Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • CRyS`

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salutare!Revin cu alta problema!
Astra 1.7 DTI fara A.C.

Pe cureaua de distributie ce piese mai sunt care se invart cu ajutorul ei?
Atasez 2 poze editate cu ceea ce ma doare la ea!Precizez ca hurie putin,farurile nu merg continuu,clipicesc putin iar cand scade turatia dela 1200 la 1000 face un usor zgomot si o mica vibratzie!...Ce piesa este cea incercuita si daca intradevar de acolo lipseste un surb....ceva!

Sper ca m`atzi intzeles....



Skip ads

  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
eu zic ca ala e intinzatorul de curea accesorii si acele gauri care le descrii tu daca te uiti bine nici macar nu`s concentrice dar sunt utile atunci cand schimbii cureaua si trebuie sa blochezi intinzatorul....daca tragi tare de curea ai sa observi ca cele 2 gauri vor fii concentice si poti baga atunci un stift in ambele ...in momentul acela rola de intindere este bolcata si poti da jos cureaua de accesorii....
  • CRyS`

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Dar si hurie putzin si farurile palpaie!....O fi de la vreun rulment?
  • cretu-v

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y 17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
ala este alternatorul si iti lipseste un surub de acolo,iar aia este cureaua de la agregate nicidecum cea de distributie, palpaitul farurilor este de la releul de incarcare pote se rezolva daca aliniezi alternatorul. bafta!
Skip ads

  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Nu lipseste nici un surub..lasa-l asa .Acela este intinzatorul pt cureaua de accesorii. Daca bagi acolo un surub ,in cele doua gauri, cureaua nu mai este tensionata si poti sa o scoti.
Daca-ti palpie farurile si afisajele in bord este releul din alternator.Verifica pe baterie , daca nu ai variatii de tensiune. S-a mai discutat de chestia asta da o cautare... Cool
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
vezi puntea de diode
Very Happy
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
acela este intinzatorul pentru cureaua de accesorii...huruitul pe care tu il auzi(daca e un huruit si nu un vajait) este de la rulmentul rolei intinzatorului...
daca zgomotul se propaga precum un vajait si se amplifica la turarea motorului, este de la alternator..este zgomotul specific la puntea de diode arsa (1-2-3 diode arse)...verifica cu un aparat de masura conectat la baterie, cat incarca alternatorul...o data la ralanti, si o data cu acceleratia turata
...cumuland cu oscilatia luminilor, tind sa cred ca ai probleme cu alternatorul...curios totusi ca nu ti se aprinde martorul de baterie din bord semnaland problema respectiva...

intrebare: - cand pui contactul(nu pornesti motorul) martorul de baterie se aprinde?
  • CRyS`

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Am fost si am facut diagnoza masini azi!
Uite ce mi`a iesit...



Acuma nu stiu ce sa zic...ce sa fac!....Ma duc sa schimb zilele astea distributia si sa`i pun sa se uite la chestia care huruie acolo!
Deci motorul nu merge continuu,are la o turatie o huruitura acolo,pe unde`s rolele alea!...Pana mea ce`o fi!....

Cine stie sa citeasca intr`un mod mai profi aceasta foaie il rog sa`mi zica!
In mare masina a fost smenuita,sa nu se poata sa`i faca diagnoza,au fost niste fire anulate,atunci cand au dat inapoi kilometraju....

Skip ads

  • tru_astra

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
presupun ca masina a fost adusa din germania, tocmai a venit un prieten cu un passat si mi-a povestit ce patesc romanii in autohaus-urile din germania pe care o crede toata lumea impecabila:(
  • CRyS`

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
da...e din germania!ce se intampla cu romanii?
  • Blackwater

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Unde e Bosh service-ul asta, in spate la Billa ?
  • marius_m

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Cauta pe langa unitatea de jandarmi. Smile
Skip ads

  • jakalu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: cluj
  • Masina: Astra 2000 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu mi-am schimbat electromotorul si mi-a aparut problema cu oscilatul luminii care dispare dupa o anumita turatie.Am neglijato.Un zgomot la motor l-am rezolvat printr-o clema lipsa la filtrul de aer.Poate asta te ajuta.paaa
  • BiriV

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In legatura cu 'clipitul' farurilor ... ai observat cumva daca iti clipesc si luminile din bord? incearca asta la ralanti si cu motorul cat mai rece posibil, si, evident, noaptea. Daca clipitul se estompeaza odata cu turatia motorului poti sa fi sigur ca ceea ce iti trebuie este un nou releu pentru alternator. Si te-as sfatui sa faci asta cat mai repede, pentru ca altfel s-ar putea sa arzi puntea de diode, si atunci o sa ai mult mai mult de reparat(si cu mai multi bani, of course).
Cureaua de distributie nu se poate slabi, rolele intinzatoare de pe Astra sunt 'automate' ca sa zic asa ... nu se fixeaza intr-o anumita pozitie, regleaza singure intinderea.
Bafta!
  • dancraciun

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2006

  • Mesaj Privat
si cam cat e un releu din ala?
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ti-am raspuns eu e 80-120 ron dar sfatul meu este sa schimbati si puntea de diode odata cu releul caci astea cam pica una dupa alta si sa nu platiti de doua ori manopera(aprox 80 ron) mai bine mai pui 50 ron si iei si puntea de diode si stii ca acolo nu mai umblii urmatorii 120000. parerea mea Smile)
  • Ov

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salut

pe un X16XEL, cateodata (nu am reusit sa gasesc un tipar) se aprinde becul de baterie din bord. Nu ramane aprins ci palpaie, la turatie mica mai rar si mai slab, cand turez motorul, devine mai aprins si palpaiturile mai dese. Am masurat incarcarea la relanti si am 14,4 fara consumatori, si cu TOT ( Smile ) pornit (faza lunga/proiectoare/aeroterma/dezaburire/statie/AC) ~13,5.

Dupa un timp de la aprindere (poate fi vorba si de un minut, dar s-a intamplat sa tina si 30 de min) becul se stinge.

Am curatat tot ce inseamna siguranta/borna/contact intre baterie si masina.

Nu am reusit sa demontez alternatorul (asta nu inseamna ca n-am incercat Smile ) pt ca n-aveam torx d'ala invers Smile

Desi masina e din 99, pe alternator am gasit o eticheta cum c-ar fi facut prin 2004 (nu am masina de noua, nu stiu cand s-a schimbat, cert e ca s-a schimbat).

Aveti vre-o idee despre ce se intampla la masina mea ?

P.S. Nu-mi variaza luminile la bord, nu se intampla nimic anormal cand se aprinde becul, fie ca am consumatori porniti, fie ca nu)

P.S. 2 Din ce-am pipait eu pe dupa alternator, n-am identificat decat doua fire: 1 subtirel si 1 gros. Ar mai trebui sa fie ceva?
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum e la benzina dar la mine are o mufa cu 2 fire pozitionata intr'un loc imposibil de vazut/umblat fara a demonta alternatorul. Dupa ce am schimbat puntea si releul am patit si eu ca tine, adica imi clipea becul la turatii mari. Dupa ce am dat jos alternatorul (pt a2a oara) am observat ca mufa respectiva nu era introdusa bine in alternator...
  • Ov

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
la mine clipeste tot timpul cand il apuca.
Spui ca nu se vede mufa aia nici daca ma bag sub masina ? Eu din ce am pipait, cele 2 cabluri de care am dat erau fixate pe surub. Am tras nitel de ele si nu se misca. Ba chiar cablul cel gros mi s-a parut ca-i cam "intins" Smile

Multumesc oricum de raspuns,
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
probema cu releul sau cu puntea de diode.
da-l jos si du-l la un electrician
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR