Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
buna ziua!de ceva vreme imi moare motorul atat le relanti cat si in mers la kadettul meu 1.3 1988.cum se manifesta:
porneste mereu la fiecare cheie,dar daca o accelerez se intrerupe pur si simplu,nu se mai accelereaza si moare motorul,deci parca i se taie alimentarea...pompa de benzina zic eu ca e buna din moment ce porneste mereu din prima...am schimbat bobina de inductie,la fel...mai demult am avut probleme cu delcoul a avut modulul de aprindere dus.....am luat modulul de pe asta care e pe masina si l-am pus pe celalalt am zis ca poate e dus rotorul si senzorul ala care distribuie scanteia....nimic,face la fel...am schimbat capacul de la delcou,fisa dintre bobina si delcou...l-am tras si la semn nu e sarit de la punct...nimic tot la fel face... cineva mi-a spus ca e din segmenti ca sunt dusi si scapa compresie dupa ce se incalzeste motorul....eu tin sa cred ca e din aprindere ceva dar nu reusesc sa imi dau seama ce...ori modulul.....jigloarele nu sunt infundate..benzina are in filtru mereu deci pompa sigur isi face treaba....are un furtun de vacuum undeva in spatele filtrului de aer..e la locul lui ca si ala daca e scos face urat,,,,si turometrul face urat parca e in scurt se zbate acul pur si simplu cand imi face asa....daca e la 3000 rpm de ex se duce asa de o data jos de tot si se zbate,automat atunci imi moare motorul degeaba accelerez..eu as zice ca in momentul ala ramane fara scanteie....voi ce parere aveti?sunt asa atasat de masina asta de nu va inchipuiti...nu suport sa o vad stricata....
Skip ads

  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Nimeni?
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
din aprindere , nu au treabã segmenþii
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sa nu fie finala infundata sau teava gatuita pe undeva.Desfa-i in fata,la galeria de evacuare si vezi daca mai face la fel.daca se tureaza fara probleme,te duci mai departe pe traseu.
Skip ads

  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
nu cred ca de la evacuare ca se comporta prea ciudat.......mai degraba de la aprindere...cred ca s-a dus iar modulul de aprindere...am un delcou de astra f 1.4 dar modulul e cu mai multi pini si are si un senzor pe la rotor senzorul hall cred.nu s-ar putea face o adaptare ceva sa mearga la kadett?o zi buna
  • ionut__bv

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1986 C18NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salut,verifica si instalatia electrica la motor,poate ai vreun contact imperfect,fisele sa fie in regula.
  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Buna!am gasit pe cineva si mi-a dat delcou,cand ajung acasa,adica saptamana viitoare il inlocuiesc,daca tot persista,ce as putea sa mai verific?de la o bujie defecta ar putea face asa?din cate am observat cand se incalzeste motorul face urat.o zi buna!
  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
buna am rezolvat treaba cu masina,am schimbat delcoul,am pus unul din ala cu vacuum de pe motor 1.3s cred.am o alta intrebare,nu reusesc sa rezolv cu termostatul sa porneasca ventilatorul automat.am schimbat termocupla si termostatul dar are un releu cred ca ala e de vina.uitati si o poza ca sa ma intelege-ti mai bine
cum se numeste releul asta?am cautat pe net si nu am gasit nimic.multumesc
  • gmc78

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1986 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Este un releu de protectie pus de cineva. El nu se regaseste in instalatia originala a masinii
  • ambrosa

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Buna seara!am o intrebare,cam idioata dar nu stiu cat e de normal...imi ingheata parbrizul pe interior.eu stiu ca se face condens dar abia mi-am schimbat parbrizul si ma gandesc,ca nu e lipit cum trebuie,plus ca zilele trecute cand a plouat tare,am gasit ud un pic pe presul de la sofer si a stat nu am umblat cu ea.si chiar nu mi se pare normal sa inghete asa,azi era un pic transpirat parbrizul ca am mers cu ea,apoi m-am dus dupa vreo 2 ore si l-am sters,acum pe seara cand m-am dus era bocna pe interior si temperatura era de 1 grad inter.a batut soarele alta sursa de caldura nu a avut...
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
salut.incearca cind parchezi masina sa ti usile deschise 3 minute sa racesti in cabina
si opreste aeroterma inainte de parcare,am o baba la fel de veche si nu am probleme
cu dezaburirea chiar cu 5 persoane,dar ascona c are un sistem de ventilare prin
stilpi spate ce la kadett nu am vazut sau poate nu cunosc eu.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR