechimii sau a calitatii proaste( cea noua). Mai are si o sita foarte fina sub capacelul dreptunghiular. Bafta!
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
...si ce verific de fapt ? ...bun, am priceput problema cu sita ...... dar cum deduc daca electrovalva lucreaza corect ?
La relanti sta pe ,,inchis,, si obtureaza circuitul de vacum .....dar in sarcina/turatie ? Trebuie sa fie o valoare anume cind deschide electrovalva si asta se realizeaza brusc ?.....sau electrovalva e capabila sa deschida circuitul de vacum progresiv ( ceea ce ma indoiesc) ?
La relanti sta pe ,,inchis,, si obtureaza circuitul de vacum .....dar in sarcina/turatie ? Trebuie sa fie o valoare anume cind deschide electrovalva si asta se realizeaza brusc ?.....sau electrovalva e capabila sa deschida circuitul de vacum progresiv ( ceea ce ma indoiesc) ?
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat