Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • hyross

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2005 Z19Dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
intrebare a mai auzit cineva pina acum de centrarea egr dupa montare daca da ce anume este daca stie cineva cum se face,ce este stranu la trasul asta in suturi este ca la liber poti accelera si nu se intimpla numai cind mergi totusi eu pina la urma o sa imi cred mecanicul ca rezolvarea este sa anuleze egr-ul dar din centralina asa nu mai ai eroare in bord daca la alfa 159 faza tine nu vad de ce anume nu ar tine si la opel.
Skip ads

  • cosmin stiuca

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Un pic de punctuatie nu ar strica in postul tau. Poate asa vei primi si raspunsuri.
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
hyross, ce mecanic ti-a zis de anularea EGR? din Italia? de la vreo reprezentanta? am inteles ca pt Fiat (sunt modele care au acelasi motor ca si pe vectra C de 120 CP) s-a dat chiar si un buletin tehnic de obturare a EGR cu o tabla. exista piese pe original pt Fiat: tabla+2 garnituri...costa "doar" vreo 120-150 lei...daca le poti numi totusi piese Smile.

sa ne spui si noua impresiile dupa ce anulezi EGR.
  • hyross

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2005 Z19Dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
alin motorul de pe vecra c este motor fiat chiar daca opelul este facut in germania si acelasi motor il are alfa159 si sab 9-3
Skip ads

  • catalin.

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut!
1.9 Z19DT, 2008
Daca acceleram usor/normal, intre 1500 - 2500 de ture imi dadea ''suturi'' - lag de putere. Cand acceleram puternic nu aveam probleme.
Am fost la 2-3 mecanici si era sa schimb jumatate de masina - turbina, egr, galerie admisie etc - cam ce am citit ca au patit si colegii de forum
Nu arunc banii la reprezentanta ... dar in fata unor asemenea cheltuieli - si nimeni nu garanta nimic - am mers la DiBas Fundeni
Am schimbat electrovalva, dupa ce mi-au garantat ca de acolo e problema, si am scapat de probleme... de un an si ceva... liniste...
Deci la mine asta a fost...
Sper sa rezolvati!
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Va salut! Eu am Z19DTH.
@jgyprime si Alin, tineti minte ca am postat recent DTC: P2279-5B ? La fel, o accelerasem la maxim si cand a ajuns turometrul pe rosu la treapta 3 sau 4, nu retin exact..... mi-a dat in nas si s-a aprins "check engine" dupa care nu a vrut sa mai accelereze nici in ruptul capului. Am fost nevoit sa opresc motorul la peste 100 km/h si sa il repornesc. A mers bine de atunci.... dar pana sa bag op-com mi-a ramas aprins martorul. Sincer sa fiu, uleiul avea nivel dublu (datorita problemei grave care s-a sfarsit de curand si m-a tinut 9 luni de zile-multi dintre voi stiti asta) si am schimbat uleiul. Am pus 4 litri de Castrol magnatec 5W30 C3. Motorul toarce mult mai frumos.
Ideea discursului: Aseara am facut o proba la sange cu masina, acceleratie cu turometrul pe rosu pana la treapta 5, in oras si in afara orasului, am tinut-o asa timp de o ora si ceva.... FARA NICIO problema!
Alin, incearca totusi sa vezi care e treaba cu galeria de admisie....

Off-topic: Era sa o comit cand am ajuns inapoi pe strada mea unde cineva.... o vacutza "homo NEsapiens" a intors masina peste linie dubla continua si trecere de pietoni... dupa care mi-a franat brusc. Abia revenea motorul in treapta 2 de la 5000rpm cand s-a intamplat faza si am tras o frana cu scartz in viraj si am scuipat 3 cuvinte pe geam :Dzzxzz<,
Cu respect!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu sunt aproape sigur ca problemele de la mine cu datul in gat vin de la obositele alea de garnituri metalice de la EGR care nu le-am pus cum trebuie...
mie imi pierde presiune undeva pe admisie daca-i dau blana...

la ulei nu mi-a scazut nici un mm pe joja. verificat dupa 1 an de mers cu masina (nu stiu exact cati km dar cred ca sunt mai mult de 10.000).
uleiul are o cuoare maroniu deschis (nu stiu sa o descriu altfel), transparent, fara impuritati...
astept pe cineva din belgia sa-mi aduca si mie 5 litri de motul
mi-a fost recomandat de mai multa lume si asta voi varsa in motor...
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
mai are cineva vreo noutate despre acest subiect? eu nu stiu ce sa mai incerc. si nu mai am nervi sa cumpar piese care de fapt nu sunt defecte, doar pt a face probe...disper!

@catalin - cat a costat acea electrovalva? si unde se gaseste ea mai exact, sa pot macar sa o identific la motor.
Skip ads

  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
electrovalva de la turbo e la radiator sus inspre dreapta! e neagra si are doua furtune mici care intra in ea! dar nu cred ca e de acolo!
  • hyross

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2005 Z19Dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am mai trecut inca pe la 3 mecanici si de la 2 am primit acelasi raspuns sa fac adaptarea egr-uli cu centralina si restul de senzori am facuto cu toate ca macanicul cind a schimat egrul a facut si el , este un pica de diferenta fata de cum era prima dat nu mai face asa des si asa tare iar cel deal 3-ilea mecanic mi-a spus ca problema poate fi de la turbo dar nu imi canfirma 100% tre sa inchid egr-ul prima data si dupa sa vada daca mai face e de la turbo daca nu mai face asa e de la egr sapatamina viitoare las iar masina la el o zi sa vad ce raspuns imi da si va anunt.
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Hyros, nu prea se intelege. Cum adica sa fac adaptarea egr cu centralina? Explica exact ce ai facut pas cu pas
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Vrea sa spuna ca trebuie sa adapteze("invete") egr-ul cel nou la ECU.Cel putin asta inteleg eu.
Skip ads

  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Chestia cu invatatul o zisese la un moment dat pt debitmetrul de aer. De egr zicea sa il anuleze ca la fiat
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
a anulat cineva EGR-ul pana la urma? ma refer la cei care au postat aici in ultima vreme si au problema asta cu trasul in suturi? pana acum inteleg ca doar colegul catalin. a rezolvat problema si asta prin inlocuirea electrovalvei turbo.

@catalin. - ti-a dat vreun cod de eroare electrovalva aia? poate ma insel dar aia daca e defecta da cod de eroare...

ma dispera situatia asta si faptul ca nu gasesc nicicum solutie Mad
  • hyross

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2005 Z19Dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
deci ma intrebati cum sa il adaptezi cu centralina habar nu am cum ii zic mecanici in romania centrat ceva de genul dupa ce schimba egr din tester face totul ceva in genul agiornament ca si la un calculator .Imi pare rau ca nu stiu sa explic mai bine nu sunt mecanic de meserie ,iar cu anulare de egr eu momentan sunt in dubii deoarece imi spunea aici mecanicu ca e la risc cu schimbarea de temperatura brusca s-ar putea sa meraga masina sau nu poate cadea in cap de tot.
  • hyross

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2005 Z19Dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Alin Bogdan a scris:Hyros, nu prea se intelege. Cum adica sa fac adaptarea egr cu centralina? Explica exact ce ai facut pas cu pas
il pui pe tester la un mecanic sau la un electrician iti recomand sa iti explice bine ce face si dute la doi sa le ceri parereaca e mai oky,unu care stie sa citeasca parametri de aer care ii are centralina pt egr si care ii are egr nou tre sa fie egali daca nu ma insel daca centralina deschide de exemplu la 60% si egr descide la 70% nu e oky .plus dupa mai e un senzor pe galerie care citeste aerul pt turbo plus debimetrul plus inainte de turbo electrovalvola la noi in romania .Sper sa iti fie de ajutor.
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
la egr nu are ce programare sa ii faca. ala pur si simplu se inlocuieste. nu este ca un modul sau calculator care trebuie "invatat" sau imperecheat cu restul masinii. mai mult, egr primeste comanda de la ECU (calculatorul masinii), asta ii spune cand si cat sa deschida. sincer, am dubii in legatura cu ce ti-au spus mecanicii aia.

sapt viitoare mai incerc la un meserias, sa vedem ce zice si asta.
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salutare colegi,

sper sa nu vorbesc prematur dar cred ca am gasit o rezolvare la problema cu suturile. cum scria si un coleg mai sus, pompa de vacuum e buba. mai exact un rahat de filtru din ea.

sa va explic pe indelete ce am facut. am dat jos pompa de vacuum. pe lateralul ei se gaseste o cutiuta neagra, ca un cub. daca te uiti cu atentie, exista un capa peste acel cub care se poate detasa, are 4 picioruse/cleme. manevrati cu atentie ca sunt fragile si sa nu le rupeti, nu stiu cum mai sta capacelul ala apoi. dupa ce se da jos aces capac se vede filtrul ala micut despre care vorbeam. filtrul acesta este cumva lipit acolo dar se vede clar marginea lipiturii. cu un cutter se tai pe contur si se da jos acel filtru. manevrati usor si cu grija sa nu il perforati, nu veti gasi de achizitionat separat. eu l-am spalat bine de tot cu o periuta de dinti uzata, era negru de "candeala" Smile. in unele situatii se da jos foarte usor, in alte situatii (cum a fost cazul si la mine) se impune folosirea cutterului.

am pus apoi filtrul asta micut la loc, am clipsat capacul negru la loc si am remontat pompa pe masina. am mers cam o ora prin ora si am facut tot posibilul sa reproduc conditiile in care masina tragea in suturi. nu a mai facut nici macar o singura data.

va pun mai jos niste poze. sa vedem daca a rezolvat intr-adevar problema. o sa mai testez masina si o sa scriu cum evolueaza treaba. sunt curios ce rezultate vor mai avea altii, daca sunteti dispusi sa incercati. e o operatiune f simpla si nu va costa nimic, doar un pic de timp, maxim 1 ora
  • andreigeo

  • Mesaje scrise: 369
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2009

  • Mesaj Privat
si unde ma rog este pompa? Smile ca la mine pompa de vacuum parca stiu ca e undeva jos in partea stanga cum te uiti la motor...jos de tot sub far, ca si directie
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 394
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu stiu la astra unde se afla. la vectra c Z19DT si DTH este aproape de farul de pe partea soferului, prinsa deasupra radiatoarelor, de trager. se vede in prima poza postata de mine mai sus
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR