Ai uitat parola?


  • someonedan

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Sa fiu al naibii, dar am o gramada de nervi...
Am adus saptamana trecuta o Agila din Germania. Masina arata super, 2003, 50.000 km, tapiterie mirosind a nou, tipla nu alta, etc etc...
Ieri am facut RAR-ul si mi-au respins-o din cauza ca nu tinea nici frana de mana si nici cea de serviciu la roata stanga spate...
Mi-am cam facut o gramada de nervi, insa am fost la vreo doua service-uri care, dupa ce au verificat totul, au zis ca functioneaza OK, ca frantele sunt "tepene" si nu stiu ce poate avea. Au desfacut, s-au uitat, totul era nou... ferodouri, tamburi, etc etc... numai butucul cam ruginit (dar la care masina nu e asa?)...
Am ajuns la concluzia ca cei de RAR asteptau vreo spaga si de aia o scoteau in neregula si tocmai ma pregateam sa le fac o reclamatie ca lumea (nu de alta, dar nu prea stiu cu cine se pun, in conditiile in care lucrez intr-un domeniu care-i cam face pe multi sa se sperie.... in fine).. nu intru in amanunte Smile
M-am dus insa la un amic ce are un service cu statie autorizata pt ITP.... Mi-a pus-o omul la test si... culmea, a picat... Shocked
Deci RAR-ul avea dreptate, iar cei de la service-urile cu pricina nu aveau solutie..... Un alt amic, cu un al service... (va dati seama ca am cam umblat ceva astazi...) a gasit ceva, ceva.... mi-a zis ca trebuie sa ia la strung butucul, pentru ca nu se potrivea cu ferodourile noi.... M-a programat maine dimineata, asa ca, daca e cineva interesat voi posta maine informatii cu ce am rezolvat...
Gata, va las pe asta seara.... nu de alta, dar am scris mai mult ca sa ma descarc Smile
  • allias007

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra X16SZ din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Un alt amic, cu un al service... (va dati seama ca am cam umblat ceva astazi...) a gasit ceva, ceva.... mi-a zis ca trebuie sa ia la strung butucul, pentru ca nu se potrivea cu ferodourile noi...

Nu am auzit asa prostie sa strunjesti butucul dupa ferodouri .Asta intrece orice imaginatie.Ferodourile se formeaza dupa butuc.Butucul se strunjeste doar daca este ovalizat sau are urme dar nu cred ca e cazul .Incearca sa mergi citiva KM cu frina trasa (nu de tot ) sa se formeze ferodourile.Dar nu mergi pina ia foc.Mergi un pic te opresti si verifici sa nu se incatzeasca tare butucul.
  • cipo

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
aceeasi sugestie vroiam sa i-o dau si eu, insa nu stiu cat de indicat este Very Happy.
hmm totusi e ciudat: la cate frane ai pus din .de pana aici trebuia sa se lase de mult.
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,022
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z18XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Eu abia am schimbat la corsa discurile pe fata, placutele si sabotii pe spate, si prima suta de km au fost cumpliti, ziceai ca mi-a pus cineva vaselina la frane, dar acum ca s-au asezat ma si surprinde uneori cat de brusc franeaza....

La tamburi se face strunjirea buzei formata de uzura daca aceasta este destul de mare, pentru ca altfel sabotii nu ating tamburul pe toata suprafata, nu e decat o strunjire de rectificare a profilului.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,549
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2005

  • Garaj Mesaj Privat
... concluzia :
NU mergeti la RAR imediat dupa ce ati schimbat placutele sau sabotii Exclamation

Asa am patit si eu la o Dacia Nova acum citiva ani dar meseraiasii mi'au polizat placutele . Shocked Laughing
  • someonedan

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Am rezolvat-o !!!!!!!!!!!!

Deci, sa incep cu inceputul..... Am fost la service, iar baietii au scos butucul, pe care l-au dus la strung.... cica era nitel conic, caci se vedeau sabotii frecati cam pe jumatate.... in fine.... Facut treaba, probat din nou pe testerul de la service.... Tot nu mergea. Inversat cabluri etc etc..... dupa vreo 3 ore de montat-demontat-montat-demontat si dupa vreo alte 4 urcari pe tester (de fiecare data calculatorul scotand rezultat negativ)... imi vine mie o idee.... MIE !!! Smile)
Zic, "mai baieti, hai sa scoatem si roata cealalta si mai bine slabim franele asteia, iar testerul va scoate acelasi rezultat, fara diferenta intre roti, pe franare".....
S-au gandit ei si au zis ca ar merge.... Cand au dat si roata cealalta jos (dreapta spate)... surpriza !! Un arc ce tinea fixsi cei doi saboti era rupt (e vorba de un arc din otel, ca un semicerc). Eh, panarama asta tinea roata ceva mai infranata. Prin urmare, roata initiala era OK din toate punctele de vedere, numai ca cealalta era mai infranata, iar testerul o scoatea pe prima ca fiind in neregula, tocmai din cauza ca forta de franare indicata pe calculator era mai mica.....
Sudat electric arcul, ca prin comanda la Opel pt unul nou dura ceva vreme, iar la Tulcea ajung mai greu componentele... Smile) mers la testerul de la service si... totul OK.... Asa ca am fost intr-un final si la RAR, iar baietii de acolo au facut numai franele in doar cateva minute.
Intr-un final, totul a iesit OK.
In concluzie, remarc si eu faptul ca meseriasii nostri inca nu cunosc suficient aceasta masina, fiind una de conceptie relativ noua...
Si m-am dus la cel mai mare si specializat service din Tulcea, baietii de aici lucrand aproape exclusiv pe marci straine de vreo 15 ani....
Deci, daca patania mea poate fi de folos cuiva, sa ia informatia ca atare....
Toate bune si sper sa nu mai fac vreodata posturi continand probleme tehnice ! Smile
  • bebicanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bistrita
  • Masina: Zafira Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2006

  • Garaj Mesaj Privat
hmmmm,
da, destul de delicata problema "sa te doara maseaua dreapta si sa fie de vina cea stanga".
daca era cineva SPECIALIST cu adevarat trebiua "sa-i incarce dinamu' "
oricum, bun subiectul ....asa spre informare.
sal'tare
  • allias007

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra X16SZ din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ti-am zis sa nu-i lasi sa strunjeasca nimic.
Am auzit cazuri cu strungari de doi lei care au facut strunjiri si dupa "piesa a fost buna de aruncat".
Atentie fa comanda de un arc nou pentru ca cel sudat nu va tine se va rupe in scurt timp.


_________________________________________________________________________________
Opel Astra Caravan 1,6i
Nu stiu ,nu ma pricep .Dar dau sfaturii!!!!!!!!!!!
  • someonedan

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
ma gandeam sa inchid subiectul, dar iata-ma nevoit sa revin.....
Dupa "rezolvarea" problemei, am trecut cu bine de RAR. A aparut insa o chestie dubioasa in aceeasi zi, dupa vreo 30 de km cred de mers prin oras..... La o franare usoara, lenta pana la oprire, se aude un suierat .... De asemenea, la oarece denivelari sau o franare mai brusca, se aude in partea din spate un zgomot.... Nu stiu exacu cum sa-l descrie.... Cred ca prima impresie a fost aceea a zgomotului produs de lovirea usoara a unui butoi de lemn gol, dar inchis. Adica, acel sunet infundat.... Nu stiu daca pricepeti .. Smile
In fine, prea dubioase aceste probleme, aparute la scurta vreme dupa interventia asupra rotilor.... Sa fie legate tot de franare, sau de faptul ca a mea soatza Evil or Very Mad , intr-un exces de vitejie, a reusit sa zgarie usor bara din spare a masinii. Fiindca atingerea a fost destul de superficiala, abia sesizabila cu ochiul (si remediata lejer de catre mine cu nitica vopsea), nu cred sa aiba vreo legatura, tinand cont ca, practic, nu a existat impact....
Insa, treaba asta cu coincidentele....
In fine, daca ati priceput din descrierea mea cam ce se intampla, astept oarece pareri...
Multam fain....
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,173
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Poate a facut ceva joc bara...ia studiaza sistemul de prindere si eventual mai strange niste suruburi p'acolo. Smile
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
someonedan a scris:ma gandeam sa inchid subiectul, dar iata-ma nevoit sa revin.....
Dupa "rezolvarea" problemei, am trecut cu bine de RAR. A aparut insa o chestie dubioasa in aceeasi zi, dupa vreo 30 de km cred de mers prin oras..... La o franare usoara, lenta pana la oprire, se aude un suierat .... De asemenea, la oarece denivelari sau o franare mai brusca, se aude in partea din spate un zgomot.... Nu stiu exacu cum sa-l descrie.... Cred ca prima impresie a fost aceea a zgomotului produs de lovirea usoara a unui butoi de lemn gol, dar inchis. Adica, acel sunet infundat.... Nu stiu daca pricepeti .. Smile
In fine, prea dubioase aceste probleme, aparute la scurta vreme dupa interventia asupra rotilor.... Sa fie legate tot de franare, sau de faptul ca a mea soatza Evil or Very Mad , intr-un exces de vitejie, a reusit sa zgarie usor bara din spare a masinii. Fiindca atingerea a fost destul de superficiala, abia sesizabila cu ochiul (si remediata lejer de catre mine cu nitica vopsea), nu cred sa aiba vreo legatura, tinand cont ca, practic, nu a existat impact....
Insa, treaba asta cu coincidentele....
In fine, daca ati priceput din descrierea mea cam ce se intampla, astept oarece pareri...
Multam fain....


Salut
Verifica si spatiul alocat rotii de rezerva; poate roata nu este prinsa cum trebuie (are un surub cu "fluture"), sau poate ai altceva acolo care nu este bine ancorat/legat (cricul, trusa de scule, paleta de tenis, gratarul, etc.
Daca e de la bara, se "simte" asta, sunetul nu este infundat.
Mai poate fi toba de asapament, poate s-a rupt vre-un tampon; uite-te pe sub ea.
  • someonedan

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Mda... am verificat totul de la A la Z... Totul e OK, mai putin arcul repartitorului, pe care l-am imbracat in vaselina iar zgomotul a disparut.
Asta am descoperit-o dupa nu stiu cate plimbari cu masina cu mecanici diferiti, fara ca vreunul sa-si poata da seama ce este... In fine, bine ca am rezolvat-o... Raman insa toate acele "chitaituri" din bord, la mers pe drum denivelat. Cand pun mana pe bord si presez, dispar..... Or fi toate acele plastice din interior, suparate ca masina ruleaza de drumuri romanesti....
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
someonedan a scris:Mda... am verificat totul de la A la Z... Totul e OK, mai putin arcul repartitorului, pe care l-am imbracat in vaselina iar zgomotul a disparut.
Asta am descoperit-o dupa nu stiu cate plimbari cu masina cu mecanici diferiti, fara ca vreunul sa-si poata da seama ce este... In fine, bine ca am rezolvat-o... Raman insa toate acele "chitaituri" din bord, la mers pe drum denivelat. Cand pun mana pe bord si presez, dispar..... Or fi toate acele plastice din interior, suparate ca masina ruleaza de drumuri romanesti....


Nu este de la drumuri; am si eu Agila din 2002 si la bord nu am zgomote suspecte (inca Smile)
Cred ca trebuie verificat modul de prindere al bordului, sau parghiile/ mecanismele de aer conditional/directionare a aerului, care pot fi "slabite", in cel mai bun caz...
Zic si eu... dar daca zgomotul dispare cand apesi, pare sa fie bordul in ansamblu...
  • Ama1212

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 1200 din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
cine imi poate spune si mie unde gasesc rulmenti roti spate ptr Agila 1.2 la preturi rezonabile? care sunt seriile si denumirile lor ca sunt in ceatza Rolling Eyes

multumesc anticipat Wink
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
In primul rand, bine ai venit printre noi, agilistii... Smile

Cei care au TIS-ul instalat, pot sa-ti raspunda la aceasta intrebare legat de seria / denumirea rulmentilor.
Eu te pot ajuta cu un nr. de tel, o firma din BV, care - pana acum - are preturile cele mai mici din experienta proprie (am luat de la ei debitmetrul de aer cu 6.5 mil lei vechi, in loc de 8.5mil cate este unul la OPEL...). si sunt de firma, GM, toate piesele pe care le comercializeaza.
Plata se face ramburs, ei trimit prin curier.

Ce simptome ai la rulmenti? franeaza, se aude vre-un zgomot, ???

O zi buna,
Florin
  • Ama1212

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 1200 din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc ptr primire ... Cool
se aude un huruit in habitat ca si cand ar freca fier pe fier, si un prieten care a mers cu masina a diagnosticat-o ca fiind rulemntii dusi Sad
pratmin a scris:In primul rand, bine ai venit printre noi, agilistii... Smile

Cei care au TIS-ul instalat, pot sa-ti raspunda la aceasta intrebare legat de seria / denumirea rulmentilor.
Eu te pot ajuta cu un nr. de tel, o firma din BV, care - pana acum - are preturile cele mai mici din experienta proprie (am luat de la ei debitmetrul de aer cu 6.5 mil lei vechi, in loc de 8.5mil cate este unul la OPEL...). si sunt de firma, GM, toate piesele pe care le comercializeaza.
Plata se face ramburs, ei trimit prin curier.

Ce simptome ai la rulmenti? franeaza, se aude vre-un zgomot, ???

O zi buna,
Florin

  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,563
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
tinind cont ca vorbim de ceva ce nu e chiar ieftin, n-ar strica sa faci si o vizita la un mecanic... (nu ca prietenul nu ar fi priceput Wink )

apoi poti incerca pt rulmenti aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6412
sau aici
https://www.clubopel.com/vie...20&highlight=
sint 2 colegi de forum cu preturi f. bune si prompti...

sau Augsburg, Opel Shop, Karma....

@pratmin
nu e vorba de TIS ci de EPC (Electronic Parts Catalogue) Wink

@ama
zi seria din talon (cea cu W0L0Txxxxxxxxxx) si ma uit dupa cod...
Ai ABS?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu te apuca de cumparat si pe urma de desfacut. De obicei ai surprize.
Desfa mai inii si vezi daca nu cumva este sarit un arc, clema, sabotii daca stau la locul lor si mai au carne pe ei, daca nu a cazut un surub... Vezi si tabla daca nu freaca pe oala, caz frecvent. Piulitele este posibil sa fie de unica folosinta si in acest caz trebuie si ele cumparate. Capacul de obicei se schimba dar daca il scoti frumos il poti refolosi.
cod rulmenti
9203935 kat 4700323
sau
9213602 kat 4706539
  • Ama1212

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 1200 din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc mult de tot ptr raspuns
dancuciureanu a scris:Nu te apuca de cumparat si pe urma de desfacut. De obicei ai surprize.
Desfa mai inii si vezi daca nu cumva este sarit un arc, clema, sabotii daca stau la locul lor si mai au carne pe ei, daca nu a cazut un surub... Vezi si tabla daca nu freaca pe oala, caz frecvent. Piulitele este posibil sa fie de unica folosinta si in acest caz trebuie si ele cumparate. Capacul de obicei se schimba dar daca il scoti frumos il poti refolosi.
cod rulmenti
9203935 kat 4700323
sau
9213602 kat 4706539

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Rulmentii huruie dar tu spui ca este un sunet de frecare fier pe fier.
Daca oala are "buza" se pune pe strung si o dai jos inclusiv putin luat din ea daca este conica

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata