Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Dupa ce am refacut motorul (segmenti, cuzineti, garnituri, simeringuri, kit ambreaj, kit distributie), in sfarsit am rezolvat problema cu trepidatiile motorului in relanti. Insa surpriza! dupa ce plec de pe loc in maxim 1 km se aprinde becul check engine Sad
Am verificat cu agrafa, erorile sunt 34 sau 35 (nu mai stiu exact) - idle sensor, si 12 - sonda lambda
Inainte sa-i fac motorul nu aveam erori, am schimbat sonda lambda inainte sa-i fac motorul si am curatat iac-ul cand am dat jos motorul si saptamana trecuta din nou, bujiile sunt NGK care nu au decat 1000 km cu doua picioare, modulul de aprindere+delcou+bobina de inductie sunt schimbate acum 2000 Km...
Am observat si ca scoate enorm de mult fum la pornire si pana o turez (cat sta in relanti)...
Ma gandesc sa nu fie de la avans sau ceva de genul asta, ca motorul merge impecabil, numai ca mananca cam multa benzina (10% mixt) si ma deranjaza si fumul...

Daca are cineva vreo idee sau propunere/solutie ii sunt recunoscator!
Skip ads

  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ce culoare are fumul? Vezi sa nu se fi ciupit garnitura de chiuloasa.
  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
fumul este fum de benzina, eroarea este de amestec benzina/aer...
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Salut.

12 e initializare nicdecum un cod.
Sonda lambda e cod 13 - oxygen sensor...si vine la pachet cu erorile 44/45 ameste prea slab sau prea bogat. / Dar nu ai pomenit de ele deci nu e sonda lambda.

34-35-36 ce zici tu acolo sunt:

34 Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor Low voltage
35 Idle Speed Control Valve (ISCV) Poor or no idle speed control
36 Incorrect RON/Octane setting Damaged RON plug or bad connection.

Prima e senzorul MAP...daca nu ma insel e cel de sub capota de sub parbriz de pe centru..in care intra un furtun de undeva de pe carburator si o mufa dedesubt...vezi sa fie infipta musa aia bine...si sa fie pus furtunul..mie dupa ce mi-au scos motorul uitasera sa il puna...dar parca nu faca urat. Senzorul MAP si sonda labda sunt singurele care transmit info catre ECU pentru a calcula amestecul aer/benzia...deci cum Sonda nu e de vina...inseamna ca aici e buba. MAP asta.
A dou-a nu stiu ce e..ceva cu relantiul..in traducere libera "valva de contral al relantiului"...poate altii se pricep si gasesc denumirea romaneasca Smile.
A trei-a e o chestie neagra...o gasesti sub capota in stanga langa locul prin care intra firele in habitaclu...si unde ai si mufa de test cred. Arata ca un "dop" si ai pe o parte scris 95 si pe cealalta 90 cred...cifra octanica..vezi sa fie infipta bine.
Skip ads

  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
deci erorile care le prezinta sunt 12, 13, 35
Am reverificat azi

Din pacate 13 e sonda oxigen, 35 e motorasul de relanti, ambele sunt noi! Sad
Ma gansesc sa nu fie din avans sau ceva de genul asta, ca avansul e reglat ochiometric...
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
mai..12 nu e eroare..e intializare..bate 12 12 12 la inceput apoi eroarea... 34 34 34 apoi inchide cu 12 12 12.
  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Fumanchu a scris:mai..12 nu e eroare..e intializare..bate 12 12 12 la inceput apoi eroarea... 34 34 34 apoi inchide cu 12 12 12.


Am inteles! eu am zis ca am citit 12-13-35, la care 12 e initializarea!
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
vezi mufa...colegul AdamOpel avea undeva un post in care zicea cum se masoara si ce tensiuni trebuie sa ai pe pinii aia. cauta un post de-al lui in sensul asta.
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
apropo. cand mergem si noi la o intalnire clubopel? as veni si eu daca ar mai veni kadett-uri. schimbam vorbe si experienta.
  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1991 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pai eu merg cat pot de des
joi sper sa ajung, o sa anunt daca pot veni!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR