Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • sylvyano

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
sylvyano a scris:Salut,

Am si eu o problema la Vectra mea 2.0 2003.(nu e singura problema de altfel). In ultima vremea a inceput sa se aprinda cheitza in bord iar turbina nu mai trage. Faza este ca cheitza se aprinde numai cand sunt cateva secunde pe liber si motorul la relanti. Daca stau pe loc si accelerez putin ,de exemplu la semafor nu se aprinde iar masina merge normal.Am facut 200km la drum lung tinand masina mereu accelerata si in viteza iar de fiecare data cand o lasam pe liber se aprindea cheia si trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din mers ca sa o iau de la capat.
Am fost la tester la Adil (pt cunoscatori) si imi arata eroare permanenta intre senzorul de presiune atmosefrica si boost pressure. Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) cu unul SH la care vanzatorul mi-a garantat ca merge dar tot aceasi treaba. Acum ma gandesc ca ori e senzorul SH cumparat de vina, ori este celalat senzor de la galerie sau dupa ce achimbi senzorul trebuie resetat din tester. Care o fi problema?

Ms
Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure

Engine speed is less than 50 rpm
The difference between the boost pressure sensor and the barometric pressure sensor is greater than 15 kPa ( 0.15 bar )
Above conditions must be fulfilled for at least 10 s .

Replacement Value:

The control unit calculates with replacement value of 1013 hPa ( 1.013 bar ).

Effect:

Maximum performance will be reduced.
Boost pressure control is not longer possible.

Concerned Terminals:
ECM: 13, 23, 40 (XC52)
Skip ads

  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Fa o proba cu un alt senzor boost pressure.
  • N0_Nick_Nam3

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
si eu am o problema asemanatoare ... presiunea ceruta e de 1.70-1.85 .. dar presiunea care o da variaza intre 0.90 si 2.38 ..aici depinde de turatie si de pozitia pedalei de acceleratie ... dar turbina intra la 2000 .. si maximul il prinde pe la 3000 cu pedala la fund pe cand sub 2000 zici ca ai 6 cai frumosi ... ce ar putea fi defect ... precizez ca elevtrovalvele sunt bune furtunasele la fel pompa de vacuum la fel .. si turbo e bun .. deci tot ce tine da partea mecanica e in ordine ... ca am pus tot de pe fosta masina care mergea perfect , nmai ca i s-a dus blocul motor .. in rest perfect .. si la aialalta turbo intra 1600 si scartaiau rotile sub ea
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
consumul de motorina cum este, da cu fum in accelerare ?
Skip ads

  • eudey

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
nici la mine nu sunt egale presiunile pana peste 2800 ecu cere de ex 1.6 turbina baga 1.3-1.4 cred ca pe undeva se pierde aceasta presiune sau nu inteleg fenomenul prea multa lume are aceasta diferenta de presiune Sad
  • N0_Nick_Nam3

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
consumul de motorina parca este putin mai mult ca la cealalta .. sa zic 0,5-1 l la 100 km ... pe cand fum nu scoate .. decat dimineata putin la pornire si ala ceva de gen albastru ... si motorul tremura ca dracu cand e frig
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
La mine fenomenul este un pic pe dos. Am consumul mic(cam cu 2,5l% fata de cum era inainte) iar furtunul de la intercooler nu prea se intareste cand motorul este in ture. de vre-o 2 ani am buba asta si pana acum nu a gasit rezolvarea ei.
Am verificat si super verificat tot circuitul de vacuum, toate electrovalvele funtioneaza, pe la intercooler nu par a fi scapari de presiune, fum nu da motorul si mai toti specialistii in testere din bucuresti mi-au spus ca motorul se afla in parametrii. Acum ma bate gandul sa fac un bypass la intercooler sa vad daca se modifica ceva in bine sau in rau. Singurul lucru bun rezultat din chestiunea asta, este 7.5% in bucuresti
  • IulianSb

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia OPC 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat


Presiunea mare pe pompa de injectie la tester facut. Intrebarea mea este daca face presiune pompa de injectie e normal sa iti dea uleiul pe la filtru asa de mare sa se faca presiunea in motor ?
  • micunicusor

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2013

  • Mesaj Privat
am si eu un fluierat daca fortez motorul,daca merg constant parca nu se aude,tubo sa fie .dupa ce am reparat pompa de injectie am observat acest fluierat.
  • Petronel Hrubaru

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Cum pot sa pun si eu electrovalva aia pe direct..adica sa nu mai treaca prin ea..? Am vectra c 2.0 dti si imi intra turbo de o data asa..intra prea fortat asa si se simte foarte tare..daca puteti sa imi explicati cum pun pe direct.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR