Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • str3ngaru

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La mine s-a rezolvat problema. Am cumparat un EGR nou si l-am schimbat si acum merge foarte bine. Nu mai face figuri.

Pret EGR nou original GM cu tot cu transport a fost 550 lei la Tonistorm
Skip ads

  • Footzk

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2004

  • Mesaj Privat
salutari, dupa 80.000km cu masina incep sa am si eu probleme de genul.
La plecare de pe loc la rece da in nas, daca nu turez destul. In sarcina simt ca nu ma mai baga in scaun, si se tureaza mult mai greu.
Am curatat MAP, filtru de aer. nimic.
Am verificat cu OPCOM EGR-ul. Relatii de 800. La 0% am flux de aer de 47-48 kgh. La 100%, am 20.
Deci merge, doar ca s-ar putea sa nu urmareasca comanda foarte bine, caci in intregistrarea facuta (Diagnostic List) rareori am comanda si ratio egale.
La testul de actuator boost pressure nu urmareste comanda de 120 Kpa, tot timpul am in jur de 100. Cel putin 10 diferenta.
In timpul functionarii tot la fel nu urmareste comanda de boost, cateodata se depaseste peste, dar dupa cum vad pe grafic (*.csv), mai degraba e defazaj..
IN trepetele 5-6 nu mai pleaca(apas pedale si nimic vro 4 sec), doar daca pompez din pedala. La apasarea butonului sport se vede o mica inbunatatire, dar si se simte un soc.
Urmeaza sa curat EGR, si sa verific conductele de vacuum.
Ce parere aveti, o fi din electrovalva, sau geometrie ?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ne dai graficul pe mail?
  • Footzk

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2004

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Ne dai graficul pe mail?

poti sa-mi dai adresa de mail pe pm, ca nu pot sa-l vad de la lucru
Skip ads

  • eidic

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2005 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
fratilor....la mine turbina merge(electrovalva merge, vaccumul pe turbina merge...tija aia se misca si cand pornesti si cand accelerezi)... cred ca s'au uzat bucsile alea din turbina, de pe ax...deoarece intra ulei in intercooler dar nu pleaca mai departe sper admisie....egr a fost curatat si nu erau urme ca dupa inundatii..a fost ceva murdarie dar nu exagerat....
eu ma gandesc sa nu mai bag 5w40....si sa trec pe 10w40, e mai vascos si poate asa nu mai capa pe loa bucsi (stiu io?!)
voi ce parere aveti?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cum sa nu-ti plece din intercoler. Undeva trebuie sa mearga...daca nu se infunda si se sparge.Completezi ulei?
  • Footzk

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2004

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Ne dai graficul pe mail?

am dat jos EGR-ul. nu era blocat, dar nu se inchidea complet clapeta, pana nu l-am curatat. tija-i merge usor.
Am suflat cu aer comprimat si prin throttle, ce nor de fum a iesit Smile
Am verificat traseul vacuum- electrovalva, nu e infundat. filtru de aer schimbat.
Acuma masina trage un pic mai bine. (dar tot 120 Kpa boost imi arata la relantii. )
Am gasit un pic de ulei in furtunul inter intercooler si throttle. E normal ?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
E normal putina mizerie...
Cred ca ai nevoie de o resoftare...ori iti arata rau OP-Com-ul
Skip ads

  • Footzk

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2004

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:E normal putina mizerie...
Cred ca ai nevoie de o resoftare...ori iti arata rau OP-Com-ul

nu demult am avut o resoftare la reprezentanta, de la versiunea 129 la 130.
poate sa fie si chinezaria de vina cum ziceai tu.
  • eidic

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2005 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Cum sa nu-ti plece din intercoler. Undeva trebuie sa mearga...daca nu se infunda si se sparge.Completezi ulei?




cu ulei nu completez....cam la 5000-6000 pun ~ 100 g. atat
  • florinp13

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salut la fel mi se intampla si mie dar eu nu am fost la niciun servis deocamdata ma gandesc sa ii curat egr ala prima data sa vad daca e de la el si apoi o sa merg la servis masina mea e din 2007 si 90 000 km mi se pare cam ciudat ca la km astia sa faca asa km nu stiu daca sunt reali pt ca o am de o luna si am avut mai multe probleme cu ea cu alternatoroul si acum au inceput suturile astea si sa nu zic ca mi se mai aprinde cate o data becul cu bateria de la incarcare o opresc si o pornesc din nou si se stinge
  • cosmyk70

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare, dar nu stiu daca e bun topicul, insa eu tot o pun.
Am un Vectra C din 2006, motor Z19DTI. Am observat la un moment dat ca are o întrerupere pe la 2200-2500 rotatii pe minut, mai ales in treapta a doua de viteza.
Ulterior am constatat ca acest lucru se intimpla doar daca am clima pornita.
A mai intilnit cineva aceasta problema? Stie cinneva care este cauza?
Skip ads

  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Intreruperea e de la EGR nici de cum de la clima Curata electro-valva si poate ai noroc si scapi fara alta noua.Vezi ca tija aceea din interior sa se miste usor,altfel degeaba o curati.Ce rulaj are masina?
  • alexmojo007

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,

aceleasi simptome ca cele mai sus mentionate la un Z19DT doar 20.000 km. Am fost la Maiandrei si s-a rezolvat.... Curatare EGR + adiacente. Merge impecabil si nu mai intrerupe ....
  • cosmyk70

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc "lucio" pentru raspuns.
Masina mea are 158.000 km. Am curatat la un momend dat egr-ul deoarece avea aprins in bord masina cu cheita. La scurt timp dupa ce l-am curatat martorul din bord s-a stins de la sine.
  • florinp13

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salut cam aceleasi probleme le am si eu eu cu vectra 1.9 cdti 88kw
cand ajung pe la 2000 de ture si reduc se aude un zgomot si intrerupe
am curatat egr azi si degeaba in rest masina merge trage bine nu oscileaza relantiul dar are aceasta intrerupere si zgomotul ala can reduc parca e un latrat aveti idee ce ar putea fi ?
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
vezi sa nu fie o camasa la vreun piston dusa. daca scapa compresie,e si normal sa intrerupa. totusi,poate fi si altceva. mai da detalii,cum se manifesta mai exact.mergi cu ea si vezi cum se comporta la anumite turatii si ce zgomote mai auzi. bafta!
  • florinp13

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2010

  • Mesaj Privat
masina merge perfect in afara de intreruperea aia dar nu cred ca e de la camasa de la piston pt ca nu scoate fum si daca ar fi dusa vreo camasa ar trebuii sa intre apa peste ulei joi tre sa merg cu ea la servis
si mi'au zis ca pe tester nu o pun ca atata timp cat nu am niciun bec aprins in bord nu are rost sa o pun p tester
si ca s'ar putea sa fie doar turbo murdar si tre curatat
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
asta vroiam sa mai spun... e posibil sa fie turbo.eu am dat in masina pe transfagarasan sa depasesc in rampa tot ce prindeam si de atunci imi suiera cand reduc si cand accelerez se aude ceva ca si cum dintr-un lacas in care se face presiune, aceasta scapa, dar nu toata... asa ceva nu am mai auzit la masina inainte. nu stiu ce sa fac s-o rezolv.un coleg a avut intreruperi si a avut camasa dusa.nu scotea fum, nu avea altceva decat intreruperi.alte simptome nu avea.
  • florinp13

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2010

  • Mesaj Privat
pai la mine face suieratu ala doar cand reduc
cand accelerez tare nu intrerupe sau cand o iau incet asa nu face nimic doar cand accelerez normal intrerupe si cand reduc se aude suieratu ala
pt putin mi se pare cam ciudat sa fie camasa de la piston ca masina e din 2007 si are 90mi km dar nu stiu daca sunt reali ca o am de 2 luni masina
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR