Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • SAW

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
am pe calibra un C20NE care e cam la capat de drum, trebuie segmentat, trebuie schimbat ambreajul, reparat alternator.

Dupa parerea voastra, care ar fi cea mai buna alegere:
reparat motorul asta (cam 30 de mil)
cumparat un motor c20XE cu totul (25 mil + 5 manopera ) dar.. nu stiu cat de bun e
cumparat o calibra cu c20XE neinmatriculata si luat ce-mi trebuie de pe ea (cam 1500 E)

daca as cumpara o calibra neinmatric, de ce acte as avea nevoie sa fie ok schimbarea motorului?
Skip ads

  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
eu am schimbat motorul pe un Kadett Gsi doar cu ''declaratie pe proprie raspundere'' in care se mentiona catre RAR ca s-a cumparat motorul de pe piata libera ,dupa care ei verifica daca nu e furat si se accepta modificarea.La recarosare in schimb este mai dificil-vama cerere etc etc
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
mai bine mai astepti si iti iei direct un C20LET sau cumperi unul provizoriuC20NE Sh bun.
  • SAW

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
alex, cat de multumit esti de motorul tau? de performanta/consum/intretinere

cand am luat masina arata consumul 12 la mers normal si 14 la mers sportiv. acum arata 14 indiferent... prea sportiv nu mai poate ca patineaza rau.
Skip ads

  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Akuma am consum de 9-10 in oras. am avut si 16 in oras depinde de cum conduci u. La drum lung , am fost la Bimmerfest cu ea si am scos cu tot cu Oituz si serpentine de la Cheia un consum decent de 8.4 Mediu. Am facut cu un plin de benzina cam 680km. Zic ca e mai mult decat decent. Am eu un motor C20NE(complet) daca te intereseaza.
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
sa stii ca motorul C20Ne de la Opel este considerat unul dintre cele mai fiabile motoare . Daca este intretinut bine rezista muuulti km, cat desprre performante fac un Ursulet 323 fara nicio problema, passaturi . Ca intretinere in afara de ULei si Benzina si curele nu am pus la el. Si consum de ulei zic ca e relativ bun pt un motor de 14 ani si 250.000km adik ma refeer cam la 1000km completez cu 200-500ml
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am exact acelasi motor,de acord cu alex,este foarte fiabil.La 215.000 km completez doar 500 ml ulei la schimb(10.000 km) Aral 10w40.Fuge bine,am atins si 200 km/h,dar in oras mie imi consuma 12-13%.
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Am intrat pe un forum de la clubcalibra din Uk si toti spun la fel C20NE e cel mai fiabil, fata C20Xe sau LEt.
Mai este si cel V6 care nu necesita intretinere foarte mare.
Cat de performantele motorului 0-100parca in9 sec nush exact si Top sPeed prinsa de mine a fost 215km/h da parca vroia pe a 6-a Smile Trage f bine pt 115Cp care ii are fata de alte motoare cum ar fi cele de la Alfa Twin Spark de 2000 16v 110kw care de abia le duci la 200 .
Skip ads

  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
@alex_zone man, nu zic ca nu o fi fiabil, dar sa sustii ca faci un urs la fel de pus la punct ca un 20ne... cam lasa de dorit. n-am avut nici unul din ele insa o senzatie f puternica, pt prima oara, un 325 mi-a dat-o. bemveul e bmw Very Happy. realy
  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
alex_z0ne a scris:mai bine mai astepti si iti iei direct un C20LET sau cumperi unul provizoriuC20NE Sh bun.


tu ai o problema cu letul asta!!!

cel mai bun motor e ala pe care il ai !!
toate sunt fiabile din gama asta .
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Nu am intalnit decat un singur urs in mintile lui restu` sunt cam basca.

Cat despre Let ce sa o mai dam in vrajeala e motor nu gluma si vazusem pe un site cu 18000euro un tuning pt motoru asta de 750cp, asa ca ai ce scoate din el.
  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
pai letul ori e fiabil ori nu e ? ca te cam contrazici!
Skip ads

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
alex_z0ne a scris:Nu am intalnit decat un singur urs in mintile lui restu` sunt cam basca.

Cat despre Let ce sa o mai dam in vrajeala e motor nu gluma si vazusem pe un site cu 18000euro un tuning pt motoru asta de 750cp, asa ca ai ce scoate din el.


Si peste faptul ca nu e chiar asa de fiabil pe cat zici... cu 18.000 de E nu prea poti face multe.Poate sa pastrezi blocul motor de LET, sa schimbi tot ce inseamna parte de pistoane si etc si sa ajungi cu el acolo, cu un intercooler si o turbina demne de filmul Twister. Din ce stiu eu un LET modificat la extrem dar cu componentele lui originale pe el duce in faza 3 cam maxim 350 de HP.
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Nu e atat de fiabil ca un C20NE dar poti scoate din el multi CP fata de C20NE.
La ce m-am referit eu era vb de un raport echilibrat intre performanta/cost intretinere si ca durata.

Oricum e un motor mai bun ca performanta , multi am auzit ca se plang de Xe si Let dar nu am vazut niciun v6 sau c20ne sa se strice din senin:)
Am pe cineva care are un Xe (e pe autovit de vanzare) , si omu nu a mai mers cu masina de 1 luna, cand a pornit-o cik motoru o luase razna i s-au spart vreo 3 furtune de apa, nu stiu akuma da cei care au avut calibra C20Ne nu prea le-au forjat pt ca nu au avut chiar cu ce adik fata de Xe sau Let. In general masinile vechi cu Cp multi sunt forjate.

Iti dai seama florinike ca era schimbat cam tot din el ca sa scoata atatia cp. ce a ramas cred ca era seria c20leT Smile
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
alex_z0ne a scris:Nu am intalnit decat un singur urs in mintile lui restu` sunt cam basca.

Cat despre Let ce sa o mai dam in vrajeala e motor nu gluma si vazusem pe un site cu 18000euro un tuning pt motoru asta de 750cp, asa ca ai ce scoate din el.


auzi!? asta chiar ca macane rau de tot! Very Happy Very Happy Very Happy
pai performanta asta n-a scos-o nimeni in lume, omule!
din 2 litrii de motor... pai pt 750cp trebuie sa impinga multe pistoane mari. Smile
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Intradevar toate motoarele din gama lor sunt fiabile dar pana la urma cred ca depinde si de cine le conduce asa ca eu zic ramane la aprecierea fiecaruia care motor e mai bun si mai fiabil. Cum zicea si alias " cel mai bun motor e ala pe care il ai !!" eu normal ca am sa-mi sutin motorul pana-n panzele albe. Smile
  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
eu am avut si c20ne si c20xe si c20let
si am fost multumit de toate
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
love4cars http://www.vmax.de/html/evo650_c20let_vmax.jpg C20LEt 654CP
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
ma rog, sa ne dam replici pe o chestie care arata ca o mare minciuna, n-are rost. hai sa ne axam pe ceva constructiv.
si daca s-ar fi intamplat cum a zis florinike, sa schimbe tot de pe motor, chiar si blocul Very Happy tot nu reuseau sa ajunga la puterea aia.
iar daca chiar s-a ajuns, s-a ajuns pe dyno unde probabil i-au dat blana sa arate suma aia dupa care a crapat.
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
la dyno oricum se masoara puterea la roata nu e chiar 100% corect dar totusi zic eu ca se poate.
Daca stii la nissan skyline il duci la 1000cp , de ce nu s-ar putea si la un C20LET. Cu ceva modificari in motor eu zic ca se poate un 650CP.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR