Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • Ni3k

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nirolf1986 a scris:Hai ca vin si eu cu intrebari de genul "are rost?" Very Happy
Ma pun sa-mi schimb discuri + placute si amortizoare fata + planetara (stramba).
Discurile si placutele sunt sub orice critica, deci trebe schimbate.
Amortizorul dreapta l-am schimbat in martie. Am pus unul second, cel vechi era gol pe dinauntru, nu mai amortiza nimic. Ei, acum a inceput sa curga si acela pe care l-am pus asa ca am zis sa le schimb pe ambele cu unele noi.
Are rost sa schimb si rulmenti + flanse?
Se aude o troncaneala in partea dreapta cand trec peste denivelari. Amortizor sau ce poate sa bata acolo? Troncaneala nu s-a mai auzit asa tare dupa ce am schimbat amortizorul in martie... dar in timp a crescut iar in volum.
Amortizoarele oricum le schimb, dar nu stiu daca sa comand si flansele+rulmentii aferenti. Smile


La mine tot asa la damburi mici sau la cv se auzea troncaneala Smile amortizoarele le am bune dar flansele si rulmentii parerea mea este daca schimbi amortizoarele ar fi foarte bine sa schimbi si rulmentii cu flanse
Skip ads

  • shrincu

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Revin cu epopeea mea..... Smile
Am gasit un atelier foarte misto in spatele OMV-ului de la Diham. E un service mare acolo, care are si atelier de reconditionari. Nu au nimic electronic sau automatizat, toate utilajele sunt foarte vechi, dar au tot ce trebuie. Am fost indrumat catre 'Nea Florica care s-a uitat 10 min la gaura infundata si a concluzionat ca nu se poate da gaura in imbusu ala oricat ai incerca. E otel rapid de scule si nu are moarte Laughing .
In cele din urma a taiat cam 5mm din filet, cu un flex cu panza foarte subtire si a smuls de acolo imbusul blocat. A ramas suficienta gaura cat sa pot strange cu grija. A slefuit apoi marginea la polizor si a mai aranjat putin ce ramasese din filetul deformat. Toata asta m-a costat 15 RON.

Am gasit la un prieten un imbus marca BETA mult mai solid si mai dur decat ce am vazut pana si asa am reusit in seara asta sa inlocuiesc amortizorul.....nu fara emotii. Gaura aia fiind mai mica, nu mai tinea imbusul la fel de bine, iar filetul nu era perfect ca din fabrica. Am insistat de cateva ori, cu grija, cu piulita pe el si s-a asezat.

Raman la parerea mea ca designul celor de la SACHS/BOGE e gresit (desi am impresia ca si la Bilstein/Kayaba e la fel). Mi se pare o disproportie prea mare intre dimensiumea imbusului de 5 si a piulitelor de 18 sau 19 pe care le strangi cu cupluri considerabile. Cu hexagonul celor originale GM pus in prelungirea filetului risti sa rupi o cheie fixa/inelara daca e proasta, insa nu risti sa ramai cu un amortizor nou, bun de aruncat.

Toate cele bune...
  • shrincu

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am uitat sa prcizez ca am ales sa folosesc sururburile si piulitele vechi. Pentru cine ar fi interesat, am primit de la un furnizor si preturile pentru suruburi si piulite originale, comandate din reteaua Opel. Timp de livreare 3-5 zile.

Surub Fuzeta - 17 RON/buc - necesar 4
Piulita fuzeta - 10 RON/buc - necesar 4
Piulita bieleta - 10 RON/buc - necesar 2
Piulita prindere amortizor de caroserie - 40 RON/ 10 buc...se pare ca se pot comanda doar cate 10 bucati.

Total: 168 RON.
Va dati seama ca nu a fost greu sa decid ca le folosesc pe alea vechi
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Gata. Am schimbat amortizoarele pe fata, cu tot cu falnse si rulmenti.
Am scapat de troncaneala Smile
Skip ads

  • Ni3k

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nirolf1986 a scris:Gata. Am schimbat amortizoarele pe fata, cu tot cu falnse si rulmenti.
Am scapat de troncaneala Smile
asa da Very Happy drumuri bune
  • 21kta

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salut! ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat? vreau sa imi schimb amortizoarele si nu sunt hotarat de care...gaz sau ulei? e vorba de un astra g hatchback din 2001. daca se poate sa imi spuneti si un nume de producator, mai de calitate. multumesc
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
salut . am si eu o intrebare. am un astra h si cam bate pe fata. as vrea sa schimb flansele de la amortizoare.este necesar sa schimb si rulmentii odata cu ele? rulmentii cred ca sunt in stare buna.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
E bine sa schimbi si rulmentii daca umblii acolo, mai ales ca sunt ieftini.
N-ai de unde sa stii daca sunt in stare buna sau nu pana nu desfaci.
  • vlad28

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Se potrivesc amortizoarele de fata cu tot cu arcuri de Opel Vectra B(Vectra b2 cu fuzeta in 5 gauri ) pe Opel Astra cu motor 2000 cm3 diesel (model caravan cu fuzeta in 5 gauri ) ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR