Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
chele ion la tine mai mult ca sigur sabotii sunt gata. Am destule poze dar cum am mai spus eu de unul singur nu mai fac posturi. Daca te pricepi si ai scule te pot indruma. Daca Petre desface poate veti avea un post Laughing .
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da, am auzit.Inca nitica rabdare ca nu am tot ce-mi trebuie.De la 1feb. am un pic de concediu si ma voi ocupa pe indelete. Care aveti de gand sa va faceti franele, incepeti si cumparati din timp ce trebuie : scule adecvate, spray-uri degripante,vaselina rulmenti,vaselina speciala cu cupru, etc. In momentul cand te apuci de treaba nu stii ce surprize poti avea.Eu de exemplu am dat comanda si de setul de resorturi pt. saboti, de firma. Pretul este vreau sa va spun, astronomic: 4 sarme=120ron.S-ar putea ca sa fie situatia asta actuala foarte nefavorabila cu evolutia euro, nu stiu. Poze vor fi, cum am promis si in discutia mea cu Dan, caruia ii multumesc inca odata pentru specificatiile si indrumarile aduse in ordonarea lucrarilor.

Ps Atentie mare ca unguientul pe baza de cupru, se gaseste cam greu.Eu inca il caut prin Bacau, astept ca cineva a promis ca ma rezolva.Fara asta sa nu va apucati ca nu merge orice acolo.
  • mavros

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara.Nemai conducind masina de ceva timp,saptamina trecuta am vrut sa plec la cineva in vizita.Cind am dat sa plec dupa loc,n-am putut ceva ma infrina,apoi s-a auzit o pocnitura si a plecat,dar infrinata.M-am chinuit sa dau inapoi in parcare,si am facut un sant de toata frumusetea cu roata (din spate?)stinga.Pina la urma si-a dat drumul dar mi-a aparut o noua problema:incepind de la 20-30 km/h,am un uruit la o roata pe spate,si parca nici masina nu mai prinde viteza ca inainte.Am fost la mecanic duminica si le-a ridicat pe rind pe cric sa le invirta liber si nu este nici una infrinata.Ce ar putea fi,si daca sunt rulmentii cum mi-a spus mecanicul, cam cit ar costa,sa stiu la cit ma astept.Multumesc.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
E posibil sa fie si rulment cu toate ca e ciudat.Daca inainte de eveniment nu huruia, cum sa apara de la rulment asa deodata dupa o blocare de saboti. Acolo e de treaba, desfacut gresat, reglat. Banuiesc ca un rulment te ajunge cateva milioane bune, daca la mine 4sarme (resorturile de saboti) ajung 120ron.Daca te mai necajeste,nu mai sta si desfa tot si curata. Oricum nu mai tine frana de mana trasa in perioada asta. Las-o numai in viteza, pe teren drept.
Skip ads

  • mavros

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Au fost desfacute rotile pe spate,curatate si uns cablul si ce s-a mai gresat pe acolo,si un timp nu mi-a mai facut probleme.Chestia este masina a cam stat vreo 2 saptamini in parcare,nemiscata,iar acum dintr-odata trosc si infrinata si nici nu mai merge.Nu prea am timp ca vin seara tirziu sau sunt in delegatii,altfel as desface eu sa vad.Dar daca este infrinata din saboti sa zicem,o pot debloca eu?
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai TIS instalat uita-te la ordinea de operatii pentru frane, reparare si reglare frana de mana dupa aceea.E o treaba destul de laborioasa, care trebuie facuta cum trebuie.Sunt multe aspecte de luat in calcul mai ales daca nu ai facut niciodata, nici macar la Dacia (daca ai avut). In afara faptului ca ai nevoie de vaseline speciale, degipant spray. scule. Deci, hotararea de a desface iti apartine. Dar intai eu zic sa studiezi cum este facut acolo, sa-ti cumperi cele necesare si apoi te apuci.Nu risca cu franele daca nu ai mai facut.Mai bine stai langa un mecanic, te va costa mai mult poate, iar data viitoare faci singur.Depinde de tine.
  • mavros

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult de sfaturi,sa vad ce program am simbata.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
mavros a scris:Buna seara.Nemai conducind masina de ceva timp,saptamina trecuta am vrut sa plec la cineva in vizita.
Cind am dat sa plec dupa loc,n-am putut ceva ma infrina,....................................

Cel mai probabil ti-a ramas cablul de frana intepenit din cauza mizeriei si a apei care a patruns intre miez si manta.
Miezul cablului de frana este imbracat la randul lui intr-un material plastic si nu este recomandat sa se unga (nu
face decat sa adune mizerie) ci doar sa fie perfect curatat. Atentie la integritatea mantalei mai ales in zona unde
bratele laterale spate sunt articulate de caroserie (la mine acolo s-a rupt si si nu mai permitea cablului - implicit
sabotilor sa mai revina in pozitia normala).
Rulmentul de obicei nu pica neanuntat, dar cine stie ? Eu zic ca totusi ar fi ultimul de pe lista de defecte.
Franele la agila sunt extrem de simple, spun asta in comparatie cu dacia pe care am avut-o inainte si un fiat
seicento pe care il am si la care amandurora le-am schimbat cablul, sabotii si placutele frana.
Daca tot desfaci verifica elasticitatea arcului de rapel (10) si piulita zimtata de la distantierul (13) sa nu fie
blocata (ultima nu are treaba cu infranarea rotii ci asigura autoreglarea cursei sabotilor de frana).
Skip ads

  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
rulmentii ca sunt 2 intr-o camasa nu costa mai mult de 140 ron i-am schimbat eu si huruie in draci in mers f deranjant ptr ureche
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
cei vechi nu cei noi,si i-am distrus ptr ca ma intorceam cu frina de mina trasa
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Cum se regleaza piulita zimtata?ptr ca o roata tine si una nu,cind trag frina de mana,cablu este mai slab,trebuie sa dau tamburu jos din nou? MULTUMESC.
  • crobert

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Iasi/Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Am urmarit cu atentie posturile voastre, datorita faptului ca sunt si eu interesat sa schimb sabotii pe spate motivul fiind o usoara huruiala la franarea lina. Binenteles ca am patit si eu precum unii dintre voi, si anume blocarea sabotilor pe tambur datorita pauzei indelungate cu frana de mana trasa (aprox. 3 saptamani.) Urmarile au fost aceleasi; am pornit foarte greu datorita rotilor blocate, binenteles ca am avut parte si de acel pocnet (care m-a speriat destul), apoi cativa kilometri buni am avut huruiala in permanenta chir si in timpul mersului nu doar la franare.
Ok, azi dimineata m-am hotarat sa desfac macar la o roata sa vad ce gasesc acolo. Totul a mers destul de usor; la piulita (2) a avut nevoie de mai mult timp pana am reusit cat de cat sa aduc la nivel acea "siguranta". In rest tamburul a iesit destul de usor, ajutat cu batai usoare din loc in loc (fara sa intervin prin camera de intrare asupra piulitei dintate).
Ce am gasit acolo puteti vedea si voi in pozele alaturate.




M-am interesat si de ceva piese: la saboti am gasit cel mai bun pret (de magazin) la Autokarma; 127 ron producator SBS. M-am interesat si de Vaselina pe baza de cupru. Am gasit intr-un loc, se numeste Copaslip si cutia de 500 gr. costa 78,34 ron (fara TVA). In ceea ce priveste vaselina daca mai sunt doritori ne putem strange 5 oameni de ex. la o cutie de 500 ml. (asta daca 100 ml. se considera ca fiind o cantitate suficienta).


Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
raducu ion a scris:Cum se regleaza piulita zimtata?ptr ca o roata tine si una nu,cind trag frina de mana,cablu este mai slab,trebuie sa dau tamburu jos din nou? MULTUMESC.

Piulita zimtata se autoregleaza, daca sabotii au cursa prea mare la fiecare actionare a franei cama 11 (se vede
f. bine in fotografia postata de crobert - cea de care este fixat arcul spiral) mai trage in jos un dinte apropiind
sabotii de tambur.
La tine trebuie sa verifici daca piulita este blocata sau nu si daca este corect actionata de cama precum si
functionarea cilindrului de frana de la roata implicata.
Mai poti verifica daca capetele celor doua cabluri de frana prinse in brida dinspre levierul de frana de mana sunt la
acelasi nivel sau brida sta mult inclinata catre roata la care prinde bine frana.
Daca cablul este slab il mai poti strange.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@crobert am vazut vaselina copaslip in poza, exact asta caut dar de impartit nu stiu cum naiba.Eu m-as baga, sa vedem cum ramane ca Dan a zis ca poate gasim si in Iasi deoarece de impartit este cam peste mana.In poza vad ca e si la tub mic nu se gaseste asa? Acolo 100g de caciula e arhisuficient nu trebuie decat putin. Eu daca o gaseam pe aici luam la pretul asta ca se pare ca e rara avis.
  • crobert

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Iasi/Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut, tubul care apare in poza este de 400ml. Cand am vorbit la magazin (telefonic), pt. tub nu au putut sa-mi spuna un pret real si actualizat. Mi-au spus un pret mai vechi (56,10 ron fata TVA) la care se mai adauga in jur de 10 %. (probabil e treaba cu euro...stiti voi). In concluzie am zis ca ambalajul la 500 ml. ar fi cel mai avantajos de impartit (cantitate/pret). Oricum, astazi am sa trag o fuga la magazinul cu pricina sa vad poate totusi au si cantitati mai mici. Va tin la curent...

...Am revenit. Am fost la magazin; intradevar au in catalog si tub de 100 ml, pretul este in jur de 35 ron/tub (pret mai vechi 26 ron + 10 % reactualizarea + TVA). Pt. cei din Bucuresti magazinul se alfa pe str. Agricultori nr. 48. (http://www.integradistributie.ro/uleiuri/uleiuri-aditivi.html)
  • mavros

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut.Am schimbat rulmentul pe spate dreapta,era de acolo huruitul.M-a costat cu tot cu manopera 244 lei,rulmentul costind singur 208 lei.Acum plec la drum spre vidraru sa-i fac un rodaj(am o vaga banuiala ca defectul nu era de acolo).
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Robert, nu este cumva vorba de strada Agricultorilor? Uite si o legatura cu adresa.

http://www.bucuresti.com.ro...9&streetID=55
  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Tre sa va spun ca am patit si eu ceea ce au patit unii dintre voi cu ceva timp in urma. Am lasat frana de mana pusa mai mult timp si dupa ce am plecat si am franat am auzit un huruit metalic ciudat...Vine din partea din spate. 1 sapt am incercat sa nu mai las frana de mana pusa in nici o situatie si totusi azi dimineata am auzit acelasi huruit metalic. Ma gandesc ca situatia s-a agravat de acum o sapt si probabil vi fi nevoit sa fac si eu ceva la franele spate. Cam siudat ca s-a intamplat la asa de multi in acelasi timp...
  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Aproape hotarat sa desfac totul singur, insa nu gasesc vaselina pe baza de Cu. Deci am hotarat sa merg la Arad la verificare. Culmea e ca la mine si dc nu trag frana de mana si o las peste noapte tot freaca de vreo 2-3 ori dupa ce apas frana...nu inteleg de ce? Sunt aproape sigur ca s-a adunat mizerie de pe drumurile patriei...poate ar trebui s-o spal insa oamenii astia de la spalatorii ti-o spala doar la exterior. Li se rupe lor de depunerile de la roti...Asa ca ma duc la Arad sa vada aia ce si cum, nu-i de jucat cu franele...Petrecila multumesc mult pt informatii, macar nu ma duc necunoscator la service...
  • chele ion

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am desfãcut ºi schimbat saboþii de frânare,cei vechi erau uzaþi doar la jumãtate,dacã mai apare zgomotul la acþionarea frânei mã gândesc sã nu fie de la mizeria care intrã de pe ºosele ºi de la apã;am verificat ºi plãcuþele de frânare,deocamdatã par sã fie în regulã,mai vedem...e perfect valabil sfatul,,desfã ºi verificã,apoi cumpãrã".
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR