Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai Afla mai multe ×


  • manolache.catalin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16SE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,mi-am cumparat si eu un Opel Astra de ceva vreme si am gasit foarte multe ajutoare in posturile celor de pe aici.
Tin sa zic ca am un Astra F , `94 , 1.6 100cp , benzina , caravan.
Astea fiind spuse,vroiam sa incep cu problema mea :
Am observat ca atunci cand plec de pe loc,daca nu o fac mai hotarat si vreau sa plec relativ lejer si o idee subturat ca sa zic asa,incepe sa clipeasca becul de la ulei de pe bord.
Am prins caldurile de saptamanile trecute de cateva ori in masina.Fiind amiaza si cozi la semafoare,eu asteptanad,becul incepea sa clipeasca si chiar sa stea aprins cat timp eram pe loc.Continuand sa stau pe loc daca turez masina,becul se stinge,dar imedicat ce turatiile revin la 900 sau cat e relantiul(pt ca nu am turometru pe ea) becul de ulei iar se aprinde si ramane aprins.Intrebandu-l pe tata,el a dat vina oarecum si pe temperaturile acelea,dar totusi nu avea voie sa se aprinda becul de la ulei.Ideea e ca nu face mereu asa ci doar daca merg cu ea f mult prin oras,prin aglomeratie si stau la semafoare unde tot pornesc si opresc.
Tin sa zic ca masina e cumparata din aprilie si in mai a avut uleiul schimbat complet. Castrol magnatec 10W40 a intrat in motor.Sa fie maxim 1000 de km de cand i-am pus uleiul nou + tratament de motor Dura Lube.
Intreband in stanga si in dreapta am aflat diferite ipoteze:
ba ca motorul nu mai are presiune si sa fie pe duca.are 174.000km ( nush daca reali) si cand apas pedala chiar se infige,de unde ma si indoiesc ca ar fi motorul pe duca
ba ca sa verific pompa de ulei
ba sa vad ce presiune are , desi unii au zis ca nu am cum exact sa vad ce presiune are uleiul si altii ca e f usor cu un manometru
ba sa schimb iar uleiul si sa pun altul nou cu un aditiv prin care sa-l ingros , temperaturile calde fiind de vina
Am decis sa intreb si aici poate chiar gasesc ceva sfaturi avizate sau eu stiu,o solutie reala,pentru ca prin oras mi-e frica sa mai merg cu ea pentru a nu-i strica motorul.
  • moldovan_nicu74

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra C14NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu am un astra f si ce pot sa iti spun e ca nu e normal sa se aprinda becul de la ulei.Parerea mea(nu sunt mecanic)e ca ori nu ai ulei destul,ori pompa de ulei nu baga destul,tinand cont ca se aprinde becul doar la relanti.Oricum mai asteapta poate apar si alte pareri mai avizate.
  • manolache.catalin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16SE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
uleiul de abia l-am verificat si zilele trecute si e pe plin.Deci destul e cu varf si indesat.
Poate cu pompa de ulei totusi sa fie probleme...
  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra x16xel din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Poate ai uleiul foarte subtire si uzura la cuzineti. Incearca, in prima faza, cu un ulei mai gros si vezi ce se intampal.
  • andra37

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x17 DTL din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mar 2010

  • Garaj Mesaj Privat
incearca si vezi si sonda de ulei , sa nu fie defecta ....daca nivelul la ulei este in regula.
  • Alexel1

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra C14NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
am avut o-ring-ul de la delcou dus si imi pierdea ulei foarte mult
bun....l-am schimbat, motorul trage perfect, nu imi scoate nici cel mai mic gram de fum...dar totusi uleiul dispare

si se incalzeste motorul destul de tare adica trece de 90 de grade aproape 100 si in aglomeratie si numai a 1-a...
termocupla porneste fara probleme dar nu face fata....tind sa cred ca e din pierderea uleiului...

aproape o data la luna ii pun 1L de ulei
este posibil sa pape asa de mult ulei?
pls help Oare?
  • diabolik2s

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra dth din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
cati km faci intr-o luna?
  • alexey

  • Mesaje scrise: 1,492
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
ce ulei folosesti?
e strans bine busunul de scurgrre de sub motor? cum e garnitura la baie?
  • Alexel1

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra C14NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
alexey a scris:ce ulei folosesti?
e strans bine busunul de scurgrre de sub motor? cum e garnitura la baie?



uleiul este aral tronic blue 10W 40

pe la buson sau garnituri nu curge deloc...

singura garnitura dusa a fost oring-ul de la delcou....atat in rest nimic...daca vei putea sa ne intalnim intr-o zi sa iti dai si u cu parerea...ca eu nu reusesc sa ii dau de cap....daca esti in iasi bineinteles....
respect... Sad
  • Alexel1

  • Mesaje scrise: 251
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra C14NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
diabolik2s a scris:cati km faci intr-o luna?


undeva la 7-800 km maxim... Sad
  • alexey

  • Mesaje scrise: 1,492
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
ai pm
  • manolache.catalin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16SE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Scz dar am fost plecat o perioada si am mai incercat pe la diverse service`uri.
Am incercat sa aflu raspunsul la inca o problema legata de becul de "check engine" care se aprindea.Dupa ce m-am chinuit sa gasesc service care are mufele corespunzatoare pentru a fi pusa pe laptop,pt ca mufe pt comp de bord din 94 nu prea mai sunt(ceva de genu ca sunt tec1 si nu mai tine nimeni decat tec2) am gasit doar la Service-ul Radacini(aviz amatorilor) ca sa-mi zica omu ca nu-i apare nimic pe calculator lui,deci nu e ceva grav Smile) si ca sa nu ma sperii ca apare si la masinile noi...bun am rezolvat-o si pe asta ...
cat de ulei...astept la alt service piesa de masurat presiunea uleiului sa stim de unde apucam problema...
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra c25xe din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
sa nu te sperii cand o sa vezi presiunea de ulei pana ii 1,2-1,3 bari, e normal la motoarele astea la relanti. E problema daca e sub valorile astea (cum este si parerea mea). Daca kilometrii sunt reali, cel mai probabil vei schimba pompa (nu mai stiu cat costa, dar nu e foarte scumpa).
In cazul in care nu e pompa vinovata, atunci cuzinetii sunt, ceea ce se va transforma intr-un cosmar pentru tine Sad (asta daca nu te numeri printre putinii norocosi la care le reuseste reparatia).
bafta
  • manolache.catalin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16SE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
radu_print a scris:sa nu te sperii cand o sa vezi presiunea de ulei pana ii 1,2-1,3 bari, e normal la motoarele astea la relanti. E problema daca e sub valorile astea (cum este si parerea mea). Daca kilometrii sunt reali, cel mai probabil vei schimba pompa (nu mai stiu cat costa, dar nu e foarte scumpa).
In cazul in care nu e pompa vinovata, atunci cuzinetii sunt, ceea ce se va transforma intr-un cosmar pentru tine Sad (asta daca nu te numeri printre putinii norocosi la care le reuseste reparatia).
bafta


fix la etapa asta am ajuns si la concluziile acestea....luni urmeaza sa incep sa o bag la cineva pe rampa sa incep cu baia de ulei sa vedem daca e problema acolo.
Singura treaba buna e ca mai am un motor complet si pana la urma sper sa iasa unu bun din doua.
Mersi pentru sfaturi...
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare dragi colegi,

azi mi s-a aprins martorul la ulei in bord la relanti, daca turez un pic motorul, se stinge becul de la ulei.
am verificat nivelul la ulei, era undeva mai sus de minim, am mai completat.
dar, spre seara, am observat ca face exact la fel.
mentionez ca uleiul l-am schimbat in martie, si are vreo 3000 de km numai. oare sa nu face presiune suficienta ?
astept opinii in acest sens, multumesc
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
poate si fi sonda de presiune de ulei ? adica, daca am uleiul la nivel, si nu imi curge pe nicaieri, ce ar putea fi in afara de sonda de presiune de ulei ? ... inainte sa ma apuc de demontat motorul ...
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 742
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra z30dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
sonda costa 30-50 ron si se schimba in 5 min ,ce mai stai pe ganduri ?
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
spune-mi te rog unde e pozitionata ... sa nu imi bag degetele unde nu e cazul ...

Merci.
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 742
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra z30dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
sub alternator
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
ok, verific diseara cand ajung acasa, te anunt ce am facut. merci.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata