Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • SmokEnFly

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu se mai tureaza masina mai mult de 4500-5000 ture .. si cateodata da un rateu sub capota.. nu stiu sigur unde.. se si tureaza greu.
Pana azi mergea super.. urca turatia pana pe rosu.. cand am pornito dimineata am vazut ca merge aiurea.
Stie cineva ce ar putea fi ?
Skip ads

  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Specifica te rog motorizarea, anul fabricatiei, si da mai multe detalii cu privire la ce ai mesterit ultima oara la ea ca sa ne facem o idee si sa verificam ce ar putea fi.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca este x20xev si da rateuri cred ca te-a lasat calculatorul. sau ai umblat cumva pe la distributie?
  • SmokEnFly

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2010

  • Mesaj Privat
este x20xev .. am rezolvato , i-am dat bornele jos si am lasato asa vro 2 ore si acuma merge ceas .
A fost spalata la motor
Skip ads

  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
este senzorul de la axul cu came
o sa-ti mai faca figura asta
  • SmokEnFly

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am fost azi cu ea la service si mi-a zis ca e sonda lambda defecta si un injector infundat . alti bani , alte bucurii Very Happy
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
verifica senzorul de la axul cu came prima data!
si eu am avut un omega x20xev si nu a fost sonda lambda!
la ce tester ai fost cu ea?
  • SmokEnFly

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am fost la General Trans.. erau mai mult Opeluri la reparat si au tester pt opel .
MC pt sfat.. o sa le zic si lor parerea.. poate o fi de la senzor
Skip ads

  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
esti din hd sau imprejurimi?
eu is ddin deva dak vrei vb pe pm
  • chiriac_constantyn

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2010

  • Mesaj Privat
am eu sonda lamda buna o dau cu 100 ron si injectoarele bune bunute dak te intereseaza si si duse alea sigur dami un telefon si se rezolva.0749924404.bafta in continuare
  • flop1985

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ialomita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Am o Leganza din 1999 cu motor de 2.0 16v x20sed care se aseamana cu x20xev de pe opel.La prima vedere cel de opel are in plus debitmetru si senzorul de pe axul cu came.masina a avut blocul spart,asa am luat-o, am schimbat blocul si cand i-am dat la cheie a pornit, dar foarte puturoasa. nu sarea de 70 la ora cu pedala la podea.in total am facut vreo 200km de cand am pornit motorul.pe zi ce trecea devenea mai puturoasa si drumuri scurte de 20, 30 km fiecare prin bucuresti.Cum mergeam cu masina si se incalzea, motorul pornea foarte greu la cald. ultima oara am oprit la peco, am bagat benzina si cand sa dau putina pedala se opreste.si de atunci numai asa face. sta doar relantiul, cum ii dau putin aer, se ineaca.
Mentionez ca de cand am pornit prima oara motorul a ramas vesnic aprins"check engine"- la diagnoza mi-a sters o eroare, cealalata a ramas(eroare senzor de temperatura 58x).

bujiile sunt afumate-negre.le-am schimbat, la fel. pompa de benzina am schimbat-o cu una buna, la fel. bobina de inductie am incercat-o pe alt motor si merge.fisle au toate cam 2kohmi.injectoarele pisa calumea(am dat la cheie cu rampa scoasa).daca scot mufa senzorului de volanta, nu mai pisa injectoarele si nici nu mai da scanteie-concluzia senzorul e bun.nu stiu ce efect ar avea sa schimb egr-ul sau sonda lambda.
Poate are cineva idee ca sunt depasit.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
1 scoate mufa de la sonda lambda.
2 catalizatorul posibil infundat ? daca a avut blocul spart posibil manca ulei .daca mainca ulei dadea afara pe esapament ulei la greu deci este posibil sa ai tobele infundate.
Skip ads

  • flop1985

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ialomita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
am turat-o putin si i-am pus mana pe gura de la clapeta(gen ca la dacie sa se desfunde jiglerele) si merge sa o turez putin mai mult- aprox 2000-3000 ture dar cum o bag in viteza sa o pun in sarcina zici ca se taie benzina.
am luat o pompa de benzina dupa o leganza functionabila si bobina de inductie am probat-o pe alta masina si merge.in bord e vesnic aprins"check engine" iar la diagnoza mi-a zis "eroare semnal 58x"
la omega cum e senzorul de pe volanta? are cumva vreun sfarc in mijloc sau e plat tot?
cat despre tobe,le-am scos de la saxofon si se tureaza mai sus dar numai in sprituri...
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
SmokEnFly a scris:Am fost azi cu ea la service si mi-a zis ca e sonda lambda defecta si un injector infundat . alti bani , alte bucurii Very Happy
eu zic sa schimbi senzorul de la arbore cotit ca asa am patito si eu am fost la mai multi mecanici si miau spus ca este injectorul ba ca rampa injectorelor,ba ca nu am compresie ,si am rezolvato eu am bagato in garaj mai uitat putin pe forum si iam schimbat senzorul si de atunci nu mai am probleme ,
  • e_vasalos

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
flop1985 a scris:am turat-o putin si i-am pus mana pe gura de la clapeta(gen ca la dacie sa se desfunde jiglerele) si merge sa o turez putin mai mult- aprox 2000-3000 ture dar cum o bag in viteza sa o pun in sarcina zici ca se taie benzina.
am luat o pompa de benzina dupa o leganza functionabila si bobina de inductie am probat-o pe alta masina si merge.in bord e vesnic aprins"check engine" iar la diagnoza mi-a zis "eroare semnal 58x"
la omega cum e senzorul de pe volanta? are cumva vreun sfarc in mijloc sau e plat tot?
cat despre tobe,le-am scos de la saxofon si se tureaza mai sus dar numai in sprituri...


La omega senzorul de pe volanta sau knock senzor este plat. Am eu unul , daca il vrei cand vii in Bucuresti ti-l dau dar vezi ca i trebuie oring.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR