Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • karg

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
eu cred ca socul retrogradari dintr-o treapta superipoara in una inferioara dauneaza cutiei in sine

daca nu vrei shok si uzura la schimbarile alea, faci double-declutch Twisted Evil
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Jos cu palaria, de cand au aparut cutiile sincronizate (anii '960... Twisted Evil ) putini mai stiu de chestia asta... Twisted Evil
  • dancraciun

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2006

  • Mesaj Privat
scuze de intrebare si de prostie :d dar cu ce se mananca cutiile sincronizate??
  • corsa1.2tw

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Si inca una: ce e aia double-declutch ? Shocked
Skip ads

  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
dabal diclatci: Wink
http://en.wikipedia.org/wiki/Double_declutch
ceva pt. tatici.... Shocked (nu pt soferi de duminica ca noi.....)
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
mda asa este,eu cu o dacie nu am facut acest dublu ambreiaj si am rupt tampoanele la cutia de viteze pe loc.Am dat exemplu dacia ca exemplificare nu ca masina..........
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Eu practic acest dublu debreiaj,obisnuit ce-i drept dupa 11 ani de mers cu o Dacie ce avea sincronul de la a 2-a cam obosit si nu l-am remediat;si la Opel intra f greu in mers in a I-a fara manevra asta,cred ca are si asta transmisia un pic obosita ca s-a mers din 2003 mai mult in Bucuresti cu ea;cind am desfacut busonul cu magnet de la cutie(si am schimbat si uleiul) era plin-plin de pilitura de fier
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
interesant postul cu diferenta de rotatie intre arbori la mersul pe liber si faptul ca asta dauneaza, as vrea sa primesc ceva detalii suplimentare la situatia asta deoarece merg cam mult cu ea pe liber, cat despre franare franez lin atunci cand pot sa nu stresez prea mult placutele mai ales ca se apropie si un schimb de discuri, iar daca e ceva neprevazut franez violent (aici obligatoriu incerc sa apas ambreiajul primul sau macar in acelasi timp) cu strans din buci sa nu prind vreo groapa ca imi intra ABS ul si ma duc ca sania, poate e doar parerea mea dar pana acum abs ul asta mai mult mi-a marit distanta de franare decat sa mi-o micsoreze (aici ma refer la situatiile noastre, drum cu gropi si denivelari, prinzi o groapa se reduce forta de franare la toate rotile nu numai la respectiva - sau poate ma insel, astept sfaturi avizate).

Deci:
1. franare lina
2. la franare violenta atentie la gropi si denivelari pt cei cu abs
3. tot la franare violenta apas si ambreiajul, frana de motor o consider mult mai mica fata de frana propriu zisa, ce vreau sa spun este ca daca am 4000 rotatii in treapta 1, 2 si franez ajung mai repede la 1000 decat daca as fi lasat motorul sa faca frana de motor si cu frana apasata, deci debreiez pentru a decupla tractiunea motorului la roti.
4. nu prea agreez frana de motor, decat sa uzez motorul prefer sa uzez placutele, asta in cazul in care nu se confirma ca dauneaza cutiei mersul in gol, dar daca retin bine in cartea tehnica producatorul recomanda mersul neturat si mutarea in pozitia neutra cand se poate lucru ce il consider f firesc, uzura motorului creste impreuna cu nr de rotatii, ca zic unii sa mergi turat sa se curete injectoarele si sa se evite depunerile asta o fac oricum neconditionat;). Decat sa franez cu 2 roti din motor mai bine franez cu 4 din pedala, de acord ca frana de motor este mai elastica iarna dar nu prea agreez ideea de a lasa 2 roti nefolosite.

astept cu nerabdare sfaturi
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
pana in momentul opririi + ambreiaj pentru a duce schimbatoru la punctu mort. Sa nu faci greseala sa tragi vreodata frana de mana atata timp cat cea de serviciu functioneaza corespunzator. Tine minte ca atunci cand fol frana de serviciu sunt actionate toate 4 rotile hidraulic, pe cand cu frana de mana doar pe rotile din spate si asta pe cablu
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR