Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Kamob, ca idee...nu ma roade curiozitatea deloc. Sunt proprietar de Insignia din 2012...si sunt pasionat de masini in general. M.am documentat si mi.a placut ideea de a.mi imbogati aspectele acestea. Mai mult, am prieteni care lucreaza pe mapare la RTR(cred ca multi dintre noi stim ce inseamna asta). Insa, cu toate astea nu inteleg cu unii din voi plecati urechea la o chestiece tine doar de marketing!
Din cate imi aduc aminte...parca ne.am mai contrat si cred ca in acest moment stii foarte bine ce face butonul SPORT la Insignia si asemenea, cum se testeaza chiar si pe standard aceasta optiune. In reat numai bine! Ce sa zic..bucura.te de cei 180 cp pe standard si 205 cp pe sport.
P.S.: repet...tu ai fie 180 cp indiferent de on/off fie 205cp
Skip ads

  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Insignia ST 2011 - 160 cp
Extraurban - 6.0 - 6.3 de fiecare data cand merg ( nu e deloc menajata, mai ales in depasiri Smile) )
Urban combinat cu putin extraurban si de altfel media (7.1-7.6) (Viteza medie: 35km/h)
Cel mai putin am scos 5.8 (drumul m-a ajutat)
P.S. Nu merg la consum.
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@alladin_allibaba: ai dreptate si nu prea. Hai sa lamurim misterul, iti redau textul unui baietan din Scotia, care zise urmatoarele:
"Nope, all the sports button does is alter the acceleration points, i.e. rather then giving say 50% throttle with the accelerator pressed down 50%, it will give 50% throttle at around 30% of the accelerator being depressed. It doesn't alter the power output of the engine; your are thinking of the EDS maps and MK5 888, where the sport button is used to swap between maps!"

Deci sunt doua smecherii: "maparea butonului sport" pe o singura harta, cu modificarea raspunsul acceleratiei si "maparea ecu", cu doua harti, cand ai 2 puteri disponibile. Opel are 2 harti de peste 10 ani in ecu (vezi Vectra C, Astra H, Insignia stock boost mode pe Sport, samd). Idea
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Smile).....2 harti pe un singur ECU(ma gandesc ca deja se cunoaste faptul ca ECU este monotasking)? Pana si cei de la BMW ar fi foarte invidiosi cand ei au pus 2 harti doar pe masini cu 2 ECU...aici vorbesc si de M-uri. A nu se confunda portita/limitele de inceput si terminare cuplu....care reprezinta un "pansament" pentru motor
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
P.S.: de 10 ani...hai sa fim seriosi...sprenorocul meu, inainte de Insignia, am avut Astra H z19dth-150cp...tot cu buton SPORT. Aceeasi poveste. Doar samsarii de masini mai sustin: "fratepe meu, e unicata...are 150cp pe normal si 170 pe sport" in afara de tunnerii care pun softul...si cei din urma doar de dragul pietei avand in vedere ca oamenii devenisera reticenti in ale chip.ulul tunning
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
P.S.: de 10 ani...hai sa fim seriosi...sprenorocul meu, inainte de Insignia, am avut Astra H z19dth-150cp...tot cu buton SPORT. Aceeasi poveste. Doar samsarii de masini mai sustin: "fratele meu, e unicata...are 150cp pe normal si 170 pe sport" in afara de tunnerii care pun softul...si cei din urma doar de dragul pietei avand in vedere ca oamenii devenisera reticenti in ale chip.ulul tunning. Repet...cati din voi ati gacut dyno pe sport on/off?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Butonul sport face ca ECU sa "simtã" pedala mai apãsatã: o accelerare mai violentã, daca pot sa spun asa.
Caii sunt tot aia.
Dyno costa: nu oricine investește.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Exact asta zic si eu @Daniel. Dar, personal, daca as fi facut tunning nu ramaneam pe ganduri fara sa fac un dynon pe sport on/off pentru elucidare
Skip ads

  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Ma gandesc la un test simplu...pe care il putem proba toti cei care avem butonul sport..si cu prima ocazie o sa incerc....de exemplu mers constant treapta a 3-a - 2000 rpm si accelerat cu pedala in podea si cronometrat timpul in care ajunge la 4000 rpm, odata pe modul sport si odata pe modul normal. Daca nu e diferenta de putere si doar pedala de acceleratie mai fina pe modul sport, atunci timpii ar trebui sa fie aceasi nu ? Smile
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pe modul sport, pedala de acceleratie devine mai "sensibila". Insa poti sa faci un alt test...mergi in tr3 spre exemplu constant cu 2000 rpm pe normal....apoi la aceeasi turatie activeaza sport. O sa vezi ca fara sa apesi pedala de acceleratie, turatia ca urca la 2500rpm(aprox). Acelasi test repeta.l si la 2500 rpm constant pe normal...dupa sport on, Din cate imi aduc aminte turatia parca a trecut usor de 3000rpm.
P.S.: valorile sunt unele generice. Am scos in evidenta faptul ca nu este o valoare proportionala intre on/off pe sport(gen..simpla apasare a butonului imi ofera 500 rpm)
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Faceti dyno si clarificati.😎
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da..sa faca cei care au 2 harti/mape pe acelasi ecu. Eu am buton sport, insa sunt unul din ghinionistii care au 160cp atat pe on cat si pe off.
P.S: aviz celor cu 130 cp stock si buton sport...mergeti la reprezentante(chiar si in afara ca poate astea din ro sunt la pamant cu tehnica) sa va puna softul de 160cp doar pe butonul sport. Asa aveti si 130 si 160 la distanta de un push on sport!
Skip ads

  • code01011

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Insignia 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Insignia Hatchback 2013 A20DTH (160cp)

Consum extra - 7%
Consum urban - habar nu am, circul extrem de putin urban si nu m-am uitat la consum

Consum de 7% in conditiile in care nu incerc sa merg economic. Merg normal, am depasiri dese si tind sa merg cu turatii mai mare de 2600.

Mergand la consum (am facut un experiment o data), poti sa obtin un consum de 5.7-6.0% dar e stresant si nu cred ca e prea bine pentru masina (mers la turatii mai mici).
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Da..sa faca cei care au 2 harti/mape pe acelasi ecu. Eu am buton sport, insa sunt unul din ghinionistii care au 160cp atat pe on cat si pe off.
P.S: aviz celor cu 130 cp stock si buton sport...mergeti la reprezentante(chiar si in afara ca poate astea din ro sunt la pamant cu tehnica) sa va puna softul de 160cp doar pe butonul sport. Asa aveti si 130 si 160 la distanta de un push on sport!


Alladin... eu cred ca sunt cu capsoru'. Adica se poate cu doua harti pe Insignia? Laughing Laughing Laughing
Dar nu cred?!
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Tu asta ai inteles din ironia mea? Smile)
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Haoailau, da' ce finuuut!
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Recunosc...greseala mea ca am "mancat" ghilimelele!
P.S.: sper sa nu iei in nume de rau aceste contre...insa iti zic prieteneste si colegial sa fii mai atent la aspectele de marketing Wink (iti dai seama la ce fac referire). Mai mult...daca doeesti putem sa continuam discutia si in privat..iti mai dau o idee la ce sa verifici ptr inceputul elucidarii.
Numai bine! Te salut
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
alladin - uite ce am gasit pe net; poti sa imi spui de ce EDS are hartile astea de instalat cu doua nivele de putere? Din ce vad nu este vorba de remaparea butonului sport? (vezi optiunea 8 si 9)


  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nu este vorba de SPORT, insa din ce vad eu acolo, la pct. 8 se face referire la crestere de la 160cp la 190cp iar la pct. 9 de la 180cp la 200cp.
Din ce cunosc, nu stiu sa existe Insignia cu 180cp stock...Asemenea, mai stiu ca ptr fiecare varianta de motorizare, sunt mai multe versiuni de soft gen. 160->190cp sau 160->200/205 cp
  • opelinsignia11

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
eu cu insignia mea de 160 de cai am un consum in bucuresti de 10%
pe autostrada 5.5 6 la suta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR