Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • styuk

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1996 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2009

  • Mesaj Privat
bis a scris:
costinel tanasie a scris:
poti sa ne spui furnizorul flanselor (asta dacanu le ai facut tu) sau daca nu lasa mi te rog numarul si te sun eu


ai pm cu nr de tel

de ce PM?este secret? Confused
Skip ads

  • bis
  • **
  • 52 mesaje
  • din 12 Jul 2009
  • Frontera 1993 C20NE
  • Sibiu
  • bis

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2009

  • Mesaj Privat
styuk a scris:
bis a scris:
costinel tanasie a scris:
poti sa ne spui furnizorul flanselor (asta dacanu le ai facut tu) sau daca nu lasa mi te rog numarul si te sun eu


ai pm cu nr de tel

de ce PM?este secret? Confused


Nu este niciun secret, doar ca nu stiu daca ar fi de acord sa-i afisez numarul de telefon pe un forum public. Nu este telefon de serviciu, ci personal si s-ar putea sa nu-i convina. Te rog sa ma intelegi.
  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
zi-ne macar un pret aprox
  • costinel tanasie

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut,
nu trebuie sa fim suparati pentru atat
cred ca a fost corect din partea lui BIS sa nu i afiseze numarul persoanei fara acordul lui
promit ca maine il sun si ii cer acordul sa- i afisam numarul, e in interesul si al lui si al nostru
acum mi - a venit o idee si cred ca ar fi benefica pentru toti,cu acordul administratorilor acestui site sa facem o rubrica ,, adrese frontieristi ,, sa cuprinda doar nr. de telefon si adresa de mail
zilele trecute am avut nevoie disperata de o idee si nu am avut de la cine sa o iau ca eram in varful muntelui
ce ziceti? deschid acum o ,, discutie,, iar daca adm. nu sunt de acord ii rog foarte mult sa stearga ei si sa ma atentioneze, si eventual sa ma ierte cu stima
costinel
Skip ads

  • styuk

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1996 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2009

  • Mesaj Privat
costinel tanasie a scris:
... e in interesul lui.....

asa m-am gandit si eu....nu am zis-o cu suparare doar ca nu inteleg chestia asta cu "ai PM"(in general)adica intreaba unul "care este ultimul pret" iar vanzatorul "ai PM" Smile hai ca intelegeti voi ce vreau sa zic Wink
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
eu as avea nevoie doar de schite (cu cote) ca-mi pot face singur...
deci are cineva o schita cu cote ptr. flanse distantiere de frontera?
  • costinel tanasie

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Band1T a scris:eu as avea nevoie doar de schite (cu cote) ca-mi pot face singur...
deci are cineva o schita cu cote ptr. flanse distantiere de frontera?


salut,
acelasi lucru mi ar trebui si mie
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
ma gandeam sa mai ridic si eu spatele (modelul cu arc lamelar)...
din cauza lungirii inelelor, nu este posibil sa se rupa arcul mai usor? (la incrucisari de axe, cand intra una din roti la maxim in carenaj...)
nu ar trebui lungit si tamponul, ca sa nu se dea prea mult arcul peste cap?
Skip ads

  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
kriu a scris:ma gandeam sa mai ridic si eu spatele (modelul cu arc lamelar)...
din cauza lungirii inelelor, nu este posibil sa se rupa arcul mai usor? (la incrucisari de axe, cand intra una din roti la maxim in carenaj...)
nu ar trebui lungit si tamponul, ca sa nu se dea prea mult arcul peste cap?


Eu pe ale mele care le-am avut mai lungi cu vreo 13cm si am fost 5 in masina plus portbagajul de sus plin si am fost prin apuseni si nu a fost nici o problema.
In curbe cand esti gol te cam dai cu barca.
  • bis
  • **
  • 52 mesaje
  • din 12 Jul 2009
  • Frontera 1993 C20NE
  • Sibiu
  • bis

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Io, le am pe masina de-un an si totul e ok.
  • mirceahlangescu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Frontera 1993 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Eu am o Frontera diesel an '94 si am pregatit o foaie de arc de papuc ,din experienta stiu ca va merge .Am pus si la alte OPEL-URI ,asa ca daca poti si esti hotarat DA-I BATAIE !
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
dar, daca le intind prin bataie?
zicea un nene mai batran ca mi le demonteaza el foaie cu foaie si le bate la rece si se arcuiesc ...
ieri am asistat la o operatie... a ridicat un aro camioneta. lua foaia cea mai lunga, o punea pe nicovala si ai tragea pe toata suprafata vreo 30-40 de ciocane. dupaia lua pe cea mai lunga de pe partea celalta si o batea pana se arcuia la fel... si tot asa, pana la ultima foaie... masina s-a ridicat cu peste 15 cm!
Skip ads

  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
kriu a scris:dar, daca le intind prin bataie?
zicea un nene mai batran ca mi le demonteaza el foaie cu foaie si le bate la rece si se arcuiesc ...
ieri am asistat la o operatie... a ridicat un aro camioneta. lua foaia cea mai lunga, o punea pe nicovala si ai tragea pe toata suprafata vreo 30-40 de ciocane. dupaia lua pe cea mai lunga de pe partea celalta si o batea pana se arcuia la fel... si tot asa, pana la ultima foaie... masina s-a ridicat cu peste 15 cm!


Salut.
Daca nu stie 'meseriasul' cat sa bata la ele, o ridici de te sperii de ea. La un Aro acum ceva ani, am facut la fel, si apoi chin sa-l pun la loc. am stat cu saci cu nisip in spate mult timp, pana s-a asezat. La cate-o chirie, o incarcam de seara intentionat.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Din barile de torsiune cam cat se poate ridica fara sa afecteze foarte mult comportamentul masinii( Frontera A 2.3tdi)?
  • costinel tanasie

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut,
in sfarsit am pus troliul
cred ca pot sa spun ca e in regie proprie lucrarea
o bara de sustinere e prea scumpa 349 euro
asa ca am optat pentru un profil U de 22
lungime 1,2 pe care l-am cumparat de le recuperari fier vechi m-a costat 12 lei ca l-am luat la kg si o bere sudorului sa mi-l tai cum am vrut
rolele de ghidaj sunt si alea scumpe 99 euro, asa ca am luat surub la metru cu piulete de 16 iar rolele de la un motor dezmebrat de Saviem 25 lei cu totul
pentru ghidaj am pus tabla groasa de 2.5 cam grea ce e drept si un desen pentru un sudor
ce a iesit va pun foto ce e drept e cam greu dar merge, o sa mai inalt fata 2 cm
l-am folosit cu brio merge stas
cu stima costinel
  • costinel tanasie

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut,
P.S.
pisoiul e al meu Razz Razz Razz
si apropo am mutat si roata deasupra acum nu mai arata a frontera dar e super si e si practic
cu stima
costinel
  • roby200487

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2011

  • Mesaj Privat
IN legatura cu inaltarea!, poate sa explcie cineva de ce se rigidizeaza fata daca ridici din barile de torsiune? Normal ar trebnui sa fie mai moale, doarece telescopul lucreaza altfe. La ridicarea spatelui, cardanul permite ca sa ridici, nu face urat, nu se apasa?
  • roby200487

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Cu cardanul am primit raspunsul, sa zic asa, dar in legatura cu bariule de torsiune, cine imi poate da o explciatie, de ce se rigidizeaza, sigur este o solutie ca sa rezolvi acest aspect.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Din pacate nu este nici o solutie ca sa o inalti fara sa devina rigida. Practic cand o inalti din barile de torsiune ele se "intaresc" si nu permit masinii sa se mai lase asa mult si uite asa castigi cativa cm. De aceea e recomandat sa o inalti 1cm si sa faci proba si tot asa pana gasesti compromisu bu intre centimatrii castigati si tinuta de drum.
Daca tot am ajuns pe topicu asta, Costinel, niciun semn? Sad
  • radu_moto14

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Frontera 1993 C24NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Se poate inalta si fara sa fie rigida prin inlocuirea bucsilor din cauciuc care sunt prinse intre caroserie si sasiu. Se pot lua de pe EBAY la preturi rezonabile cine vrea se pot aduce.
http://www.ebay.co.uk/itm/2...c36#ht_1987wt_952
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR