Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cool
Skip ads

  • andreyyy

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Uite ink o dovada ca fiabilitatea motoarelor TDI este doar un mit Very Happy

Gata, "m-am potolit" Very Happy
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Dca vrea muschiu' tau compara 1.9 CDTI cu 2.0 TDI..de fapt chiar te rog Twisted Evil
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
baieti, intervin si eu, la liniuta de care vorbeati conteaza cel mai mult reprizele, si nu e neaparat sa castige cel care are cuplu si putere putin mai mare , castiga cel care are o etajare a cutiei mai bine gandita pentru reprize... de exemplu intr-o revista autobild erau valorile pt opel agila 13cdti: 75cp la 4000 rot/min si cuplu 190/1750 iar la peugeot 207 1.6 hdi: 90 cp la 4000 si cuplu 215 la 1750. la liniuta 0-100km/h val erau 13,8 sec pentru agila si 11,5 pt peugeot dar la repriza 80-120 km/h valorile erau 14,9 sec pt agila si 18,1 pt peugeot, ambele in treapta V. deci cutia joaca un rol foarte important....
si 1.3cdti de pe corsa c pe care o am face peugeot 207 la o liniuta, si mentionez ca peugeotul iese putin in avantaj cand eu sunt in treptele 1 si 2 apoi de la treapta 3 in sus ramane mult in urma, chestie testata.... deci tot cutia de viteze.... nu vreau sa contrazic pe nimeni dar cu o parere si eu.... bafta
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mondeo TDCi 130 de CP nu are cum sa piarda in fata 1.9 CDTI-ului de 120 de cai numai daca masina are ceva sau nu stie soferul sa ii dea. Stiu masinile, trage extrem de bine si i-o da pana in suta cu cel putin o secunda, poate chiar mai mult de 2. Si la reprize il rupe. CDTi-ul de 150 CP insa e mai performant. Singurul care il face e 2.2 TDCi de la Ford.
TDI-ul de 170 de cai de la VAG nu il mai bag in discutie ca am o experienta personala indelungata cu el si nu mi-as lua niciodata.


Ultima modificare facuta de pirvu_daniel la Dum 11 Jul, 2010 9:45 pm
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
eu nu stiu masinile dar am dat exemplul asa la cazul general... si despre tdi am multi prieteni care se plang de consum de ulei, fum si consum mare de motorina la forja ceea ce la opel nu prea vezi... tdi-urile sunt mai 'tractoare'. in fine dupa un 1.9 cdti de 150cp ravnesc si eu....
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
comparatia s-a facut pe motoare si putere apropiata....daca am compara opelul de 150cp cu 1.9tdi de 131 diferenta de putere ar fi mai mare...asa putem sa comparam si 3.0cdti cu 2.7tdi sau alt motor....si vorbim de niste motoare de actualitate...nu are rost comparatia 2.0dti 101cp cu 1.9tdi 90cp..tdci-ul mi se pare cel mai slab motor din cele de mai sus cu o tehnologie invechita....
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Clarifica putin, nu am inteles ce ai vrut sa spui in postul de mai sus. Tdci-ul e cel mai slab si cu tehnologie invechita?
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
probabil visa la tddi Laughing
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am un pret de revizie pentru Ford, si nici daca ar avea motor de avion nu mi-ar trebui asa ceva

Ascultati:

Revizie Ford Focus: TDCI shit...
Ulei - 6 litri Shocked
Filtru ulei
Filtru combustibil
Filtru aer
Placute de frana fata
Manopera

1250 RON

De rasul curcii, facuta la Casa Auto Timisoara...
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Da, bine, asta e la reprezentanta, si e cam la fel peste tot. La G&P, pentru AstraH am dat 750RON ulei si filtre, iar pe placutze fatza am dat 270RON. Deci peste 1000RON.

In spatele casei, am dat 450RON pe ulei Mobil1 0W40 si filtre, iar pe placute spate ATE 180RON. Manopera zero, ca am lucrat eu. Total: un pic peste 600RON.
  • andreyyy

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Din nou povesti... E imposibil sa coste atata. In primul rand Ford nu ar mai fi cea mai vanduta marca din Romania daca ar fi asa scump:http://www.money.ro/auto/ford-detroneaza-renault-si-devine-cea-mai-vanduta-marca-de-import-din-romania.html.

In al doilea rand, am detinut 2 Forduri si iti pot spune cu aproximatie cam cat costa piesele din devizul acela:
Ulei 6 litri: max 150 lei(Ford Formula F sintetic)
Filtru ulei: aprox 20-30 lei
Filtru motorina: max 200 lei la motoarele TDCI(gasesti si pe la 150 lei)
Filtru aer: aprox 30 lei
Placute de frana fata: max. 150 lei(Delphi sau Ferodo)- Ferodo pe la 120 lei

Total piese: maxim 560 lei

Nu cred ca are cum sa fie manopera 700 lei Very Happy. Cred ca ar fi cam maxim 200 lei la aceste operatiuni, deci ar iesi unn pret cu tot cu manopera de aprox. 760 lei. 1250 lei sunt sunt povesti de "pacalit" copii Embarassed
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Intra mult ulei in motorisca asta Shocked
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
La ultima revizie facuta la reprezentanta, pt Mondeo 1.8 Tdci am platit 810 Ron. S-au schimbat filtrele de ulei, motorina, polen, uleiul si refacut concentratia antigel. S-a facut diagnoza motor si test frane gratis. Daca iti procuri singur piesele si le schimbi singurel iesi pe undeva la aproape 50% din pretul de la reprezentante. Cauta si pe sectiunea Insignia, cineva a platit revizia de 15.000km 1200 Ron. La toate reprezentantele e scump.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Dar trebuie sa recunosti ca intra mult ulei in motorul asta Embarassed
  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Ca sa aiba de unde consuma Laughing
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
andreyyy a scris:Din nou povesti... E imposibil sa coste atata. In primul rand Ford nu ar mai fi cea mai vanduta marca din Romania daca ar fi asa scump:http://www.money.ro/auto/ford-detroneaza-renault-si-devine-cea-mai-vanduta-marca-de-import-din-romania.html.

In al doilea rand, am detinut 2 Forduri si iti pot spune cu aproximatie cam cat costa piesele din devizul acela:
Ulei 6 litri: max 150 lei(Ford Formula F sintetic)
Filtru ulei: aprox 20-30 lei
Filtru motorina: max 200 lei la motoarele TDCI(gasesti si pe la 150 lei)
Filtru aer: aprox 30 lei
Placute de frana fata: max. 150 lei(Delphi sau Ferodo)- Ferodo pe la 120 lei

Total piese: maxim 560 lei

Nu cred ca are cum sa fie manopera 700 lei . Cred ca ar fi cam maxim 200 lei la aceste operatiuni, deci ar iesi unn pret cu tot cu manopera de aprox. 760 lei. 1250 lei sunt sunt povesti de "pacalit" copii


Povestitorul de pe acest forum probabil esti tu... Daca iti trimit factura, mi-o platesti tu?
Nu te mai baga in seama, daca nu ai idee despre ce vorbesti. Abia acum ai aflat ca Tiriac este cel mai mare tepar?... Faptul ca Ford a ajuns cea mai vanduta marca, este datorita prostiei unora...
Ca sa nu adoarma copiii, eu am dovada. Tu cam ce ai?

@forbidden27, comparam Focus cu Insignia la costuri, cam jalnic....
In garantie nu poti face ceea ce spui tu.
La Vectra mea am rezolvat filtre + ulei + filtru polen totul la 450 + 50 manopera, la garaj.



Ultima modificare facuta de calin1945 la Lun 12 Jul, 2010 2:33 pm, modificat de 2 ori in total
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Feel the difference...... deep in your pocket Laughing
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
daca ne luam dupa preturi stiti c-am cat costa la ford vopsirea unui singur element? 800ron..asa ca ford nu e ieftin..si nu cred ca incape comparatie intre mondeo si insignia...mondeo e acum 18999de euro....fara f multe dotari..in banii astia poti sa te bagi la insignia...si CDTI-ul e mult peste TDCI...
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Poate la reprezentanta, pentru ca la o vopsitorie normala nu e nici o diferenta intre un element de Opel si unul de Ford.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR