Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mi s-a spart furtunul de la iesire din rezervor, si curge benzina in timpul mersului...
pe masina am si gpl dar vad ca cei care au montat gpl-ul pe masina, nu au facut in asa fel incat sa se opreasca si pompa de benzina in timp ce merg pe gaz...
pana dau rezervorul jos sa schimb acel furtun, am scos siguranta de la pompa...

acum, intrebarea este daca stie cineva, ce altceva mai este pe acea siguranta, ce am mai anulat odata cu pompa de benzina, prin scoaterea sigurantei respective?

multumesc!
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nimic.ar trebui sa fie separata doar pentru pompa de injectie.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
siguranta respectiva ar fi : fuel pump and engine management... Question
  • Frontera_A

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mures
  • Masina: Frontera 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Toata partea de "injectie".
Engine management=ECU de injectie.
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
siguranta aia... are trebui sa scrie FI pe soclu.si firul duce in releul de injectie.teoretic numai pompa e oprita cand o scoti.cel putin asa e la mine c20ne pe vectra a.
pana la urma ce nu iti mai merge la masina dupa ce ai scos siguranta?
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Frontera_A a scris:Toata partea de "injectie".
Engine management=ECU de injectie.


ok. multumesc! daca este asa, e in regula.


Ultima modificare facuta de kriu la Mie 11 Aug, 2010 7:28 pm
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:siguranta aia... are trebui sa scrie FI pe soclu.si firul duce in releul de injectie.teoretic numai pompa e oprita cand o scoti.cel putin asa e la mine c20ne pe vectra a.
pana la urma ce nu iti mai merge la masina dupa ce ai scos siguranta?

asa este FI scrie!
deocamdata la masina merge totul fara siguranta aia, dar ma gandeam sa nu mai fie vreun calculator ceva care sa se trezeasca cu vreo eroare si sa imi faca vreo figura cand sunt in namolul mai mare Smile)

deci, problema este rezolvata (improvizat), dar pot sa merg asa mult si bine pana o sa am chef sa dau rezervorul jos sa schimb furtunul...

multumesc pt ajutor!
  • viorel77

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1997 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Vezi ca sub scaunul din dreapta, intra de sub masina firele de la pompa, ridici tapiteria de sub scaun si ai sa gasesti o mufa, o decuplezi si ai oprit pompa.
M-am lovit si eu de chestia asta (am patit la fel, furtun spart), mai greu a fost sa gasesc furtun si sa le inlocuiesc.
Skip ads

  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
am rezolvat prin scoaterea sigurantei, dupa cum spuneam mai sus.
furtun, am gasit la un mag. de piese auto. am luat mai multe dimensiuni (4 bucati de 50 cm) caci nu stiu exact ce diametru au stiuturile (tevitele) respective.
mai greu o sa fie cu demontarea rezervorului... suruburile de la scut cred ca o sa se rupa...
  • viorel77

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1997 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
6 mm tur si retur, 4 mm vapori.
Daca se rup suruburile, dai gaura mai mare si bagi prezoane, eu asa am facut.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
viorel77 a scris:6 mm tur si retur, 4 mm vapori.
Daca se rup suruburile, dai gaura mai mare si bagi prezoane, eu asa am facut.


dar ajung de 50 cm lungime?
ca sa dau gaura trebuie sa demontez arcul caci trece chiar pe sub gaurile de prindere. am modelul cu foi de arc pe spate:(
ce fel de prezoane?
  • viorel77

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1997 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ajung 50 de cm, ideea e ca atunci cand e rezervorul jos pe pamant sa le poti monta/demonta, mai tarziu daca vei mai avea nevoie, vor fi imbatranite si vor iesi mai greu, asa daca-s lungi poti sa tragi calumea de ele.

Prezoanele sunt de 10 sau 12 nu mai tin minte exact (de fapt au fost suruburi normale carora le-am taiat hexagonul), avantajul la mine a fost ca am arcuri elicoidale.

Inainte de demontare baga WD40 la greu in lonjeron catre suruburi sa n-ai surprize, apoi daca ai bafta si se desfac pune prezoane oricum, nu mai lasa suruburi... masina imbatraneste si rugineste.
Skip ads

  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
multumesc f mult pt sfaturi!
  • viorel77

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1997 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cu placere, mare atentie la furtune! Eu am gasit destul de greu.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR