Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ionut4683 a scris:
mikyboy a scris:te referi la torx-uri de tip surubelnita sau de tip cheie tubulara? ambele le gasesti prin marile magazine: Obi, Baumax, Praktiker si asa mai departe sau la magazinele care vand scule. Cauta si pe net, era un magazin online din cluj care era bine aprovizionat. Cauta pe google cu "scule de mana cluj"

ma refer la o trusa de aia ca in acest tutorial, de alea pentru tubulara ca alea tip surubelnita nu prea ai unde sa faci manevre cu ele din cauza locului stramt de la egr Smile


pune o poza ca eu unu nu imi dau seama la care trusa faci referire... stii povestea: "o poza face cat 1000 de cuvinte" Very Happy Wink
Skip ads

  • ionut4683

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2008

  • Mesaj Privat
trusa la care fac referire e pe pagina 1 a acestui topic:

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu am cumparat din targ din sibiu si este fabricata de YATO. Cauta pe google si gasesti sigur un reprezentant care sa aiba asa ceva....
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Foarte explicit tutorialul,bravo baieti! Si eu am facut acesta operatiune prin februarie si mi-a parut rau ca nu am facut poze.Intradevar parca e alta masina,voi ce ziceti la cat timp sa facem o astfel de curatare?
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
odata la 30-40.000km in functie de gat de turat mergi...
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am facut cam 25000 km de cand l-am curatat,abia astep sa se faca primavara sa-l curat din nou!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pai da ca trebuie sa fie cald... mai baga cate un flacon de curatare a injectoarelor de la liqui molly ca ajuta... eu asa fac si sa sti ca nu mai este asa de multa depunere in galerie
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@Mikyboy,e bun de la liqui molly?cam la cati km. pui aditivu?Am pus asta vara cand am plecat in concediu,de la duralube.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sper ca vorbim de aditivul de pus in motorina in rezervor nu cel de pus in ulei.. eu pun la fiecare schimb de ulei (10000km) ca asa m-am obisnuit dar daca vad ca e nevoie mai pun si intre schimburi cam la 5000km. E un bidon metalic si il pui la un plin de motorina. Cat despre duralube daca e vorba de cel care se pune in ulei atunci iti recomand mai bine Metabond si nu ca ii fac reclama dar am testat ambele si asta mi s-a parut mai bun desi efectele dispar daca nu pui si la urmatoarele doua schimburi asa cum recomanda ei Wink
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Nu, Duralube pt motorina!
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Uitandu-ma pe pozele postate de dan56 la acest tutorial am identificat o piesa care a fost curatata la motorul z13dth si care nu exista la z13dt... cred ca este clapeta de acceleratie, motorul z13dt nu are sigur asa ceva. e o diferenta constructiva asa mare intre cele 2 motoare , in sensul ca unul are clapeta si celalalt nu are?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pune poza cu copy paste sa vedem despre ce vorbesti tu... ca noi nu am curatat nici o clapeta de acceleratie... Smile deci nu stiu de care piesa faci tu referire...
Skip ads

  • Dan56

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am curatat, Miky. E clapeta din piesa aia metalica (tub, conducta, cum vrei sa-i zici). Nu tii minte ca atunci chiar am comentat ca asta de fapt actioneaza ca o clapeta de acceleratie/soc?
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da aia e piesa seamana cu socul de la dacie ca sa zic asa, si eu la z13dt nu am asa ceva....
  • Dan56

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am ajuns acasa, pun niste poze cu piesa

In privinta deosebirii dintre cele doua motoare, noi l-am desfacut doar pe-al meu - 13 DTH. Tu stii mai bine Wink
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
pai si eu l-am desfacut decat pe al meu si nu are asa ceva, oricum era doar de curiozitate...
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Interesant,motorul de pe Corsa nu are asa ceva,de ce oare?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si tu trebuie sa ai partea aia cu clapeta dar poate ca nu ai desfacut asa in amanuntime cum am facut eu... daca te uiti la ultimele poze in poza 3 de la final o sa vezi cum este asezata clapeta aia si are un furtun de vacum care o actioneaza si este chiar la intrarea in admisie. Pune o poza cu motorul tau in zona EGR - admisie si iti arat eu care este si unde e dispusa desi daca te uiti pe poze o sa o vezi ca este pozata si in ansamblu...
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu are asa ceva! Am desfacut toata tubulatura de la turbo la admiºie, inclusiv intercooler si nu are nici o clapeta. Furtunul gros se prinde direct în admiºie cu 3 ºuruburi, nimic altceva... O sa fac si poze la detaliu dar nu are sigur!
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu cred ca acea clapeta este de la EGR care are si electronica (electrica) prin el iar motorul "dt" nu are EGR electronic ci clasic (membrana). Diferenta aceasta exista si la motoarele "y20dth" si de aicea am concluzionat. Sper sa nu ma insel.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR