Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • luczian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Am o Vectra din 92, cu motor c20ne de 85 kw si mergand la mecanici pentru diferite lucrari de intretinere, mi-au tot pomenit de tacheti, ca se aud. La mine e prima masina, nu disting foarte usor sunetele, dar motorul scoate si un sunet metalic pe la axul cu came..

Acum ma gandeam sa-i schimb doar ca am vazut ca tachetii costa muult. Inainte de a-i schimba, va intreb trebuie sa cumpar si culbutori?
Motorul asta c20ne are culbutori sau doar tacheti (va rog nu radeti) Smile E recomandat sa-i chimb pe toti, chiar daca bate doar unu? Daca ii montez, trebuie reglati, sau se regleaza automat?

Si o ultima intrebare: si daca nu-i schimb, se strica motorul, sau scoate numai zgomot in plus? (masina e veche si nu as vrea sa bag bani asa aiurea.)
Multumesc!
Skip ads

  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
are si tacheti si culbutori ! culbutori vin in capul la tacheti daca nu ma insel si pe langa asta mai vin niste mici pastilute la culbutori care si alea trebuiesc schimbate ! nu e nimic de reglat doar ca trebuiesc asezate bine pastilele alea ! ar fi recomandat sa schimbi tacheti culbutori si pastile ! nu sunt chiar asa scumpe ! sa te uiti si la axa cu came daca tot schimbi tacheti si daca tot umblii la tacheti schimba-i si garnitura de chiuloasa si uleiuu ! tachetii de la c20ne sunt tacheti hidraulici care pana se incarca cu ulei scot un sunet metalic ! numai bine !
  • luczian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
multumesc de promtitudine! am schimbat si uleiul, si tot scot sunet, am pus mobil1 15w/40 (de pe forum am aflat ca e cel mai potrivit) si tot suna.

nu-s foarte scumpe, dar daca le cumpar, dau un sfert din valoarea masinii Smile + manopera.

Pastilele astea nu vin cu tot cu culburori, adica nu se comercializeaza impreuna? ca nu am vazut de cumparat pastile separat. Multumesc inca odata pt raspunsurile dvs.
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
eu la a mea i-am rectificat pastilele alea ! se cumpara separat din cate stiu eu ,si la mine se aud un pic tachetii si tot 15w40 am pus dar avand in vedere vechimea si uzura motorului eu vreau sa-i pun ceva un pic mai vascos adica un mobil 1 10w40 , este uleiu acela special pentru motoarele cu km la bord ! deja masinile noastre sunt foarte vechi si nu mai poti pune acelasi tip de ulei la motor !
da stiu e greu sa bagi bani intr-o masina veche sa repari sa-i faci ceva si sa se strice altceva dar de unde bani de una noua ? Smile
Skip ads

  • luczian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ok, am facut un calcul, si datorita finantelor o sa o las pe mai tarziu. Ce riscuri am daca nu le schimb?
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
sa omori motoru mai repede ?daca se duc tachetii o-r sa inceapa sa-ti faca semne si in axa cu came si o dai in diverse dupa aia ! chiar nu stiu cat de grav ar putea fi dar nici bine nu ar cadea ! eu am schimbat tachetii acum vreo 3 ani si m-a costat atunci cu tot cu manopera undeva la vreo 5-6 milioane cu tot cu piese si bineinteles ca tachetii s-au stricat din cauza filtrului de ulei care s-a spart pe autostrada si a fost nevoie sa mearga cu ea vreo 20 km fara ulei !
  • luczian

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ok, deci .. cand trebuie, trebuie. incep sa fac economii si ... asta e.
oare un incepator surubar, asa ca mine, cu cartea de service la el, ar putea sa schimbe tachetii fara sa strice motoru?
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
e treaba de mecanic sau cel putin de unul care a mai desfacut un motor la viata lui si nu-si prinde urechile pe acolo ! e o treaba migaloasa sa schimbi tachetii dar mai ales pastilele acelea ! bafta
  • FanBertone

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salut.In prima faza du-te la un mecanic sa-ti dea jos capacul de la culbutori sa vada daca nu ai uzura la came(e o chestie simpla iar de mintit nu are cum s-o faca deoarece uzura se vede cu ochiul liber) asta ca sa stii daca tre sa schimbi si axul cu came sau nu;daca ai noroc si axul e bun(nou costa vreo 400 ron second nu gasesti decat semichiuloasa cu totul) ai scapat de ax si trebuie schimbati tachetii si culbutorii;acum nu stiu poti sa cumperi doar 4 si 4,in functie de cat de puternica e bataia si de cati tacheti bat(tot un mecanic bun isi poate da seama) dar preferabil e sa-i schimbi pe toti 8(un tachet costa 20-25 ron,un culbutor 15-20 ron,iti trebuie 8 tacheti si 8 culbutori).Manopera de asemenea e complexa(nu greu dar mult de munca),trebuie desfacute destul de multe la motor.Eu am trecut prin asta si a trebuit sa schimb si axul cu came.Deci multa bafta si inarmeaza-te cu ceva banuti si...nervi
  • capatina danut

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1991 20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2010

  • Mesaj Privat
salut, la mine se auzea un tacanit la motor, am fost la mecanic mi-a facut constatarea si a zis ca tacanitul vine de la axul cu came. La ei pe comanda era 9mil asa ca am renuntat pe moment si am cautat la dezmembrari, unde am gasit cu 2,5mil in stare buna, l-am luat imediat si m-am dus la sevice (altul), acolo dupa o noua constatare mecanicul mi-a spus ca tacanitul e de la injectoare si nu de la axul cu came, mi-a si de demonstrat ce axul e bun dandu-i capacul jos. Asa am ramas cu axul cu came si o teapa data de increderea in mecanici lu' peste. Tacanitul se aude in continuare dar merg cu el asa pentru ca nu ma supara si la consum (doar auditiv si m-am obisnuit)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR