Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu. Pana pe la 3000 de ture, presiunea comandata este mai mare decat cea realizata, dupa care se egalizeaza iar peste 4000 este mai mica. Electrovalva are doar 1 an vechime dar furtunul de vaccum a fost spart si acum este bandajat. Masuratorile le-am facut cu op-com-ul atat pe loc cat si in mers, pe acceleratie pe o sosea dreapta, in panta si in rampa.
Ieri am trecut itp-ul fara nici o problema.
Skip ads

  • florian_sat

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Astazai am incercat cu o alta electrovalva vacumatica de la un prieten cu aceeas motorizare si nimic . Am observat ca in turatie furtunul ce pleaca din turbo se umfla dar putin , ceva nu lasa turbo sa lucreze la maxim cred eu. Ce componenta ar mai putea comanda turbo in afara supapei vacumatice ce trage tija de la turbo?
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
baga ceva si misca tija WG eu am miscat cu un levier tija care pleaca din turbina fiindca nu aveam loc se poate sa o ai partial blocata si de aceea si presiunea e pe jumatate. Cursa trebuie din cate stiu sa fie inchis maxim deschis maxim ma rog la cat e reglat tija wg.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
adrian82 a scris:poate are eletrovlalva blocata pe deschis la mine e inchisa practic moarta si deci turbina sta in presiune si la 750 de ture si peste pana la maxim.
La itp a turato mecanicul pana la 4000 de ture.

Acum depinde ce se intelege prin termenul " deschis " fenomenul este un pic invers , cand electrovalva ce comanda wg este comandata , nu este presiune data de turbosuflanta , cand electrovalva cu pricina nu este comandata ( de ECU ) turbosuflanta face presiune de aer .
Skip ads

  • adrian82

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
corect bine ca ai explicat la mai multi acuma inteleg cu totii cum lucreaza tot sistemul de aceea am spus ca se poate blocat eletrovalva pe deschis sau inchis depinde iar wg si el poate suferi aceeasi anomalie sa stea intredeschis .
  • grab_edy

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ClaudiuL a scris:Salutare tuturor. Am facut niste masuratori live la masina si am observat ca nu baga turbina presiunea cata comanda calculatorul. Ce se poate face in aceasta privinta( curatarea turbinei)?? Pe tester masina nu da nici un fel de eroare. Cine ma poate ajuta ii sunt recunoscator. Am atasat o poza sa vedeti despre ce ii vorba. Cu stima , Claudiu Latcu.


La mine am avut aceiasi problema: fara putere la motor,fara erori in computer.Am gasit electroventil defect cel care comanda turbo.
  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cumnatul meu are o zafira care nu mai are vlaga,numai merge turometrul,nu se tureaya,porneste greu si se opreste motorul in mers.Pe deasupra are si zgomot mai puternic suspect la motor.Ma poate ajuta cineva?Sunt si cativa martori in bord.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Si ce motor are cumnatul tau ca detalii ioc .
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Visse a scris:Si ce motor are cumnatul tau ca detalii ioc .

sigur de 2.0 dti
Daniel G citeste aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=554
sau
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=36128
  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Este y20dth.A fost la tester si i-a dat eroare senzorul de motor.Il va schimba cu 180 lei si vom vedea daca mai apar probleme!
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Deci daca masina este pe loc si acceleram motorul, turbina nar trebui sa bage presiune pentru ca valva este deschisa, doar in mers cand valva este inchisa.Asa e?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
E invers. Valva e inchisa tot timpul. Se deschide doar la turatii mari cand se ajunge la o anumita presiune.
Skip ads

  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
si baga presiune turbo daca masina sta pe loc? Cand o turezi ma refer
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Da.
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Aveti grija ca vorbiti de doua motoare diferite. topicul este pentru y20dth unde wastegate-ul e normal deschis adica daca e ceva defect nu se face presiune.
La motorul de 1.7 daca nu ma insel wastegtate-ul e normal inchis adica daca e ceva defect o sa se faca supra presiune in sarcina si la turatii mari.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
si totusi care ar fi cauzele pt care o turbina nu face presiune suficienta chiar daca vacuumurile si electrovalvele sunt bune ?
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Si la y20dth face suprapresiune daca e ceva defect. Am patit-o eu cand s-a ars electrovalva de pe vaccum la turbo. Legat de decalajul de care vorbeam cateva posturi mai sus, am reusit sa-l reduc printr-o mai buna etansare a furtunaselor de vaccum (aveam unul frecat).
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:si totusi care ar fi cauzele pt care o turbina nu face presiune suficienta chiar daca vacuumurile si electrovalvele sunt bune ?


Probleme mecanice ale turbinei, paleti rosi de exemplu sau wastegate blocat pe deschis....
Verifica si etanseitatea traseului pana-n admisie, furtune si intercooler.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am verificat tot ce tine de admisie, de la tubulatura pe unde intra aerul in filtru de aer pana la clapetele din admisie, intercoolerul este curat, toate electrovalvele de vacuum functioneaza, nu exista pierderi de vacuum, egr-ul lucreaza in parametrii(este vacuumatic), turbina are un oarecare joc longitudinal al axului
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Fluiera? Testul cu intaritul furtunelor nu e relevant. Cel mai bine vezi pe tester, daca exista decalaj si cat de mare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR