Ai uitat parola?


  • poope

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jan 2009

Salutare alutare.

De curand am pus un nou modul pentru radiatoru de apa ca nu mai pornea termocupla sau ventilatoru de racire si mi-a curs ceva antigel. In locul lui am pus niste apa, cam o juma de litru, si de atunci motoru parca se incalzeste mult mai repede si atunci cand dau drumu la caldura imi scoate un abur imens pe guriile de aer din masina. Am desfacut acolo sub bord unde era cald tare si m-am uitat la radiator si era umed pe acolo si era si ceva lichid scurs in carcasa aia de plastic. Azi am mers destul de mult cu caldura pornita ca am crezut ca se evapora sau ceva dar nimic. Continua sa bage abur abur de zici ca era negura aia de dupa ploaie.

Ceva sugestii de la voi?
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 390
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1.6i C16LZ din 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jul 2005

o fi spart radiatorul de incalzire....incearca sa opresti caldura in interiorul masinii si sa vezi daca mai vine abur.
  • poope

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jan 2009

Fumanchu a scris:o fi spart radiatorul de incalzire....incearca sa opresti caldura in interiorul masinii si sa vezi daca mai vine abur.


pai cand opresc caldura nu mai vine nici un fel de abur. daca dau drumu la caldura incepe sa scoata abur de numa.....so fi spart radiatoru?am desfacut pe acolo si am vazut scurgere de apa cu antigel pe carcasa si asa da nu mam gandit ca ar putea fi spart. nici nu stiam ca aerul cald il baga de afara si trepe prin radiator si asa se da caldura in masina:)))))... orcum o sa il mai desfac sa vad daca chiar se prelinge. Dar asa din senin se poate sparge radiatorul ala? adika singura modificare fatza de normal a fost ca ampus un pic de apa in loc de antigel si pana sa pun apa respectiva am mers cu lichidu de racire sub nivel cateva minute, in rest absolut nimic nu sa umblat la masina.
  • nyk73

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett c14nz din 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Oct 2007

scoate de urgenta caloriferul de acolo, cu timpul gaura se va mari si toata apa va curge in interiorul masinii
in motor, sub caseta de directie, intra 2 furtune, prinse de radiator cu niste clipsuri metalice ( nu le pierde ai nevoie de ele cind schimbi caloriferul ), scoatele de acolo cu grija si conecteazale intre ele cu o teava de cupru de 3/4 toli pentru a reface circuitul de racire si a putea sa circuli cu masina pana inlocuiesti caloriferul
si eu am patit ca tine si asa am facut
multa bafta si daca te mai pot ajuta cu ceva, nu ezita
  • poope

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jan 2009

nyk73 a scris:scoate de urgenta caloriferul de acolo, cu timpul gaura se va mari si toata apa va curge in interiorul masinii
in motor, sub caseta de directie, intra 2 furtune, prinse de radiator cu niste clipsuri metalice ( nu le pierde ai nevoie de ele cind schimbi caloriferul ), scoatele de acolo cu grija si conecteazale intre ele cu o teava de cupru de 3/4 toli pentru a reface circuitul de racire si a putea sa circuli cu masina pana inlocuiesti caloriferul
si eu am patit ca tine si asa am facut
multa bafta si daca te mai pot ajuta cu ceva, nu ezita


da se poate sa se sparga asa din senin? pur si simplu apare gaura in calorifer? oare cam cat sa coste unu? si inca o intrebare? furtunele alea se vad sau nu prea si daca da , dupa ce bag o tzeava de cupru, pun si coliere?
  • nyk73

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett c14nz din 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Oct 2007

da, se fisureaza din senin si ce este mai rau este ca nu se mai prea poate repara
eu am dat pe et in jur de 200 ron acum doi ani de nou
furtunele se vad, sunt sub caseta de directie, si ar trebiu sa pui coliere fiindca presiunea din instalatie il poate arunca iar clemele pe care le scoti de acolo nu tin teava sunt pentru raditor
distractia cea mai mare o sa o ai can o sa scoti radiatorul din locasul lui
  • Firstbot

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Sep 2015

Salutare,am si eu o problema asemanatoare la un opel astra f ,1.7 diesel,44kw,fara AC,Cam de o luna si ceva am observat ca atunci cand ajunge temperatura apei la 90 de grade celsius si dau pe cald imi baga pe gurile de aer,un abur dens alb,timp de maxim 10 secunde de imi abureste toate geamurile si miroase putin a incins,apoi se duce mirosul si aburul,daca dau pe rece nu baga si incepe sa mi se dezabureasca geamurile.Cand e motorul rece iar nu baga aburul acela pe cald.Pierd cam 200 ml de antigel la 2 saptamani,vreo idee ceva ce ar putea fi?


Ultima modificare facuta de catre Firstbot la Joi 17 Sep, 2015 12:25 am, modificat 1 data in total
  • Firstbot

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Sep 2015

Salutare,am si eu o problema asemanatoare la un opel astra f ,1.7 diesel,44kw,fara AC,Cam de o luna si ceva am observat ca atunci cand ajunge temperatura apei la 90 de grade celsius si dau pe cald imi baga pe gurile de aer,un abur dens alb,timp de maxim 10 secunde de imi abureste toate geamurile si miroase putin a incins,apoi se duce mirosul si aburul,daca dau pe rece nu baga si incepe sa mi se dezabureasca geamurile.Cand e motorul rece iar nu baga aburul acela pe cald.Pierd cam 200 ml de antigel la 2 saptamani,vreo idee ceva ce ar putea fi?

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata